Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Z wizytą u Chrystusa Króla Polski w Świnoujściu

 

Z wizytą u Chrystusa Króla Polski w Świnoujściu


Jak czytelnicy pamiętają byłem w Świebodzinie w listopadzie po Intronizacji https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/12/po-intronizacji-w-swiebodzinie.html tak aby wedle życzenia Pana Jezusa zmieścić się w Oktawie od czasu podania tego do publicznej wiadomości przez Grzegorza. ( Figury jednak już wtedy wystawionej do  publicznej Adoracji nie było).

Byłem też zaproszony na Intronizację przez Pana Jezusa poprzez Grzegorza z Leszna gdzie miałem także brać pewien udział poza siedzeniem w ławce.

Ostatecznie wtedy nie byłem, co opisałem też w innym poście.

Rzecz tutaj przede wszystkim jednak w tym, że nie widziałem na żywo figury Pana Jezusa.

Pytałem w duchu czy mam jechać do Świnoujścia, ale nie miałem żeby jechać. Myślałem o tym i tego lata – też nie było.

Wreszcie odwleczony jeszcze o kilka dni wyjazd na spóźnione wakacje, przede wszystkim dla zmiany klimatu nie tylko nad morze, ale i do uzdrowiska, do Kołobrzegu, akurat tak się złożyło ze względu na opóźnienie, że od długiego weekendu. Osiem dni pobytu ( bitych), nie dwa tygodnie ( była mowa o ewentualnym podzieleniu tego czasu) bo podjąłem się pewnych spraw a i z innego jeszcze powodu musiałem wracać. 

W Kołobrzegu nienormalnie drogo. Tym bardziej, że po sezonie. Ale to uzdrowisko i kuracjusze w sanatoriach są tu cały rok, a drożyzna jest niewątpliwie ze względu na Niemców, którzy czują się tam jak ryba w wodzie. Za rybę z ziemniakami i surówką płacę dwa razy tyle ile w tamtym roku w Mielnie. Ogólnie wydaję bardzo dużo jak na polskie warunki i rozumiem teraz słowa Marii Magdaleny ile mam wydać na te dwa tygodnie. (Drogo jest również w Świnoujściu, na pewno też ze względu na Niemców).

Szokująca ilość moich rodaków, którzy przyjechali na długi weekend. Tłum na promenadzie, na molo i spacerujący plażą. Kolejki po lody i gofry przed wejściem na molo. Przekrój twarzy i odmian rodaków. Niemało także, jak to się mówi: lepszych gości, co zawsze odnotowuję z przyjemnością. Intuicyjnie wyczuwam też ludzi z Warszawy, dość dużo. Niemcy, którzy wcześniej nawoływali się radośnie, ścichli, trochę zaskoczeni, że tu jest tyle Polaków i nikną w tłumie.


Czy nasi chcieli zażyć rekreacji przed spodziewanym lockdownem czy może intuicyjnie wyczuwają wojnę? W każdym razie miejscowi mówią, że czegoś takiego w listopadzie nie było.

W związku z tym brakuje miejsc noclegowych, przynajmniej tych blisko plaży, ale znajduję coś dobrego, ostatni pokój, bo nie rezerwowałem.

Potem zmieniam nocleg jak jest już luźniej i mam rzadki widok na morze. Za ścianą z jednej i drugiej strony starsze niemieckie pary. Fuj.


Mój pobyt na wyjeździe zawsze nie jest tylko prywatnym pobytem. Zawierzam te miejsca i ludzi Bogu a teraz zwłaszcza, odkąd są koszulki Intronizacyjne, wprowadzam Chrystusa Króla Polski. Koszulkę mam na bluzie pod kurtką aby po rozpięciu jej można było łatwo poddać miejsce pod panowanie Chrystusa Króla Polski. Miejsca gdzie tu jestem, w tym także dwa kościoły: bliżej św. Marcina i dalej katedra. 

Wybrzeże jednak ma być zniszczone, zalane w tym Kołobrzeg. Nadto przetoczyć się tu ma wał wojenny. Rozumiem jednak dlaczego jest tu tyle ludzi, także dlatego abym mógł ich poddać pod panowanie Chrystusa Króla.


Dostaję też Matkę Boską Ostrobramską w katedrze. ( Byli tam Jan Paweł II i prymas Wyszyński). Zastanawiam się czy 16 listopada będę musiał jechać gdzieś poza Kołobrzeg, a tu proszę. W bocznym ołtarzu, w tryptyku: Matka Boska Częstochowska, bizantyjska i Ostrobramska. Niestety w Święto Matki Boskiej Ostrobramskiej mimo że mają Jej obraz w ołtarzu nie wspominają o Święcie. Szok i niesmak.

Przez cały czas mego pobytu nie przyjmuję Komunii bo w obu kościołach księża dają ją w maseczce. Inaczej jest dopiero w kościele Chrystusa Króla w Świnoujściu gdzie przyjmuję Komunię pierwszy raz na wyjeździe.

 

Myślę, żeby pojechać w środku swego pobytu do Świnoujścia i wrócić – też nie.

Ostatecznie jadę dziewiątego dnia już po opuszczeniu Kołobrzegu i nocuję przed powrotem do Krakowa w Świnoujściu. Zupełnie odjęło mi pamięć jaka to data gdy przyjeżdżam do Świnoujścia, wydawało by się przypadkowo. To Wigilia Święta Chrystusa Króla ( choć posoborowa) czego mam świadomość dopiero w kościele.

Po zakwaterowaniu się w centrum, blisko przeprawy promowej, wychodzę z miejsca noclegu rozglądam się. Myślę, kościół pewnie na obrzeżach, trzeba dojechać. (Na noclegu zastanawiam się czy konkretnie tu nocować, trochę mam wątpliwości, biorę go z ulicy: " Weź ten nocleg"). Patrzę, przede mną jest kościół koło miejsca mego przypadkowego noclegu. No, na pewno nie ten, choć dobrze byłoby. Wita mnie Jan Paweł II, figura przy kościele. Czytam: to kościół Chrystusa Króla.


Wchodzę dokładnie na czas rozpoczęcia Koronki o piętnastej. Przy kropielnicy figura Pana Jezusa na krzyżu wykonana przez tego samego rzeźbiarza co mam w Krakowie w mieszkaniu, ( gdzie Pan Jezus chciał abym ją kupił, gdy ją zobaczyłem a zastanawiałem się też, bo była dość droga) bardzo piękna (moja), ta oczywiście większa, więc mniej subtelna, ale to „ mój Jezus”. Co za znak, jestem wzruszony.


Figurę naszego Pana Jezusa widzę w ołtarzu. Nie widać jej dość wyraźnie. Pytam potem siostrę zakonną czy mogę podejść do figury – pozwala mi. Ne robię jednak zdjęcia bo wydaje mi się, że wyjdzie kiepskie. Potem uznaję, że jednak trzeba takie zrobić, choćby dla innych, ale nie mogę już podejść do figury bo jest Adoracja. Jednak potem...


W obrazach też znaki dla mnie: Święta Filomena, choć nie tylko ten obraz, także św. Jan Maria Vianney to także mój początek przekazów, choć potem tego świętego nie było, rzecz nie jest opisana w przekazach.


Zatem Pan, Intronizowany król Polski, chciał abym pojawił się przed nim w Wigilię Święta Chrystusa Króla, abym wtedy na żywo Go zobaczył.


Potem zaś figura jest zdjęta z Ołtarza i wystawiona przed ołtarz posoborowy czyli stół. I ja i inni mamy Pana Jezusa bardzo blisko.

Przyczyna tego jest taka, że Święto Chrystusa Króla to jest odpust w tej parafii. I w niedzielę zamierzają dokonać „podniesienia” figury Pana Jezusa, dlatego dali ją przed stół. „Podniesienia” dla parafii aby Intronizować Pana Jezusa w parafii. Nie ma mowy o procesji. Zaś Pan Jezus ze składek Polaków jest dla Świnoujścia tylko.


Mówili też o staraniach o uczynienie tego kościoła Sanktuarium Chrystusa Króla i miałem wrażenie, że chcą się opierać tutaj na figurze, czy też będzie to jakimś dodatkowym plusem aby kościół otrzymał rangę Sanktuarium.


Od trzeciej jestem do czwartej, potem idę coś zjeść, w znacznej mierze po to by się rozgrzać, bo w kościele jest zimno. Potem jestem trzy godziny jeszcze od siedemnastej do dwudziestej. Gdzie jest msza, nabożeństwo i wystawienie Przenajświętszego Sakramentu. Daję radę przez trzy godziny co u mnie nie jest możliwe o tej porze roku w Krakowie czy w Rzeszowie (jestem często łącznie około takiego czasu, ale przychodzę kilkukrotnie do kościoła) a potem Pan Jezus mówi: „Idziemy coś zjeść”:) ( takie bardzo krótkie Pouczenia od Pana Jezusa mam nadal, przeważnie składające się z trzech Słów, a czasami z dwóch albo jednego). W kościele są kaloryfery, ale zimne. To jedna z zimniejszych świątyń a nie jest bardzo duża. Wiem, ogrzewanie kosztuje, ale przecież powinno być tak aby wierni jak najdłużej mogli adorować Chrystusa Króla Polski. Skoro macie taką figurę. Ludzie z całęj Polski się złożyli dla jej ratowania na tę figurę a u was zimno. Cóż, na pewno w tej sytuacji ludzie z całej Polski dali by na ogrzewanie, skoro księża uważacie, że was nie stać na przyzwoite ogrzewanie kościoła i to aż trzeba by było szatnię założyć. A tak trochę dziadostwo.

Nie odczuwam potem żadnego podziębienia, gdzie ma znaczenie oczywiście Łaska, ale też klimat. W Kołobrzegu robię taki numer, którego u nikogo nie widzę, raz brodzę po golenie w wodzie i idę brzegiem morza aż kostnieją mi stopy. Nie łapię kataru ani przeziębienia choć przez kilka godzin po tej „krioterapii” jestem trochę „ trzepnięty” i odczuwam to obciążenie dla organizmu.

Teraz zaś, niespełna dwa tygodnie po powrocie złapało mnie kolejne przeziębienie, póki co, dziękować Bogu, nie bardzo mocne.


Ksiądz podczas mszy mówi : Jezus Chrystus Król Polski ( nie za głośno, cicho sza), ale na żółtym płótnie na którego tle jest Figura, zasłaniającym środkową część tryptyku ołtarzowego, nie ma żadnego napisu. Z tej odległości ( gdy figura jest w ołtarzu) nie dostrzeżemy napisu u stóp Pana Jezusa.

Działanie Pana Jezusa z tej figury widać w samym kościele.  Na nabożeństwie i Adoracji nieliczni w maskach. Na mszy więcej, ale też niewiele.

Zrobiłem zdjęcia telefonem. Telefon niestety zastępczy, o słabych parametrach. ( W nienaturalny sposób wysiadła mi bateria w lepszym telefonie) Więc to dla pamiątki. Nie są to dobre zdjęcia. ( Zdjęcie można powiększyć klikając na nie). Oczywiście złe oświetlenie też robi swoje.






Dodam jeszcze, że figura traci na zdjęciach, nawet dobrych, nie zawsze tak jest, ale tak jest w przypadku figury Pana Jezusa Króla Polski. Jest istotna różnica w odbiorze na żywo.

 

Bóg zapłać wszystkim dzięki którym mogłem tam być, a wcześniej w Kołobrzegu. 

 

Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)


15 komentarzy:

  1. Dziękuję za zdjęcia i ten wpis. Chciałbym bym tam być. Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny jest nasz Chrystus Król Polski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, trzeba się modlić by peregrynacja figury Pana Jezusa do naszych parafii została wznowiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. [Joanna J]
    Jestem zachwycona jak przepięknie reprezentuje się w tym Kościele Figura naszego Pana Jezusa Chrystusa Króla Polski. Serce się raduje na sam widok. I Bogu Najwyższemu wielkie dzięki za łaski płynące.

    OdpowiedzUsuń
  5. [Piotr / Gliwice] Dzieło Intronizacji wymaga dalszych działań. Niedawno Pan Jezus ujawnił prawdziwe imię polskiej mistyczki, publikującej od kilku lat Orędzia w Internecie. Małgorzata przekazuje przynaglenia w sprawie prawidłowej Intronizacji. Czytając teksty Orędzi przeczytamy, że Intronizacja w Świebodzinie nie miała jeszcze charakteru ogólnonarodowego i że nadal potrzeba zwieńczenia Aktu. Mistyczka na polecenie Pana Jezusa wysłała ostatnio listy do przewodniczącego Episkopatu, Prezydenta i Premiera. W tekście przeczytamy treść Aktu, który, jak to rozumiem, powinien odczytać osobiście prezydent Duda. Czas wysłania tych listów ma związek z sytuacją na granicy. Więcej na ten temat tutaj:

    https://mariusz2015.wordpress.com/2021/11/29/26-listopada-2021-roku-piatek-godz-1500/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję za piękny wpis o wizycie u Króla Polski. Na pewno kazdy z nas miała swój wkład w tą intronizację poprzez modlitwę czy zrzutkę organizowana na ten cel
      Czy przez msze zamawiane w intencji podziękowania za intronizację. Teraz można powiedzieć że rozumiem co miał na myśli Żywy Płomień. Choć Jezus króluje w naszych sercach to jeszcze długa droga aby to brzmiało z każdej ambony. Księża mówią tylko o Królu Wszechświata, choć to nie to samo co Król Polski i Ziemi. Nie powiedzą niestety Król Polski bo ktoś na tym w episkopacie jeszcze łapę trzyma.

      Usuń
  6. Małgorzata z blogu w/w i blogowicze kpią z intronizacji w Świebodzinie i z Grzegorza, .
    Przeczytajcie ich wcześniejsze wpisy. Pan Jezus w Jej przekazach mówi, że dobrze ,że obraz z Chojny-kopia jeździ po Polsce i blogowicze bardzo promują, ten obraz.
    Chcą intronizacji ale nie uznając tej że Świebodzina.
    Mam koszulkę z Panem Jezusem i codziennie chodzę w niej do kościoła, wszyscy patrzą na mnie jak na idiotkę.
    Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ Wit:( ]
      Akurat Małgorzata (wcześniej zwana Heleną), która otrzymuje przekazy z nikogo nie kpi, ani z Intronizacji świebodzińskiej tym bardziej. Jest tam tylko przypomniana konieczność włączenia się najwyższych władz w Intronizację, bo jak wiadomo, nasz kraj nie jest przez to chroniony całkowicie. Widać jeszcze jakieś szanse na to są, trzeba wierzyć w to do końca. Poczekajmy może na "owoce", nie wiemy jakie będą tego efekty.

      Ale owszem blogowicze czy osoby prowadzące tę stronę różnie się wypowiadają, interpretują sobie to po swojemu, może chcą się dowartościować tymi przekazami, przeciwstawiając je innym, i przy okazji stawianie siebie i swojego zdania ponad treść przekazu. Klasyczny przykład skłócania grup ze sobą pt. "my jesteśmy lepsi, i moje przekazy są bardziej mojsze, a mój Jezus lepszy niż twój i w ogóle to JA wiem lepiej a ty milcz".

      Czytałem wszystkie te przekazy, nie ma w nich ani śladu kpiny z czegokolwiek ani kogokolwiek.
      Przekazy wartościowe, sam blog i różne męczące "wymądrzania się" tam różnych mądrali i ekspertów od Pana Boga należy zignorować, najlepiej nie czytać szkoda zdrowia, bo rzeczywiście mocno sa zakręceni np. wokół obrazu atamana z Chojny nie wiadomo czemu. I w ogóle generalnie ciągle się o coś kłócą, nie ma sensu sobie nimi zawracać głowę. Ale to są dwie różne sprawy.

      Radzę tamtą stronę omijać, a czytać te przekazy na innej, np. na tej:

      https://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/ap/helena.html

      Ja tak robię i bardzo polecam.
      Tu nie żadnych komentarzy ani tego niepotrzebnego zamętu, który staje się ważniejszy od głosu z nieba. Nie potrzeba interpretatorów, Pan Jezus mówi jasno.

      Nie pozwólmy się dać wkręcać w różne porachunki osobiste i interesy różnych grup osób, które przyklejają się do pewnych przekazów po to by zwalczać inne, tworząc autystyczne grupy jedynych sprawiedliwych i wtajemniczonych we wszystko wyroczni.
      Szkoda na to czasu.

      Usuń
    2. Proszę przeczytać wpisy tego w/w blogu od czasu ukazania się
      filmu z intronizacji na kanale Grzegorza.
      Od razu administrator (jak twierdzi) napisał do Arb Dziegi , i otrzymał odpowiedź że był tam zaproszony i cos w tym stylu że było to spotkanie grupy intronizacyjnej .
      Proszę przeczytać wszystkie ich posty , publikują nagrania Grzegorza z podpisem " posłuchajcie co ten człowiek wygaduje"
      Negują nasza intronizację i źle się do osób odnosząktóre w to wierzą ,że ta Świebodzińska Intronizacja jest prawdziwa i uznana przez Pana Jezusa.
      Moim zdaniem ludzi nie interesuje temat intronizacji, bo nie rozumieją jej wartości dla naszego narodu.
      W publicznym obiegu intronizacja dotyczy Serca Pana Jezusa, a na tej Przepięknej figurze serca nie ma.
      Pozdrawiam Pana Cypriana , byłam w Wyszkowie i widziałam Pana ,
      Życzę wytrwałości w wykonaniu zadań jakie postawił przed Panem Pan Jezus.
      Z Panem Bogiem.

      Usuń
    3. Masz rację. Nie mylmy opinii w komentarzach od faktycznego przekazu proroka. Skupmy się na jednoczeniu a nie rywalizacji bo wróg czaji się u bram a i wewnątrz panstwa. Dużo jest do zrobienia bo Duda i episkopat faktycznie milczy na temat intronizacji Pozdrawiam i z Panem Bogiem

      Usuń
    4. [Piotr / Gliwice] Link do tego bloga dałem, bo nie zapisałem sobie linku do bloga źródłowego. Nie miałem zamiaru promować komentarzy na żadnym blogu. Chodziło mi o przyciągnięcie uwagi, że osoba pisząca Orędzia wysyła ważne pisma do władz i jak wszystkie takie sprawy powinny być nagłaśniane. Nie twierdzę też, że ma to być omawiane na blogu Cypriana Polaka, który ma wiadome obowiązki. Od dłuższego czasu stwarzam w sieci przestrzeń do różnego rodzaju dyskusji, bez obciążania proroków lub innych osób takich jak np. Mała Iskra. Nigdy nie można mówić, że nie ma gdzie rozmawiać. O Małgorzacie choćby u mnie tutaj:

      http://www.jezusdopolakow.fora.pl/inni-prorocy,27/malgorzata-cytaty-z-oredzi,815.html

      Usuń
  7. [ANIAR]
    "Seria przypadków" doprowadziła w końcu do spotkania Cypriana z Panem Jezusem Królem Polski, bo rozumiem, że to pierwsze spotkanie :) jak miło, że to właśnie w Ów Wigilię Pan Jezus Chciał tego spotkania.
    Co do Figury to prawda, że traci Ona wiele na zdjęciach. Jest piękna. Miałam również możliwość widzieć Cię Panie "oko w oko" na odległość metra i to właśnie Twoje spojrzenie jest niesamowite... Kto widział na żywo ten wie o co mi chodzi... Nie da się tego opisać słowami.. Mam kilka zdjęć w lepszej jakości jeśli potrzeba to podeślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Tak, to pierwsze spotkanie tak jak opisywałem.

      Usuń
    2. [ANIAR]
      O tak, rzeczywiście jest to opisane na początku... Super

      Usuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...