Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Jeszcze o przywróceniu bloga – podziękowanie

 

Jeszcze o przywróceniu bloga – podziękowanie


Przy tej okazji, przywrócenia macierzystego, pierwotnego bloga z Orędziami – Cyprian Polak Wiara https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/


dziękuję też tym, którzy gdy się to stało zainteresowali się tym, dzielili informacjami, że mają blog zarchiwizowany prywatnie, podano blog zarchiwizowany w sieci ( w tej wersji jest bez komentarzy i bez linków), wtedy Mała Iskra, administratorka Przymierza Miłości zarchiwizowała Cyprian Polak Wiara. Dodatki.https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/


Nie podziękowałem wtedy, bo też planowałem pewne działania w związku ze schowanym blogiem i wtedy chciałem to zrobić.


Ostatecznie Google, właściciel bloggera przyznało się do błędu. Działali na podstawie zgłoszenia o spamie i ich roboty jak mnie poinformowali uznały, że blog z Orędziami podpada pod spam. Gdy sprawdził to zespół ludzki okazało się, że oczywiście żadnego spamu nie ma.

To, że przywrócenie bloga trwało dwa miesiące od chwili ukrycia go to akurat nie jest wina Google, dodaję dla porządku.

Jednak stało się tak, że stało się to w konkretnym czasie, ze względu na pewne znaki dla mnie, w tym właśnie czasie i przypomnienia.


Zgłoszenie zaś wtedy jako spam do Google przez nieznanych mi ludzi lub nawet jednego znanego mi człowieka, było zemstą za moje działania poza publikacją Orędzi, dodatkowo „spam” był czymś co bardziej miało zaboleć, bo nie za treść, tylko za spam.


Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...