Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Życzenia Bożonarodzeniowe

 

Życzenia Bożonarodzeniowe



W pierwszej kolejności życzenia kieruję do utrzymujących moją Drogę Bożą z wyrazami wielkiej wdzięczności za ten kolejny rok (2021) gdzie hojność wasza nie pogorszyła się ani na jotę.

Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

Błogosławieństwa Bożej Dzieciny i całej Trójcy Przenajświętszej.

Niechaj Święta Rodzina obdarzy wszelkimi potrzebnymi Łaskami.


Zwracam się także do Czytelników i Czytelniczek przekazów, którzy wprawdzie nie utrzymują mojej Drogi, ale modlą się za mnie regularnie, przede wszystkim poszczą za mnie i są aktywni gdy idzie o przekazy otrzymywane przeze mnie, na przykład je opracowują.

Życzę im Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia i opieki Bożej Dzieciny.

 i wszelkich Łask od Świętej Rodziny.


Wreszcie wszystkim Czytelnikom i Czytelniczkom dla których ważne były te Orędzia, czytane zwłaszcza do września 2020, budowały ich i preferowali je często ze względu na ich unikalność życzę radości z Narodzenia Pana, Spokojnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.



Kochani, to zapewne ostatnie tak spokojne i normalne Święta, choć zarazem nienormalność widzimy i w samym Kościele z dużej litery, ale i z małej w którym jesteśmy, ale ja będąc na Pasterce czułem dużą radość gdy zaśpiewaliśmy : Bóg się rodzi Moc truchleje, a też tuż przed, Pan okazał mi pomoc i Łaskę i zapomniałem o czymś ważnym a On to wyprostował tuż przed Pasterką.


Podnieś rączkę Boże Dziecię

Błogosław Ojczyznę Miłą

W dobrych radach, w dobrym bycie

Wspieraj Jej siłę Swą Siłą.

 

 




Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

1 komentarz:

  1. Dziękujemy z całego serca i życzymy:
    Dla ciebie nasz Proroku,i dla wszystkich czytających orędzia, na ten Nowy Rok
    Błogosławieństwa Bożego ,opieki na każdy dzień, oraz wytrwałości w wierze.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...