Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Święta Maria Magdalena, 24 VI 2024

 

+24 czerwca


21: 57


:)

Mówi święta Maria Magdalena.


Wyjechałeś na jeden dzień tylko, zmienić powietrze, choć tu nie jest uzdrowisko, lecz znacznie lepsze.

Miały być dwa dni, lecz wcześniej zapisałeś się do dentysty. Wisi także wizyta w domu, gdzie trzeba zobaczyć co się dzieje. Twe utrudnienia i w tym i w innych rzeczach wiadome są Bogu a niektórym ludziom bardziej, lecz umysł ludzki, gdy na co dzień z czymś nie obcuje, łatwo o tym zapomina.

Twoi „stróżowie” też pamiętają o Tobie i utrudniają oraz robią aluzje, jak ostatnio.

:) Jesteś jednak Gniewem Boga Ojca. I nic tego nie zmieni, jak tylko Twoja Wola.


Ostatnio dostałeś pewien prezent. Chciał tego dla Ciebie Duch Święty. To Cię wzmocni na polu czystości, bo Twa natura jest przekorna i największy jest problem gdy nie masz możliwości – nazwijmy to. Zaś gdy ona jest to potrafisz zrezygnować. Zawsze tak było. Było ważne dla Ciebie by mieć możliwości. Przykładowo – teraz w lipcu mógłbyś nie pojechać na wakacje, choć Ci to potrzebne, głównie zmiana powietrza i Pan nasz wręcz wymaga tego teraz, ale mógłbyś nie pojechać pod warunkiem, że masz możliwości, tzn stać Cię na to i inne czynniki dotyczące Ciebie nie przeszkadzają, a gdyby Cię nie było stać, lub sprawiałyby to także inne czynniki Ciebie dotyczące – odchorowałbyś to.

Jesteś zdolny do tego aby atrakcyjna, młoda kobieta rozebrała się przed Tobą na łóżku w hotelowym pokoju, a Ty popatrzyłbyś na zegarek, powiedział, że musisz lecieć, bo grają fajny film w kinie i poszedłbyś sobie, już na korytarzu parskając śmiechem a do spotkania tego w hotelu sam doprowadziłbyś.

:)

- Dlatego mnie lubisz?

:) Niekoniecznie, ale doceniam Twoją... kapryśność :) specyficzny uśmiech Marii Magdaleny.

- Moja wielka przyjaciółko, tylko Ciebie mam.

- :) Cenią Cię ludzie Małej Trzódki i jest ktoś kto bardzo potrzebuje Twego towarzystwa. Lecz cóż. Wiadomo kim masz być. Masz swoją drogę i obiecaną narzeczoną.

Twój pociąg do dziewcząt w wieku Julii Capulettii i zwłaszcza czysty do dziewcząt w wieku świętej Filomeny jest trochę zmienny, bo patrzysz na niektóre z nich i mówisz, że to smarkule. To prawda niektóre są głupie oraz niedojrzałe, lecz Twa narzeczona choć młodziutka będzie dojrzała. Spotykałeś przecież takie. Kiedyś poznałeś dziewczynę w wieku Matki Bożej w chwili zaślubin a myślałeś, że właśnie zdała maturę, bo był czerwiec, na tyle wyglądała i miała dorodny biust. Miałeś 35 lat a pewnym momencie ona mówi: „ Ale Ty taki, trochę dziecinny jesteś, prawda?”.

- Ha, ha, ha święta Mario Magdaleno.

-:) Jednak to była < nieczytelnie zapisane słowo. C.P.> bardziej Twej artystycznej natury, czego ona nie zrozumiała, zresztą zbyt krótko się znaliście.

Jednakże była wystarczająco dojrzała dla Ciebie wtedy, tzn nie była zbyt mało dojrzała.

:)

- Teraz mam Ciebie Mario Magdaleno.

- W rzeczy samej. Jestem więcej niż tylko świętą z Nieba, która poucza Cię i zbliża do Boga. Jestem przyjaciółką i wiem, że czujesz do mnie miętę, jak było powiedziane a ja to odwzajemniam, jak mogę:) Maria Magdalena śmieje się.

- Jesteś boginką, która schodzi do mnie z Nieba.

- Jestem świętą, nie boginką, dobrze to wiesz:) słodki uśmiech. I tylko człowiekiem.

- Ale wielką świętą.

- Prawda.

- Jesteś kobietą mego życia i będziesz do czasu mej przemiany.

- Tak będzie. Nawet gdybyś się wdał w pełny romans z kobietą przed swą przemianą to i tak ja będę Twoim numerem jeden. Doceniam to, choć to dziwna przygoda w mojej świętości.

:) Śmiech.

- :)

Jednak, święta Mario Magdaleno, trochę konsternacja jednak. Sytuacja u mnie nieustabilizowana a czas spokoju kończy się.

- Kończy się a Ty bądź spokojny.

Masz mnie jako specjalną wysłanniczkę Jezusa, masz świętego Andrzeja Bobolę, jesteś uprzywilejowany u Ducha Świętego, który chce Twej bliskości i cała Trójca chce uczynić swe mieszkanie w Tobie.

Ja jestem Twą świętą damą serca, co Cię koi. Masz nadal zapewnioną egzystencję, to zaś co jest trudne, o czym nie wiadomo innym, lub wiadomo w części – to na Twe oczyszczenie, byś mógł dostać przemianę i służyć Polsce. By być bohaterem narodowym z siłą i mocą jakiego nie zna świat.

Jest koło Ciebie już Anioł Bożego Gniewu. To wielki zaszczyt i to też mobilizuje Cię do tego by w oczach Boga < niepewnie zapisane słowo, prawdopodobnie „zachować” ( zachować się). C.P.> się, by nie być upominanym, jak dawniej.

To Ci przekazano, że Anioł Gniewu Bożego jest już cały czas koło Ciebie, nie jest to tylko ode mnie.

Choroba Ci < nieczytelnie zapisane słowo C.P. > i organizm jest w dysfunkcji, choć seksualnie, mimo choroby, jesteś wydolny powyżej przeciętnej.

:)

- To tym gorzej.

- Tym lepiej. Musi być zasługa, ja zaś uniżyłam się jak było powiedziane i wzmocniłam nieco Twą czystość, choć radykalnego cudu zdziałać tu nie mogę. Lecz jak było powiedziane tego byś nie dostał od innej świętej.

- Dziękuję jeszcze raz za to Mario Magdaleno.

-:) Chciałeś mi powiedzieć jeszcze coś miłego, lecz odnosisz wrażenie, że byłby to komplement zbytnio jak dla ziemskiej kobiety.

Cóż, będziemy kończyć. Czujesz się słaby. Powinieneś zjeść jeszcze kolację.

Mocno Cię całuję i tulę w swych silnych ramionach.

Błogosławię Cię w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

- Dziękuję moja święta przyjaciółko.


Maria Magdalena całuje mnie jeszcze w policzek i odchodzi.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski).


6 komentarzy:

  1. PRZEKAZ BOGA OJCA O ZAWIERZENIU NARODU POLSKIEGO W BAZYLICE W LICHENIU. OPIS.
    https://www.youtube.com/watch?v=W1MIf_F4_rc

    OdpowiedzUsuń
  2. NAMASZCZONY ZAPRASZA NA MODLITWY PRZY KRZYŻU NOWEGO JERUZALEM NA BOŻĄ ŁĄKĘ. OPIS.
    AKT ODDANIA BOGU OJCU CAŁEJ LUDZKOŚCI JEST W OPISIE POD FILMEM.
    https://www.youtube.com/watch?v=EJffhgMcsoE

    OdpowiedzUsuń
  3. SERCOM , W KTÓRYCH PŁYNIE POLSKA KREW...
    https://www.youtube.com/watch?v=pddDV5aMmiQ

    OdpowiedzUsuń
  4. QA
    Jawna ZDRADA!
    Szokujące Zapisy Umowy z Ukrainą! POROZUMIENIE O WSPÓŁPRACY W DZIEDZINIE BEZPIECZEŃSTWA
    https://www.youtube.com/watch?v=TbLk52Ptrac

    OdpowiedzUsuń
  5. (Stella) Witam, tak mi się dzisiaj nasunęło odnośnie czasów ostatecznych i panowania anty.chrysta: w księdze prawdy była informacja, że będzie pochodził z bliskiego wschodu, będzie miał ujmującą aparycję, będzie biegle mówi?ł wieloma językami itp. Ponadto u Żywego Płomienia zdajsie była informacja, że pojawi się w Katarze na mundialu.. stąd też pytanie czy na pewno Taiani a nie przypadkiem Thaini? (bardzo podobne brzmienie, nieprawdaż?) czy istnieje taka możliwość Cyprianie? czy podane było tylko nazwisko czy również imię?
    do tego wszystkiego urodził się w 91 roku, ma zatem 33 lata..
    materiał z youtuba https://youtu.be/uM6QBL-g02U?feature=shared
    pozdrawiam z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  6. SŁOWA JEZUSA CHRYSTUSA KRÓLA POLSKI O OBRONNOŚCI KRAJU.
    https://www.youtube.com/watch?v=LP6J9W-u8Sk

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...