Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

26 IX 2020

 

Sobota, 26 września


przed południem



- Dzień dobry Panie Jezu.

-:) Dzień dobry moje kochane dziecko.


Dałem Ci jeszcze te dwa dni. Jednak więcej ich nie dostaniesz ze względu na Ciebie. Nie znaczy to, że Krzyż na Niebie pojawi się na pewno we wtorek, w Święto, świętych Archaniołów, w tym przede wszystkim Michała, lecz ze względu na Ciebie nie przesunę już terminu. Ze względu na Ciebie było przesunięte przez cały tydzień. Tylko ze względu na Ciebie choć skorzysta na tym przede wszystkim Polska. Ze względu na Ciebie, to znaczy Twoje sprawy, które się opóźniły. Duchowo się u Ciebie niewiele zmieni przez ten czas, choć zawsze postąpisz w Łaskach, bo tu niewiele Ci trzeba przez Moje niezmierne Miłosierdzie dla Ciebie i Polski gdyż zdjąłem z Ciebie winę do końca września. Tym samym przedłużam to zdjęcie winy do końca tego roku. Musi tak być, bo jeśli kogoś obalisz ogniem z rąk, kto na to zasłużył, to nie możesz mieć winy. Także jeśli usieczesz maczetą bluźniącego Bogu od czasu Krzyża na Niebie czy potem, (choć nie zabijesz jak powiedziałem, lecz usieczesz), tylko do czasu nim będziesz rzucał ogień z rąk, po tym czasie każdego bluźniącego na którego się natkniesz obalisz ogniem.

Amen.


Opublikuj moje dziecko.

- W komentarzach?

- Nie, „w dodatku” .

- Tak jak Twoje Słowa Panie?

- Tak, dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

-:)




Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...