Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Dzisiaj, 2 września zmarł proboszcz Katedry Wawelskiej ksiądz prałat Zdzisław Sochacki. Wcześniejsze Słowa Pana Jezusa na jego temat

 

(Ostatni przekaz:

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2021/08/28-viii-rozmowa-ze-swieta-maa-arabka.html )


Dzisiaj, 2 września zmarł proboszcz Katedry Wawelskiej ksiądz prałat Zdzisław Sochacki. Wcześniejsze Słowa Pana Jezusa na jego temat.

https://diecezja.pl/aktualnosci/zmarl-ks-pralat-zdzislaw-sochacki/


Pytałem Pana Jezusa o tego kapłana jak go ocenia Pan Jezus. Było to bodaj w listopadzie ubiegłego roku, czyli w czasie gdy już nie wszystkie przekazy były publikowane, zasadniczo tylko niepublikowane dotyczące niektórych moich spraw. Pytałem o to ze względu na ważność katedry na mojej Drodze Bożej i przede wszystkim dla Polski w bliskim czasie i nie tylko dlatego.


Pan Jezus powiedział, że pewne rzeczy robi dobrze, pewne rzeczy robi źle. Ogólnie, że jest dobrym proboszczem katedry na ten czas, ale potrzeba nowego, lepszego proboszcza na nowy czas, który nadejdzie i będzie nowy proboszcz w bliskim czasie.


Nie publikowałem więc tego, bo to dla czytelnika było dość enigmatyczne i niewiele mówiące, choć oczywiście przytaczam sens słów Pana Jezusa, ale były one podobnie krótkie.

Teraz nabrały one dla nas dodatkowego sensu, znaczenia.

Zaraz praktycznie po tych słowach Pana Jezusa ksiądz prałat Sochacki zaczął chorować, na co ja w kontekście Słów Pana Jezusa muszę przyznać nie zwróciłem uwagi. Pomyślałem nawet, że pochoruje, pochoruje i wyzdrowieje, choć z czasem wyglądało to coraz poważniej.

Znakiem było też to, że nie mógł wziąć udziału w Triduum Paschalnym, które było piękne na Wawelu. O Słowach też jeśli nie są publikowane łatwiej zapominam.


Jest tak, że po ludzku, mimo że wiemy co nas czeka to znaczy ludzkość, Polski nie wyłączając, to wydaje się nam, że czas to dalszy niż bliższy. Jednak ten czas okazał się bliski. Nastąpiło przyśpieszenie. Nie minął rok od czasu słów Pana Jezusa wypowiedzianych do mnie na moje pytanie.

Oby Pan Bóg, Bóg Ojciec Najukochańszy zechciał okazać tu Swoją Wszechmoc i nie ukrywał Jej wobec naszych win, grzechów i zaniedbań i dał proboszcza prawdziwie Bożego i wedle Swojej Woli, który z katedry wawelskiej będzie Głosem Bożym na czas, który nadejdzie, na czas koronacji Namaszczonego i tego wszystkiego, który czeka naród wybrany Polskę – Nowe Jeruzalem.

Racz dać Panie pokój duszy temu księdzu w którego włodarzowaniu jako proboszcza Katedrą Wawelską było dużo normalności na czas plandemii i została zachowana godność miejsca.


Cyprian Polak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...