Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Biskupom polskim dedykuję: Kiedy zaczął się wić kręty, pochyły szlak/ Gdzie był pierwszy nasz krok w rozpadlinę bez dna/ Gdy srebrników garść przekonała nas, że/ Kiedy dają, to brać, każdy głupi to wie

 

Dedykuję około 90 procentom biskupów polskich.

Dlaczego 90 procentom. Wyjaśnienie jest w poprzednich wpisach, nie będę się powtarzał.


Teraz zwracam się do czytelników.

Pamiętacie zapewne, wy którzy jesteście od początku, czy przynajmniej od lata 2020.

Była piosenka „Lubię mówić z Tobą” , która okazała się być o rozmowach Pana Jezusa z jego nieudanym sługą. https://youtu.be/UhyeywiEzKo?feature=shared


Podobnie i piosenka Budki Suflera Za ostatni grosz”  https://youtu.be/PYpg4BypJoA?feature=shared    Ani słuchacze tej piosenki, ani twórcy nie mieli o tym pojęcia i ja do tej pory.

Było to kilka dni temu. I było przed przekazem Pana Jezusa o Domach Modlitwy i biskupach masonach. Rano gdy wstałem, przy porannej herbacie w kuchni mam wewnętrznie by włączyć konkretny utwór z netu „ Za ostatni grosz” Budki Suflera. Zdziwiłem się trochę, bo tego zespołu podobają mi się niektóre tylko utwory i tylko starsze z tych niektórych, a ten, który pamiętałem we fragmencie melodii, do moich ulubionych nie należał. Włączam, słucham i zaczynam rozumieć.

Potem przyjrzałem się niekompletnemu tekstowi, który ktoś wrzucił w komentarzu i zrozumiałem, że to jest o biskupach dzisiejszych, o biskupach masonach, czyli 90 procent Episkopatu. Odszukałem potem cały tekst. Tak jak z piosenką „Lubię mówić z Tobą”- która jest o mnie, tyle, że tamta jest starsza.

Ale zgadza się, piosnka „Lubię mówić z Tobą” to czas mojej jeszcze młodości, wieku Chrystusowego a więc i tego który mam mieć gdy będę spełniał zadanie dla Polski i „ Za ostatni grosz” to czas młodości dzisiejszych biskupów. Mój czas dzieciństwa i rozpoczynającego się okresu bycia nastolatkiem, ich młodości.

W latach 80 - tych wszystko się zaczęło. Zaczęło się Medjugorje i inne rzeczy się zaczęły.

Swoją drogą warto tu wspomnieć o dociekliwości demonów będących przy człowieku, tak jak to mamy podawane u Żywego Płomienia, że obserwują nasze zachowanie. Jak wracałem do tego utworu i tekstu, one kapnęły się wreszcie po co mi to potrzebne i po co ja to analizuję. I sprawiły tak iż się źle poczułem abym nie mógł tego dać, aż przyszedł przekaz Pana Jezusa, a może bym to dał wcześniej, ale byłem przyblokowany.

A dzisiaj zostałem obudzony o 3.15 w nocy, dzwonkiem do drzwi. Co miało ten pozytywny skutek że odmówiłem o właściwej porze Koronkę do Miłosierdzia Bożego niwelującą o tej porze działania satanistów masońskich tego przedświtu, bo robią to przed świtaniem. Między 3 a 4 w nocy Koronka albo w intencji właśnie konających, albo w tej co wyżej. Oczywiście najlepiej obydwie. Część bolesna Różańca o tej porze oprócz tego, też jak najbardziej.


Za ostatni grosz” Budka Suflera

Jaki jest wynik gry nie wiem, nie pytaj mnie

Jak na imię tej grze, tego nie wiem już też
Wczoraj tak było tak, nie znaczyło zaś nie
Nie mieszało się nam czarne z białym co dzień

Wczoraj niewinni tak, dzisiaj pionki w grze
Wczoraj błękitny wiatr, dzisiaj duszny zły sen
Z drugiej strony mych snów wszystko lepszy ma smak
Bo w powietrzu jest luz i muzyka wciąż gra

Za ostatni grosz kupię dziś chociaż cień tamtych dni
Za ostatni grosz wino z zielonych lat chcę znów pić

Kiedy zaczął się wić kręty, pochyły szlak
Gdzie był pierwszy nasz krok w rozpadlinę bez dna
Gdy srebrników garść przekonała nas, że
Kiedy dają, to brać, każdy głupi to wie

Bilans zysków i strat prowadzimy od lat
Nie ma czego w nim kryć, nie ma czego się bać
Skąd więc na lustra dnie z progu każdego dnia
Wita cię najpierw wstręt, potem brat jego strach

Za ostatni grosz kupię dziś chociaż cień dawnych dni
Za ostatni grosz wino z zielonych lat chcę znów pić


..........................................

Związane z tematem ostatnie wpisy.

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2024/04/sowo-ducha-swietego-przy-okazji-sprawy.html


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2024/04/16-iv-2024-ekskomunika-na-biskupow.html


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2024/04/12-iv-2024-sowo-pana-jezusa-chopca-jak.html




4 komentarze:

  1. NA KANALE Z OKAZJI ZBLIŻAJĄCEGO SIĘ ŚWIĘTA BOŻEJ MIŁOŚCI UKAZAŁA SIĘ LITANIA DO BOŻEJ MIŁOŚCI.
    https://www.youtube.com/watch?v=QoyuQ2CGHaw

    OdpowiedzUsuń
  2. [Milka]
    Na efekt 90% kryptomasonów w EP w sposób szczególny wpłynęła działalność sekty frankistów w XVIII w., którzy przyjmowali chrzest katolicki, polskobrzmiące nazwiska i bardzo często tytuły szlacheckie. Oni jako pierwsi na masową skalę zrobili podmianę polskiej elity. Pączkowanie pseudopolaków trwa już ponad 200 lat, tyle samo co niszczenie Kościoła Świętego.

    https://minakowski.pl/potomkowie-frankistow-katolickich-zydow/

    https://ornatowski.com/wykazy-nazwisk/neofici-polscy/

    file:///C:/Users/Emila/Desktop/Religia/Franki%C5%9Bci%20i%20Jakub%20Frank%201.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala - Tego ostatniego linku nie można otworzyć, jest błąd.

      Usuń
  3. [Piotr / Gliwice] Pan Jezus zarzucał kiedyś księżom, że czytają marksistowskie gazety. Początki schodzenia na złą drogę nie muszą być sprawą werbunku czy judaszowych srebrników. Potrzeba prostej rewizji, czy dane postawy służą duszpasterstwu, bo o jakość tej posługi cały czas chodzi. Jeśli prostej rewizji nie ma, to cóż mówić o lustracji. "Orędzia Pana Jezusa do Kapłanów" Don Ottavio Michelini. Jedna prosta książka, która wyjaśnia wiele.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...