Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Słowo Ducha Świętego 18 IV 2024 przy okazji sprawy Domów Modlitwy i biskupów masonów

 

Czwartek, 18 kwietnia 2024


16.00


Mówi Duch Święty


Tak, bronię Cię i obroniłem co do pewnej, po ludzku niedobrej, rzeczy jakiś czas temu i nadal będę Cię tu bronił.

Należy zachować skromność i pokorę, co winieneś czynić także gdy będziesz wprost nieśmiertelny na terenach dzisiejszej Polski oraz jak za Jagiellonów i Wazów.

Co też czyniłeś. Jednak Gniew Boga Ojca nie jest od poniewierania go przez prawo.

Na przykład jeślibyś głosił jakieś hasła i wykrzykiwał coś publicznie na placu a chciał Cię z tego powodu zatrzymać policjant, jeślibyś sobie tego nie życzył a on upierałby się by użyć przymusu a Ty zapomnisz się, w zdenerwowaniu uderzyłbyś go w twarz, nie poniesiesz żadnych konsekwencji. Wydaje się to po ludzku niemożliwe, nawet posła mogliby potraktować tzw. „zglebieniem”, jak to w slangu mówicie, czy jeszcze bardziej rozpoznawalną osobę, potem tłumacząc się, że jej nie rozpoznali a naruszyła ich nietykalność cielesną, napadła na nich w czasie wykonywania przez nich obowiązków służbowych gdy byli umundurowani i jawne było, że to jest policja.

Ty nie poniesiesz konsekwencji w takim wypadku.

- Och, dziękuję Duchu Święty.

- Obiecywał Ci to przedtem Jezus. Oczywiście, coś co jest na dany czas, nie jest powiedziane, że będzie za dwa, trzy lata lecz Ja, Duch Święty to podtrzymuję. Powiem tylko, że nie powinieneś próbować uderzyć policjanta w takiej sytuacji w sposób mogący mu teoretycznie uczynić krzywdę, na przykład kantem dłoni w grdykę, co potrafisz i masz trochę wytrenowane, lecz zwyczajnie spoliczkować.

:)

- Dziękuję Duchu Święty.



Jak widać Twoje obstawanie za Marią Michaliną i Domami Modlitwy przeszkadza, w tym zwłaszcza wystąpienie przeciw biskupom masonom.

Zmieniłeś klucze w mieszkaniu a mimo to dorobione wstawiono ci w drzwi a nie wiedziałeś o tym bo nie wychodziłeś z powodu przeziębienia.


Tym samym siłom przeszkadza, że piszesz o Smoleńsku, wychodząc od pewnika Inscenizacji na Siewierny, tym samym przeszkadza, że kąśliwie napisałeś raz i drugi o Adamie Michniku i tym samym przeszkadza, że piszesz o polskich biskupach, że są masonami.

Błogosławię Cię moje drogie dziecko.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

:)

- Dziękuję Najmilszy Duchu Święty.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

3 komentarze:

  1. Odnośnie na kanale umieściłem filmik odnośnie Domów Modlitwy Świętego Jana Pawła II, a dokładnie świadectwo z drugiego brzegu.
    https://www.youtube.com/watch?v=iudIQ5Byt2A

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęść Boże .Czy mogłabym prosić brata Andrzeja o taki krzyzyk albo choć igielke z drzewa Krzyża NJ proszę .też chce go mieć przy sobie ..mam tylko zdjęcie na półce kNJ .panie Cyprianie moja córka co chwilę o coś podejrzana ,oskarżana ..ja odrabiam roboty publiczne za słowa o ukr.a mam to kas .za Ojczyznę ofiaruje i za moje grzechy ..Przy szpitalu naszym porządkowa jestem.po pracy do kaplicy idę na koronkę ..Nigdy nie zapominam o Bracie Andrzeju i o pKrzysztowie .ainwszsytkich modlących się przy krzyżu .żałuję że to tak daleko

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...