Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

13 V 2024 Pouczenia dla duszy od Matki Bożej Ostrobramskiej w jednej sprawie

 

13 maj


- Mówię do Ciebie jako Matka Boża Ostrobramska, bo w tym wizerunku jesteś pod Moją Największą Opieką i Bożym kierownictwem.

Jak powiedział do Ciebie Duch Święty – traktuj swoją mamę jako upośledzoną i niepełnosprawną umysłowo, wtedy nie będziesz miał złości.

Poświęciłeś jej cały tydzień, bo była mocno przeziębiona. Wedle swych obowiązków tydzień zmarnowałeś. Jednakże już wstaje, lecz całkiem jeszcze zdrowa nie jest. To jednak wystarcza aby czując się lepiej zaczęła znów rozpoczynać swe spanie w późnych godzinach nocnych i dziś, do tej pory nie możesz zaplanować dnia już będąc w nowym miejscu, bo nie możesz się skontaktować, gdyż po dawnemu śpi, choć biją już na Anioł Pański.

Niestety, nic się u niej nie zmienia, lecz Ty nie miej, dziecko, złości i nie bluzgaj, w nowym miejscu zwłaszcza.

Traktuj jak upośledzoną oraz niepełnosprawną.

- Dziękuję Matko Boża.

-:)

Błogosławię Cię na nowy, ten tydzień.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

- Dziękuję Matko Boża Ostrobramska.

- Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski).


P.S. Pan Jezus miał cały czas Judasza, który był największą zadrą, a ja mam swoją mamę...

6 komentarzy:


  1. ZESŁANIE DUCHA ŚWIĘTEGO - NAMASZCZONY ZAPRASZA NA MODLITWY NA BOŻĄ ŁĄKĘ. OPIS.
    https://www.youtube.com/watch?v=E7XbaJH7szU

    OdpowiedzUsuń
  2. [Konrad]
    Niech będzie pochwalony Pan Jezus Chrystus Król Polski!
    Czy mogę prosić Cypriana Polaka, jeśli Pan Jezus, pozwoli ujawnić dane, ile do tej pory zamówiono Mszy Świętych wynagradzających Panu Bogu, za grzechy narodu Polskiego przeciwko Dekalogowi Bożemu.
    Jak wiadomo póki istniała jeszcze strona DMJPII, była prośba o zamówienie minimum 1 tys takich intencji dla ratowania Polski, od nadchodzących wydarzeń. Jako, że w/w strona internetowa już nie działa, jedynym obecnie który może to przekazać publicznie jest autor bloga i narzędzie w rękach samego Pana Boga. Na więcej nie możemy liczyć jak tylko tutaj ( ważnych informacji, przekazów ) w czasach kiedy głos ludzi pracujących szczerze i oddanych sprawie i Trójcy Przenajświętszej, jest uciszany pod byle pretekstem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Maria) Szczesc Boze. Od siebie tylko napisze, ze zamowilam 10 Mszy Swietych w/w intencjach i juz zostaly odprawione. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Szczęść Boże .Ja mam męża pijącego co obraża każdego w doma .odrabiam te prace za słowa o ukr.dzieci i robotę w doma i myślę że jestem gówno warta .sami toksyczni ludzie a ja sama naprawdę mam dość życia bo nie mam nikogo .tak mi się chce płakać taka beznadziejna się czuje ani pracy swe ani kasy .ja nie wiem jak ja wytrzymam jak będzie ten gorszy czas wykończą mnie psychicznie na amen

    OdpowiedzUsuń
  4. A.Bogumiła
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
    Dziekuję Matko Najświętsza za te słowa. Są bardzo uwalniające.
    Miałam jeszcze taką myśl po przeczytaniu "P.S.", że Pan Jezus miał wielki trudu, to Gniew Boga Ojca nie może mieć inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. [Elżbieta] Pani Bernadeto, bardzo Pani współczuję. Myślę, ze każdy z nas czytających orędzia na tym blogu pomodli się za Panią, żeby wesprzeć Panią, lub przynajmniej westchnie w Pani intencji. Proszę się nie załamywać pod brzemieniem krzyża, który Pani niesie. Każdy ma swój. I każdy z nas ma ciężkie chwile w życiu, ale po jakimś czasie nastąpi ulga. Proszę oddawać nieustannie swój Krzyż Panu Jezusowi, On pomoże go Pani nieść. Oprócz tego ofiarować swoje cierpienia do dyspozycji Trójcy Świętej, do Bożego Skarbca, Pan Bóg wykorzysta je jak najlepiej, a Pani będzie miała zasługi. Serdecznie pozdrawiam Panią, będę o Pani pamiętać w swoich modlitwach. Z Panem Bogiem. (P.S. pomimo zdenerwowania proszę unikać brzydkich słów na tym Bożym blogu)

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...