Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Krótka rozmowa ze świętą Marią Magdaleną w Boże Ciało ( 30 V 2024)

 


Krótki ten przekaz miał być umieszczony koło południa. Jednak techniczny „psikus” sprawił, że to się nie udawało.

C.P.



Boże Ciało, 30 maj


Mówi święta Maria Magdalena

:)

- Dziękuję, że się uśmiechasz święta Mario Magdaleno. Czy to było prawdziwe z Twojej strony?

- Tak, uniżyłam się i dałam Ci to na wzmocnienie Twojej czystości abyś myśląc o tym doznał ukojenia.

- Dziękuję. To Twoje upodobnienie się do Jezusa? Ale nadal jesteś Marią Magdaleną z wyraźnym, ba bardzo wyraźnym charakterem.

- :) Tak jak w życiu ziemskim możecie to zrozumieć. Zakochane w sobie osoby upodabniają się do siebie. Podobnie osoby w Niebie. Upodabniam się coraz bardziej do Chrystusa i mogę też dać to czego byś nie dostał od innej świętej.

- I możesz też bezpruderyjnie mówić o rzeczach o których inne święte by nie mówiły, nawet z bogatą przeszłością erotyczną.

- Miłość, miłość, mój chłopcze:) to sprawiła. I teraz procentuje coraz bardziej.

- A chłopiec mało kocha.

I co, jak będę przemieniony to kochał będę bardziej, dlatego, że fizycznie będę zmieniony i mój umysł odmłodzony i zmieniony nie wiem jak?

- Po części, lecz dzięki poznaniu siebie w Oświeceniu Sumień, a jeśli chodzi o miłość do niewiasty to będziesz młody a także dostaniesz to czego potrzebujesz i co leży w Twej naturze.

- Dziękuję wielka święta.

- :)

Całuję Cię mocno.


Maria Magdalena dotyka lekko ręką mego ramienia. Błogosławi mnie znakiem krzyża i odchodzi.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


` `

5 komentarzy:

  1. [Milka]
    Kwintesencja tego co dzieje się w Polsce od lat 90 -tych, na przykładzie perfidnego niszczenia na wiele różnych sposobów jednego odważnego, przedsiębiorczego, prostego Polaka. Trwa to już 30 lat bez przerwy: https://gloria.tv/post/H8EfZgPJX1nY4ack3mfhRyR9W

    OdpowiedzUsuń
  2. NAMASZCZONY ZAPRASZA NA MODLITWY PRZY KRZYŻU NOWEGO JERUZALEM NA BOŻĄ ŁĄKĘ. OPIS.
    https://www.youtube.com/watch?v=5_J_r9pgB1c

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 czerwca Święto Matki Zbawienia
    ,, O Matko Zbawienia, przedstawiam Ci dziś, w tym dniu 4 czerwca w Święto Matki Zbawienia następujące dusze...Proszę udziel mnie i tym wszystkim, którzy Cię czczą Droga Matko, i którzy rozpowszechniają Medalik Zbawienia, wszelkiej ochrony przed złym duchem i przed tymi wszystkimi, którzy odrzucają Miłosierdzie Twojego umiłowanego Syna, Jezusa Chrystusa i wszystkie Dary jakie udziela On ludzkości. Módl się Droga Matko, aby wszystkim duszom został udzielony Dar Wiecznego Zbawienia Amen". Modl 154 z Ks Prawdy
    Proszę, rozszerzmy nasze serca jak tylko się da, tak by, przyprowadzać Matce Zbawienia nie tylko osoby, o które się zamartwiamy, ale i całe grupy społeczne, a nawet całe państwa. Pamiętajmy też o kapłanach, a zwłaszcza tym służącym złemu, pamiętajmy też o lekarzach, którzy tak ochotnie i służalczo szli za ,,plandemią", o artystach i o ,,straconym młodym pokoleniu dusz", którzy jak po sznurku idą w otchłań piekła. I naszym obowiązkiem jest im teraz pomóc, i pomagać zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ważne jest to święto i ta modlitwa n-r 154, niech świadczy o tym walka, którą toczę ze złym. Już od wielu godzin nie daje mi nic o tym napisać. Tylko zacznę zaraz ,,zjada", komputer skrzeczy, zawiesza się. Idą modlitwy egzorcyzmowe...
    Już po raz dziesiąty będziemy obchodzić to święto i bardzo zachęcam wszystkich, zwłaszcza tych po raz pierwszy, którzy będą tą modlitwa sie modlić o, po wielokroć jej powtarzanie w ciągu dnia. Można rzec, że w tym dniu Niebo będzie otwarte, tak więc nie żałujmy czasu. Przypominam, że modlitwy z Ksiegi Prawdy mają moc 30- krotn innych modlitw. Tłumaczę to tak, jakby jednocześnie modliło się 30 osób. Bóg Ojciec powiedział o Księdze Prawdy, że jest największym cudem od czasów Pana Jezusa i będzie przynosić zbawienie miliardom. I jeszcze dam świadectwo, że zapewne nie było by Brata Andrzeja, gdyby nie Ks Prawdy. Nawet gdy jeszcze jej nie znałem { poznałem w czerwcu 2012 r }, to podświadomie ,, czekałem" na nią. Wiedziałem, że Pan Bóg nam da coś takiego, że będzie przedstawiona prawda o tych czasach końca i udzielona wszelka pomoc. Jak przyszedł na mnie czas to po prostu wziąłem internet i zacząłem szukać, odrzucałem plewy, aż odnalazłem JĄ- KSIĘGĘ PRAWDY. I od pierwszego słowa wiedziałem, że jest to ta z mojego przeczucia. Byłem wstrząśnięty, wewnętrznie płakałem, a za każdym czytanym SŁOWEM NIEOMALŻE STAŁ PAN BÓG. Nie miałem żadnych wątpliwości i od razu serce tak mi nabrzmiało przesytem tej Prawdy, że zaraz zacząłem się tym dzielić z innymi. I wyobrażcie sobie moje zdumienie i moją gorycz gdy i mój proboszcz, bliscy, znajomi i nie znajomi i ci w urzędach, i ci z przeróżnych spotkań patrzyli na mnie jak na obłąkanego. Tak trwało długich osiem lat, aż w końcu Bóg Ojciec o Proroka Grzegorza, zaprosił mnie do Turzyna. A tam... euforia i Niebo na ziemi, nie byłem sam a było nas tysiące...

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEKAZ Z 7 MAJA 2024 - BÓG OJCIEC DO ŻYWEGO PŁOMIENIA.
    https://www.youtube.com/watch?v=SyLpVIG5JDQ

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...