Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Święta Maria Magdalena o pewnej sprawie 14 IX 2024 // Słowo Namaszczonego 13 IX 2024, w tym rada dotycząca naszych problemów/ Zaproszenie na modlitwy na Bożą Łąkę 15 września i 21, 22 września

 

Zaproszenie na ( w tej chwili jeszcze) na 15 września na modlitwy oraz 21 i 22 września, o tym w poprzednim przekazie.

C.P.

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2024/09/15-vii-2024-sowo-ducha-swietego-o.html


14 września

(Mówi święta Maria Magdalena)

:)


Jestem Twoją przyjaciółką.

Dobrze jednak byś miał ziemską przyjaciółkę. Ponieważ przekazy dotyczące Twoich spraw, tych o których można mówić publicznie będą i o takiej osobie, bez wymienienia imienia, miejsca zamieszkania, zawodu itd. [ zatem będzie i o takiej osobie upublicznione ].

Jeżeli taka czy inna osoba nie chce tego i razi ją to, to owszem jest jej wolna wola. Niebo to uszanuje.

Niemniej taka osoba nie może być Twoją przyjaciółką i nie może być bliższego kontaktu.

W tym wyraża się dbałość Nieba o Ciebie. < Tzn taki sens tych słów, że dbałość Nieba o mnie wyraża się i dla innych i w tej sprawie gdy jest o tym pisane C.P>.

Chciałeś by Niebo zakazało Ci tych kontaktów i będziesz miał spokój, lecz Niebo nie zakazuje Ci, a nawet nie ma zakazu seksualnego karalnego jakbyś to chciał zrobić. < Sens jest też taki tych słów: „ Jeśli Niebo nie zakazuje Ci nawet seksualnej, karalnej rzeczy to tym bardziej nie zakaże Ci takiego kontaktu „ C.P>.

:)

Czas się zbliża, czas Twej przemiany, w tym i czas Twej narzeczonej w wieku świętej Filomeny. Dobrze jest byś taki wiek miał tylko w pamięci i przed oczami, by, jak było wielokrotnie mówione: podobały Ci się tylko dziewczęta w tym wieku.

Zażyłość z płcią przeciwną w Twoim wieku zawsze trochę temu przeszkadza.

Jeśli zażyłości nie ma być i żadnego spotkania by dłużej porozmawiać, to tym samym nie będzie o tym żadnych wzmianek.

Będzie to dla Ciebie miało plusy i minusy.

Jest też tak iż ktoś jest Ci potrzebny także z praktycznych względów, może doradzić w tym na czym się zna, itd.

Z drugiej strony Ty nie udzielisz tu potrzebnych porad poza duchowymi, praktycznych, choćby dotyczących samochodu:)

Zatem nie masz zakazu bo ja Ci go nie dam i Bóg Ci go nie da.

Jednak siłą rzeczy < nieczytelnie zapisane słowo C.P.> są o tym wzmianki w przekazie. W przeciwnym razie niemożliwy jest bliższy kontakt.

Jeśli miałaby Cię odwiedzić, to znaczy miejsce i miałbyś oprowadzić, pokazać różne miejsca tam gdzie mieszkasz, to prawdopodobne, że znajdzie się o tym wzmianka.

Jeśli ktoś tego nie chce to trudno byś tu usłużył i pokazał ciekawe i potrzebne miejsca. Tak to wygląda.

Wniosek jest prosty.

Wybór łatwy:) rozumowo.

Skupienie się tylko na dziewczętach w wieku świętej Filomeny będzie dla Ciebie dobre.

Przecież na początku roku poświęcił na to cały przekaz święty Andrzej Bobola.

:)

Ściskam Cię.

Błogosławię Cię w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


///////////////////////////////////////////////////


Słowo Brata Andrzeja


( 13 września)


,, Wtedy Piłat zapytał Go: ,,A zatem Ty jesteś królem?" Jezus odpowiedział: ,,Jak sam mówisz jestem królem. Ja po to się zrodziłem i po to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie. Każdy kto jest z prawdy słucha mego głosu". Piłat na to rzekł: ,,Cóż to jest prawda?..."- Ew. w/g Św Jana.

Kochani, wiemy, że iście za prawdą boli. Każde odrzucenie to jak sztylet prosto w serce. Każde głoszenie prawdy to otwieranie swego serca na oścież z jednoczesnym wylewaniem się z nas miłości, bo chcemy, by rozmówca mógł zostać również nią ogarnięty i prawdą, i miłością. A zamiast tego sztylet w serce. Cóż wtedy Pan Jezus odczuwał!!!. Przyszedł do swoich, a swoi odrzucili i w najokrutniejszy sposób zamordowali. Na przestrzeni wieków wciąż to samo. Zło naciera wciąż nowymi atakami. Dla nas to głupie i niedorzeczne, tacy np inżynierowie, czy bandyci rządzący światem, plandemia, w końcu znak bestii... Dla nas to oczywista bzdura i piekielna podłość, najbezczelniejsza jaka tylko może być, tak podła i brzydka jak jego facjata, że na sam widok byśmy zwymiotowali i skonali. Ma z czego czerpać i wciąż ten jad podsuwa. Powstaje Antykościół, Nowy Rząd Światowy, Nowy Ład itp, sieć zarzucona szeroko, szeroko, na każde możliwe aspekty oddziaływania na zatracenie w piekle duszy i ciała- wiemy, że tam i ciało będzie częściowo odtwarzane i będzie odczuwało ból fizyczny po stokroć i w nieskończoność.

Wygodni ją przyjmują, a jak raz przyjmą, ciężko to zwymiotować, i gangrena się rozwija. Jednak powstaje, już powstała i już tylko będzie się rozrastać, Armia Zbawienia, która idzie za Prawdą i nic zatrutego nie przyjmie. Cieszy, że wciąż nowi do nas dołączają. Inni ostrożnie przyglądają się, w końcu przyjdą, bo Prawda ich Oświeci. Nasze zadania, nasze misję idą do przodu. W stosownej chwili dam znać. 

Jest mi ciężko, bo cierpliwość i inne wystawione są na niezwykłą próbę. Wiem, że wszystko jest w BOGU. PRZYZNAM SIĘ SZCZERZE, ŻE TYLKO W CAŁKOWITEJ UFNOŚCI MAM SIŁĘ. Inaczej... całkowita klęska. Moja gorąca rada, prośba. Kto ma jakiś wielkiej wagi problem {mały tym bardziej}, niech całkowicie, z taką ufnością na jaką jest tylko w stanie, niech się PODDA I OPRZE NA OPATRZNOŚCI BOŻEJ. Ja robię to dosłownie- wyobrażam sobie Opatrzność Bożą jako POTĘŻNĄ ŚCIANĘ ZA MOIMI PLECAMI I CAŁYM SOBĄ OPIERAM SIĘ NA NIEJ I MÓWIĘ ,,PANIE BOŻE, PANIE JEZU CAŁKOWICIE OPIERAM SIĘ NA TOBIE TAK, ŻE MNIE JUŻ NIE MA, A JESTEŚ TYLKO TY BOŻE I TA SPRAWA NALEŻY JUŻ TYLKO DO CIEBIE, AMEN". Również w ten sposób oddawajmy nasze problemy rodzinne, nasze dzieci, wnuki, bo wiem, że te problemy są u nas najcięższe, najdokuczliwsze, a szatani tylko swe szpony zacierają widząc nas stale zatroskanych i tkwiących w tych problemach.

Jest to ich strategia. Zamartwianie nam nic nie daje, a odciąga nas od modlitwy, od siania dobra, od obowiązków naszego stanu, od załatwiania ważnych spraw itd. Na koniec, pamiętajmy o Pieczęci Boga Żywego, która chroni nas i fizycznie, i duchowo i nie gońmy za innymi pieczęciami, być może są dobre ale to nie dla nas. Dokładnie przeczytajmy w Księdze Prawdy o PBŻ, BO JESTEŚMY APOSTOŁAMI NOWEGO JERUZALEM, jak również i całe to święte dzieło, o którym Bóg Ojciec powiedział, że jest największym cudem danym ludzkości od 2000 lat. Gdzie indziej są inne misje, też dobre, ale u nas jest Księga Prawdy, gdzie jest wszystko, a ja całkowicie od wielu lat za nią idę, a modlitwy tam podane mają 30- krotność innych, czyli tak jakby jednocześnie modliło się 30 osób.

..............................

Ostatnio byłem na Mszy w Porębie- Kurpie, nasza Boża Łąka należy do tej parafii. Była to Msza Gregorianka, była staruszka. Podczas pieśni, wszystkie ,,s" zmiękczała na ,,ś". W czasie mojego dzieciństwa, a pochodzę z kurpi, taka mowa była w zwyczaju, dochodziły też i inne akcenty, stwardnienia, np kielich, mówiło się bez ,,i" i wychodziło kelich itp. Ponoć to już gwara warszawska, być może pozostałości po zaborcach pruskich.

( Te słowa dotyczące wymowy są odnośnie spraw lehickich o których w poprzednim wpisie C.P. https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2024/09/15-vii-2024-sowo-ducha-swietego-o.html )

..................................

Teraz modna jest tolerancja, oczywiście tylko w jedną stronę, jedno z największych osiągnięć szatana, mam tu takie wspomnienie. Byłem w szkole w Bieszczadach, długo, bo aż 5 lat { technikum to, tak miało}. Przez cały czas siedziałem jak myszka pod miotłą, bo zaraz mieli ubaw ze mnie przez to zmiękczanie, przez stwardnienia, lub przez słowa, których nie rozumieli. Oni mieli ubaw, ale jeszcze większy ja, bo dla mnie to był jakby inny świat. Niestety byłem sam z Mazowsza, a oni prawie wszyscy miejscowi.

{Tu taka ciekawostka. Ponoć słowo mazowsze wywodzi się od słowa Amazonki, a jak wiemy ich stolicą był Płock}. Prawdziwa mieszanka i mowy, i słów, i wyglądu ciała. Nazwiska ich zupełnie inne niż nasze, twarze itp. Mieli po 15 lat, a większość wyglądała na starszych, dojrzewali wcześniej i często mieli już męski, gęsty zarost. Przez cały ten czas czuć było jakąś mroczną tajemnicę nas dzielącą. Teraz już wiem, bo wtedy nic nie wiedziałem. 

Banderyzm i ludobójstwo na Polakach. Przez całe pięć lat nikt mi nie powiedział. Wtedy tajemnica doskonała. Choć może nie do końca. Pod koniec, jak były pieniążki, kilka razy byliśmy na piwku w ,,Bieszczadzkiej". I ze zdumieniem słuchałem podpitych ,,odrzuconych", którzy ukryli się w głębokich Bieszczadach, najczęściej pracowali na wypałach węgla, lub innych ciężkich pracach w lesie {kilka lat i po chłopie}. Nikt ich nie chciał słuchać, może się bali, a może ich słowa były nie wygodne. Pamiętam ich jako ludzi niezwykle szczerych i prawych, a w oczach ich dobroć i przejmujący ból. Tak dogorywały resztki naszej inteligencji, choć ja wtedy prawie nic z tego nie rozumiałem.

I na koniec takie wspomnienie z tamtego okresu. Oni jeździli do domów co tydzień, ja kilka razy do roku. Było to w pierwszej klasie, pierwsza zima. Kolega, pewnie jego rodzice litowali się nade mną, zaprosił mnie do swego domu. Mieszkał w Baligrodzie. Była zima. Pamiętam jak wieczorem, co było dla mnie frajdą, tata jego zabrał nas starym gazikiem do jego babci. Było ciemno, jechaliśmy po głębokim śniegu gdzieś daleko. Babcia mieszkała biednie, stara chałupa. Szkoda mi się zrobiło, dlaczego sama!!!. Po powrocie po kolacji idziemy spać. Mój głęboki sen budzą krzyki. Okazało się, że jego młodsza siostra zniknęła z domu. Była lunatyczką, koło jej łóżka stała miska z wodą, mimo to się nie obudziła. Szukaliśmy na podwórku. Znaleźliśmy na wysokiej gruszce. Na drugi dzień idziemy w góry. Miejscami duży śnieg, taki do pasa i więcej, ślady wilków i świeże ślady niedżwiedzia. Od tamtej pory już mnie nikt nie zapraszał, czy to miało związek z tą gruszką, być może.



5 komentarzy:

  1. Można odmawiać koronkę do Bożej Opatrzności (ja odmawiam codziennie) albo Nowennę do Bożej Opatrzności (jest na stronie u Żywego Płomienia)

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK I DZISIAJ RZYM PODZIELONY NA KRÓLESTWA JEST DALEJ RZYMEM. OPIS.
    https://www.youtube.com/watch?v=IN01FBHvRek

    OdpowiedzUsuń
  3. NAMASZCZONY O OSUCHOWEJ - MIEJSCU ODPOCZNIENIA I KRÓLOWANIA PANA JEZUSA.
    https://www.youtube.com/watch?v=7ql4NAauID8

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEKAZ BOGA OJCA DO ŻYWEGO PŁOMIENIA - 26 SIERPNIA 2024.
    https://www.youtube.com/watch?v=nTTCcmXuFE0

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzyż Nowego Jeruzalem będzie na Bożej Łące już w piątek {20 września}, dziękuję serdecznie tym, którzy o to poprosili. Noce jeszcze w miarę ciepłe, więc tylko adorować i korzystać, i się uświęcać. Ostatnie spotkanie bardzo owocne, było nadplanowe a było nas sporo i tak teoretycznie ok 30 mln zbawień i były nocne modlitwy, i pogoda mimo wszystko dopisała. Jest się z czego cieszyć i oby tak dalej...

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...