Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Dwie sprawy

 

- Dopiero co został zamieszczony rysunek satyryczny. Ktoś wykonał pracę, ale nie znalazł się ani jeden komentarz czytelników Orędzi na ten temat. Ani na Przymierzu Miłości ani na moim koncie na Twitterze. Dziwaczne to dla mnie dosyć, dziwaczny problem skomentowania satyry, pod kątem rysunku, pod kątem, treści, pod kątem wrażenia itd. tym bardziej, że był tutaj komentarz Nieba w osobie Natalii Tułasiewicz.

Ja jestem wychowany na „Karuzeli” i to zwłaszcza w czasie  gdy miałem 12- 15 lat a i potem też choć w mniejszym stopniu do kiedy istniała do roku 92.


- Nagłośnienie Intronizacji w Świebodzinie. Pisałem o tym. Nie wiedziałem aby ktoś zgłosił się z filmem itd. czy jakoś inaczej konkretnie nagłaśniał oprócz wklejenia info.


CP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...