Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Cyprian Polak za wystąpienie przeciw covid (klątwa Boża) oskarżony przez prokuraturę – możliwe pozaprawne zagrożenie w związku z obserwacją psychiatryczną

 

Cyprian Polak za wystąpienie przeciw covid (klątwa Boża) oskarżony przez prokuraturę – możliwe zagrożenie w związku z obserwacją psychiatryczną.


Kochani, jest oczywiście wiele tematów społecznych i szkoda, że muszę na to tracić czas. Teraz zaś do wszystkich Polaków, zdaje się dotarło, że mamy odcięty gaz, choć większość z tego co naprędce widzę ( także rozmowy), uważa, że rząd ma wszystko pod kontrolą i sobie poradzi etc. Jest tu kwestia polskiego gazu z węgla bez wydobywania go ze złoża, technologia opracowana na AGH w Krakowie jeszcze w latach 80- tych czego żaden rząd kolejny nie robi, więc jest o czym pisać.

Jakby nie było, na blogu tym tylko wyrywkowo poruszam aktualne tematy, obowiązki Boże, dopusty Boże różne, stały dopust zdrowotny przede wszystkim sprawiają, że nie może to być często i dużo. Ponadto nie możemy też zafiksować się w aktualnościach, które obecnie, te niedobre dla Polski, przewijają się z szybkością burzy.

Muszę jednak teraz, choć krótko, napisać o sobie.

Co do mego oskarżenia to jest tak, że czytelnicy nawet znający mnie osobiście i tacy z którymi mam kontakt nie rozumieją jak się sprawa ma i na jakim jest etapie. Dzieje się tak z winy byłego już adwokata (mam nowego), który chciał bym możliwie nie pisał nic na ten temat. Byłem i jestem ograniczony także przez prokuraturę bo za wymienienie nazwiska nawet tylko, tego co mnie oskarżył mogły mnie spotkać represje przez prokuraturę z tymczasowym aresztowaniem włącznie, a źle pisać było bez przytaczania dokładnie sprawy z nazwiskiem bez cytowania stosownego przekazu. Także w przekazach była jednak sprawa wspominana i nie miałem też wyraźnego pouczenia aby dokładnie to opisywać ( gimnastykując się z niewymienianiem nazwiska tego co mnie oskarżył, choć to osoba publiczna, czy jego funkcji, miejsca jego pracy).

Zatem tak:

Sprawa jest wciąż na etapie postępowania prokuratorskiego przed złożeniem aktu oskarżenia do sądu.

W tym czasie mam narzucone pewne ograniczenia jeszcze oprócz zakazu publikowania o tym co mnie oskarżył – nie miałem takiego zamiaru nigdy. Rzuciłem klątwę i zapomniałem o nim. Drugie przypomnienie o tym człowieku było wyłącznie dlatego, że zostałem oskarżony przez prokuraturę i przesłuchiwany przez policję, Pan Jezus wziął mnie w obronę. ( Ja nie mogę w pełni o tym pisać, ale 35 milionów Polaków nie ma takiego zakazu)

Byłem pytany czy ten wpis, ten przekaz poprawił moją sytuację. Otóż nie: Słowa Pana Jezusa tłumaczące, że ja nie grożę pomienionemu aktywiście covidowemu mającemu wpływ na życie i zdrowie wielu ludzi swoją decyzją i działaniami (regionalnie) ani nie grożą czytelnicy przekazów a Słowa są tylko i wyłącznie Słowami Pana Jezusa nie miały dla prokuratury ( a potem Sądu ) żadnego znaczenia za to inne Słowa Pana Jezusa z tego przekazu, ostrzegającego oskarżającego tego, który mnie oskarżył zostały poczytane za moje Słowa i prokuratura a także i sąd twierdzili iż chcę go zabić, grożę i nakłaniam nadto do zmiany zeznań.

Zatem dla jasności – jestem oskarżony o groźbę karalną ściganą przez prokuraturę na wniosek oskarżonego. Prokurator zaś z własnej woli rozszerzyła ściganie mnie ze względu na ważny interes społeczny. Nadto z własnej woli dołączyła do oskarżenia prokuratorskiego rzekome pomawianie przeze mnie instytucji publicznej.

Dlaczego napisałem jak w tytule?

Najpierw napiszę, że owo zagrożenie przymusowym miesięcznym psychiatrykiem zostało zniwelowane do około tygodnia. Nie zrobił niestety tego były już adwokat, tylko tak chciał Pan Bóg, jednakże było tu moje działanie i pisma z argumentami, które prokurator w znacznej części uznała i zmniejszyła ten czas czterokrotnie.


Dlaczego napisałem wcześniej Sąd? Skoro nie było właściwej rozprawy. Sąd musiał zatwierdzić ograniczenia wobec mnie i je zargumentować. I potem zatwierdzić mój przymusowy pobyt w psychiatryku (obserwacja). Zrobił to sąd pierwszej i drugiej instancji.

Nie nazywa się to jednak wyrokiem a postanowieniem, gdyż wyroku na mnie nie ma. Jestem oskarżony ale nie jestem w żaden sposób skazany.

Miesięczny pobyt (obserwacja) która miała być przekracza rzekomą winę. Pobyt w psychiatryku w tej sytuacji zliczany jest na poczet więzienia i gdyby przypuszczalny wyrok sądu był na przykład 10 dni to nie może być obserwacji przymusowej miesięcznej bo liczy się ją na poczet więzienia. Zaś w tym przypadku nawet gdyby to była prywatna moja sprawa z tym człowiekiem to dostałbym w najgorszym przypadku wyrok w zawieszeniu lub grzywnę.

Jednakże są i nawet obawy przed tygodniowym pobytem.

Wynikają one z wiedzy iż w Polsce stosowane było i jest nękanie psychiatryczne wobec niewygodnych ludzi.

Nie było tego w PRL, było w Związku Sowieckim, a jest teraz na mniejszą skalę, ale jest w Polsce.

Są o tym informacje dostępne w przestrzeni publicznej. Podam tylko dwa przykłady naprędce

Dr Kękuś który miał zatarg z Andrzejem Zollem. Był tylko przymusowo w szpitalu psychiatrycznym 4 dni a mówił, że chciano zrobić mu krzywdę i uratowała go jedna doktor. ( Do tej pory – kilka lat - nie było negacji jego relacji) Inna osoba ( Było na kanale Monitor Polski) która weszła w zatarg z opieką społeczną, wykazując patologie, jeszcze dwa tygodnie po wyjściu z krótkiego pobytu w szpitalu psychiatrycznym źle się czuła przez podawane środki farmakologiczne ( a może i dłużej bo tyle mi było wiadomo).

Ja wystąpiłem przeciw systemowi, przeciw zamienieniu tej instytucji publicznej na covidową, dlatego byłbym nieroztropny gdybym nie miał żadnych obaw. Takich obaw nie miałbym w wypadku rzeczywistego popełnienia przestępstwa, przestępstwa kryminalnego zagrożonego nawet kilkuletnim więzieniem, ale nie mającego podłoża które jest sprzeciwem wobec polityki państwa i działań konkretnych ludzi.

Mój wpis zaś o który zostałem oskarżony, choć Słowa, które rzekomo grożą to Słowa Pana Jezusa, ma treść polityczną, społeczną, światopoglądową, religijną i był sprzeciwem wobec akceptowanej przez władzę i uprawianej przez nią polityki covidowej pod którą podłączył się ten człowiek.

 

Krzysztof Michałowski

22 komentarze:

  1. Szczęść Boże Panie Cyprianie
    To nie Pana chcą wsadzić do psychiatryka ,ale Pana Jezusa,
    Mszczą się za prawdę i nie zdają sobie sprawy z kim zadzierają.
    Proszę przemodlic swoje ziemskie kłopoty z niesprawiedliwością nowenna do Bożej Sprawiedliwości Żywego Płomienia ( ta niedziela jest dniem Bozej Sprawiedliwości a następna niedziela dniem Boże
    j Miłości ).
    Niech się boją ci którzy dokuczają Bożej Sprawiedliwości
    Z Panem Bogiem
    Ps modlę się za Pana i innych proroków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Matka Boża!
    Brak słów...Współczuję ci tego. Na pewno jakieś obawy są bo takie miejsca odosobnienia nie są miłe, ale Pan Jezus nie pozwoli ci bracie zrobić krzywdy czy wody z mózgu, nie lękaj się. Mam nadzieję że tak się jeszcze sprawy potoczą, że obejdzie się bez tego turnusu, ale wszystko zgodnie z wolą Pana. Apeluję teraz do wszystkich tu obecnych: w ten trudny czas DLA CYPRIANA MUSIMY ZINTENSYFIKOWAĆ NASZE MODLITWY I OFIARY za niego! Ach serce boli co z tą Polską się dzieje... ale Któż jak Bóg! On ma plan najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. [Milka] Od kiedy podzielił się Pan informacją, że są zakusy na uwięzienie Pana w psychiatryku codziennie odmawiam dodatkowy 10- tek różańca, żeby się to nie ziściło. Jutro dołożę w tej intencji jakiś post. Pozdrawiam serdecznie. Niech Pan Bóg szczodrze błogosławi i umacnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. (Mietek)Zacznę w twojej intencji nowennę pompejańską.

    OdpowiedzUsuń
  5. [Łukasz] Też się modlę za Pana codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Psychiatria_represyjna_w_ZSRR
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże , też się modlę za Pana w Pana intencji o ochronę przed "psychiatrykiem" wszelkim złem co dziennie 10 różańca św, dołączę "10" Koronki do Miłosierdzia Bożego dołączę jutro post za Pana.Niech Matka Boża otula Pana płaszczem Swej Opieki.

      Usuń
  7. Trwamy na modlitwie i nie ustajemy,.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duch Święty i Najświętsza Maryja Panna prosi o modlitwę za Namaszczonego i Cypriana Polaka. W marcu z inicjatywy czytelników została założona róża różańcowa - zapraszamy do wspólnej modlitwy.
    Zapisy pod adresem wodarr@protonmail.com ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. [JOANNA J] Nie sądziłam, że tak potoczy się sprawa i bardzo mi przykro. Wszystko jak widzimy dzieje się za przyzwoleniem Pana Boga. Jest to niewątpliwie przygnębiające. Owszem, to były metody stalinowskie i niewiele się w tej kwestii zmieniło. By złamać psychikę człowieka do tych sposobów niejednokrotnie się uciekano. Tak było i jest.
    Poczekajmy do końca sprawy jak również zwróćmy uwagę na słowa wypowiedziane przez Ducha Świętego w przekazie z 21 III 2022 Przekaz od Ducha Świętego :

    ‘bowiem złe siły chcą abyś miesiąc spędził w zamkniętym szpitalu psychiatrycznym, a dzieje się to przed rozpoczęciem procesu sądowego dotyczącego oskarżenia Ciebie przez prokuraturę na wniosek „pokrzywdzonego” iż Ty chcesz mu uczynić krzywdę.’
    dalej:
    ‘Jezus, Twój Mistrz mówił Ci wprawdzie nim jeszcze zacząłeś rzucać klątwy, że możesz trafić do szpitala psychiatrycznego (przymusowo) i że nie będzie to długo, lecz Ja wieję kędy chcę, a Moja Wola jest zawsze zgodna z Wolą Jezusa Chrystusa i Boga Ojca.
    Zatem powiedział Twój Mistrz, że możesz tam trafić, lecz, nie, że na pewno tak się stanie.’
    Nie przesądzajmy jeszcze sprawy.
    Ale Duch św. przekazał również te słowa do Cypriana ‘Czeka Cię jeszcze dużo trudów, w tym czasie, czasie do Trzech Dni Ciemności, ‘

    Do nas czytających te przekazy, również skierował następujące słowa i naszym obowiązkiem jest je wypełniać:
    ‘Trwajcie w modlitwie za Namaszczonego i Cypriana, tych dziesiątkach różańca. Różaniec jest niezbędny. To najważniejsza modlitwa można rzec.’

    Zwróćmy jeszcze uwagę na słowa wypowiedziane przez JPII o oskarżycielach CP , a o których oni są pewnie nie świadomi :
    'Nie nacieszą < prawdopodobnie "nacieszą", ale może i "nacieszycie"> się życiem w < "grupie" "gronie"? C.P> przeciwnej Panu.'

    W tym wszystkim najgorsze jest to, że oskarżyciele nie czytają ze zrozumieniem przekazów lub nie zapoznali się z nimi w ogóle. Przychodząc na sprawę nie przykładają się do dokładnego zapoznania się z daną sprawą, a tylko pobieżnie ją przerzucają. Wyrabiając tym samym złe nastawienie do oskarżonego lub jest ono tendencyjnie narzucone.
    W powyższym przypadku kłamliwie nad-interpretują Słowa samego Pana Jezusa co kolei jest nadużyciem. Pan Jezus powiedział bardzo jasno i nie trzeba mieć wykształcenia wyższego lub prawniczego, wystarczy umieć tylko czytać by to pojąć, w przeciwnym wypadku jest manipulacją:
    ‘Kłamliwy Mośku! Wyszło Twoje szelmostwo z Ciebie jak z dziurawego worka teraz. Zapewniam Cię, że nagroda Cię nie minie. A sam poproszę o nią Ojca. Boga Ojca – gdyby ktoś udający ograniczoną osobę sugerował, że jakiś ziemski „Ojciec”za poduszczeniem Krzysztofa miałby ci zrobić krzywdę. Nie zrobi ci jej żaden ziemski „ojciec” ni nikt inny poprzez Krzysztofa ani ludzi słuchających Słowa Bożego danego w przekazach Bożych. Nie uczyni ci jej mój syn Krzysztof ani własnoręcznie ni w jakikolwiek inny sposób. O to możesz być spokojny, lecz nagroda jaką Ci obiecałem, Ja, Bóg w Trójcy Jedyny, Ja Jezus Chrystus, Cię nie minie. Dostałeś szansę lecz pogorszyłeś tylko swoją sytuację.’

    Zakończę, niech się dzieje wola nieba i czyńmy jak nam przekazał Duch Święty. Trwajmy w pokoju Pana i w jedności modlitewnej. Gdyż jest to również prowokacją dla nas byśmy ulegli panice w tych czasach zamętu.
    Nie mogę, nie odnieść się do tych Bożych Słów które niechaj pozostaną naszą podporą, radością na nadchodzący dziejowy okres :
    Hosanna. Alleluja. Zmartwychwstał Polski ród a mówili, że zabity i do grobu włożony. Lecz Zmartwychwstał, ku zaskoczeniu swych wrogów.
    I nie będzie wroga na polskiej ziemi w Krakowie, we Wilnie, we Lwowie, w Poznaniu, w Szczecinie, we Wrocławiu, w Jeleniej Górze. Ni w Berlinie, bo będzie tam rosła puszcza.
    I niech się tak stanie Alleluja, bo prawdziwie Pan Zmartwychpowstał Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  10. [ANIAR]
    Dzieje się.. . Jeśli dojdzie do zamknięcia w szpitalu na te kilka dni to możliwe, że nawet nie będziemy wiedzieć o tym, bo mogą zakazać upubliczniać ową informację Cyprianowi... A my będziemy czekać na nowy post myśląc, że to może przerwa z powodu choroby itp...
    Trwamy na codziennej modlitwie w Twojej intencji Cyprianie.

    OdpowiedzUsuń
  11. [Justyna Marta] Módlmy się z całych sił i całym sercem .Jak wielki to zaszczyt mimo wszystko dla naszego proroka .

    OdpowiedzUsuń
  12. Modlę się dziesiątkiem różańca za Ciebie Krzysztofie codziennie. Pan Jezus nie pozwoli z siebie kpić, kwestia czasu kiedy oskarżyciel otrzyma karę Bożą, słusznie zasłużoną,. Księga Stracha 29,1: " Tego, który się mści, spotka zemsta Pana. Pan grzechy jego dokładnie zachowa w pamięci".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o Księgę "Syracha" 29,1 wkradła się literówka.

      Usuń
  13. Ja bym obstawiała, że Ci ludzie bardziej boją się (pandemia się skończyła, ludzie są zdenerwowani, bo zaczynają odczuwać skutki inflacji, a to dopiero początek) i robią to z pychy (bo przez dwa lata dostali namiastkę władzy i "sodówka im odbiła")

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, ze zapomnialam sie podpisac pod komentarzem o przeslankach atakow. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. [Piotr / Gliwice] Myślę, że Pan Bóg pokieruje tą sprawą w taki sposób, aby odnaleźć prawdę o tym, co działo się, lub dzieje nadal w polskich szpitalach. Szpitale mają ratować życie i jeśli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, czy dany szpital coś tu zaniechał w przypadku śmierci kogoś bliskiego lub podejmował podejrzane działania, należy prowadzić własne dochodzenie. Oby takie sprawy połączyły się w większe śledztwo. W styczniu pisałem tutaj w komentarzach o podejrzanym - według mnie - zgonie w mojej rodzinie. Nie miało to związku ze szpitalem w Krakowie, ale zmierzam do tego, aby Polacy nie pozostawiali takich spraw bez dochodzenia prawdy, bo bez tego trudno łączyć siły.


    OdpowiedzUsuń
  16. (Kalina) Warto rozważyć dzisiejszą Ewangelię i fragmenty Poematu Boga-Człowieka, ja opisujące. Na wszystkie obawy...
    http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-03-137.html
    http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-03-138.html

    «JEŚLI BĘDZIECIE MIEĆ WIARĘ,

    PRZYJDĘ I UCHRONIĘ WAS

    PRZED NIEBEZPIECZEŃSTWEM»

    Modlę się za Ciebie, Cyprianie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Janusz/Gliwice
    Cyprianie proszę abyś ten komentarz zamieścił osobno na swojej Stronie Głównej tak jak swoje przekazy do nas, a nie jako komentarz do tego co napisałeś pomimo, że ja go w formie komentarza przekazuję. :)


    Do Marcina Jędrychowskiego
    Dyrektora Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie

    Wszystkie dotychczas przekazane Ci informacje na temat Twojej szkodliwej działalności miały na celu abyś jej zaprzestał i odwrócił się od zła które czynisz. Nie posłuchałeś do dnia dzisiejszego a dodatkowo arogancko i bezczelnie obnosisz się z tym co robisz. Zamiast zaakceptować słowa krytyki lekceważysz i próbujesz zastraszać.
    W związku z powyższym, jeżeli w ciągu kilkunastu dni od dnia dzisiejszego tj 01.05.2022 roku do dnia 19.05.2022 roku Krzysztof Michałowski nie opublikuje na swoim blogu informacji o oddaleniu pozwu lub nie nastąpi Twoje cofnięcie pozwu, ja osobiście złożę doniesienie do Prokuratury na Twoją działalność.
    Moja propozycja jest ograniczona czasowo do 19 maja 2022 roku oraz obwarowana koniecznością publicznego ogłoszenia przez Krzysztofa Michałowskiego. To co napisałem potraktuj jako Jedyną i Ostateczną Propozycję Ugody Pozasądowej. Zadecyduj co zrobisz dalej, posadzili Cię na tym stanowisku abyś nie roznosił smrodu i strzegł tajemnic działalności jednostki, którą kierujesz ale Ty postanowiłeś dolać oliwy do ognia zamiast wycofać się "w bezpieczne dla Siebie rejony". Jeżeli choć na jeden dzień Krzysztof Michałowski trafi na jakąkolwiek obserwację moja propozycja Ugody-Polubownego załatwienia sprawy traci ważność, staje się nie aktualna. Dlatego od teraz Twoja w tym głowa aby wszystko odkręcić, jeżeli Ci się nie uda lub nie zrobisz tego to Twój problem i poniesiesz wszystkie konsekwencje swojego działania. Pamiętaj masz na polubowne załatwienie tej sprawy tylko kilkanaście dni, jeżeli nie - złożę pozew a uwierz mi nie chcesz abym to zrobił i żeby Twoja sprawa stała się przedmiotem publicznej debaty. To jest właśnie ta granica, która została przekroczona!

    Janusz/Gliwice

    OdpowiedzUsuń
  18. @ Janusz Z Gliwic

    Panie Januszu, dziękuję z inicjatywę i pomysł. Chce pan abym pana komentarz opublikował jako osobny wpis podając imię i nazwisko delikwenta, który mnie oskarżył oskarżając jego z kolei.
    O tego typu, czy podobnych oskarżeniach myślałem od początku.
    Proszę pamiętać o tym iż kieruję się tu Wolą Bożą wyraźnie podaną lub rozpoznaną. Nie było woli Bożej abym zajmował się oskarżeniami wzajemnymi. Owszem gdyby tym zajął się adwokat to tak, ale adwokat skrewił.
    Nie będę zajmował się tym człowiekiem bo tak było powiedziane.
    Doniesienia do prokuratury za jego działalność covidową mogą robić inni czy z innego oskarżenia bo na pewno są zgony w związku z przesuwanymi czy zaniechanymi operacjami itd. więc znajdą się i osoby których to bezpośrednio dotyka.

    Pierwszy raz chyba się zdarzyło że ktoś chciał abym opublikował jego komentarz jako osobny wpis u siebie do tego zbiegło się to z komentarzem Andrzeja, który chce tego samego co do swego komentarza więc dziwnie się złożyło.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...