Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Krótkie pouczenie na wstępie dla otrzymującego przekaz i dla każdego innego także - Słowo Jezusa Chrystusa do biskupów w Polsce służących dwóm panom, w tym szczególnie do jednego biskupa 24 IX 2023

 

Przypomnienie.

Rozstrzelony druk, lub podkreślenie, jest bezpośrednio dawane w Słowach z Nieba. Także pogrubiona czcionka dawniej. Dawniej, bo od dość długiego już czasu daję Słowo z Nieba całe pogrubioną czcionką i w kolorze, w odróżnieniu od swego słowa, które jest czcionką zwykłą. Dlatego też Niebo od tego czasu pogrubionej czcionki w przekazie nie daje.

Wszystkie zaś obwódki kolorem pochodzą ode mnie.

C.P.

 

24 września 2023


15.30


Zapisz dziecko

(Mówi Jezus)


Boga nie ograniczają ludzkie upadki. Twa dobra wola   i    s t a r a n n e  trwanie w niej nie przyda Bogu ni okruchu do Jego szczęścia, mądrości, samowystarczalności.  I Jego Miłości przede wszystkim.

A jednak rozlewa On swe dary i Miłość, przede wszystkim na człowieka i cały świat.

Nawet teraz gdy Boża sprawiedliwość dominuje, ma przewagę wyraźną Boża Miłość i Łaska. Zboża wydały swój plon, rzeki nie zalewają powodziami, pożary nie niszczą ludzkiego dobytku, trzęsienia ziemi nie rujnują ludzi itd.

Oczywiście, to wszystko zwiększa się w świecie, ale dominuje Boża Łaskawość, która sprawia, że porządek natury stworzony przez Niego trwa niewzruszony.

Zmieni się to lecz trzeba do tego większego grzechu. Jaki może być grzech większy a nawet więcej, jaki może być grzech największy?

Jak mówiłem i co jest zapisane w Ewangeliach. Grzech przeciw Jezusowi będzie odpuszczony. Także Judaszowi przebaczyłbym gdyby okazał żal i skruchę. Grzech przeciw Bogu Ojcu będzie odpuszczony, lecz nie będzie odpuszczony grzech przeciw Duchowi Świętemu.

Nie ma więc teraz grzechu największego, to znaczy tego, który nie może być odpuszczony. Nie ma powszechnie. Trwa w nim wielu spośród świeckich elit, a także znaczna część biskupów, także kardynałów. Ktoś kto służy dwóm panom nie zawsze trwa w grzechu przeciwko Duchowi Świętemu. Wtedy nie ma już odwrotu.

Lecz przyjdzie czas gdy będą trwać w grzechu przeciwko Duchowi Świętemu i mali i wielcy i wielu spośród nich.

Będzie to po Oświeceniu Sumień. Wobec takiego grzechu, który jak ogień, który nigdy nie zgaśnie, zrzuci na swe głowy i dusze znaczna część ludzkości, będzie musiała burzyć się Ziemia w sposób przekraczający to co możecie sobie wyobrazić w różnorakich formach. Zatem Boża Sprawiedliwość jest proporcjonalna do ludzkiego grzechu. Wielkie odstępstwo jeszcze nie nadeszło.

Prawdziwe < lub „prawdziwie” w rkp C.P > bowiem Wielkie Odstępstwo będzie wtedy gdy nastąpi grzech przeciwko Duchowi Świętemu poprzez zaprzeczenie Temu, który pouczy świat o grzechu. Pouczy w Oświeceniu Sumień.

Biskupie, Ty, który występujesz przeciwko Mojej Woli odnośnie miejsca świętego gdzie został postawiony Krzyż Nowego Jeruzalem i inni biskupi służący dwóm panom:

Jak Sanhedryn uznał za sektę rodzącą się wiarę Chrystusową, tak strzeżcie się abyście nie stali się Sanhedrynem Czasów Ostatnich.

Kościół jedyny, prawdziwy i święty, Kościół katolicki jest <Nieczytelnie zapisane słowo. C.P > jeszcze na całym świecie lecz Polska jest narodem wybranym i to nie od dziś lecz już ( w części) od czasów starożytnych. Ja jestem z krwi Słowian/ Lehitów, potomkiem tych, którzy wyruszyli z terenów dzisiejszej Polski w poszukiwaniu nowych ziem, tylko z powodu przeludnienia kraju, który nie był nękany wojnami obcych potęg.

Ja, odwiedziłem ten kraj ( dzisiejszą Polskę i tereny należące do Lehii od Morza Czarnego) jako dziedzictwo swych przodków, moją drugą Ojczyznę. Uczyniłem to 10 lat przed rozpoczęciem Mego nauczania. Ze Słowian z Dolnego Śląska pochodzi Mojżesz. Imię Matki Boskiej jest zrozumiałe nawet w dzisiejszym polskim języku. Miriam – pokojem jestem.

Bóg przeprowadzi swe plany co do świata, szatana. Przeprowadzi je co do Polski. Lecz wola ludzka < w znaczeniu dobra wola ludzka skierowana ku Bogu lub zła C.P. > sprawić może że próba będzie cięższa lub lżejsza. Polaków może zostać kilka milionów.

Od was bardzo wiele nadal zależy biskupi polscy.

Nie bądźcie Sanhedrynem Czasów Ostatecznych.

Teraz większość z was służy dwóm panom. Lecz czym będziecie dla świeckich elit tego świata idących za szatanem, który nienawidzi was jeszcze bardziej od swoich świeckich sług, kiedy już nie będą was potrzebować?

Podepczą was, już nie będziecie potrzebni. Jeśli nie odstąpicie od podwójnej drogi to deptać was będą w piekle już na wieki ze szczególną zaciekłością szatani lecz i na ziemi zostaniecie przez szatana podeptani kiedy już się wami posłuży przez swe świeckie sługi.

Posłuszeństwo.

Posłuszeństwo biskupowi, który należy do kościelnej masonerii?

Tak, chcielibyście posłuszeństwa. Im bardziej jesteście niegodziwi tym większego i większej czci.

Czyż nie wiesz biskupie, który jesteś masonem < Tu Pan Jezus zwraca się do każdego biskupa, który jest masonem. C.P> iż nie tylko przyjmujesz Komunię świętokradzko i to stale świętokradczo dopóki jesteś czynnym masonem i nie odetniesz się od tego?

Upominasz wiernych.

Należy upominać.

Czyż nie jest to źdźbło w oku niczym potężna belka? Gdy biskup przyjmuje stale Komunię świętokradczo? Pasterz.

Wasze grzechy i wasza przynależność jest zakryta, ale nie zmienia to przecież stanu faktycznego.

Po to też mówię przez proroków i to zwłaszcza od trzydziestu paru lat abyście o tym wiedzieli iż Ja wiem i nic się nie ukryje przede Mną.

I przede wszystkim nawróćcie się. Odstąpcie od działania w masonerii. Czyńcie pokutę za siebie i za naród.

Mój syn nieustannie się dziwi, że dopuściłem do stanu biskupiego wielu spośród was: mieszańców, chazarów nawet czystych, wysyłanych przez Służbę Bezpieczeństwa do seminariów.

Tak, trudno to pojąć, lecz tacy jacy < nieczytelnie zapisane słowo C.P. > biskupi < prawdopodobnie „pozostają” C.P. > nadal na straży tego narodu.

Już wasze jedno tylko zarządzenie modlitwy za Ojczyznę, specjalnej modlitwy uchroniłoby Polskę od nieszczęść. Nie wszystkich, ale od części uchroniło. A to przecież tylko byłby wynik jednej waszej konferencji Episkopatu Polski. Tyle ich było.

Bóg działa przez was i działa szatan. Tak jest gdy służy się dwóm panom. Judasz uzdrawiał i wyrzucał złe duchy.

Czytajcie „Poemat Boga Człowieka”, czytajcie zwłaszcza wy, którzy służycie dwóm panom.

To przede wszystkim dla kapłanów powstał i dla biskupów.

Nawróćcie się.

Musicie odciąć się od masonerii.

Jeśli tego nie uczynicie w bliskim czasie  b ę d z i e c i e    m u s i e l i    t e g o  d o k o n a ć  gdy < nieczytelnie zapisane trzy słowa, ale sens jest taki jak „ staniecie przed” C.P. > Bogiem na Sądzie indywidualnym wraz z całą żyjącą ludzkością.

Będzie wam trudniej wtedy. Jakże myślisz gdy staniesz przed pałającym gniewem obliczem Boga iż prowadzisz swe stado ku zagładzie?

Czyż może to być takie spojrzenie Boga jak przeciw drobnemu grzesznikowi, który zapomniał o Bogu a nie gorszy nikogo swym zachowaniem?

Strzeżcie się aby nie zastał was Dzień nieprzygotowanych, nie czuwających, zajętych sprawami tego świata, chcących iść ze światem.

Bóg nagradza dobrą wolę. Jeśli teraz odstąpicie od uczestnictwa w masonerii będzie Łaska dla was lecz i dla Polski. Od was dużo zależy.

I przyjdzie czas kiedy nie będzie już od was zależało, ludzie zaś przeklną was. Kiedy zostanie na was podniesiona ludzka ręka nie znajdziecie obrońcy. Mój syn, który będzie mógł wielu uchronić od śmierci nie ruszy palcem by to uczynić jeśli nadal będą masonami.

Amen.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

38 komentarzy:

  1. Qaisar Assaqalabi

    PAN MÓJ i BÓG MÓJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna z Podhala. Chwała Tobie Chryste

    OdpowiedzUsuń
  3. (Elżbieta) Panie Jezu, z całego serca dziękuję za ten przekaz, za te niesamowite wiadomości. A więc byłeś na naszej polskiej ziemi ! Chwała Tobie, Panie Jezu Chryste Królu Polski !!! Dziękuję za Twoją Bożą Łaskawość, za to że pomimo iż jest już czas Bożej Sprawiedliwości, okazujesz nam swoją Bożą Łaskawość. Że mamy co jeść, że mamy względny spokój, bez kataklizmów. I że jesteś naszym Królem, który nas kocha i się nami opiekuje. Niech będzie chwała i cześć i uwielbienie, chwała i cześć Jezusowi, chwała, niech będzie chwała, tak Jemu - chwała i i cześć po wieczne czasy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomek Lechita
    Przyjdź Duchu Święty, Przyjdź Duchu Święty, Przyjdź Duchu Święty

    OdpowiedzUsuń
  5. A.Bogumiła
    Dziękuję Ci, Panie Jezu za ten przekaz. Bardzo dużo wyjaśnia. Bądź uwielbiony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech będzie uwielbiony i pochwalony Jezus Chrystus Król Polski i Maryja Niepokalanie Poczęta.

    OdpowiedzUsuń
  7. + W przekazie znalazł siè błędny rok. Oczywiście jest tak jak w tytule. Zły musi swoje zamieszać. Dziękuję spostrzegawczemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. [Milka] O niepojęta Boża Miłości! Ile masz w sobie hojności, cierpliwości i łaskawości, ile masz w sobie żaru i dobrej woli dla tak wielkiej nędzy ludzkiej, niepojęte! Bądź uwielbiony Panie Jezu, choć wszelkie hołdy i wdzięczność wszystkich pokoleń są niczym wobec tylko jednego, najmniejszego Aktu Twojej Dobroci! Jak dobrze być złowionym w Bożą Sieć, to prawdziwe Szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chrystus Wodzem Chrystus Królem Chrystus Chrystus Wladca nam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwała i Część i Uwielbienie Jezusowi Chrystusowi!!!
    Dziękuję Panie że wyjaśniasz nam wiele,żebyśmy nie błądzili!!

    OdpowiedzUsuń
  11. + Dzisiaj rano miałem ciekawe potwierdzenie tego przekazu. Dałem na ten temat komentarz. Niestety Internet zaniknął choć zasięg był bardzo dobry, akurat na czas umieszczenia. I straciłem to bo było to z telefonu i nie mogłem napisać na brudno czy archiwizować. Postaram się ponosić jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ponowić" jak chciałem wczoraj zaraz poprawić to znòw nie mogłem.

      Usuń
  12. Chwała Tobie Chryste teraz i na wieki. Dziękuję Jezu za Twe słowa, za te tajemnice nam zdradzane, za to że Ty jesteś potomkiem Lehitów za nasze wybraństwo. Każdy rodak powinien być dumny z bycia Polakiem, dumnym że ma takiego Boga i dziękować mu za to. Dużo mówisz o biskupach Panie, tak niektórzy są ci solą w oku. To też znak dla nas jak wiele trzeba modlitwy za nich, a nawet i postów czy umartwień. Ostatnio jeden ksiądz powiedział na kazaniu: "my o tym głośno nie mówimy, ale chcemy byście i wy się za nas modlili bo my za was się modlimy" Ci co więcej dostali, dostali również więcej pokus i ataków złego a ich sąd po śmierci będzie bardziej surowy a cierpienie jeśli będzie to mocniejsze. Musimy o tym pamiętać jak ważne są dusze konsekrowane dla Boga.

    OdpowiedzUsuń
  13. [Justyna O] Dziękujemy Ci Panie Jezu , że odkrywasz przed nami tajemnice.. Niepojęta jest Twoja miłość , łaskawość i wyrozumiałość .

    OdpowiedzUsuń
  14. [Łukasz]
    Dziękuję Panie Jezu za pokrzepienie. Miałem taką sytuację na dniach, że obecność polskiej flagi była utożsamiana z partyjniactwem. Przykro mi bardzo było, że niektórzy
    rodacy dali sobie tak zohydzić swoją Ojczyznę. Pielęgnować swoją wiarę i polskość pragnę, szkoda, że trochę czasu zmarnowałem. Dziękuję Tobie Panie Jezu i wszystkim Bożym Wojownikom na czele z bratem Andrzejem i prorokiem Cyprianem.

    OdpowiedzUsuń
  15. A.Bogumiła
    Tak jeszcze chciałam dodać, że bardzo dziękuję Panu Jezusowi i cieszę się z potwierdzeń Pana Jezusa, że był na tych ziemiach, uświęcił je Swoją Obecnością, że potwierdził wyjątkowość KNJ, że potwierdził w przekazie moje rozmyślania o posłuszeństwie i że naprawdę jest litościwy, bo ostatnimi dniami będąc na działce widziałam codziennie jak Pan przeganiał smugi wiatrem lub nagle chmurzyło się niebo i za chwilkę się rozchmurzało i było czyściutkie bez smug. Tak, sprawiedliwość zaczęła działać, jest trudniej się modlić, być gorliwym, dobrym, wzmagają się choroby, trudy się mnożą, sprzęty się psują, ale jeszcze ciągle widać tę łaskawość Boga. I na tym trzeba się skupiać, na tym dobru, które jeszcze widać, a nie na tym złu, które nas zalewa. Nadzieja. Nadzieja skupia się na dobru, na lepszym jutrze nawet jak jest źle. Mamy żyć nadzieją i iść za nadzieją. Brak nadziei to piekło. My jesteśmy dziećmi nadziei i nią musimy się karmić.

    OdpowiedzUsuń
  16. + Tak wymagają się choroby choć pogoda jak na nasz klimat a normalna o tej porze ale przecież pièkna. Moja stała chorobawzmogła siè, ale przecież źle mi siè nie dzieje jak powiedziała Maria Magdalena.
    Od trzech dni nic mi nie wychodzi jak to po ludzku mòwimy ale przecież nieoczekiwanie dwie osoby dzisiaj i przedwczoraj mocno zainteresowały się Poematem Boga Człowieka dzièki moim słowom i chyba beda czytać i z tego sukcesu małego siè cieszè. Chyba ta Laska jest dzièki temu iż Pan Jezus wspomina w prekazie. Ale zły czuję jest wyraźnie nuezadiwomony iż te dwie osoby namowilem. Bardziej niż zwykle z kolejnego przekazu. To już zaakceptował. Takich dodatkowych rzeczy "nie lubi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Milka] Mam w domu dwutomowy skrót Poematu Boga Człowieka, który przeczytałam wiele lat temu. Pod wpływem przekazu Pana Jezusa i Twoim zachętom Proroku kupiłam wszystkie tomy i już czytam, czyli jest więcej niż 2 osoby zachęconym do poznania tego dzieła. Niech Pan Bóg błogosławi, pamiętam o ciągłej modlitwie i łączę się duchowo z całą małą Resztą.

      Usuń
    2. + No owszem nie tylko 2 osoby ale to są swoi ktòrxy są uświadomieni. Tamte osoby całkiem obce i nie zagadywałem specjalnie i nie wysilałem sìè. Samo wyszło.

      Usuń
  17. Szczęść Boże, też zaczęłam czytać POEMAT BOGA-CZŁOWIEKA. Dawniej czytałam wyrywkowo, teraz postanowiłam przeczytać od początku. Piękne dzieło, czytam i płaczę ze wzruszenia. Bogu chwała!!! Maria

    OdpowiedzUsuń
  18. Krystyna. Też kupiłam sobie kilka dni temu cały komplet Poemat Boga Człowieka. Niemal całymi dniami pochłaniam te cudowne treści. Jestem szczęśliwa że mogę go czytać. Dziękuję Panie Jezu i Tobie Cyprianie
    Bądź Uwielbiony Panie Jezu nasz Królu i Panie! Tobie chwała i cześć i uwielbienie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wioletta/Poemat Boga Czlowieka przepieknie dzielo. Wszystko jest tak szczegolowe opisane ze mam wrazenie iz Sama uczestniczyc w tych wszystkich wydrzeniach.
    Bogu najwyzsza czesc i chwala po wszystkie wieki. Koncze druga czesc. Tobie drogi Cyprianie dziekuje bo to dzieki Tobie dowiedzialam sie o Poemacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Tak, a tym co najbardziej potrzeba aby czytali pycha przeszkadza czytać. Kto przeczyta ten zrozumie jak powiedział pspież Pius 12 po wojnie. Wydają osąd nie czytając .
      Pycha przeszkadza wspòłczesnym faryzeuszom i uczonym w Piśmie.
      Jak spowiadałem siè kiedyś wspominając o " Poemacie Boga Człowieka" u Franciszkanòw Opolu.(To jest blisko katedry). W tym kosciele mialem u progu roku 2017 3 godzinna pokutè w dtyczniu i tylko o wodzie z dojazdem a mroz byl 16 stopni:). Nie dostalem nawet kataru.
      No i ten ksiądz aż sieè zapienił słysząc o Poemacie. Myślałem że aż jskieś manifestacje siè pojawią u niego:). Mniej by siè obruszył gdybym wypowiedzisł herezjè odnośnie wiary.

      Usuń
  20. ZAPROSZENIE
    Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na Krucjaty Modlitewne w miejscu Świętym przy Krzyżu Nowego Jeruzalem
    przy Bugu- choć czasowo go nie ma ale tak nazywajmy- w dniach:
    7, 8 pażdziernik
    4, 5 listopad
    3, 4 grudzień
    na 9- godzinę we wszystkich dniach, zakończenie ok 13,oo.
    Plan modlitw: po dwa Różańce: zwykłe i do Boga Ojca.

    Jeszcze nieco godzinę temu nic nie planowałem, o czym wcześniej w rozmowie tel z jednym Bratem informowałem. Jednak modląc się i adorując Krzyż przyszło światło odnośnie spotkań modlitewnych.Matki Bożej zawieść nie mogę więc postaram się pojechać i być na wszystkich o co i Was proszę, a dopełniając:
    Bóg Ojciec do Prorokini Jadwigi- 24 09 23 r : ,,Jesteś Moim pracownikiem, masz dane poletko na uprawę Słowa Bożego w czasie i przestrzeni. Do każdego z was należy odpowiedzialność za owoce uprawy, za plony, których oczekuję od każdego z was grzesznych stworzeń..."- a słowa te przeczytałem tuż przed napisaniem zaproszenia, czyli jak już dostałem światło.
    Napiszę jeszcze o pewnej sprawie, choć z pozoru wydaję się mało ważna ale chcę być z Wami szczery. Niedawno byłem w Medjugorie, byłem bo chciałem być posłuszny, i mojemu wewn.natchnieniu a także i jeszcze dwóm innym osobom. Będąc tam miałem podane ażeby błogosławić nie tylko Polskę ale i cały świat. Po dokonaniu błogosławieństwa { w miejscu Objawień}, pewna mistyczka miała przekaz i powiedziała mi : ,, Ja jestem Matką wszystkich Narodów i teraz czynię cię Moim kapłanem wszystkich Narodów..". Jest to dla mnie tajemnicze.
    A nawiasem mówiąc jestem zdegustowany osobami- tłumami, które tam przybywają, komercja, pamiątki, ciasteczka a modlitwy mało. Na parkingu obserwowałem wycieczkę autokarową- same kobiety i wszystkie w spodniach przeważnie obcisłych. Na górze przed moim błogosławieństwem, a później przekazem dla mistyczki było dużo ludzi i nagle miejsce opustoszało. Przypomniało mi to sytuację gdy byliśmy z Prorokiem na molo w Sopocie. Przed naszym Aktem Zawierzenia było pełno ludzi, a po, zostaliśmy prawie sami.
    Przypominam, że ani w Medjugorie ani w Fatimie, ani w Jabłoniu, czy też w innych miejscach swiętych nie ma takich łask jakie są przy KNJ-12-krotnośc, warto zaplanować i przyjechać a łaski rozpłyną się również i na nasze rodziny, bo wiem jak jest ciężko. Jednak trzeba liczyć się z tym, że będzie to ,,sprzężenie zwrotne", czyli zło będzie się mścić, a my tym samym będziemy ,,motywowani" do jeszcze większych ofiar.
    Przy okazji tak po ludzku pragnę podziękować wszystkim, czyli naszej małej winnicy. Jestem dumny z Was, że mogłem taaakich ludzi spotkać. Jest dla mnie samą przyjemnością i odpoczynkiem przebywanie z Wami, jest to przedsmak Nieba- a może i więcej !!!
    Niech Pan Bóg nam wszystkim Błogosławi i nas prowadzi, i nas strzeże. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodam jeszcze, że prawdopodobnie na którymś spotkaniu, będzie Msza Św, a po niej otrzymamy zapewne ogromne łaski. Ponadto będą do wzięcia krzyżyki z drzewa KNJ, a i być może wizytówki z Pieczęcią Boga Żywego a na odwrocie KNJ. A i każdego sobotniego spotkania po obowiązkowych modlitwach { 2x Róż}, kto zechce będziemy się modlić modlitwami z Księgi Prawdy, czyli jeszcze pomnożymy x 30. a wśród nich będą modlitwy za nasze rodziny i dzieci, więc będzie to prawdziwie deszcz łask, proszę nauczmy się rachować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzyże są gotowe około 150szt ;) https://youtu.be/xLrsChqxQ4o

      Usuń
  22. Daty spotkań podałem według światła. Dziś rano przyszły myśli- dlaczego pierwsze soboty i niedziele { oprócz 8 pażdz}, przecież ludzie obchodzą pierwsze soboty, a w pierwsze niedziele zmiana tajemnic różancowych, więc szybko podaj nowe daty, przesuń o tydzień, dwa. Myśli te rozwiało Światło od Matki Bożej: ,,... zastanów się co to za miejsce, nie ma takiego drugiego na świecie. Ono symbolizuje moje oczekiwanie na Syna i Boga, czyli jak jest w Poemacie Boga Człowieka, MOJĄ SOBOTĘ OCZEKIWANIA NA ZMARTWYCHWSTANIE. A MIEJSCE TO -KNJ- SYMBOLIZUJĘ JAK WIECIE MIEJSCE SPOTKANIA Z BOGIEM PO WSZYSTKIM, CZYLI NIEJAKO NIEDZIELĘ. I JEST TO MIEJSCE JEDYNE TAKIE NA ŚWIECIE JAK NAJBARDZIEJ ODPOWIEDNIE BY TRWAĆ NA MODLITWIE W PIERWSZE SOBOTY I NIEDZIELĘ MIESIĄCA I BĘDĄ ZA TO JESZCZE DODATKOWE SZCZEGÓLNE ŁASKI..."
    Dziękuję Ci Matko Boża za to światło i za rozwianie swądu szatana, a dodam jeszcze, że jak Bóg Ojciec jest Ostatnią Instancją, tak to miejsce jest Ostatnią Instancją tej ziemi, a dodatkowo Sercem Nowego Jeruzalem-Polski ale i świata, bo jak serce duszy łączy nas ze światem duchowym, tak to miejsce łączy nas z Niebem. I nie przypadkowo kapliczka z napisem Polska- Nowe Jeruzalem, którą powiesiłem rok temu na wierzbie {przy KNJ}, wisiała tylko kilka tygodni, zły już wtedy wiedział co to za miejsce, a reszta ataków aż do ścięcia Krzyża to tylko potwierdza. A jeszcze wcześniej, jak tylko zacząłem po raz pierwszy samotnie tam się modlić, już były ataki. Przecież tam nie może być nawet najmniejsza informacja o tym miejscu, a ataki idą z każdej strony, a by się mogło wydawać, że tam tak spokojnie, sielankowo: łabędzie, zimorodki, kajaki, spacery z dziećmi.
    I jeszcze dodam, że tam niepodzielnie rządzi Opatrzność Boża, więc jeśli mamy trudne sprawy, sprawy ważne, sprawy o randze najwyższej to śmiało i z niezłomną ufnością przedstawiajmy je Bogu Ojcu przez Niepokalane Serce Maryi. I na koniec moja prośba- ograniczmy do minimum wyjazdy w inne miejsca, a przybywajmy pod KNJ, po prostu czas musimy jak najlepiej wykorzystywać, bo go nie ma. Zły jednak będzie utrudniał na wszelkie sposoby, np jak to było wcześniej: nagle pociągi zamarzają, albo mają wielogodzinne opóźnienia, autobusy się psują, zaniki orientacji i niewytłumaczalne błądzenia, oberwania chmury, nagłe choroby, awarie samochodów, oj można mnożyć. Jesteśmy Armią Reszty, Armią Zbawienia i jest to dla nas chleb powszedni, więc KTÓŻ JAK BÓG, KTÓŻ JAK MARYJA.

    OdpowiedzUsuń
  23. Qaisar Assaqalabi
    W dniu wczorajszym późnym popołudniem otrzymałem natchnienie abym pisał, lecz po chwili przerwałem. Głos wewnętrzny powiedział mi wcześniej jeszcze: "Otwórz Księgę Izajasza rozdz. 60", i przeczytałem i otworzyły mi się oczy. A chcąc dokończyć to, co zacząłem w natchnieniu, wezwawszy Ducha Świętego otrzymałem dzisiaj przed chwilą odpowiedź:

    "Chodźmy do Pana - Boga Izraelowego!
    On nas uleczy i prawdę o nas pokaże
    On nam wszystko oznajmi i uzdrowi nasze dusze
    Prawda Jego Imię, Wszechpotężna Moc i chwała jego!
    Oto i król u stóp jego - on, którego namaściłem
    ustanowiłem go światłem dla zagubionych
    królem, kapłanem i prorokiem dla słabych
    aby z nich utworzyć mój lud, któregom od początku umiłował.
    On moje rozkazy wypełni i Moc Moją przed wszystkimi ludami okaże.
    I powiedzą wszyscy cudzoziemcy: Któż to jest?
    Co to za mąż światłości w Świętym miejscu kroczy?
    To ten, do którego się udamy aby szukać Pana Boga Izraelowego,
    Tego co Panem Jakubowym był, a Patriarchowie ludu Izraela z krwi ludu jego.
    Na wysokiej górze Moc Moją przez Oblubienicę Moją mu okazałem,
    i wzrastać szybko będzie w Mocy Mojej.
    Narzędziem doskonałym w oczach Moich,
    i całego świata uczynię go
    i Aniołem Światłości zwać go będą ludy wszelkie.
    Jak ziarnko gorczyczne dla wrogów jego jawi się teraz,
    lecz wzbudzę z niego drzewo potężne i prowadzić Swoimi drogami go będę.
    Dam mu berło nieprzemijające i koronę mu nałożę w mieście świętym Nowego Jeruzalem, Stolicy Pana.
    Gdy czas nadejdzie Mego panowania uczynię to, jak wcześniej przekazałem prorokom swoim.
    Usłyszą ludy głos Pana swego, który ich stworzył.
    Zagubieni byli, a on ich przywiódł aby byli Moimi na wieki.
    I oznajmię wszystkim Imię Moje i panowanie Moje nad nimi w kraju odpocznienia Mego,
    Któregom wybrał od czasu aż po czas i od pokolenia do pokolenia wywyższyłem go w ukryciu.
    Przez środek świata przechodzi, w sercu ziemi jego serce.
    Tam znak mój ustanowiłem i Świątynię założyłem
    I gdzie serce się z sercem splata, tam oznajmię, co uczynię - w miejscu stóp Moich,
    W Jeruzalem Nowym - Świętym Świętych Pana."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Milka] Dziś tj. 3.10 było takie czytanie: (Za 8, 20-23)

      Narody będą szukały prawdziwego Boga

      Tak mówi Pan Zastępów: «W przyszłości przyjdą ludy i mieszkańcy wielu miast. Mieszkańcy jednego miasta, idąc do drugiego, będą mówili: Pójdźmy zjednać przychylność Pana i szukać Pana Zastępów! – Ja także idę». I tak liczne ludy i mnogie narody przychodzić będą, aby szukać Pana Zastępów w Jeruzalem i zjednać sobie przychylność Pana.
      Tak mówi Pan Zastępów: «W owych dniach dziesięciu mężów ze wszystkich języków, którymi mówią narody, uchwyci się skraju płaszcza Judejczyka, mówiąc: Chcemy iść z wami, albowiem zrozumieliśmy, że z wami jest Bóg».

      Bardzo mnie poruszyło dziś to czytanie na Mszy Św. Teraz widzę, że łączy się z treścią powyższego proroctwa.

      Usuń
    2. A.Bogumiła
      Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
      Cóż za pocieszające proroctwo i Słowo z Iż! Wczoraj nasłuchałam się jak to w Polsce jest źle, że ręce opadają, a dzisiaj Pan pociesza mnie takim Słowem! Słowem, które daje nadzieję! Jestem o tym przekonana, że tak się stanie. Co za pokrzepiające proroctwo! Serce rośnie, dusza rośnie! Nie ma słów, żeby to wyrazić.
      Dziękuję Ci, Panie Jezu, odpowiadasz dziś na wszystkie moje bolączki dnia wczorajszego. Dziękuję Ci za tak szybką interwencję, której się nie spodziewałam.
      Chwała Panu!

      Usuń
  24. NIECH BĘDZIE POCHWALONY PAN JEZUS CHRYSTUS KRÓL POLSKI. Bogu niech będą dzięki za słowa dane Prorokowi Nowego Jeruzalem. Komu będzie dane to będzie rozumiał. Dodam od siebie pewne świadectwo, choć bez szczegółów. Krzyż jest w pewnym miejscu, w miejscu wybranym, ok 7 lat temu wykrojonym okręgiem z otoczenia, powierzonym Świętym Aniołom pod ochronę, przeznaczonym Bogu, wyświęconym, niejako jakby do tego ,,predysponowanym"- aczkolwiek wszystko to wtedy robiłem jakby z polecenia i jeszcze kilkanaście dni temu bym nie przypuszczał, że może tam być taka ŚWIĘTOŚĆ. W miejscu tym przez te lata rządziła przyroda, a głównie gryzonie, zadomowiły się tam koszatki, lub coś podobnego, wszędzie bałagan, przez te 9 dni przebywania Krzyża nie potrafiłem posprzątać, bo od razu zaczynałem się modlić. Jednak wczoraj na światło z Nieba { światło to otrzymałem 2 paźdz po południu, a także o mniejszej mocy, dzień wcześniej podczas modlitwy przy Krzyżu- czyli zbiegło się w czasie z Proroctwem Cezarego}, że czas sprzątania będzie policzony jakbym odmawiał różaniec, od rana do popołudnia sprzątałem, na koniec pozmywałem podłogę i gotowe. Dziś z samego rana przyszła myśl- zajrzyj na stronę Proroka Cypriana ...i jakby to było gdybym nie posprzątał, a może gdybym zlekceważył światło ...
    ,,Chluba Libanu przyjdzie do ciebie
    razem cyprysy, wiązy i bukszpan,
    aby upiększyć moje miejsce święte.
    I wsławię miejsce, gdzie stoją me nogi..."- Ks Iz, Rdz 60;13- według światła danemu Prorokowi Cezaremu. Wiemy, że to odnosi się do niedalekiej przyszłości ale już teraz wciąż i wciąż doświadczamy na sobie małych, i większych cudów. I jeszcze z tego samego źródła na koniec;
    ,, Za to iż byłeś opuszczone,
    znienawidzone i bez przechodniów
    uczynię cię wieczystą chlubą,
    rozradowaniem wszystkich pokoleń..."

    OdpowiedzUsuń
  25. (Iskierka)
    Mam ogromne pragnienie odnieść się do Tych słów...Ale tak przenikają serce i tylko sercem w głębi to ogarniam, że nie jestem w stanie ich skomentować, moich ludzkich słów brak...niech moje milczenie i cisza będzie wyrazem oddania Tobie Panie Chwały za wszelkie dzieła jakie czynisz, Twój plan, i tak konkretne słowa, które do nas kierujesz, za otwarcie oczu i prowadzenie nas :-) ..............................................................................................kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  26. APEL
    Oj szybko wszystko się dzieje a zło nie śpi i również szybko działa, a zmierzam do tego ażeby zaapelować w pewnej arcyważnej sprawie. Jak wróciłem to zabrałem się ostro do pracy, jednak szybko pojawiły się problemy w postaci pogody. Zło nas pilnie obserwuje i ,,dostosowuję" pogodę tak by nam dokuczyć a najlepiej wykluczyć. Najpierw był atak poprzez deszczowy chemtrails, jednak to mi nie zaszkodziło, a teraz- przedwczoraj był oprysk- chemtrails diabolicznego zimnego silnego wiatru. I od wczorajszego popołudnia jestem chory i nie mogę wychodzić na powietrze. Jednak i to ma dobre strony. Leżąc i ni to na jawie, czy we śnie przyszło światło by ogłosić apel o ofiarowaniu wszystkich naszych cierpień, udręk spowodowanych przez działalność złego, w tym związanych z ingerencją w pogodę ale i wszystkich np pochodzących z mediów, z presji bliskich, z pracy, czy też innych pochodzących z wszelkich dziedzin życia. A możemy oddawać tak:
    ,, Panie Boże w Trójcy Świętej Jedyny przez Niepokalane Serce Maryi łączę moje cierpienia związane z ... { np związane z truciem nas przez opryski }, z cierpieniami Matki Bożej Bolesnej, zwłaszcza stojącej pod Krzyżem i z cierpieniami Pana Jezusa Chrystusa zwłaszcza z ostatniego dnia życia łącznie z konaniem na Krzyżu i oddaje je wszystkie do Bożego Skarbca ".
    Jest nas wielu i jeżeli tak będziemy czynić to zły stale będzie ,,tłukł się w swoje kolano", a Matka Boża- Królowa Sprawiedliwości skrzętnie i doskonale to wykorzysta dla dobra ludzkości, tylko, proszę zapamiętajmy i wdrażajmy to w życie. Armia tysiąca a może i więcej dusz gdy stale będzie ofiarowywać te cierpienia- a możemy tak czynić w imieniu bliskich, tylko najpierw jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy { bo my wszyscy zapewne tak} oddajmy w ich imieniu ich wolną wolę Bogu przez Niepokalaną- to jakąż wielką moc dajemy Niebu !!! A jak jest to ważne to dam świadectwo. Wczoraj Brat G. prowadził rozmowę z pewnym księdzem w bardzo ważnej sprawie. Zły to doskonale słyszał i jak tylko skończył to zauważył- a była już noc, że na horyzoncie pojawiły się błyskawice, następnie przyszła burza z silnym wiatrem, pozrywało linki, tak, że cala okolica nie miała prądu. Nasza o tym rozmowa była dziś rano, i jak tylko mi o tym powiedział- o zemście złego, to natychmiast przypomniałem sobie o moim wczorajszym apelu o oddawaniu udręk, bo naprawdę nic już nie pamiętałem, a po rozmowie pamięć wróciła. I gdyby wszyscy dotknięci tą zemstą oddawali swoje udręki, to jak niezwykle by to zasługiwało.
    Pamiętacie ostatnio napisałem o ,,sprzężeniu zwrotnym", że zły się mści, to w myśl tego sprzężenia my również teraz mamy broń i to jeszcze potężniejszą jaką ma zły, bo z nami jest Moc Boża.

    OdpowiedzUsuń
  27. Martwiła mnie jedna sprawa, a co z tymi co chcą przyjechać np pociągiem do Warszawy, a później? Jest rada. Już kiedyś o tym wspominałem, przeczytajcie : stalko.net.pl., Warszawa- Małkinia Jest autobus spod dworca wsch { W-wa}- Lubelska 13, o 7;05 i jeździ w każdy dzień oprócz świąt tych głównych, 5 dni w roku nie jeżdzi. W Brańszczyku jest o 8;24 i tam trzeba wysiąść i przejść na parking na przeciwko szkoły, a że godzina pasowna bo już za chwilę będą jechać na modlitwy i tamtędy będą jechać, a będziecie mieć tobołki to jadący pod KNJ rozpoznają i zabiorą, ja na pewno. Jest to pewne bo ten autobus często spotykałem po trasie jego przejazdu. A dla chętnych, którzy przyjadą w sobotę, postaramy się o nocleg tak, żeby mogli spokojnie zostać na niedzielę, o powrót do W-wy też się nie martwić. Odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  28. [Milka] Takie przesłanie dla Ukrainy z przestrogą opublikowano dziś: https://gloria.tv/user/CyXMDadzDGRh3ttHr8kxWvEyj

    OdpowiedzUsuń
  29. Pan moj BOG moj KROL moj

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...