Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

10 października 2023 siódma rocznica przekazów z Nieba// Słowo Brata Andrzeja - Namaszczonego 12 i 13 X 2023 w tym i upomnienie kapłanów// Słowo jeszcze luźne o wyborach oraz komentarz prorocki


10 października tego roku była u mnie siódma rocznica odkąd zacząłem otrzymywać ciągłe przekazy, gdy wracałem 10 października z miasta królewskiego, po trzydniowym pobycie i małym wypadku tam, co opisywałem dokładniej iż kłopot ustał dokładnie w godzinie Miłosierdzia, gdy wybiła piętnasta, a lekarz miał z nim problem do tej pory i sam się dziwił, że się to mu przedłuża. Czułem wracającą Łaskę od tego momentu i następnego dnia narastającą aż przyszedł pierwszy przekaz.

Siedem to liczba Boga Ojca, tu siódma rocznica a wkroczyliśmy w czas Bożej Sprawiedliwości która od Boga Ojca pochodzi, której jest głównym Sprawcą (Gdy idzie o Trójcę Przenajświętszą).

Zatem znamienne to i dla mnie, który jestem a przede wszystkim mam być, Gniewem Boga Ojca, że jest to siódmy rok a rocznica przychodzi gdy mamy rozpoczęty już czas, świeżo rozpoczęty czas można rzec - Bożej Sprawiedliwości.

Nie czas już na świętowanie, ale rocznica jest i cieszę się iż dzięki Łasce Bożej do tej pory na tej drodze się utrzymałem.

Teraz dopiero zwróciłem uwagę jak ten pobyt kilkudniowy w mieście królewskim zbiegł się z moją misją i moim zadaniem w przyszłości. Wybrałem się wtedy jak to robiłem i dawniej na kilka dni turystycznie jako do miasta szczególnego. Ale i także mocno wtedy dlatego, że chciałem sprawdzić te niezrozumiałe wòwczas dla mnie pogłoski iż w największych miastach jest pełno Ukraińców i nie tylko. Miasta szczególnego dla mnie jak dla każdego normalnego Polaka ale i z dodatkowych niejasnych dla mnie wtedy powodòw. Lata temu miałem sen w którym wspinałem się na Wawel jako na miejsce mocy, ale ześlizgiwałem się po glinie która była na zboczu tego niedużego przecież wzgórza (zamiast tego co normalnie widzimy a i wysokość wzgórza w śnie również symbolicznie była większa), ale jednak podejmowałem wspinaczkę.

Zatem wybrałem się także dlatego w dużej mierze iż słyszałem iż nagle zaczęło w największych miastach polskich pojawiać się wielu Ukraińców i nie tylko.

Nie mogłem w to uwierzyć, myślę czy to plotki, jak to możliwe? I byłem skłonny sądzić iż to jakieś internetowe ploty.

I zobaczyłem. I odczułem tę zmianę w powietrzu. Odczułem ją też na polskich studentach. Do tej pory miasto królewskie było miastem studenckim, studenckim Polaków oczywiście. I było czuć ten klimat. A teraz to się zmieniło. Niby dalej to samo ale nie tak samo.

Nasi studencki byli widoczni, lecz była w nich ta nieuchwytna zmiana, w nich, ich dotycząca, jakby przygaśli, jaby się schowali, jakby wycofali. Ukraińcy wpłynęli na aurę miasta zmieniając ją i narusząjąc dotychczasową co wtedy wyczułem, to są moje odczucia z wtedy które dobrze pamiętam.

Dodatkowego zaskoczenia i niesmaku doznałem na SOR, na pogotowiu, gdzie większość oczekujących to byli o ciemniejszej karnacji, Azerowie inni, itd. Gruzini może też, inni z byłych republik Związku Radzieckiego/ Sowieckiego.

Jakże mogłem nie poczuć niesmaku jeśli większość to byli oni, nawet nie Ukraińcy. Dlaczegóż ulegają wypadkom w tak drastycznej ilości w stosunku do ich liczebności i na nasz koszt. Nie wiem czy i jakie były ich dolegliwości, nie było też widać w większości jakichś widocznych drastycznych oznak wypadku itd. Większość z nich to też zapewne byli islamiści, choć w tych republikach islam biedny to znaczy taki jak i prawosławie aby aby, gdy idzie o życie religjne, ale jednak.

No więc symbolicznie wtedy było wszystko.

I Ukraińcy i islamiści którzy ujawnili mi się dopiero w „ukryciu” czyli na SOR, odnośnie mojej misji czego ani wtedy ani potem się nie spodziewałem jakie będzie moje główne zadanie i nie mogłem połączyć aż były pierwsze przekazy Pana były o moim zadaniu dopiero u schyłku 2019 roku jeszcze niepełne i dopiero w 2020 się to wyjaśniło.

A ten symbolizm pełen przy moim pobycie wtedy i w tym mieście i w związku z liczbą Boga Ojca właśnie zobaczyłem dopiero teraz na dniach.

Przy tej okazji proszę o modlitwę za mnie abym utrzymał się na tej Drodze Bożej i mógł być tym co nasz Pan zaplanował i co powiedział. Jest coraz trudniej.

Przypominam także o modlitwie za Brata Andrzeja - Namaszczonego. Pozwoliłem sobie w zestawieniu z Nim wymienić siebie najpierw, bo to moja rocznica, choć On jest najważniejszy.

///////////////////////////////////////////////////////


Słowo Brata Andrzeja

( 12 i 13 października)


12 X


Niech będzie pochwalony Pan Jezus Chrystus. Wczoraj przy Krzyżu Nowego Jeruzalem została przez Bożego Kapłana odprawiona pierwsza Przenajświętsza Ofiara Eucharystyczna Mszy Świętej. Mimo, że jesteśmy już we władaniu Bożej Sprawiedliwości Pan Bóg w swojej niesłychanej dobroci daje nam łaskę:
KTO BĘDĄC W DOMU LUB W INNYM MIEJSCU BĘDZIE W MODLITWIE PRZENOSIŁ SIĘ DUCHOWO POD KRZYŻ NOWEGO JERUZALEM, MODLITWY TE BĘDĄ LICZONE PODWÓJNIE.
(...) Oprócz 12-krotności - dla modlących się przy KNJ, jest to największa łaska w tych czasach więc skrzętnie ją wykorzystujmy, a kto może to najlepiej leżąc krzyżem, bo i wtedy nasze modlitwy są wzmocnione a to o 10 procent, a to 0 20 proc. - w zależności od ,,indywidualnych rozdysponowań". BOGU NIECH BĘDĄ DZIĘKI.
Ps Przypominam:
- na Mszach Św klęczymy od znaku krzyża { początek}, do znaku krzyża {końcowe błogosławieństwo}, a wstajemy tylko gdy idziemy do komunii.
- kobiety na Mszach Św, a najlepiej zawsze nie chodzą w spodniach, bo spodnie nie dla nich, bo to obraza, a głowy niech nakrywają chustkami- czyż widzieliśmy Matkę Bożą bez nakrycia głowy. Jest to oczywiste ale i łatwe a takie kobiety szybko będą wzrastać w świętości, a ich świętość będzie promieniować na otoczenie.


13 X

Szczęść Boże. Odnośnie wyborów mam tylko jedno pytanie, bo innych to nawet nie ma co stawiać, czy w czasie wyszczepiania śmiercionośną i diaboliczną zawierającą ciałka dzieci nienarodzonych miksturą Prezydentem Siemianowic Śl był Rafał Piech ??? i czy tam również były zamykane kościoły, były maseczki ?
Mam też inne pytanie- do kapłanów, czy wy wiecie czyimi jesteście Kapłanami ?, komu służycie. Zadaje wam to samo pytanie co powyższe, gdzie byliście jak była pandemia, ponadto czy dajecie Komunię Św tylko na kolanach i do ust !!! Za każde inne odpowiecie, bo jesteście współwinni, czy o zgrozo macie szafarzy. Ponadto czy idziecie za oszustem, który podszywa się za papieża, a który został wysłany przez piekło do totalnego zniszczenia kościoła. Na koniec, czy czytacie Pismo Św, bo tam jasno- zwłaszcza u Izajasza- pisze o Nowym Narodzie Wybranym, czyli o Polsce, a tego nie widzicie, a zły to doskonale widzi, stąd te niesamowite ataki na Krzyż Nowego Jeruzalem. Już na samo wspomnienie kapłanom o tym, dostają wścieklizny. Przez wiele miesięcy szukałem kapłana, który by odprawił Mszę Św. w Miejscu Świętym przy KNJ. Bogu niech będą dzięki, że choć jeden się znalazł, a się znalazł, bo jak sam powiedział być może, ażeby tego dokonać. Dokonać, bo rok temu można rzec po śmierci, Pan Bóg dał wybór albo przechodzisz, albo wracasz na ziemię.
A na koniec przytoczę takie fakty, bo fakty ciężko odrzucić:
- 7 paźdz. b.r. trwamy na Różańcu w Miejscu Świętym przy Krzyżu Nowego Jeruzalem, a w tym czasie Izrael jest bombardowany, a jest to Dzień Boga Ojca, Dzień Matki Bożej Różańcowej i Pierwsza Sobota Miesiąca. Dla mnie jest to SYMBOLICZNY DZIEŃ ODBIERANIA WYBRAŃSTWA IZRAELA NA RZECZ POLSKI.
- 8 paźdz. b.r. w Ewangelii jest czytanie o tym, czyli o winnicy, że będzie odebrana niegodziwym a dana innemu, a 8- ka symbolizuję wrogów Boga, czyli głównie masonerie- pychę- ,,będę ponad Boga"- stąd ,,tworzą" jakby swój świat. A my trwamy na róźańcu przy KNJ
- 11 paźdz Pierwsza Uroczysta Msza Święta przy KNJ. Pamiętacie jak kiedyś wspominałem, że dla mnie liczba 11 jest szczególna, a datę wybrał ksiądz i dla mnie jedenastka oznacza coś nowego, bo dziesiątka niejako zamyka a jedenastka otwiera i już pisałem, że oznacza Nowy Raj.
A dziś- nie planowałem a dostałem światło żeby napisać, jest 13 a więc Matki Bożej Fatimskiej, przed Którą te słowa piszę.
Nie wiem jak Wy ale ja w tej ŁASCE PODWÓJNOŚCI { podwójnie liczone za modlitwy jeśli w myślach przenosimy się pod KNJ} widzę przeogromną łaskę i myślę, że będzie ona z nami na dłużej. Módlmy się tak, głośmy o tym, a pomocną niech będą również wizytówki z KNJ, a kto nie ma to będą do rozdania w listopadzie i przy okazji sprostowanie bo wkradł się błąd: w grudniu spotkanie oczywiście 2 i 3, czyli w pierwszą sobotę i niedzielę m-ca.
Ponadto zmieniam godziny rozpoczęcia spotkań z 9 .oo na godzinę 10,oo ze względu na to, że w Brańszczyku Msze Św w soboty są o 9,oo a w niedziele o 8,30 tak, ażeby spokojnie zdążyć.
Kto jeszcze nie ma modlitewników z modlitwami z Księgi Prawdy to również będą w listopadzie, czyli pierwsza sobota i niedziela m-ca, będą również duże fotografie KNJ z cudownym, widocznym lwem na pionowej belce a oczywiście symbolizującym ZWYCIĘSKIEGO LWA Z POKOLENIA JUDY.
Na koniec pragnę podziękować Panu Bogu i Matce Bożej, i Wszystkim Świętym za Pierwszą Mszę Św przy KNJ, jak również za widoczny dla nas wszystkich cud słońca.



//////////////////////////////////////////////


Wybory


Bracia i siostry

Dostaliście Słowo Pana Jezusa na ten temat które jest w poprzednim przekazie

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2023/10/sowo-pana-jezusa-3-x-2023-upomnienie.html

Tutaj słowo Qaisara Assaqalabi (otrzymującego słowo prorocze) na ten temat wobec problemów niektórych.


Potwierdzam to co napisała Czytelniczka o Adoracji i Modlitwie przed Przenajświętszym Sakramentem aby mieć pokój ducha gdy jest wahanie, pójść nie pójść na wybory, głosować i jak. Miałem zamiar to napisać, wyręczyła mnie:).


" Bracia i siostry, czyż PAN nie wyraził się jasno w kwestii wyborów? Powiedział nam w Słowie Swoim jak sprawa w prawdzie wygląda. Lecz łaskawość jego jest dla nas jego dzieci tak wielka, iż sam mówi:
"Jednak Ja, Jezus, nie bronię nikomu głosować."
A dalej rzecze:
"Cóż Ja bym uczynił teraz gdybym żył w Polsce i nauczał wraz z apostołami i uczniami? Powiedziałbym: Przyjaciele, zostawiam wam tutaj wolny wybór. Zważajcie na racje, które wam przedstawiłem."
A na ostatek oznajmia tym, którzy mają wolę głosować:
"Jeśli jednak uważacie, że mimo wszystko przysłużycie się krajowi – głosujcie."
Czy tedy Słowo Boże może wprowadzać rozdźwięk i samo sobie przeczyć? Żadną miarą! Lecz jest to pouczenie dla tych, którzy mimo wszystko chcą głosować. PAN wolnej woli swoich dzieci nie nagina. Jeśli więc w łaskawości Swojej nam to oznajmuje, a przez świętych i inną mistyczkę z nami sercem związaną takie pouczenie dostajemy, to jest to wskazówka, jak mają głosować bracia i siostry, które mają wolę mimo wszystko głosować.
Bo Słowo Pańskie o politykach mieliśmy już dane, a po owocach ich pracy widzicie jasno, co było i nadejdzie. A ciężką karę mogą poniosą jeśli się nawrócą od przewrotności swoich o ile robią to ze swej nieprzymuszonej woli. Tak, więc na każdym wybranym politykiem ciąży odpowiedzialność i sąd boży na nim zawiśnie, jeśli będzie przeciw PANu działał i winnicy Jego, bo komu więcej dano, od tego i więcej wymagać będą. Pomnijcie na proroka Jeremiasza i jego mów do królów i dostojników oraz kapłanów w Świątyni."


..................................


Wybory. Przez te 30 lat to cała historia, można o tym napisać książkę i pewnie grubą. Wybory Polaków. Wybory Polaków, ale w kontekście wałkowania nas cały czas przez wrogów Polski zewnętrznych i wewnętrznych.

Dałem krótkie słowo od siebie pod przekazem odnośnie zwłaszcza tego iż dla mnie wolność głosowania skończyła się wraz z wprowadzeniem pięcioprocentowawego progu wyborczego.

Cóż napisać aby zmieścić się w tych kilkunastu zdaniach. Kilka luźnych minirefleksji.

Głosy nasze, Małej Trzódki nie są tożsame z większością społeczeństwa. Społeczeństwo nie zmienia się istotnie, idzie ku zagładzie.

Nawet hasło: PiS, PO to samo zło ( w znaczeniu że to to samo zło) nie istnieje w świadomości głosujących przynajmniej większości, którzy chcą głosować i prawdopodobnie będą w większości na te dwie partie. Zamarzyło mi się wczoraj gdy patrzyłem na młodzież wracającą ze szkół do domów. Kilka tysięcy z nich choć gdy idzie o duże miasto, w koszulkach z takim właśnie napisem. To by było widoczne. To jest dla mnie przejaw pewnej normalności. Ale takiej normalności nie doczekałem się przez te 30 lat a przyszłość sprawi, że niepotrzebne będą takie półśrodki. Niestety, do tej pory ani młodzież ani ich rodzice. Wszystko jest z wyborami tak jakby było to 20 lat temu, jakby „pokój i bezpieczeństwo” były zagwarantowane właśnie na 20 kolejnych lat.

A młodzież? Młodzież nie chce się buntować przeciw stylowi życia i bezideowości rodziców. I tak jest już od lat 90- tych. To stało się galopująco już na początku lat 90- tych. Rodzice i dorastające dzieci zgodnie połączyli się, ale na polu konsumpcji chcąc tych samych dóbr i usług.

Powiem wam i to jest ogólnie iż nie znaczy że jeśli jakaś nowa partia jest sekowana w mediach i istnieje tylko w Internecie gdy idzie o środki przekazu znaczy to że jest dobra i system się jej obawia. Sytuacja może być bardziej złożona.

Pamiętajmy o skanalizowaniu potrzeb jakichś większych grup społecznych i działaniu tak aby para poszła w gwizdek.

Wyobraźmy więc sobie iż jest zapotrzebowanie społeczne więc podstawiony ktoś tworzy partię. Jednak ponieważ w tym układzie musi brać i ludzi znikąd trafia na listy wielu uczciwych. Nie można dopuścić by tacy znaleźli się w sejmie. Zatem może on tak robić by partia była zarejstrowana tylko w części okręgów. Przez swe wyszkolenie wykorzystać ludzi uczciwych aby zrobić tak by nie było pełnego pokrycia na cały kraj czy także przy pracy swoich niektórych współpracowników także podstawionych, czy nawet i takich, którzy są jemu tylko lojalni, udający ideowych, nawet bez sterowania z zewnątrz. Może być zatem sekowana w mediach bo jakby była nagłaśniana to by mogła wejść do sejmu i oprócz zadaniowanego założyciela na przykład weszli by jacyś niezależni ludzie. A tego nie chcą.

To jeden ze scenariuszy.

Pan powiedział: „ (..)Aby mógł rządzić PiS i wprowadzać szybciej złe rzeczy dla Polski niż zrobi to PO z naturalnych powodów zmiany władzy (..)”.

Co to znaczy. Gdyby wygrało PO i miało rządzić złe rzeczy byłyby opóźnione dla Polski nie z dobroci PO tylko z naturalnych przyczyn zmiany władzy. Czyli zyskalibyśmy może kilka miesięcy? A to teraz bardzo dużo.

Zapytałem wewnętrznie Pana Jezusa czy wchodziłoby to w grę? Zagłosowanie w tej sytuacji na PO. Dostałem odpowiedź że tak. Wydaje się to makiaweliczne, ale jest to po prostu strategiczne odalenie kompletnego nieszczęścia dla Polski na jakiś czas.

Oczywiście nie zachęcam nikogo do zagłosowania na PO w tej sytuacji. Nie zmieni to nic a tylko osoba która by zagłosowała czułaby niesmak i niezadowolenie z siebie. Nic by nie dało bo kilka tysięcy czytelników Orędzi to za mało, czy nawet wiele tysięcy czytelników innych Orędzi. Musiałoby tak pomyśleć kilka milionów.


Rzecz jasna PO tak naprawdę nie chce wygrać. Oczywiście kolesie chcą i synekur i posad, ale przecież oni nie mogą naruszać imponderabiliów – negatywnych dla Polski a ogólnie dla wolnego człowieka przecież.

Mogliby przecież znacznie zwiększyć swoją przewagę, jeśli nie wygrać, gdyby od początku tej krótkiej przecież kampanii uderzali w PiS jak w bęben mówiąc w kółko, że PiS jest partią wojny a głos za PiSem to głos za wojną, wcągnięciem Polski w wojnę. I to by było przecież prawdziwe stwierdzenie.

Ale nie robią tego. Nie robią tego też przychylne im media: wszystkie polsaty tefałeny, onety itd.

,Na Słowacji wybory wygrała partia, która za swoje główne hasło dawała iż gdy wygra wybory całkowicie utnie wszelką pomoc Słowacji dla Ukrainy. I pod tym hasłem wygrała. A cóż tutaj Słowacja w porównaniu z Polską jaka tam pomoc była i w przyjmowaniu nachodźców i przywilejach dla nich. A jednak. Dlaczego tam może być normalnie? Ot takie pytanko bo niezależnie od Czasów chce się normalności, dla kraju, dla siebie.

Oczywiście żadna partia w Polsce, która jest w Sejmie nie szła do wyborów z takim hasłem. A te poza Sejmem też nie. Wystarczy popatrzeć po plakatach. „Prawda was wyzwoli” głos plakat. Słusznie, to Słowa zasadnicze, ale jakiej prawdy, która wyzwoli oczekuje młody dość człowiek patrzący na mnie z plakatu: jakie prawdy chce żeby go wyzwoliły. Na plakacie to jest wszystko i nic. Zrobione jako gładki slogan. A może wyzwolą tego młodzieńca prawdy takie jak Smoleńsk, chemtrails, starożytna Lehia, niebocentryzm? I on chce takich prawd? Zna je? Bardzo wątpię. I Czy może jak wejdzie do sejmu będzie to głosił dopiero? Owszem wyzwoli przede wszystkim prawda w Oświeceniu Sumień. Czy on o tym w ogóle wie? I czy w ogóle głębiej zastanowił się nad tym hasłem?

.......................................


W związku z ciszą wyborczą, która rozpoczyna się dziś 13 października o godzinie 24 -tej - 00 a skończy bodaj o 20:00 - 15 października, jeśli nie będą sygnalizowane jakieś problemy w komisjach wyborczych itd. przypominam aby od tego czasu i do tego czasu nie dawać żadnych komentarzy dotyczących wyborów.

Oczywiście w prawie możliwe są komentarze dotyczące frekwencji i jeszcze innych rzeczy, ale darujmy sobie to i nie dawajmy w tym czasie żadnych komentarzy dotyczących wyborów.

C.P.



11 komentarzy:

  1. [Milka]
    Feliks Koneczny – Warunki Parlamentaryzmu, Dom Wydawniczy „Ostoja” (broszura na podstawie artykułu z Przeglądu Powszechnego nr 41 rok 1924)
    „Nie te państwa posiadają największą siłę polityczną, w których największa ilość obywateli politykuje; lecz te, w których ogół pracuje społecznie, w których siła społeczna rośnie, olbrzymieje i w danym momencie zamieni się na odpowiednio wielki, mocny ekwiwalent siły politycznej. Studium historii angielskiej przekonuje, że polityka tego kraju bywała z reguły lichą; a polityka czeska?! Ale kraje te dysponują wielkimi rezerwami siły społecznej. Najlepsza polityka nie zda się na nic przy nikłości siły społecznej; gdy tymczasem polityka średnio-niezła osiąga rezultaty znakomite przy odpowiedniej sile społecznej. Najlepiej zatem przyczynia się do wzrostu siły politycznej państwa ten, kto pracuje na niwie społecznej, i to apolitycznie. Jest to reguła. Istnieją od niej wyjątki – ale doprawdy, polityków zawodowych wystarczyłoby… sto razy mniej. O wiele lepiej mieć dużo astronomów niż dużo polityków.”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Milka] F. Koneczny j.w.:
      „Lad polityczny wymaga istnienia stronnictw. Ale w stronnictwach ładzić się [porządkować się] mogą tylko ludzie dążący do tego samego celu różnymi środkami; różniący się celem nie mogą chadzać drogami dośrodkowymi, bo dla nich nie istnieje żadne wspólne centrum. Ile „porozumień” pomiędzy posłami rozmaitych cywilizacji lub rozmaitego obywatelstwa, tyle sił odśrodkowych ku rozsadzeniu parlamentu, tak by w końcu wszystko poszło w drzazgi: i parlament, i państwo, i kultura narodowa.
      Gdybyśmy ograniczyli porozumienie się i układy grup poselskich tylko do uznających cywilizację łacińską i pragnących wszystkiego najlepszego dla Polski; gdybyśmy przeprowadzili daleko znaczniejszą decentralizację w państwie, z dużym rozszerzeniem samorządu w prowincjach o wyższym poziomie, a ścieśniając go w prowincjach niższego typu – zabrakłoby niebawem pola do popisów dla ludzi robiących karierę na ujemnych stronach parlamentaryzmu.”

      Usuń
  2. Szczęść Boże. Kochani już właśnie kończyłem ten tak ogromnej wagi komentarz a tu prys, wyłączył internet. Więc piszę jeszcze raz a moje udręki oddaję za kapłanów
    A więc od początku. Jak dostaliśmy Łaskę Podwójności- co jest przeogromną łaską i głośmy ją komu się tylko da- w żaden sposób nie potrafiłem tak na dłużej ,,połączyć" się z KNJ, łączność duchowa była nietrwała, może wy potraficie ale ja nie. Przecież TAM nawet nie ma krzyża a zdjęcie to za mało. Męczyłem się, męczyłem aż w końcu przyszło światło.
    Pamiętacie słowa Proroka Nowego Jeruzalem, że w Miejscu Świętym Krzyża Nowego Jeruzalem znajduje się ŚWIĄTYNIA DUCHOWA ŚWIĘTEGO ŚWIĘTYCH- przy tym dodał, że jest ważniejsza od Świątyni Jerozolimskiej.
    Dziś tj 14 paźdz 2023 r ok godz 5-tej rano przeniosłem się w duchu pod KNJ i łączyłem się się właśnie z tą Świątynią Niebiańską, a było to tak. Wcześniejsze moje łączenia się były nietrwałe i zupełnie słabe, no bo jak można łączyć się z ,,podstawą" krzyża- ,,kikutem" a wcześniejsze zdjęcia krzyża również były za słabe. Więc wyobraziłem sobie SŁUP OGNIA ŁĄCZĄCY TRON BOGA TRÓJJEDYNEGO Z KRZYŻEM NOWEGO JERUZALEM I TEN KRZYŻ A WŁAŚCIWIE PODSTAWĘ OTACZAJĄCY. Poczułem wtedy najpierw błogość, pokój w sercu, czyli zupełne wymiecenie oddziaływań złego, następnie mrowienie ciała i łzy napływające do oczu. Trwało to chwilę, po czym przyszło natchnienie, idź napisz o tym, niech wiedzą, niech się już nie męczą.
    Jeszcze raz: łączymy się duchowo z KNJ, czyli przenosimy się duchowo do tego Świętego MIEJSCA I NAJLEPIEJ LEŻĄC KRZYŻEM WYOBRAŻAMY SOBIE SŁUP OGNIA OBEJMUJĄCY PODSTAWĘ KRZYŻA I SIĘGAJĄCY AŻ DO NIEBA, CZYLI IDEALNIE PIONOWO I OTACZAJĄCY TRON PANA BOGA.
    Na koniec moja uwaga: bez przyjęcia NIEBOCENTRYZMU będzie to raczej niemożliwe no bo jak połączyć się z Niebem będąc na zewnątrz planety- gdzie wtedy jest niebo?, a już sama starożytność nam o tym mówi m.in w słowie ,,nieboskłon"

    OdpowiedzUsuń
  3. Qaisar Assaqalabi
    Przy Przeczytaniu tych słów Namaszczonego przeszedł przeze mnie jakby prąd i żar po ciele połączony ze znajomym wzruszeniem. Poczułem jednocześnie jakby jakiś prąd przez końcówki palców przeszedł. Pytałem wtedy w duchu Pana: co to? Usłyszałem odpowiedź "Skończ swoją pracę, znak dostaniesz i napiszesz, co ci powiem". Więc skończyłem drobne prace przy biurku i zamknąłem oczy, ale nic nie otrzymałem prócz niewyraźnego obrazu jakiegoś niebieskawego płomienia. Pytałem wtedy: "Czy to nie jest jakieś rojenie w mojej głowie?" Usłyszałem: "Pisz" i napisałem, co usilnie wirowało w myśli - Akt uwielbienia Pańskiego przez chóry anielskie w Niebie w języku hebrajskim. Mignęła mi myśl, że ma to coś wspólnego z cierpieniami teraźniejszego ludu Izraela. Wtedy zacząłem pisać. Czytałem ten przekaz kilkukrotnie, ale wydaje mi się on nie do końca zrozumiały. Tajemne słowa to są, jakaś pieczęć na nich jest - "Przy końcu czasów zrozumiecie to", jak mówi Pan u proroka Jeremiasza.

    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!

    Wykrzykuj Nowa Winnico Pańska okrzyk uwielbienia!
    Kochaj w uniesieniu Boga Zastępów!
    Oto Pan dał Ci klucze do winnicy - wejdź do chwały Królestwa Mego
    Dosięgnij sercem Mego Tronu!

    Wykrzykuj na cześć PANa razem z Aniołami:

    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!

    Zapraszaj zastępy Świętych przy Mym Tronie!
    Wołaj ku PANu swemu w uniesieniu!

    Bo lud Mój Izraela przez drogę Krzyża przeprowadzę
    A ty Moja Winnico będziesz im drogą ku Mnie
    Do Ciebie ich przywiodę i poznają PANa we Mnie

    Dlatego wykrzykuj ich językiem!
    Chwal PANA BOGA swego,
    który Cię wywyższył i Winicę w ręce twoje oddał.

    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!

    Oto ogień miłości PANa ku ludowi Jego
    - Winnica Pańska, Jeruzalem Nowe
    Drogą Krzyża Świętego przeprowadzi
    A słup ognia dla niego jak pochodnia pańska dla potomków Izraela.
    A kto chce niech przyjdzie!
    A kto ma wolę dobrą z ludu Izraela - niech przyjdzie!
    A kto przyjdzie niech woła ku PANu w Duchu Jego:

    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!
    Kadosz Kadosz Kadosz Adonaj Cebajot!

    W trzynastym głosie jego połączenie pełne
    Językiem wybranym na końcu wykrzyknienie:

    ŚWIĘTY ŚWIĘTY ŚWIĘTY PAN BÓG ZASTĘPÓW!

    Złączenie wybraństwa starego i nowego
    Stworzenie nowego domu IZraela
    Od początku w myśli i zamiarze Jego
    Jak było na początku teraz i na wieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.Bogumiła
      Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
      Kiedy przeczytałam Twój komentarz od razu "stanęła" mi przed oczy dzisiejsza Ewangelia (z niedzieli 15.10.) o zaproszeniu na ucztę gości i ci wybrani, zaproszeni nie chcieli przyjść, Pan się rozgniewał i kazał wytracić niegodnych zaproszenia, a na ich miejsce zaprosić innych. Jednak jeśli wśród tych innych pojawił się niegodny bez stroju weselnego, Pan go kazał wyrzucić precz. Czyż Ewangelia nie mówi o tym, co się właśnie dzieje? Tak też Nowy Naród Wybrany zajmie miejsce Starego, ale niech też członkowie Nowego Narodu Wybranego baczą na to, czy są godni wybraństwa i mają strój weselny,bo jak nie, to wiadomo, co dalej.

      Usuń
    2. A.Bogumiła
      Dodam jeszcze, że dla mnie cały Twój przekaz jest jasny w świetle niedzielnej Ewangelii i w sumie wszystkich czytań z tego dnia.
      "Winnico Pańska, wejdź do chwały Królestwa Mego" - Ps23: "Po wieczne czasy zamieszkam u Pana", a Ojciec niech przeniknie nasze serca, abyśmy wiedzieli czym jest nadzieja naszego powołania (por. aklamacja).
      "Bo lud Mój Izraela przez drogę Krzyża przeprowadzę" i "Winnica Pańska, Jeruzalem Nowe Drogą Krzyża Świętego przeprowadzi."
      Flp "dobrze uczyniliście biorąc udział w moim ucisku."
      W jednym ucisku oba Narody do Pana przyjdą: kto ma dobrą wolę z ludu Izraela i Nowe Jeruzalem i w owym dniu, kiedy się to dokona (Iz) "Zedrze On na tej górze zasłonę zapuszczoną na twarz wszystkich ludów i całun, który okrywał wszystkie Narody, raz na zawsze zniszczy śmierć. Wtedy Pan Bóg otrze łzy z każdego oblicza, zdejmie hańbę że Swego ludu na całej ziemi, bo Pan przyrzekł." I wtedy nastąpi" złączenie wybraństwa starego i nowego, stworzenia nowego domu IZraela od początku w myśli i zamiarze Jego jak było na początku teraz i na wieki" (Iz) "I powiedzą w owym dniu: oto nasz Bóg, Ten, któremu zaufaliśmy, że nas wybawi, oto Pan, w którym złożyliśmy naszą ufność, cieszmy się i radujmy z Jego zbawienia! Albowiem Ręka Pana spocznie na tej górze." I wtedy w pełni połączony cały Naród Wybrany razem w trzynastym głosie wykrzyknie:" ŚWIĘTY ŚWIĘTY ŚWIĘTY PAN BÓG ZASTĘPÓW!"

      Usuń
  4. [Milka] W czasie odmawiania różańca, po wcześniejszym przeczytaniu proroctwa Qaisara Assaqalabiego trzykrotnie przyszła mi myśl, żeby połączyć przekaz z 13 rozdziałem Jeremiasza:
    Zbutwiały pas
    13
    1 To powiedział mi Pan: «Idź i kup sobie lniany pas i włóż go sobie na biodra, ale nie kładź go do wody!» 2 I kupiłem pas zgodnie z rozkazem Pańskim i włożyłem go sobie na biodra. 3 Po raz drugi otrzymałem polecenie Pańskie: 4 «Weź pas, który kupiłeś, a który nosisz na swych biodrach, wstań i idź nad Eufrat i schowaj go tam w rozpadlinie skały!» 5 Poszedłem i ukryłem go nad Eufratem, jak mi rozkazał Pan. 6 Po upływie wielu dni rzekł do mnie Pan: «Wstań i idź nad Eufrat i zabierz stamtąd pas, który ci kazałem ukryć». 7 I poszedłem nad Eufrat, odszukałem i wyciągnąłem pas z miejsca, w którym go ukryłem, a oto pas zbutwiał i nie nadał się do niczego. 8 I skierował Pan do mnie następujące słowo: 9 «To mówi Pan: Tak oto zniszczę pychę Judy i bezgraniczną pychę Jerozolimy. 10 Przewrotny ten naród odmawia posłuszeństwa moim słowom, postępując według swego zatwardziałego serca; ugania się za obcymi bogami, by im służyć i oddawać cześć - niech więc się stanie jak ten pas, który nie nadaje się do niczego. 11 Albowiem jak przylega pas do bioder mężczyzny, tak przygarnąłem do siebie cały dom Izraela i cały dom Judy - wyrocznia Pana - by były dla Mnie narodem, moją sławą, moim zaszczytem i moją dumą.
    Rozbite naczynie

    12 Powiesz im: "To mówi Pan, Bóg Izraela: Każdy dzban można napełnić winem"2. A jeśli ci odpowiedzą: "Czyż nie wiemy, że każdy dzban można napełnić winem?" 13 powiesz im: "To mówi Pan: Oto napełnię pijaństwem wszystkich mieszkańców tego kraju, królów zasiadających na tronie Dawida, kapłanów, proroków oraz wszystkich mieszkańców Jerozolimy 14 i porozbijam ich jednych o drugich3, ojców wraz z synami - wyrocznia Pana - bezwzględnie, bez litości i bez miłosierdzia wyniszczę ich"».
    Odrzucić pychę

    15 Słuchajcie i uważajcie bacznie,
    nie unoście się pychą,
    bo Pan przemówił.
    16 Oddajcie chwałę Panu, Bogu waszemu,
    zanim ciemności nastaną
    i zanim potykać się będą wasze nogi
    w mrocznych górach.
    Wyczekujecie światła,
    lecz On je zamieni w ciemności4,
    rozprzestrzeni mroki.
    17 Jeżeli zaś tego nie posłuchacie,
    będę potajemnie płakał
    nad waszą pychą.
    Będę płakał nieustannie
    i zamienią się w potoki łez moje oczy,
    bo trzoda Pańska5 idzie w niewolę.
    18 «Powiedz do króla i królowej:
    Usiądźcie zupełnie nisko,
    albowiem spadła z waszych głów
    korona chwały6.
    19 Miasta Negebu zamknięto
    i nie ma nikogo, kto by je otworzył.
    Cały Juda poszedł w niewolę,
    w niewolę poszedł doszczętnie.
    20 Podnieś oczy i patrz
    na przybywających z północy!
    Gdzie jest trzoda powierzona tobie,
    twoje wspaniałe owce?
    21 Co powiesz, gdy cię nawiedzą
    ci, których ty przyzwyczaiłeś do siebie
    jako najbliższych przyjaciół?7
    Czy nie ogarną cię boleści
    jak rodzącą kobietę?
    22 A jeżeli pomyślisz sobie:
    "Dlaczego to mnie spotkało?"
    Z powodu licznych twoich grzechów
    zostały odkryte poły twej szaty8,
    obnażone twe pięty.
    23 Czy Etiopczyk może zmienić swoją skórę,
    a lampart swoje pręgi?
    Tak samo czy możecie czynić dobrze,
    wy, którzyście się nauczyli postępować przewrotnie?
    24 Rozproszę was więc jak plewy
    roznoszone podmuchem wiatru pustynnego.
    25 Taki jest twój los,
    zapłata ode Mnie za twój bunt
    - wyrocznia Pana -
    za to, że o Mnie zapomniałaś,
    a zaufałaś Kłamstwu9.
    26 Ja również odchylę poły twej szaty8 aż do twej twarzy,
    tak że widoczna będzie twoja hańba.
    27 Ach, twoje cudzołóstwa i twoje rżenie,
    twoja haniebna rozwiązłość!
    Na wyżynach i na polach
    widziałem twoje obrzydliwości.
    Biada tobie, Jerozolimo,
    iż nie poddajesz się oczyszczeniu!
    Dokądże jeszcze?»

    OdpowiedzUsuń
  5. Qaisar Assaqalabi
    Bogu niech będą dzięki!!!
    Niech was Bóg błogosławi drogie siostry za to Światło Boże na temat przekazu. Wszystko dzieje się na naszych oczach, a proroctwa Proroków stają się zupełnie zrozumiałe. Słudzyśmy nieużyteczni, cośmy mieli wykonać wykonaliśmy. I jeszcze więcej będziemy dokonywać rzeczy dla Jego Chwały, ku uciesze i pokrzepieniu Namaszczonego i Gniewu Boga Ojca. Myśmy ich pociecha i podpora w walce, abyśmy się uniżali a oni wywyższali, by PAN był w nich i przez nich uwielbiony w drogach ich i czynach. Aby wszyscy poznali, że Panem Panów i Królem Królów jest Jezus Chrystus Król Polski i Wszechświata. Amen, Amen, Amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Milka] Nie znam biegle Pisma Św. Za każdym razem, gdy mam śmiałość napisać o swoich poruszeniach wewnętrznych pod wpływem przekazów, po opublikowaniu ich na blogu, mam poczucie niepewności i zmieszania. Coś mnie przynagla, żeby się tym podzielić, a zaraz potem przychodzą myśli, że wyrwałam się jak Filip z konopi. Dostrzegam związki pomiędzy treściami QA i tym co przychodzi do mojego umysłu i serca. Nie przypisuję sobie żadnych nad zdolności. Obiecuję sobie, że już nie będę taka wyrywna następnym razem i dam sobie więcej czasu na reakcję, to jest jednak silniejsze ode mnie. Potem (po publikacji) uniżam się przed Panem Bogiem, badam swoje serce, widzę, że nie szukam swojej chwały.
      Niech Bóg będzie uwielbiony, a Namaszczonemu i Prorokowi Cyprianowi niech będzie udzielona wszelka łaska potrzebna do tego, by wzrastali w WIERZE, MIŁOŚCI, NADZIEI i Mocy Bożej. Niech Maryja Królowa Polski będzie im Hetmanką i Matką, a całe Niebo niech będzie otwarte na oścież, by mieli nieustanną, odczuwalną pomoc.
      Ciebie Proroku w nowej posłudze niech wspierają: Św. Jan Ewangelista, Prorok: Jeremiasz, Izajasz oraz Św. Wincenty Kadłubek. Amen.

      Usuń
  6. Tu moje przemyślenia. I coś więcej. https://www.youtube.com/watch?v=0Ou8h2HQnl8

    OdpowiedzUsuń
  7. [Konrad]
    Wyniki do sejmu i senatu już znamy...Także hucpa z referendum z pytaniami pisanymi na kolanie również się rozwiązała. PiS w mniejszości ale spróbuje utrzymać władzę jeśli prezydent RP pomoże im i pozwoli utworzyć rząd mniejszościowy, ale to potrwa maksymalnie do Grudnia23/Stycznia 24r. Pewnie chodzi o własne sprawy i przedłużenie karier ich pupilków w telewizji czy spółkach i spółkach zależnych od S.P.
    Jeśli koalicja przejmie władze musi sie układać z reżyserami planu dla świata i Polski w przeciwnym razie szybko nastąpi ( moim zdaniem ) uderzenie w walutę Złoty, w nasze obligacje, dług i miejsca pracy i będzie wtedy prawdziwy armagedon. Ta cała koalicja pewnie wie co się święci i pewnie nie chcieliby zjeść tej żaby, ale taka była wola wyborców i co teraz... Zagrać pod PiS i udawać pokrzywdzonych czy może przejąć władzę z całą konsekwencją jak na nich spadnie i jakiego wyboru mają dokonać. W mediach aż huczy o możliwym siłowym utrzymaniu władzy przez PiS czy sie zgodzą na takie rozwiązanie ludzie systemu skoro prawda wyszła na jaw w mediach społecznościowych.
    Pozorowana demokracja zanika. PiS dawniej ofiara że mieli tylko głos w Radio Maryja, dzisiaj sami ograniczyli między innymi... dostęp do głosku kilku Komitetom Wyborczym, także PJJ, a więc skoro dla systemu PJJ była kulą i nogi to czemu tak straszono panem Piechem, skoro odmówili także jemu prawa głosu w kampanii na równi z pozostałymi KW. Warte przemyślenia. Pozostaje Konfederacja, która być może będzie sprzedawać ew. zło czy to ze strony PiS czy rządowej koalicji co by nie wymyślili czy zrealizowali to co w ustawach przygotował PIS w mijającej kadencji. Wiadomo, że uderzenie na Polskę nastąpi czy rykoszetem czy wymuszone dla uzyskania posłuchu przez polityków-nowy rząd RP. Nie ma znaczenia, było wiadomo że albo PiS albo PO-KO. Nie było innej opcji chociaż nie popieram ani jednej czy drugiej. Tu nawet pan Tusk, musi wybierać ( jak do tego dojdzie ) gniew władców tego świata czy narazić się gniew Boży, ale sam się do tego garnął i musi brać to na swoje barki bez żadnego już 'ale" Polska czy swoje prywatne interesy i grup nacisku, a pewnego dnia Sprawiedliwy Sąd Boży. Wybór jest prosty oczywisty.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...