Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Słowo bieżące dla duszy 26 X 2023// Słowo Brata Andrzeja 22 X i 23 X 2023// "Krew niewinnych spadnie na głowy wasze! Gdyż pogwałciliście prawo i sprawiedliwość. (..)" / Wizja i lamentacja nad niewiastami// 3 rocznica Intronizacji Jezusa Chrystusa na Kròla Polski dokonana w Świebodzinie

 

26 X 2023


Około 00:30

Mówi Jezus:

:) O tym, dziecko, jak wobec Twego zdrowia teraz „dał Ci po kościach” brak osoby do sprzątania i sprawunków, nie będziemy pisać.

:)

Natomiast dobrze że zauważyłeś iż myśl o Twej narzeczonej, ze względu na jej wiek otwiera Twą myśl i wyobraźnię na wspólne przebywanie w czystości i zróżnicowanej przestrzeni. Nie samym erotyzmem żyje małżeństwo i bez bogactwa czystego narzeczeństwa trudno jest o dobre małżeństwo.

Dlatego Ci to daję, narzeczoną w wieku, w którym jest za wcześnie, wedle Mnie, Jezusa, ale nie tylko, na współżycie. Tym samy czystość będzie tutaj czymś naturalnym.

Gdybyś był zaręczony z kobietą doświadczoną myśl biegła by u Ciebie w kierunku erotycznych doznań.

- A młoda, w wieku studenckim, Panie?

- Taka młoda kobieta jest gotowa do współżycia. Dlatego lepsza dla Ciebie narzeczona jaką Ci dajemy.

- Lubiłeś zawsze w życiu granice. I to będzie na granicy. Jeszcze nie kobieta, lecz już więcej niż jej wiek wskazywać będzie.

- Chwała Tobie Chryste.

- Jesteś zmęczony i śpiący, też przez to niewyraźnie piszesz. Lecz cóż, Ja Ci tego nie daję dziecko. Masz środki a gdyby było trzeba to byś dostał więcej aby móc w tym czasie zajmować się Bożymi sprawami. Nawet gdybyś był w pełni sił to nie powinieneneś ni sprzątać ni robić podstawowych zakupów ni przygotowywać posiłki jak tylko czasami a sprzątać to swoje papiery, rzeczy elektroniczne, książki, drobne bibelociki:). Zadbać o rower poza, tym co może zrobić ten co naprawia, lecz już dbanie o rzeczy włącznie z prasowaniem to ktoś < Najprawdopodobniej „winien” w rkp C.P> Cię wyręczyć i także to zanieść i przynieść o ile ta osoba nie prasowałaby.

Już trzy lata temu mówiłem Ci iż na mamę nie możesz liczyć. Jest coraz starsza a szatan wzmacnia się i nie tylko Ci nie usłuży, lecz nawet zrobić może tak jak niedawno gdy zepsuła wszystkie już gotowe ogórki, które zrobione wyłącznie przez Ciebie wraz z zakupieniem itd. Jak to możliwe? Otóż moje dzieci szatan jest przebiegły i może nawet zrobić tak iż ktoś nie przecież ze złej, celowej woli, lecz nie bez winy zepsuje wam już zapasteryzowane przetwory i to trzy dni po ich zapasteryzowaniu, jak było w przypadku Krzysztofa.

Mówi Maria Magdalena:

Potrzeba Ci niewieściej słodyczy, więc przyszłam Ja, z Jezusem naszym Panem. Teraz po tym ambarasie, który masz dopilnujesz:) tego aby nie tracić czasu na to na co nie masz sił i czasu.

Nie należy ufać kobietom, nawet gdy są mamami, o ile nie są jednego ducha.

Bracie Andrzeju i Ty uważaj i nie ufaj aby nie zaznać przykrości.

- A moja przyszła narzeczona Mario Magdaleno?

- Tę dostaniesz od Boga wraz z daniem < lub „doznaniem” C.P.> przemiany. Darom od Boga można ufać i tej niewieście, choć dziewczęciu na początku, będziesz mógł zaufać całkowicie. Zresztą gdzie znajdzie mężczyznę takiego jak Ty: Pod każdym względem (kiedy będziesz przemieniony). I moc Boża i dusze bliskie i pożycie, które będzie można przyrównać do wulkanu.

:)

Śmiejesz się, rozśmieszony jesteś trochę. Jednak bądź posłuszny Bogu i nie patrz na nikogo < nieczytelnie zapisane słowo C.P.> tego co masz teraz.

Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

- Teraz się połóż, wstaniesz o piątej.

- Dziękuję Mario Magdaleno.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Słowo Brata Andrzeja

(22 X)

,,Coś się kończy. Tak jest w tym..." Słowa Św. N. Tułasiewicz niejako korespondują z tym co mam napisać, więc tym bardziej jestem zmotywowany by to zrobić, aczkolwiek wcale nie czuję takiej potrzeby by o tym pisać, czuję się taki wypalony, osaczony i taki bez siły.
Wczorajszy sen:
Na duży stół przynoszono po kolei wypieczone pieczenie, sprawdzałem- były miękkie i doskonałe, a były to co raz większe kawałki, ni to świńskie, ni to ludzkie Na koniec podano pieczeń: całe ciało człowieka, bez głowy, było bez określonej płci, z nadzwyczaj długimi włosami łonowymi, a było tłuściutkie, jasne i przypominało ciało świni już po zabiciu, po umyciu, po ogoleniu gotowe do ,, dalszych prac". Było już podane na stole, więc sprawdziłem- było ,,prawie" miękkie
Sen dzisiejszy a właściwie kilka różnych obrazów:
- stadko świeżo wyklutych kaczek bez matki, pozostawionych samopas, zagubionych tuż przy wodzie, i moja przejmująca troska- co się z nimi stanie?
- zamarznięta rzeka, z grubą warstwą śniegu. Sprawdziłem, mój gumowiec z łatwością przebijał lód, spróbowałem dalej od brzegu, tak samo kruchy. Zatroskałem się, bo miałem jakby podane, że ludzie będą tu kierowani a gruba warstwa śniegu ich dodatkowo zmyli.
- trzymałem na podłodze rękami malutkie dziecko, jeszcze nawet nie potrafiło siedzieć. Nagle przed dzieckiem stanęła kobieta. Wyglądała groźnie, ale na dziecko patrzyła z miłością. Rozumieliśmy się bez słów i nawet na mnie nie spojrzała, tylko cały czas z uwagą i troską patrzyła na dziecko. Rozumiałem doskonale, że moim zadaniem jest OPIEKA NAD DZIECKIEM.
- I OSTATNI OBRAZ: DOOKOŁA BYŁO CIEMNO A PRZEDE MNĄ DOSKONALE WIDOCZNY JAK W DZIEŃ KOSZYK WIKLINOWY Z TYM MALUTKIM DZIECKIEM LEŻĄCYM EMBRIONALNIE .
Ps. Taki paradoks: czuje się jakbym stale umierał tzn i duchowo, i nic nie mam siły, siłą woli nakazuję moim nogom chodzić, a rękom pracować ale w głębi czuję niebywałą siłę !!!

(23 X)


Droga (..), piszesz ,,powiało chłodem". Odpowiem tak, ja z każdego przybywającego pod KNJ bardzo się cieszę, i serce mi rośnie, bo wiem ile to trudu kosztuje i wiem, że każdy kto tam przybywa jest ,,cenniejszy" niż tysiące zwykłych ludzi, którzy głównie idą za przyjemnościami. Dzięki nam mogą być ratowani inni, i jesteśmy wybranymi z wybranych a to też zobowiązuję. Niestety z racji, że jesteśmy na każdym kroku tępieni, prześladowani, to i stajemy się może zbytnio ,,ostrożni" i nieufni, zwłaszcza do tych po raz pierwszy widzianych. Ileż razy byłem ładnie pozdrawiany a na końcu i tak ,,swoje" otrzymałem, że aż w pięty poszło, a tamto miejsce jest w tym szczególne. Przykładowo podam sms-a z soboty: ,, ...dziś byłyśmy przy Tuchełce, nikogo nie było, ale jakiś czarny samochód pojawił się dwa razy, zatrzymywał się i obserwowali nas przez lornetkę. Także nad samą rzeką przechodził obok nas jakiś podejrzany rybak...Zmówiłyśmy w sumie trzy całe różańce, Różaniec do Boga Ojca i inne modlitwy...".

Odnośnie snu: upieczone pieczenie- powprowadzane z powodzeniem przez złego ,,nowe rozwiązania", czy to do życia, czy to do kościoła { spodnie dla kobiet, ,,nowa" Msza, zboczenia, komunia na stojąco, itd}. Ciało bez głowy- kościół, który już za chwilę będzie rozwalony, a reszta przejdzie do katakumb. Niby zamarznięta rzeka- symbolizuję zagrożenia a przede wszystkim czipowanie. Wiklinowy koszyk- symbol. koszyk ,,Mojżesza", czyli nas jako tworzące się już Nowe Jeruzalem. Dlatego też bądźmy dumni i dziękujmy Panu Bogu za Wybraństwo, za Prawdę, którą nam daję, bo zaiste wielka to łaska, że z miliardów żyjących na ziemi my garstka możemy być tą elitą. Wiem, brzmi jak przechwałka, ale tak nie jest, ponieważ żaden ,,samochwała" do tego miejsca by nie doszedł, po prostu dawno by już po drodze odpadł, bo zły ,,odprowadził" by go na boczne tory. Jednak wciąż i wciąż musimy być czujni, i się strzec przed pychą !!! A mówię to dlatego- o wybraństwie, ażeby ukazać gdzie jesteśmy i ażeby nas podbudować, bo wiem jak jest nam ciężko. I jeszcze raz Bóg zapłać za każdego z nas, ależ mi serce rośnie gdy o Was myślę.
I jeszcze dodam w sekrecie- ALEŻ PANA JEZUSA SERCE SIĘ RADUJĘ Z NAS.


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Słowo prorockie


"Krew niewinnych spadnie na głowy wasze!

Gdyż pogwałciliście prawo i sprawiedliwość.
Nie ujdziecie miecza karzącego ani sznura jeśli się nie nawrócicie.
Gniew Boga Ojca uśmierzy zapalczywość gniewu Bożego,
lecz i są niegodni, którzy położą się pokotem pod Mocą Ramienia PANa."

..........................................

WIZJA I LAMENTACJA NAD NIEWIASTAMI


"Co widzisz? Widzę tłum ludzki, idący w obie strony
Poubierany pokracznie, niby w łachmany, a jednak nie będący łachmanami.
Podarty, a nie podarty.
Idący i kiwający się jak w transie.
I oto błysk potężny, jak gwiazda spadająca,
pokotem kładzie ludzi i idących i kiwających się.
Po rozbłysku trupy ich jakby zaśnięci, a nie żyjący.

Co widzisz? Trupy, kobiet wielką ilość leżących, młodych, starszych i całkiem młodych dziewcząt.
Matki, siostry, żony, wszelkiego stanu i porodzenia.
Oto są te, które rozwiązłe były, a dusze ich jak te łachany potraktowane były.
Myślały - idziemy za modą! Idziemy za modą. Dobre to dla nas jest!
Rozrywamy ciała w łonach, rozrywamy dusze swoje jak te łachmany,
które są krzykiem mody. One nam ubraniem i przyozdobą naszą.
Nie jesteśmy niewolnicami, nie zaznajemy wstydu. Nasze ciała i nasze dusze!

O! Wy, które się kalaniem dusz zajmujecie.
Nadstawcie ucha, a słuchajcie, bo idzie po was Anioł Śmierci.
Jak ścierwa i drzewa wichrem połamane leżeć będziecie, gdy sąd i karanie się zacznie.
Kto od światła poginie, kto od ognia zapalczywego, którego same na siebie przez bezeceństwa wasze ściągnęłyście.

Dla miłości stworzone, darem bożym obdarowane, do kochania dzieci, do służenia PANu
wykręciłyście powinności swoje. Mężami się staliście, a nie kobietami!
Na coż wtedy takie niewiasty, co mężów udają i zarażają młode swoim zdeprawowaniem?
Zaprawdę one będą kamieniami młyńskimi u szyj waszych, gdy czas karania nadejdzie!
Łona wasze stały się wam grobami, a serca wasze z kamienia!

Co widzisz? Widzę dzieci błakąjące się bez matek, a nie ma ich kto przytulić i dać im ciepło.
Matki ich jak siano ścięte leżą, siostry jak świnie zarżnięte, przez rozwiązłość ich pobite.
Babki ich już nie żywe i nie ma kto lamentować nad dziećmi. Stado sierot biednych, jak rzeka płynąca.
Tak to przez wszeteczeństwo kara na naród spadnie znienacka.

Szczęśliwe niewiasty słuchające PANa i nauki Jego,
Bo wielkie błogosławieństwo przez nie spadnie na Resztę, która ocaleje.
Mężowie na kapłaństwo nowe pójdą i staną się zaczynem nowych sług PANa,
Mężowie inni nowe błogosławione żony dostaną, a staną się zaczynem nowych dzieci bożych i wiernych wyznawców.

Dla PANa się to wszystko stanie, a starta będzie wszelka nieprawość i nierządu już nie będzie.
Powiedzą tedy: dla PANa się rodzisz i dla PANa odchodzisz,
Błogosławieństwo PANa będzie im pochodnią i znakiem na duszy, gdy odejdą.
W szczęściu i pokoju posiądą Niebo."

Qaisar Assaqalabi



32 komentarze:

  1. Niech będzie pochwalony Pan Jezus Chrystus.
    W Ekonomii Bożej wszystko jest policzone, zważone, ze wszech miar obrachowane, niejako więc stale o tym musimy pamiętać. Przez ostatnie miesiące z racji obowiązków w posłudze ciężko mi było odmówić wszystkie obowiązkowe modlitwy, po prostu brak czasu, więc prosiłem o dokończenie mojego Anioła Stróża. Jednak takich próśb było co raz więcej. Przychodziły myśli, że może po zakończeniu tych wymaganych ,,czasów" tych modlitw dodatkowo dodam ileś tam dni modlitw, lub też dam jakieś inne zadośćuczynienie np postami. I teraz ostatnio przyszło natchnienie: z racji ogromnej łaski, czyli ,,12- KROTNOŚCI" modlitw przy KNJ, mogę spokojnie te wszystkie ,,zaległości" niejako wyrównać. Oczywiście, ufam, że mój Kochany Anioł już je wszystkie odmówił, ale z racji, że jest tych zaległości dużo, i że jest taka możliwość, więc z tego korzystam, a przy okazji mam w sercu zupełny spokój.
    Dziękuję Święta Mario Magdaleno, tak chcę o tym stale pamiętać, ale wiesz jak mi ciężko nie ,, dzielić" się z innymi tym co jest oczywistą prawdą, a jednak stale jestem deptany. J również apeluję do nas wszystkich, bądźmy z ,, dnia na dzień" co raz bardziej ostrożni i przebiegli. Jednak stale pamiętajmy o Pieczęci Boga Żywego, która chroni i fizycznie, i duchowo i by była powieszona w naszych domach a my byśmy ją mieli na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorothea, mam do Ciebie prośbę, proszę o więcej informacji w sprawie Twojego komentarza z dnia 9 paźdz o Ks N. i o Osuchowej, jak i do innych w tej sprawie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. [Konrad]
    Tutaj tylko proszę o przekazanie linka do publicznej wiadomości kto chce niech czyta jak dzisiaj osoby publiczne zabawiają się naszymi pieniędzmi naszym długiem i jakich argumentów używają aby uzasadnić pożyczanie dosłownie na wszystko. Osoba publiczna wkręci człowiekowi największą głupote i przedstawi to jako zwyczajną konieczność wynikającą z obecnych czasów. Tak było ze szczepionkami czy z wiarą katolicką wszystko z duchem czasu się robi
    https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-rafal-wos-bajeczka-o-zlym-dlugu,nId,7119113

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotr
    Dzisiaj trzecia rocznica Intronzacji Pana Jezusa na Króla Polski w Świebodzinie; warto przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. RÓŻANIEC DROGI KRZYŻOWEJ
    Wczoraj tj 31 X dzień spędziłem na modlitwach przy KNJ z wiadomego powodu- dla uczczenia TRZECIEJ ROCZNICY INTRONIZACJI NASZEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI. Korząc się przed Krzyżem dostałem światło odnośnie Różańca Drogi Krzyżowej. Niby nic nowego a jednak, może z racji, że przechodzimy MY, przechodzi KNJ swoistą DROGĘ KRZYŻOWĄ.
    Obietnice, jak i sama modlitwa są zapewne znane ale tam była jakby pewna nieścisłość- Matka Boża podała to przesłanie w 1984 . Do tej pory była podawana ale tak bez ,,euforii", zapewne z powodu tej ,,nieścisłości"- chodzi o te 10 000 zbawień, bo w pierwszej obietnicy jest ale już w drugiej- tej dotyczącej Godz Miłosierdzia już tych 10 000 nie ma. Oczywiście logicznie myśląc wszystko się zgadza ale z powodu naszej ,,ostrożności"...
    Poprosiłem o znaki, które otrzymałem- np trzeci to Ez:7 i teraz podaję obietnice, które są takie same jak z przekazu Matki Bożej ale już tak ,, po naszemu"
    - Za zmówienie Róż. Dr. Krz.-10 000 zbawień { inaczej by trafili do piekła}, 10 000 uwalnianych z czyśćca i 100 nawracających się
    - Za zmówienie w Godz Mił.- tyle samo zbawień, czyli 10 000 ale uwalnianych 40 000 i 400 nawracających się.
    -Za zmówienie przy KNJ mnożymy obietnice x 12
    - Za zmówienie ,,przenosząc się" w duchu pod KNJ x 2
    Znów jak przy Krucjatach 1377 jestem ,,zamurowany" dobrocią Pana Boga. Toć już weszliśmy w Bożą Sprawiedliwość a tu niesłychane łaski... Ostatnio czytałem orędzia z Nieba, że w tych czasach ostatnich ratunkiem będzie Różaniec i Krzyż... Pytali się inni i ja też w duchu, dlaczego krzyż ?...
    Sądzę, że i te obietnice, i 12- krotność zostaną z nami na dłużej, więc dziękujmy Panu Bogu, Matce Bożej i Całemu Niebu- bo dziś ICH ŚWIĘTO- i do boju. Toć jedna osoba teoretycznie może ,,zbawiać" dziennie setki tysiące a nawet i milion naszych braci, i sióstr, które inaczej poszły by do piekła !!!
    Na koniec chcę przypomnieć i o samym Róż. do Boga Ojca- wczoraj gdy otrzymałem natchnienie o Róż. Dr. Krz. to i jednocześnie otrzymałem światło, że za Róż. do Boga Ojca, Pan Bóg nie poskąpi łask i że mniejsze nie będą...OCH!!!, TYLKO SIĘ MODLIĆ !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwilą jeszcze będąc przy KNJ otrzymałem polecenie, ażeby przy najbliższym spotkaniu modlitewnym tj w najbliższą sobotę, modlić się jak najwięcej, w tym Róż. Dr. Krz. Ja ze swej strony, z racji, że zostaje z soboty na niedzielę, postanawiam modlić się również i w nocy, ile wytrzymam. Będę miał busa, więc w razie czego będzie służył. Proszę, przemyślmy to i zapraszam, może ognisko ogrzeje !!!, a może noc będzie ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwała Tobie Chryste za kolejne słowo do nas i Tobie św. Magdaleno za kolejną "wizytę"
    "Nie ufaj kobietom innego ducha" coś w tym jest, sam tego doświadczyłem ostatnio jak jedna osoba niby z dobrej woli weszła między mnie a drugą osobę na której mi zależy... Zły jest bardzo przebiegły. Cieszę się z tego jaki będziesz Cyprianie w przyszłości mam nadzieję że już bliskiej, cieszę się również i twojej narzeczonej i tego jak będzie między wami. Wierzę, że dobry Bóg i mnie wysłucha odnośnie mojej przyszłej narzeczonej a jeśli taka Twoja Wola Ojcze to wzmocnij w przyszłości i nasze pożycie choć troszeczke:)
    Bóg jest jednak niesamowity zadziwia mnie coraz bardziej im więcej daje nam się poznać. Ojcze i jak Cię nie kochać?
    Ps. powiedzcie mi braci i siostry w tą sobotę rozpoczęcie modlitw pod KNJ jest o godzinie 10? czy 9? Bo bodajże o 9 jest Msza Święta w Brańszczyku na który się wybieracie tak? Bo chcemy przyjechać w tą sobotę

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech będzie pochwalony Pan Jezus Chrystus. Pan Jezus do Luz de Marii - 28 paźdz- ,, JESTEŚCIE MOIM WIELKIM SKARBEM I BŁOGOSŁAWIĘ KAŻDEGO..." Pamiętacie moje słowa z 23 paźdz- ,,Ależ Pana Jezusa Serce się raduję z nas". Tworzymy już jakby globalną wioskę- Armię Reszty i te słowa Pana Jezusa tak trzeba odebrać !!!. Dziękujemy Panie Jezu za wszelkie Twoje Słowo do nas, również i te ze świata. Pamiętacie słowa ,,Iskierki" o Wielkim Mechanizmie, my jesteśmy Jego częścią i dołóżmy wszelkich starań by pracował doskonale, a każdy z nas jest W TYCH CZASACH KOŃCA NIEJAKO NIE ZASTĄPIONYM- JEST SKARBEM
    Przepraszam, ale moja aktywność wzrasta, stąd liczne wpisy, powód oczywisty- zbliża się spotkanie i chciałbym ażeby jak najwięcej nas było, bo wiem jak jest to WAŻNE. Wiem, że jest ciężko się wybrać- ,,a po co jechać i bez ciebie się odbędzie, masz tu WSZYSTKO"... zło nie odpuszcza.
    Spotkania i te najbliższe { tj 4 i 5 paźdz}, jak i jeżeli będzie taka możliwość w grudniu { też pierwsza sob i niedz} będą o godz 10,oo i przypominam, że w sobotę w Brańszczyku Msza o 9,oo a w niedzielę o 8,30
    Jeszcze powiem o KNJ. Ostatnio bardzo bolała mnie głowa i wystarczyło kilka minut modlitw przy Krzyżu a boleść przeszła, takich przypadków było więcej, ponadto przechodzą wszelkie rozproszenia, poplątane myśli a przychodzi błogość i pokój. Zaczyna do mnie docierać jak ważnym jest Krzyż Nowego Jeruzalem. Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qaisar Assaqalabi
      Kochany Bracie! O Tobie też powiedziane zostało przez Luz de Marię:
      Nasz Pan Jezus Chrystus, 05.11.2014 r.

      Nie zapominajcie, że Rzym straci wiarę i będzie siedzibą antychrysta, skąd będzie on wygrywał bitwy wielkimi cudami, ale Mój lud nie pozostanie sam, poślę kogoś, kto pomoże Mojemu ludowi, a ten Posłaniec stanie twarzą w twarz z siłami zła, będzie niósł Moje Słowo w swoich ustach jak ogień, spali zasadzki antychrysta.

      Najświętsza Maryja Panna, 07.12.2015 r.

      Dom Ojca nie wycofuje swojej opieki nad Swoimi dziećmi, dlatego ofiaruje ludzkości Swojego Posłańca, aby przez Słowo Boże zachęcał i ratował dusze dla Mojego Syna, obdarzy was mądrością od Ducha Świętego, aby dusze się nie zgubiły sprawiedliwi się nie zgubili, a Święta Reszta zjednoczyła się.

      Amen.

      Usuń
  9. Jeszcze dodam, nie czekajmy tak bardzo i nie ,,przyśpieszajmy" tego co ma nadejść, zostawmy to Naszej Kochanej Mamie Niebieskiej- Królowej Sprawiedliwości. Dzięki Jej staraniom jeszcze możemy RATOWAĆ, bo inaczej trafili by do piekła. A jak jedna Dusza Ofiarna ,,policzyła", że dzięki ostatnim naszym misjom- w tym Krucjatom 1377- liczba uratowanych dochodzi do MILIARDA !!!, ogromnie mnie to zdumiało ale już po chwili zdanie zmieniłem. A dusz czyśćcowych jeszcze dużo więcej!!!
    Ciężko, ciężko jest ciężko i dobrze bo tak ,,smakuje" wyrywanie dusz. A wszystko ,,ciężko" przez Niepokalaną oddajemy do Bożego Skarbca i stale ŁĄCZMY SIĘ Z KRZYŻEM PANA JEZUSA a będzie dużo lżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. (Iwona )Szczęść Boże .
    Mam pytanie do Brata Andrzeja ,co to za Różaniec do Boga Ojca ?I
    Czy w sobotę od dziewiątej zaczynamy się modlić ,czy obojętnie o której.Bo jeszcze nie wiem czy będę pracować w sobotę ,i czy jak zacznę się modlić od 16 to też będą łaski.

    Boże mój Ojcze spójrz na moje małżeństwo.




    Ojcze

    Ojcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystyna. Podaję link do RÓŻANIEC DO BOGA OJCA
      https://bogojciec.pl/rozaniec/

      Usuń
    2. Iwona, naprawdę znalezienie odpowiedzi nie zajmuje wiele czasu "wujka google" pytałaś? https://www.abbapater.pl/rozaniec-do-boga-ojca/

      Usuń
  11. (Iskierka)
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
    Poproszono mnie aby niejako dać świadectwo, podzielić się z Wami pewnym przeżyciem i mimo, że dla mnie to jak rozebranie się do naga publicznie to jednak nie potrafię tej osobie odmówić :-)
    W Święto Zesłania Ducha Świętego w 2020r Pan Bóg podarował mi Łaskę, której wszyscy wyczekujemy czyli PRZEŚWIETLENIE SUMIEŃ. Nie wiem dlaczego tak się stało, choć Miłosierdzie jakiego doświadczyłam zatyka mnie do tej pory…
    Stanęłam na Sądzie Bożym… Po mojej prawej Bóg Ojciec, z lewej Duch Święty, który dosłownie wyświetlił mi film życia. Poznałam swoje grzechy, o których w ogóle nie miałam pojęcia, że grzech stanowią, wszystko podane w pełnym kontekście, po prostu zobaczyłam jeszcze raz te wszystkie sytuacje a odbywało się to w bardzo szybkim tempie… Rozpoczęło się wraz z nastaniem północy. Leżałam w łóżku, obok już spał mąż. Głęboki, pełen skruchy i zaskoczenia płacz rzucił mnie na kolana. W sumie dość niespodziewanie znalazłam się przed Najwyższym Majestatem… ogromny ból duszy… ogromny żal, że ukochanego Boga tak bardzo obraziłam, zraniłam… przepraszałam co chwilę. Trwało to ok. 15-20 minut. Rozglądałam się za Panem Jezusem i Maryją ale ani nie widziałam, ani nie czułam Ich obecności. Mimo ogromnego bólu i powagi sytuacji odebrałam to jako coś pięknego i wspominam z utęsknieniem bo to jednak spotkanie „twarzą w twarz” z ukochanym Bogiem w atmosferze NIESAMOWITEJ MIŁOŚCI, bezpieczeństwa, zaopiekowania, ojcostwa itp. Po wszystkim wyszłam z pokoju… musiałam to wypłakać, dostałam łaskę ogromnego żalu za wszystkie te grzechy i wiecie… skrajnie cicho nie było a trwało to pewną wielokrotność samego Prześwietlenia, leżałam na podłodze… Spowiedź tego samego dnia… żal za grzechy czyli zrywający płacz tak naprawdę trwał 3 doby z przerwami, żeby po prostu fizycznie nie skonać… Zdziwiło mnie, że nie poznałam wyroku, kary ale do czasu… Cały czerwiec trwał jeden wielki dopust Boży… Przegrałam chyba wszystko co można było lub zdecydowaną większość walk duchowych, już tak bez wchodzenia w szczegóły ale na koniec miesiąca okazało się, że Pan Bóg ten trud i przegrane walki ale jednak ogromne walki i trzymanie się Boga za wszelką cenę wykorzystał i poznałam wyrok…
    c.d.n.

    OdpowiedzUsuń
  12. (Iskierka)
    c.d.
    Nawróciłam się tak konkretnie, na zabój 2 m-ce przed Prześwietleniem. Wcześniej jak większość- tylko niedzielna Msza Święta, spowiedź 3-4 razy w roku może częściej, nie miałam siły do walki choć Boga kochałam ale ciągle te same błędy... I właśnie jakiś czas przed Prześwietleniem stwierdziłam, że gdybym w tym momencie umarła, to skończyłabym w piekle…(przenikało mnie to). Wyrokiem Bożym po tylko 1 m-cu po Prześwietleniu był czyściec, konkretnie PRZEDSIONEK NIEBA! BEZKRES MIŁOSIERDZIA BOŻEGO! Wkładałam ręce do Nieba, patrzyłam na nie będąc w czyśćcu ale jak ogromne jest cierpienie w najlżejszym poziomie czyśćca to już osobny temat… radość w tym, że tam się króciutko cierpi…
    Poprosiłam jednak o możliwość odbycia całości kary tu na ziemi by nie przedłużać tęsknoty Boga za nami i „kazać” Bogu patrzeć na nasze cierpienie jeszcze po śmierci… Zresztą… od tamtej pory nieustannie tęsknię…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Elżbieta) Kochana Iskierko, z całego serca dziękuję Ci za zamieszczenie Twojego świadectwa. (Dziękuję również osobie, która Cię o to poprosiła). To jest coś wspaniałego, móc przeczytać i dowiedzieć się jak wygląda Prześwietlenie Sumień. Daje to nam bardzo dużo do myślenia i pomaga w zrobieniu jeszcze raz (jeżeli się do tej pory tego nie zrobiło) rachunku sumienia z całego życia. Boimy się tego przeżycia (PS), ale Twoje stwierdzenie, że czułaś miłość, bezpieczeństwo, opiekę Pana Boga jest bardzo optymistyczne. Troszkę Ci zazdrościmy, że masz ten wspaniały a zarazem trudny moment za sobą. No i piszesz o tęsknocie..., to jest piękne. Wielkie Bóg zapłać za to, co nam opisałaś. Pozdrawiam serdecznie :) Z Panem Bogiem !

      Usuń
    2. A.Bogumiła
      Iskierko, bardzo Ci dziękuję za to świadectwo i cieszę się, że je napisałaś. Czytałam je w kółko po kilka razy. Myślę, że bardzo dobrze, że dałaś to świadectwo, bo wydaje mi się, że wiele osób ciągle się jeszcze boi Oświecenia, a mamy go wyczekiwać z radością i pokojem serca, nie ze strachem. Czyż Pan Bóg wiernych sobie będzie sądził z surową sprawiedliwością, czy raczej z miłosierną sprawiedliwością? Chwała Ci Panie, jaki jesteś dobry! Patrzysz na to jakie serca mamy teraz i jak nawrócenie może wiele zmienić w Oczach Bożych. To takie pokrzepiające i zachęcające, żeby się starać jeszcze bardziej.

      Usuń
  13. Panie Cyprianie Polaku i Bracie Andrzeju co myślicie o nauczaniu
    Świeckich "charyzmatyków" np. Marcin Zielinski i innych znanych ? W ogóle proszę o podpowiedź kogo z tych znanych "nauczycieli" na pewno nie słuchać, skupić się tylko na np ks. Natanku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieliński to zielonoświątkowiec, a to już jest twór masoński by podzielić KK. Pamiętaj że każdy może być zwiedziony, i zbłądzić.

      Usuń
  14. [Konrad]
    Aborcja to satanizm, zainfekowani wyznawcy oraz wszelkiej maści ateiści którym przeszkadza rodzina, bo praca, bo kariera bo liczy sie tylko seks. A dziecko to kłopot, kula u nogi. Wykorzeniono z ludzi wiarę w Pana Boga, że życie w łonie matki to tylko zlepek komórek a nie stworzenie Boże, które posiada dusze, a my ludzie jesteśmy tylko pośrednikami w dawaniu życia na ziemi z woli Bożej. Przecież są małżeństwa które pragną mieć dzieci, a nie mogą mieć ... Niestety pomagają w tym dziele zniszczenia, nasi posłowie, nawet prawicowi, którzy tworzą lub utrzymują furtkę dla aborcji pod jakimś pretekstem... zagrożenia życia kobiety.
    Dlatego ta cywilizacja musi upaść ponieważ zmieniła życie ludzi, nowy człowiek na ziemi jest przeszkodą, a posiadanie więcej jak 3-4 dzieci jest jak dla kobiety kara, dla korporacji niemożliwe ponieważ kobieta musi pracować a nie siedzieć na l4 czy macierzyńskim. Wszystko się pokręciło. Osobiście mam swoją wersję rodzicielstwa. Wielodzietność też nie może być tworzona pod pretekstem jak kiedyś u naszych dziadków bywało bo ktoś musi robić w polu, na roli. To taki był przedsionek własnych spraw i on ewoluował do naszych i na potrzeby naszych czasów. Ale zawsze dzieci były określane do jakiś potrzeb własnych.
    Tu moim zdaniem nie na tym rzecz polegała i polega.
    Aborcja to krwawy rytuał dla szatana wzmacniający siłę czarów i zła. Jakby ludzie o tym wiedzieli, że wspomagają siłę zła na ziemi poprzez grzech pośredni i bezpośredni aborcji przy tym zadając ogromne cierpienie bezbronnym, to byłoby znacząco mniej morderstw w łonie matki. A tak zaciemnia się obraz jako dziecka niechcianego , ta zbrodnia przeciwko ludzkości musi być wyrównana albo zbiorową pokutą i prośbą o przebaczenie u Pana Boga i zaniechana od dnia kolejnego, albo spłacona krwią ludzi dorosłych świadomych przestępstwa. To już na ziemi, bez tego zakres i skala zniszczenia bezbronnych będzie się posuwać naprzód, ze szkodą dla nas wszystkich, a zwłaszcza dla uczestniczących w tym haniebnym procederze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania
    coś o haplogrupach
    https://9gag.com/gag/az2y6rK#comment

    OdpowiedzUsuń
  16. oto aktualna strona Księdza Adama Skwarczyńskiego.
    https://poradyduchowe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. NIECH BĘDZIE POCHWALONY PAN JEZUS CHRYSTUS
    ,,Moc w słabości się doskonali". Dzisiaj tj. 7 list. 2023 r, korząc się przed obrazem Pana Jezusa Króla Polski otrzymałem- otrzymaliśmy poznanie i Dary :
    - Starajmy się już nie używać słów pan, pani jak tylko do Pana Boga a zastępujmy je słowami: brat, siostro, przyjacielu itp lub na ty, z wyjątkiem Matki Bożej, np Pani Jasnogórska, Pani Wszystkich Narodów, itp
    - Mam dar udzielania przy KNJ, Dar Apostolstwa dla wszystkich chętnych a w obowiązku błogosławić jak najczęściej { przy czym mam rozdawać pewne rzeczy}
    - Mam dar wyświęcania rzeczy obwarowane tym, że mają być zapalone trzy świece i mam czynić przez Niepokalane Serce Maryi i jako prośba by Pan Jezus Pobłogosławił te rzeczy tak by stały się święte w Imię Boga Ojca I Syna i Ducha Świętego i znak Krzyża Świętego
    - Dar ten-,,święcenia"- otrzymujecie Wy wszyscy a szczególnie przyszli Apostołowie ale głównie tak na ,,własny użytek"
    Ponadto używajmy zwrotu ,,Podnóżek Tronu Boga Ojca" jako zastępczy lub jako dodatkowy odnośnie Krzyża Nowego Jeruzalem, bo takowym jest. I jak to Prorok Cezary przy spotkaniu powiedział, że tam On już cały czas tam jest- słup ognia- sięgający Tronu Boga.
    Tak przy okazji: BOGU NIECH BĘDĄ DZIĘKI ZA SOBOTĘ I NIEDZIELĘ. Było nas w sobotę prawie 100 a w niedzielę 90. W niedzielę w trakcie drugiego Różańca zaczął padać deszcz i jednocześnie poczułem ogromne zmęczenie { a już byłem przemarznięty na ,,kość"}, tak, że już nic dalej nie podołam. Zapadła cisza, Sztandar Boga Ojca zawisł, zapadła cisza również i w Niebie, też i w piekle. Walka toczyła się o miliony dusz, bo inaczej trafiłyby do piekła. Poprosiłem o pomoc Boga Ojca, rozejrzałem się po twarzach Sióstr i Braci- owszem zmęczenie ale też taka niewzruszona, specyficzna twardość i moc i zachęta ,,kontynuuj, kontynuuj, kontynuuj". Wiedziałem już, że musimy wytrwać do końca i to z nawiązką. Po spotkaniu kilka osób potwierdziło, że również i oni odczuli tę ,,ciszę", która zapadła w oczekiwaniu co zrobię, było to wręcz takie namacalne- wyrywanie piekłu dusz. Cieszmy się, że i tę walkę wygraliśmy, a nawiązuję tym samym do pierwszych mych słów tego wpisu, stąd też pewnie i nagroda...

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęść Boże, bardzo się cieszę, że mogłam znów być pod KNJ (szkoda, że nie da się częściej).Dziękuję Bracie Andrzeju, że jesteś i nas prowadzisz, dziękuję też Czarkowi za prowadzenie modlitw. Bracie Andrzeju, Małgorzata miała przekaz odnośnie Ciebie :"MOJA POLSKO!

    JAK JUŻ MÓWIŁEM WYBORY BĘDĄ POWTÓRZONE A NIEDŁUGO PRZEKONACIE SIĘ DLACZEGO, BO BÓG OJCIEC ODSUNIE OD WŁADZY WASZYCH CIEMIĘŻYCIELI A MĄŻ WALECZNY DOJDZIE DO WŁADZY.
    UWIERZCIE W TO BO BÓG MA MOC NADPRZYRODZONĄ I TAK WIELKĄ, ŻE JEGO POTĘGA W WASZYM NARODZIE ZWYCIĘŻY.
    WASZE MODLITWY BYŁY I SĄ WCIĄŻ WYSŁUCHIWANE PRZED TRONEM BOGA OJCA I ZAPANUJE W WASZYM NARODZIE ŁAD I PORZĄDEK , KTÓREGO SIĘ NIE SPODZIEWACIE."
    Jest też nowa strona ks. Skwarczyńskiego www.poradyduchowe.pl (Prześwietlenie sumień 25.03.2024r. o 11:00?)

    OdpowiedzUsuń
  19. [Milka]
    A może Grzegorz Borys, podobnie jak inny marynarz FARMOZY (który w podobny sposób zabił własną córkę w lipcu 2023,) jest ofiarą jakiegoś programu kontroli i psychomanipulacji wewnątrz służb wojskowych?

    https://wejherowo.naszemiasto.pl/sprawa-zabojstwa-6-latki-w-redzie-zajmuje-sie-wydzial/ar/c1-9407849

    https://wiadomosci.wp.pl/oblawa-na-grzegorza-borysa-trwa-odkrylismy-podobna-sprawe-w-wojsku-6956695201569280a
    https://www.youtube.com/watch?v=txQtvKvg6KQ

    OdpowiedzUsuń
  20. Qaisar Assaqalabi cz. 1
    Dnia 6 listopada obudziłem się przed świtem. Nie mogłem zasnąć, a wtem zjawiło się natchnienie mówiące "Napisz list". Wtedy się zapytałem w duchu "Cóż mam pisać" i zaczęły mi przez umysł przechodzić myśli o pouczeniu Braci i Sióstr z Małej Trzódki w liście odnośnie zachowania się w Świętym Świętym i do siebie nawzajem. Nie mogłem jednak niczego połączyć w całość i nic nie napisałem. Rano, zanim pojechałem do pracy, spotkałem jedną osobę i wysłuchałem jej oraz jej prośbę. W tym momencie zaczęło słońce wychodzić zza chmur i świecić prosto na nas i powiedziałem słowa na kształt "Oto nasz Tatuś Niebieski się do nas uśmiecha w cudzie słońca". Cud był bardzo silny aż zamknąłem oczy i trwałem w zachwycie nad cudem i ciepłem słońca. Wtedy zobaczyłem oczami duszy przed zamkniętymi oczami małą kulę silnego światła i dostałem pouczenie, że
    Duch Święty na nas zstępuje. Następnie chwilę potem ujrzałem twarz wielką świetlistą podobną do obrazu Boga Ojca z Wyszkowskiego Wzgórza, a zaraz potem postać Syna Człowieczego wychodzącego ze ściany światła w formie znanej z obrazu Matki Bożej z Guadalupe i tej z ołtarza starego kościoła w polskim Loretto. Syn Człowieczy roztaczał światło podobne z
    obrazu Jezusa Miłosiernego i rozkładał ręce jakby zapraszając. Powiedziałem przy tej osobie "Oto widzę Trójcę Świętą" i
    trwałem chwilę w zachwycie mówiąc zaraz "Otom ja służebnik Pański, niechaj mi się stanie według Słowa Twego" i zacząłem
    modlitwę na głos do Tatusia Niebieskiego mówiąc potem, że napiszę ten list. Potem słońce przestało się obracać i schowało
    się za chmury, a ja pożegnawszy się ze świadkiem tego wszystkiego pojechałem do pracy. Lecz w domu byłem już niespokojny i ataki złego nastroju zaczęły mną nękać w kontakcie z domownikami. Od tego momentu nie daje mi spokoju myśl i duch mój niespokojny jest dopóki nie napiszę listu. Usłyszałem wtedy słowa w duchu "Nie bój się i nie obawiaj, bo Ja będę pisał
    twoją ręką". Wtedy uspokoiłem się i poczułem ulgę, że nie jest to tylko moja myśl, żebym nie napisał czegoś od siebie, a według woli Bożej.

    OdpowiedzUsuń
  21. QA cz 2
    LIST DO BRACI SIÓSTR Z MAŁEJ TRZÓDKI

    Niech będzie wszelka cześć i chwała PANu naszemu Bogu w Trójcy Świętej jedynemu: Bogu Ojcu - Tatusiowi naszemu kochanemu, Bogu Synowi - Jezusowi Chrystusowi Królowi Polski i Duchowi Świętemu - kochanemu Promiennemu Panu!
    Umiłowani Bracia i Siostry! Bardzo raduję się z tego, że wszyscy z wielką ochotą i dobrą wolą wykonujecie Wolę Bożą udając się do Świętego Świętych i wspomagając naszych Kochanych Braci - Namaszczonego oraz Brata Cypriana. Sami wiecie, jak wielką misję mają do wypełnienia i jak wielki ciężar ponoszą każdego dnia walcząc o Królestwo Boże w ziemi Nowego
    Jeruzalem. Jako nazwany prorokiem przez Namaszczonego i pełniący posługę jego, a będąc jeszcze w niemowlęctwie swojej
    posługi polecone mi zostało napisanie listu dla pouczenia i umocnienia was drodzy Bracia i Siostry w Drodze Bożej.
    Jak mówi apostoł Paweł w liście do Rzymian "Wszyscy razem tworzymy jedno ciało w Chrystusie, a dla siebie nawzajem
    jesteśmy członkami. Mamy zaś według udzielonej nam łaski różne dary"(Rz 12). Jedni mają dar proroctwa, inni dar modlitwy,
    jeszcze inni dar usługiwania Braciom, jeszcze inni do pouczania, a jeszcze dalej do karcenia i napominania. Każdy ma tedy
    wyznaczone miejsce i posługę zgodną z Wolą Bożą na tyle, na ile jest mu w danym czasie dane. Niech tedy, ten kto się
    modli, niech się modli z gorliwością, a będąc w łasce przebywania z Namaszczonym niech się go we wszystkim słucha. Nie od
    dziś jest wam wiadome, że Kochany Brat Namaszczony jest wyznaczony do działania w Duchu Chrystusa. Czyż tedy nie jest on łagodny jak nasz PAN? Czyż nie jest nam przykry i mimo, że jest potężny w swojej Królewskości, Kapłaństwie i
    Prorokowaniu, nie przewyższa nas tak, iż nawet nasz Kochany Prorok Cyprian przed nim truchleje i nogi mu się uginają, nie
    narzuca nam się chociaż mógłby? Do niego należy potęga ducha, gdyż to Duch go namaścił do posługi Królowania w imieniu
    Chrystusa w Nowym Jeruzalem. Tym poznaniem utwierdzeni służmy mu w pokorze i miłości! Niech nikt mu przykrości swoim
    zachowaniem nie robi, a z miłością mu służy aby Bóg był przez niego uwielbiony.
    Mając tedy różne dary nie ufajmy zbytnio w sobie, że mamy nad Namaszczonym górować, zeń czegoś dla swojego zaspokojenia
    wymuszać, ani wymagać aby nam usługiwał według naszej, a nie jego woli. Bo wiecie dobrze, że zły duch czyha na nas i
    krąży bez ustanku aby któregoś z nas pychą i zadufaniem ukąsić. Miejcie się na baczności! Przywdziejcie zbroję bożą: hełm
    wiary, miecz Pańskiego Słowa, tarczę pokory i zbroję ufności i miłości wobec naszego Króla. Kto kocha Namaszczonego,
    niech to czyni dla chwały PANa, a niech nie myśli w sercu swoim, że przez przebywanie z nim jest nadto już wywyższony.
    Niech mu służy bez obłudy i obmów, bo w nim jest Duch Boży! Czyż tedy Duch nie jest dzisiaj poniewierany przez swój lud
    wybrany? Czyż Tatuś nasz niebieski nie płacze nad swoimi krnąbrnymi dziećmi, które wybrał na ten czas aby były Armią
    Reszty? Czyż PAN nasz Jezus Chrystus za mało pod ciężarem krzyża upada przez nasze upadki? Jeśli więc jego dzieci wybrane
    przez niesnaski, obmowy i zadufanie swoje nowe rany PANu naszemu Jezusowi Chrystusowi zadają, to jaki ból to musi być dla
    całej Trójcy Świętej! Baczcie na swoje myśli! Nie rzucajcie słów pochopnych, bo myśl i słowo gorsze jest od biczowania i
    ostrzejsze niż miecz obosieczny. Dość ma Namaszczony udręki dla Chrystusa w swojej misji!

    OdpowiedzUsuń
  22. QA cz 3
    Pamiętajcie, że ręka Namaszczonego i Cypriana Polaka jest ręką rozdającą błogosławieństwo, ale jako jest miłosierna to i
    ku sprawiedliwości i karceniu może być użyta. Niech każdy z was modli się za Braci i Siostry, niech bratersko napomina.
    Nie ze złośliwości, lecz w miłości. Wspomagajcie innych proroków, bo sami widzieliście upadek tego, który był potężny w
    posłudze, a mimo wielkich zasług pobłądził. Modlcie się za Żywego Płomienia, bo wielkie łaski posiada i z wdzięczności za
    podyktowane mu modlitwy. Nie zapominajcie o Jadwidze, bo dzięki niej mamy łaskę znać Namaszczonego poprzez Świętego
    Tatusia z Wyszkowskiego Wzgórza. Otoczcie miłością płomienną Kochanego Proroka Cypriana, gdyż on jest Gniewem Boga Ojca w
    narodzie polskim! Podążajcie za dobrem mówi święty Paweł, "W miłości braterskiej nawzajem bądźcie sobie życzliwi. W okazywaniu czci jedni drugich wyprzedzajcie. Nie opuszczajcie się w gorliwości. Bądźcie płomiennego ducha. Pełnijcie
    służbę Panu. Weselcie się nadzieją. W ucisku bądźcie cierpliwi, w modlitwie – wytrwali. Zaradzajcie potrzebom świętych. Przestrzegajcie gościnności. Błogosławcie tych, którzy was prześladują. Błogosławcie, a nie złorzeczcie. Weselcie się z tymi, którzy się weselą, płaczcie z tymi, którzy płaczą. Bądźcie między sobą jednomyślni. Nie gońcie za wielkością, lecz niech was pociąga to, co pokorne." Pokój Pański i Łaska Pana naszego Jezusa Chrystusa, który chodził ścieżkami, którymi my chodzimy i kraj Lehicki wybrał niech będzie z wami wszystkimi i tymi, którzy jeszcze do niego przyjdą w Świętym Świętych. Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. dawno nie było aktualizacji wpisów mam nadzieję że wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
  24. ZAPROSZENIE
    Zapraszam na objazdową ,,ODDOLNĄ INTRONIZACJĘ NASZEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI" dnia 18 list. 2023 r - sobota, którą dokonamy w trzech świętych miejscach, tworzących niejako Trójkąt Opatrzności Bożej { dokładnie zbadajmy i dług. ramion i kąty !!! }
    - Krzyż Nowego Jeruzalem { kąt ramion o dł 13 i 11 -121 stopni }
    - Osuchowa { kąt 31 a ramiona 11 i 21 }
    - Gorejący Krzak- Wzgórze Wyszkowskie { kąt 26 a ram. 21 i 13}
    Początek o 10,oo przy KNJ {Tuchlin 1}, a wcześniej kto zechce Msza Św w Brańszczyku o godz 9,oo.
    Akt intronizacji będzie podany przez Niebo- na dzień dzisiejszy jeszcze nie mam. Ponadto będą modlitwy Litania i Koronka do Pana Jezusa Króla Polski, modlitwy, z racji Święta, do Matki Bożej Ostrobramskiej a przy KNJ cały Różaniec Święty i Różaniec do Boga Ojca, i Różaniec Drogi Krzyżowej. Zakończenie na Wyszkowskim Wzgórzu ok 14,30. Dla chętnych z racji, że w tym miejscu- Turzynie w Godz. Miłosierdzia jest Łaska 12-krotności więc aż się prosi o jej wykorzystanie !!! ZAPRASZAM
    Są zamówione 4 Nowenny Mszy Św {36 Mszy } w Intencji: Przez Niepokalane Serce Maryi do dyspozycji Trójcy Przenajswiętszej wraz z Różańcem Drogi Krzyżowej. Mają być odprawiane w Godz. Miłosierdzia i to już zaraz - potrwają do połowy grudnia, więc łączmy się w duchu jak i wypraszajmy łaski dla Kapłana, bo jak się domyślamy moc tych Nowenn będzie ogromna.
    Przy spotkaniu - 18-tego- będą do rozdania Modlitewniki { Ks. Prawdy}, Piecz. Boga Żywego { a na odwrocie KNJ }
    Odnośnie liczb ! tak krótko bo by była książka:
    -13 - tyleż symboliki a wymienię to główne - Dzień Zawarcia Przymierza z nami przez Boga Ojca { Turzyn 13 lipca 2022 }
    -11 i 21 - dla mnie to liczby niejako święte - dużo można mówić
    kąt 121 - niejako życie, czyli ludzkość { na 120 lat Bóg ustalił długość życia}, a jednocz. liczby święte
    31- Pana Jezusa i Lata Nauczania a dla nas to MY, TWORZĄCE SIĘ KRÓLESTWO BOŻE
    - 26- symb. Matkę Bożą

    OdpowiedzUsuń
  25. A teraz wszedłem na ,,grupabogaojca" a tam nowy przekaz Boga Ojca do Prorokini:
    ,,...Tylko dziecko trwaj i wytrwaj w swym Stwórcy a rzesze zbawionych zapełnią całe Moje Królestwo Niebiańskie. Więc dzieci Moje ukochane przybywajcie do Źródła Miłości, KORZYSTAJCIE Z PŁYNĄCYCH DARÓW w obfitości a Ja będę każdemu z was Błogosławił Błogosławieństwem Boga Najwyższego..."
    Ja niestety będę w Gorejącym Krzaku- Turzynie na poboczu, więc zapraszam pod Grotę { spotkanie 18-tego}

    OdpowiedzUsuń
  26. + Miałem grypę od niedzieli i jeszcze mam.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...