Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

16 stycznia (2024): Mówi Duch Święty. Ukaranie fizyczne „herr Tuska” przez Gniew Boga Ojca

 

16 stycznia (2024)


Mówi Duch Święty


- Nie lękaj się dziecko. Słyszysz „ uważaj!” mówione w negatywnym sensie co do tego zapisu. Lecz to głos, który chce przeszkodzić.

Jesteś Gniewem Boga Ojca i na dzisiejszych polskich ziemiach, oraz tych jakie miała I Rzeczpospolita w największym rozkwicie, 30 kilometrów od Moskwy, nikt ci się nie będzie mógł oprzeć. Ni posłowie w Sejmie, kiedy wejdziesz tam by ukarać Sejm cały, ni rząd.


PiS - PO, to to samo zło, można rzec i jest w tym bardzo dużo prawdy. Teraz jednak ten szatański wysłannik Donald Tusk chce „zaorać” Polskę, jak to w slangu mówicie. Na zlecenie niemieckiej masonerii, która działa przez służby, które mają Tuska na pasku od początku tak zwanych przemian w Polsce.

Była mowa o jego winach z dawnych czasów. Czas tak zwanych aferałów kiedy był z nich pierwszym i był synonimem powiedzenia, że pierwszy milion trzeba ukraść. Żaden z niego kaszub, nawet zniemczony. Rodzina, jak widać, dobrze zna swe korzenie dając mu angielskie imię Donald a i nazwisko też jest angielskie. To żydowskie przechrzty, które osiadły w XVII wieku na Litwie, przyjęci jako rzekomi katoliccy uciekinierzy. A z początkiem XX wieku przenieśli się na Kaszuby.


Zatem korzenie są z kraju z którego promienieje zło na cały świat, z którego wypączkowało USA i w którego Centrum City of London jest masoński obelisk, tak jak w Waszyngtonie i Watykanie, wszystko eksterytorialne enklawy.

I ten człowiek Ci się nie oprze, gdy będzie w Polsce lub na terenach I Rzeczpospolitej.

Zatrzymasz kolumnę rządową i wykonasz wyrok na „ herr Tusku”.

Najpierw obalisz ogniem jego ochronę, a potem podejdziesz do bezbronnego łotra i połamiesz mu kończyny. Po czym, jak zawsze, opuścisz miejsce. Jeśli będzie miał po ludzku szczęście, nie zostanie dobity:)

Tak się stanie. Tak się stanie gdy będziesz przemieniony doznając Oświecenia Sumień. Już po tym kwadransie będziesz przemieniony i uzyskasz nadprzyrodzoną moc, zmieniony wygląd wraz z intymnym prezentem od Pana Jezusa, który Ci obiecał.


Kocham Cię moje dziecko.

Błogosławię Ci w dniu Twych urodzin, bardzo ważny dzień Twych urodzin, poza czasem narodzin najważniejszy 16 stycznia w Twym dotychczasowym życiu.

Jesteś dziełem Trójcy Świętej.

Jesteś, przede wszystkim będziesz, lecz dla Boga nie ma czasu i My, Przenajświętsza Trójca widzimy Cię jakim będziesz.

[ Mówię] Ja, Duch Święty.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

:)


- Dziękuję Najłaskawszy Duchu Święty, Promienny mój Panie, Dziękuję za wszystko, a od pół roku szczególnie za świętą Marię Magdalenę, i bardzo za Łaskę iż nie będzie cofnięte to iż jestem Gniewem Boga Ojca, bez względu jak się zachowam. To jest wielka Łaska i niesłychanie miłosierna Moc Boża. Myślę o tym i nie mogę tego po ludzku „przeskoczyć”.

- Taki jest Bóg nieskończonej hojności, ty zaś, Nasze, drogie dziecko staraj się abyś jak najmniej cierpiał do czasu Oświecenia Sumień, to znaczy nie robił niczego za co będziesz musiał się wypłacać, zaś na wiele Ci pozwalamy.

Łaska Boża jest z Tobą, drogie dziecko.

Amen.

- Amen Duchu Święty (upadnięcie na twarz).


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

10 komentarzy:

  1. Qaisar Assaqalabi
    AMEN, AMEN, AMEN i niech tak się stanie Przenajukochańszy Duchu Święty, nasz Promienny PANie. Wszelkiego Błogosławieństwa i Łask Bożych przez wstawiennictwo lehickich wojów i królów dla Ciebie Kochany Proroku w dniu Twoich urodzin!

    Dodatkowo, podaję potężną modlitwę - Puklerz św. Patryka.
    Jej moc jest niesamowita! Jest to prezent z Irlandii razem z Księgą Prawdy i Pieczęcią Boga Żywego. Odmawiajmy ją z chęcią, a zobaczycie przyrost mocy Bożej w sobie do walki z odwiecznym przeciwnikiem. Gdy sam ją odmawiam, to aż mną telepie i robi mi się ciepło na sercu - Moc Boża przez nią działa.

    W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego!
    Zakładam dziś na siebie potężną moc wezwania Imienia Trójcy, moc wiary w Trzy Osoby, moc wyznania Jedności Stworzyciela stworzeń.
    Zakładam dziś na siebie moc Chrystusowego narodzenia i chrztu, moc Jego ukrzyżowania i złożenia do grobu, moc Jego zmartwychwstania i wniebowstąpienia, moc Jego zstąpienia na ziemię na ostateczny sąd przeznaczenia.
    Zakładam dziś na siebie
    moc miłości cherubinów,
    moc posłuszeństwa aniołów,
    moc posługi archaniołów,
    moc nadziei na zmartwychwstanie i spotkanie z nagrodą,
    moc modlitwy patriarchów,
    moc nauki apostołów,
    moc wiary wyznawców,
    moc niewinności dziewic,
    moc obecności w rzeczach małych i wielkich,
    moc uczynków ludzi prawych,
    moc Ducha Słowa odwiecznego.
    Zakładam dziś na siebie moc Niebios, tajemnicę wschodu, światłość słońca, blask księżyca, splendor ognia, szybkość błyskawicy, chyżość wiatru,
    głębiny morza, stabilność ziemi, twardość skały.
    Powstaję dzisiaj w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego!
    Powstaję dzisiaj
    Bożą mocą, która mnie prowadzi,
    Bożą mocą, która mnie podtrzymuje,
    Bożą mądrością, która mi przewodzi,
    Bożym okiem, które na mnie patrzy,
    Bożym uchem, które mnie wysłuchuje,
    Bożym Słowem, które do mnie przemawia,
    Bożą ręką, która mnie strzeże,
    Bożą drogą, która ścieli się przede mną,
    Bożą tarczą, która mnie osłania,
    Bożymi zastępami, które mnie bronią
    Przed zasadzkami złego,
    Przed kuszeniem do złego,
    Przed każdym, kto źle mi życzy
    Z daleka czy z bliska, Samotnie czy w tłumie.
    Wzywam dziś wszystkie te moce: Stańcie pomiędzy mną a złem!
    Stańcie przeciwko każdej okrutnej, bezlitosnej sile, Co zagraża memu ciału i duszy,
    Przeciwko zawołaniom fałszywych proroków,
    Przeciwko mrocznym zasadom pogaństwa,
    Przeciwko fałszywym prawom heretyków,
    Przeciwko występkom bałwochwalstwa,
    Przeciwko matrixowi komercji,
    Przeciwko intrygom i kłamstwu,
    Przeciwko ślepym przewodnikom ślepych,
    Przeciwko pyszałkom i głupcom,
    Przeciwko przeklinającym obraz tej Ziemi,
    Przeciwko obłudzie wzniosłości ust przewrotnych,
    Przeciwko każdej wiedzy, która znieprawia ciało i duszę człowieka.
    Chryste chroń mnie dziś Od trucizny, od spalenia, od utopienia, od zranienia.
    Chroń mnie, póki nie nadejdzie ma nagroda w obfitości.
    Chrystus ze mną, Chrystus przede mną,
    Chrystus za mną, Chrystus we mnie,
    Chrystus pode mną, Chrystus nade mną,
    Chrystus po mojej prawicy, Chrystus po mojej lewicy,
    Chrystus, kiedy tworzę, Chrystus, kiedy biegnę,
    Chrystus, kiedy się kładę, Chrystus, kiedy siadam,
    Chrystus, gdy powstaję!
    Chrystus w sercu każdego, kto o mnie myśli,
    Chrystus w sercu każdego, kto o mnie mówi,
    Chrystus w sercu każdego, kto mnie widzi,
    Chrystus w sercu każdego, kto mnie słyszy,
    Jezu, Synu Maryi, Ty jesteś moim jedynym lekarzem.
    Powstaję dzisiaj potężną mocą wezwania Imienia Trójcy,
    mocą wiary w Trzy Osoby, mocą wyznania Jedności Stworzyciela stworzeń.
    Zbawienie jest w Panu. Zbawienie jest w Panu. Zbawienie jest w Chrystusie.
    Pozwól, o Panie, aby zbawienie było zawsze z nami. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. NPJCH Błogosławionstwa Bożego Opieki Matki Bożej w dniu urodzin.Bog zapłać że jesteś.🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. marcin1987: Czyli mamy potwierdzenie z Nieba, iż PIS-PO JEDNO ZŁO. 8 lat rządziło PO i narobiło w Polsce syfu więc ludzie wybrali PIS, które to rządziło również 8 lat by też narobić syfu. A Polacy w związku z tym postanowili ponownie wybrać PO... no dom wariatów i spółka ZOO...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bóg zapłać Ci Duchu Święty ,obdarz i nas Swoimi Łaskami.Cyprian Polak - powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżbieta Ornatowska17 stycznia 2024 00:50

    W dniu Twoich Urodzin Panie Krzysztofie dziękuję Kochanej Trójcy Przenajświętszej i Najświętszej Mateńce Boga Pana Jezusa Chrystusa,, za wybrany Gniew Boga Ojca oraz dziękuję Wszystkim Świętym. Tobie Kochany Krzysztofie życzę samych Błogosławionych przez BOGA OJCA, BOGA JEZUSA CHRYSTUSA, BOGA DUCHA ŚWIĘTEGO I MARYJI MATKI BOGA chwil życia w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krew mnie zalewa, gdy widzę co oni w tym sejemie wyprawiają. Jedyne pocieszenie jakie dostaje od "mediów" to właśnie tutaj. Dziękuję Ci Boże za twoją łaskę dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  7. [Milka]
    Duchu Święty o udzielająca się nam hojnie Miłości, Radości i prawdziwe Życie!
    Przenikasz wszystko do głębi. Wszystko wiesz. Jesteś Wiedzą, która trzyma w ryzach Bożego dopustu przenikanie się dobra i zła. Nie pozwolisz nigdy na to, by destrukcyjny wpływ grzechu wziął górę nad Dobrem, Prawdą i Miłością. Żadna siła nie zniweczy Twoich planów i nie przeszkodzi Twoim zapowiedziom. Mówisz wprost, bez ogródek, wszystko to, co uważasz za słuszne. Możesz wszystko, a wszystko co jest i będzie przez Ciebie urzeczywistnione nie podlega ludzkiemu wpływowi i kontroli, choćby były najpotężniejsze.
    Wobec Twojej mocy żadna hardość i pycha nie utrzyma się nawet przez moment na równych nogach. Twoje oczekiwane przez nas Tchnienie, w jednej chwili okaże niemoc i nędzę ducha tego świata.
    Przyjdź Duchu Święty, o Światłości i Tętno Boga w Trójcy Jedynego, których nie poznało dotąd żadne pokolenie!
    Przyjdź o Panie i zerwij z ludzkich dusz i oczu zasłonę kłamstwa, strachu i poczucia bezkarności!
    Jesteś Bogiem, który króluje z Ojcem i Synem w Niebie i na ziemi. Jesteś Panem tego czasu. Jesteś ponad wszystkim, co skończone, ponad tym, co próbuje zniszczyć Boże Światło i Życie w każdym człowieku.
    Duchu Święty Jestem Panem Nowego Jeruzalem i Wiosny Kościoła Świętego!
    Przyjdź Duchu Święty!
    Proszę Cię Duchu Święty, bo Ty wszystko możesz, o niewypowiedziane Łaski dla Proroka Cypriana i Brata Andrzeja, by stali się zręcznymi Narzędziami w Twoim Ręku, wytworzonymi z najdoskonalszego stopu metali szlachetnych. Udziel Im wszystkiego, co uznasz za potrzebne, by w pełnej wolności Dzieci Bożych mogli zasłużyć na całkowite zjednoczenie z Twoją Tajemnicą. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego wiele osób nie wiedziało,- WSZYSTKIEGO DOBREGO, SPEŁNIENIA MARZEŃ, I NIECH PROWADZI CIĘ DUCH ŚWIĘTY. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzysztof samych łask Ɓóżych ,wszystkiego c o niesie miłość Boże. Chwała Panu za Ciebie .
    Dirota

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwało Tobie Najukochańszy Duchu Święty. W tym wszystkim co mnie otacza Twoje słowa tutaj zawsze niosą mi radość i nadzieję, nadzieję na zmianę. Dobrze że mamy takie miejsce. Krzysztofie wszystkiego co Boże dla Ciebie życzę z okazji urodzin, ja trochę przed twoimi też swoje obchodziłem w styczniu. Bądź wytrwały i cierpliwy wiem że nie masz lekko, ale jeszcze troszkę.... Życzę Ci tego co Bóg chce dla Ciebie, pozdrawiam również Twoją mamę. Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...