Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

24 I 2024 Rozmowa ze świętą Marią Magdaleną, istotnie w odniesieniu do przekazu świętego Andrzeja Boboli, również z 24 I 2024 / linki do przekazów świętej Marii Magdaleny od początku do teraz

 

+

Poprzednia rozmowa ze świętym Andrzejem Bobolą.

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2024/01/swiety-andrzej-bobola-24-i-2024.html

.............................

24 stycznia

22.00

Mówi święta Maria Magdalena

- Smutny jesteś, bo myślisz może, że skoro przyszedł do Ciebie święty Andrzej Bobola i ustanowił się Twym opiekunem, stało się tak, być może dlatego, że zbyt mało doceniłeś mą przyjaźń i okazaną Ci miłość z Nieba w mojej osobie, wielkiej świętej, Marii Magdaleny.

Czyż nie jest tak, że główny Patron Polski winien objąć swą specjalną opieką Gniew Boga Ojca. Owszem, obejmuje taką opieką Namaszczonego, dodatkowo swego imiennika, lecz to jest ukryte. U Ciebie te pomoce są jawne i widoczne i przeplatają się z kalejdoskopem ludzkich wad, zalet, ludzkiej wrażliwości i możliwościami intelektu.

Ja Cię nie opuszczę, oczywiście jeśli nie będziesz lekceważył spraw Bożych, to znaczy gdybyś je zlekceważył. Lecz jesteś Gniewem Boga Ojca i nim zostaniesz, zatem może to być tylko kryzys a nie odwrócenie się od Bożych spraw.

Tak, cały czas były kobiety gdy idzie o święte. Jeden tylko przekaz od świętego Jana Ewangelisty, razem z moim pierwszym i jeden Andrzeja Boboli w maju tamtego roku. [ Przekaz od Jana Pawła II].

Miałeś dyskomfort przecież z tego powodu, że prawie tylko kobiety, a mężczyźni, powiedziałbyś kolokwialnie, waszym slangiem: „Cię nie trawią” lub inaczej, nie mają do Ciebie cierpliwości.

Wszystko daje Bóg. Nie ja się dałam swoją wolą, lecz dał mi Cię Jezus. Chciałam, lecz to było wolą Jezusa: „ Teraz Ty, Mario zajmij się Krzysztofem, moje umiłowane odbicie, moja niewieścia doskonałości i moje wielkie ukochanie w Raju. Mój odpoczynku i moje słońce spośród niewiast skalanych pierworodnym grzechem.” Prosiłam aby mi Cię dał, ale Jezus chciał bym prosiła. Podobnie prosił i święty Andrzej Bobola.

:)

Chcesz powiedzieć: Co ja wiem o Raju święta Mario Magdaleno. Na tym to polega abyście otwierali bramy Raju gdy są wam uchylane. Ze światła, które wypada widzicie małe promyczki, lecz jest sens Słów i sens Boga ukrytego w was na wieki wieków, bo jest Odwieczny.

- A ja jestem chory, nie przyjmuję Komunii Świętej.

- Taki twój dopust, jednak już teraz w niedzielę pójdziesz na mszę i do Komunii, wcześniej do Spowiedzi a w piątek pół godziny przed Przenajświętszym Sakramentem, bo nie jesteś zdrowy.


- Podobasz mi się taka Mario Magdaleno jak Cię opisuje Maria Valtorta duchowo, ale i fizycznie. Mam zaś tylko fascynować się urodą w wieku świętej Filomeny.

- Mówiłam Ci to kiedyś, nie musisz fascynować się moją. Urodę doceń, lecz fascynuj się moim sercem, nawet gdybym była brzydka.

- Na tym to polega. Byłaś piękna i nie musiałaś. Byłaś „kobietą wyzwoloną” i na to skierowałaś swą odwagę i inne cechy a potem te wszystkie cechy charakteru i miłość przeniosłaś na Chrystusa.

- Ukoją Cię jednak myśli o Twej narzeczonej i potem ona sama. Maria Magdalena pogłaskała mnie po głowie.

:)

- Takie dwie potęgi mam. Świętego Andrzeja Bobolę i nadal Ciebie.

- Właśnie.

To było ci potrzebne od początku. Miał być na początku Twym szczególnym opiekunem święty Maria Vianney, ale zacząłeś się wygłupiać, że jest chłopskiego pochodzenia a Ty nie chcesz opiekuna z czystych chłopów i opieki nie było. Potem przepraszałeś, lecz „chemii':) ( Maria Magdalena śmieje się ze względu na użycie tego określenia) nie było.

Masz teraz wreszcie za starszego brata, ojca, ojca duchowego, kapłana, pomoc z Nieba, samego Andrzeja Bobolę, głównego Patrona Polski.

- Jestem zaskoczony i bardzo się cieszę i odczuwam to, że Niebo zobaczyło, że bieda ze mną i Andrzej Bobola musi wziąć sprawy w swoje ręce.

- Jesteś bardzo kochana święta Mario Magdaleno i przepraszam, że ci sprawiłem przykrości.

- Cóż, wypiłam i ja kropelkę goryczy. Kochasz, ale powierzchownie.

- Ty chciałaś i potrafiłaś kochać i jeszcze prosiłaś Jezusa o miłość większą.

- Ty zaś mało kochasz, co mówił Ci od początku Jezus. Zakochujesz się i ustajesz w stosunku do Boga, czy do mnie:).

Nie mów, że szkoda czasu z takim. Wybór Boga jest doskonały. Ty się nie pchałeś, jak Judasz, na zaszczyty. Pierwsze przekazy były zerwane, bo tak chciałeś. Nie chciałeś być mistykiem, który otrzymuje Słowo Boże, potem wiele razy chciałeś też je przerwać i odstąpić z tej drogi nadzwyczajnej. Potem zaś stałeś się Gniewem Boga Ojca.

I to wpisane jest w Twą konstrukcję, nie to, że jesteś Gniewem Boga Ojca, bo o tym jest mówione, ale to, że jesteś numerem dwa na świecie jeśli idzie o najważniejszych ludzi Bożego Wyboru. Pierwszy jest Namaszczony i to ci bardzo odpowiada. Gdybyś był nim to nie udźwignąłbyś tego i nie mógł zaakceptować. Bowiem tak Bóg Cię ukształtował, że chciałeś być zawsze numerem dwa. Nie prezydentem a wiceprezydentem (choć to nie w Polsce), nie królem a wicekrólem, jak to było w koloniach angielskich na przykład. Chciałeś być uznany za wybitnego reżysera filmowego, ale z < nieczytelnie zapisane krótkie słowo. W każdym razie myślę, że chodziło o żyjącego reżysera filmowego kręcacego jeszcze choćby już wiekowego, nie reżysera w historii kina. Być może miało być „ale z żyjących” C.P> nie chciałeś być < nieczytelnie zapisane słowo. Sens na pewno „najlepszym” C.P>, lecz uznany za numer dwa. Itd, itd.

Więc i tu Cię Bóg odpowiednio ukształtował. Dał Cię jednak jako kamień jeszcze nie oszlifowany, Ty zaś przy szlifowaniu stawiałeś opory, mamy nadzieję ja i święty Andrzej, że to czas przeszły.

- Jeśli będą dla mnie istnieć tylko z płci przeciwnej, w < nieczytelnie zapisane słowo C.P> zainteresowań dziewczęta w wieku świętej Filomeny.

- Tak musi być. Rada, pouczenie i zalecenie świętego Andrzeja Boboli jest tak podkreślone przez Niego iż wiesz, że to podstawowy czynnik Twej dobrej dyspozycji.

Nie mogą Ci się podobać inne kobiety, to znaczy w innym wieku. Dobrze też byś się nie fascynował mą urodą.

Mówisz wprawdzie, że używane ferrari jest lepsze od nowego volkswagena lecz Twoja narzeczona i żona to będzie luksusowa marka. (Maria Magdalena się śmieje.)

- A mi by wystarczyło by oddać swe życie Bogu za ojczyznę i za wiarę, jedno i drugie, byle bardzo nie bolało i załapać się na sam kraj Nieba i wystarczy.

-:) Minimalista.

Oddałeś się Bogu w jesieni 2016 roku w październiku i dostałeś o wiele więcej niż się spodziewałeś, bo niczego nie oczekiwałeś.

Kocham Cię Krzysztofie.

- Zawstydzasz mnie święta Mario Magdaleno. Skoro ja mało kocham, co moja miłość.

Jednakże kochasz mnie ( nie, nie bezobjawowo, to co do Twojej myśli:).

Jest w tym domieszka zmysłowości, a chodzi o to aby to była piękna duchowa miłość.

Nie mogę być przeszkodą do tego aby podobały Ci się tylko rówieśnice świętej Filomeny i Laury Vicuny.

- Niezwykłe są moje przygody.

- :)

- Tak bardzo się cieszę, że dzisiaj jesteś Ty, wspaniała siostro z Nieba.

- Tak to jest, że gdyby postawić przed Tobą świętą Filomenę za życia i mnie, czy to przed nawróceniem, czy to po, nawet gdybym chciała wyjść za mąż to wolałbyś świętą Filomenę, nawet gdybym Ci się wydawała piękniejsza.

:)

(pauza)

- Obym wypełniał wolę mego Pana i był Twą radością dla Chrystusa.

- :) Właśnie.

Nie możesz narzekać Krzysztofie. Chorujesz i teraz oprócz przeziębienia, które jeszcze całkiem się nie zakończyło masz intensywną kurację, lecz pracodawca nie patrzy na Ciebie krzywym okiem, nie masz nawet mniejszych środków ze względu na to, że jesteś na chorobowym. Masz dla siebie tylko mieszkanie, w dobrym miejscu, blisko ważnego (dla Ciebie) kościoła.

Nie miałeś już pieniędzy dzisiaj, dostałeś (masz zapas i elektronikę do sprzedania).

Mało Cię Pan ogranicza, chce tylko byś był w tym na co Ci pozwala a nie szukał czegoś pokrewnego.

- Droga niebiańska przyjaciółko. Ty jednak miałaś klasę za życia.

- Ty też masz klasę. Czasami mówisz:” Blad bardacznaja” jak bohater „622 upadków Bunga” Witkacego, lecz klasę masz.

- Dziękuję, ale nie czuję. <Rym przypadkowy C.P.> Myślę, że kiedyś miałem, lecz straciłem.

- Skoro Maria Magdalena Ci to mówi. Nie zaprzeczaj kobiecie.

:) Śmieje się.

- To teraz jestem bogaty mając dwóch takich opiekunów.

Maria Magdalena pogłaskała mnie po głowie.


Oddawaj się Bogu z serca, codziennie, z głębi serca. Niech Bóg będzie Twym oddechem, Słowo Bóg, Słowo Pan, Słowo Duch Święty, Słowo Jezus Chrystus. Oddychaj.

Sedalai i Ebrehel również.

Pan jest mym pasterzem niczego mi nie braknie.

Ty o tym możesz zaświadczyć już od ponad sześciu lat.


Jest Ci niedobrze, bo czujesz, że kuracja, choć droga i intensywna ( na stałą chorobę) może być nieskuteczna i postanowiłeś, kierując się intuicją, zastosować pod koniec inaczej środek i dostałeś torsji i jeszcze Ci niedobrze i czujesz się słaby.

Niestety, gdyby Cię Pan nie podtrzymywał w stałej chorobie trafiłbyś do szpitala w stanie ciężkim.

Brakuje Ci kontaktu ludzkiego, ale cóż, trudno o odpowiadający Ci, a wiek świętej Filomeny do towarzystwa nie wchodzi póki co w rachubę.

(pauza)

- Dziękuję tu za troskę droga święta. Cóż, tak jest. Byłoby inaczej gdyby większe kontakty, ale ja nie mogę tracić czasu na < nieczytelny fragment, ale można się domyśleć.Sens: nie mogę tracić czasu na takie rzeczy C.P>.

- Tak, czasu jest coraz mniej nie masz tutaj < nieczytelnie zapisane słowo C.P.> nawet wśród życzliwych Ci osób. Lubisz młodzież, lecz przecież nie wprosisz się do grupy młodzieży.

Jezus chciał abyś pracował na uczelni, lecz to było mówione.

Wiedziesz zatem życie na poły pustelnicze, choć wśród ludzi i koło ludzi, zwykle których nie znasz. Jednak tu gdzie jesteś masz być. Chronić Polskę i miejsce.

Jak wyzdrowiejesz musisz być trochę więcej wśród ludzi, przynajmniej czasami. Znajdziesz sposób aby ukoić oczy.


Z tym Cię pozostawiam

Błogosławię w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

- Dziękuję święta Mario Magdaleno.

:)

Otrzymał Cyprian Polak

(Krzysztof Michałowski)

.................................................................

Przekazy świętej Marii Magdaleny: ( w kolejności od najstarszych do przedostatniego)

1.

CyprianPolakWiaraDodatki: 26 IV 2021 Rozmowa ze świętą Marią Magdaleną


2.

CyprianPolakWiaraDodatki: 23 V 2021 Zesłanie Ducha Świętego: Druga rozmowa z Marią Magdaleną : Patrzę po tym narodzie. Niewiele jest dusz prawych. Bardzo jesteście biedni Polacy. Wasz duch zatruty jak pisał wasz poeta, lecz ja odbieram to bardziej jakby wasz duch był stęchły, nieużywany i powiem wprost: zaśmierdziały


3.

CyprianPolakWiaraDodatki: Trzecia rozmowa z Marią Magdaleną (23 lipca 2021) Orędzie do narodu polskiego: Ja, Maria Magdalena ostrzegam was narodzie polski: Szanuj swoją krew./ Jedno z małżonków "zaszczepione" a drugie nie - porady/ Inne/ Pouczenia dla otrzymującego przekazy


4.

CyprianPolakWiaraDodatki: Czwarta rozmowa ze świętą Marią Magdaleną 31 VII 2023// Słowo Brata Andrzeja - Święto Boga Ojca i inne ( 29 lipca - 3 sierpnia)


5.

CyprianPolakWiaraDodatki: 12 VIII 2023 Słowo Marii Magdaleny dotyczące pewnego zajścia


6.

CyprianPolakWiaraDodatki: Piąta, krótsza rozmowa z Marią Magdaleną i trochę milczenia 17 IX 2023/ Film pokazujący zrąbany Krzyż Nowego Jeruzalem/ Kilka niezwykłych zdjęć z Miejsca Świętego/ Konkret statystyczny o chemtrails/ O zasadniczych odkryciach o których było w ostatnich wpisach i moje uzupełnienia lehickie


7.

CyprianPolakWiaraDodatki: 12 XI i 18 XI Święta Maria Magdalena - Pouczenia dla duszy i rozmowa/ Przyszła, dokładna wizja w Smoleńsku// Maria Michalina od Apokalipsy. O wyborach

8.

CyprianPolakWiaraDodatki: 22 XI 2023 - Rozmowa z Marią Magdaleną o jednej sprawie// Spotkanie przy KNJ 2 i 3 grudnia


9.

CyprianPolakWiaraDodatki: 26 XI Maria Magdalena: "To zaś iż nie będzie można cię zabić, będziesz dowodził wieloma ludźmi, będziesz łamał nogi i ręce bez konsekwencji dla siebie, jak i obalał ogniem rzucanym z rąk – nie zmieni tego iż będzie to droga krzyża." , 27 XI Natalia Tułasiewicz: " (..) nawet wódz narodu nie u wszystkich może wzbudzić posłuch. Kiedy ktoś nie słucha odsuwa go lub karze, zależnie od winy."// Słowa Pana Jezusa o prorokach. Z "Poematu Boga - Człowieka": "Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam, że zawsze będą prorocy, tak długo jak będzie człowiek. To są pochodnie pośród ciemności nocy. (...) " // Słowo Boże do M. Michaliny od Apokalipsy, listopad/ grudzień 2023


10.

CyprianPolakWiaraDodatki: Najdłuższa rozmowa ze świętą Marią Magdaleną, 2 grudnia 2023 część III ( i całość w osobnym pliku): Czyż jednak marszałek Sejmu darmo nazywa się Hołownia i jak powiedziała doktor Kulińska iż ukraińskie „Nasze słowo” napisało o tym, że to nasz człowiek. / Jesteś Sprawiedliwością Boga Ojca. To jest dla Ciebie radością. Samo zadanie zaś jest trudne i Bóg sam nie raduje się, że to stać się musi. Słusznie zatem abyś i Ty się nie radował. Dlatego zabrał ci tę radość z przelania krwi. / Czyż gdy Donald Tusk z KLD kiedy zostali nazwani aferałami i zostali odrzuceni w głosowaniu i nie weszli do Sejmu, bo był już wtedy 5 – procentowy próg wyborczy, a potem niedługo później, już jako PO odnieśli wielki sukces w wyborach - czyż postawa polskiego społeczeństwa była odpowiedzialna?/ Widzisz, nie darmo obraz przedstawiający mnie, olejną kopię włoskiego obrazu, masz na ścianie, na czołowym miejscu/ Starożytne wykopaliska na biłgorajskiej ziemi


11.

CyprianPolakWiaraDodatki: Słowo świętej Marii Magdaleny 14 XII 2023: O Grzegorzu Braunie, sprawie zgaszenia hanukiji i rzeczach związanych


12.

CyprianPolakWiaraDodatki: Upomnienie św. Marii Magdaleny 9 XII 2023 i związane Pouczenie Boga Ojca 13 XII 2023


13.

CyprianPolakWiaraDodatki: Życzenia Bożonarodzeniowe/ Maria Magdalena 14 i 18 XII 2023 Kochasz mnie? - Wiesz Mario Magdaleno, że Cię kocham. Marna moja miłość, bo bez czynów, ale kocham Cię. - Ja też Cię kocham (..)/ Natalia Tułasiewicz 18 XII/ Podziękowanie//Słowo Brata Andrzeja Namaszczonego 26 – 30 listopada i 23 grudnia, w tym Życzenia Bożonarodzeniowe/ Apel Matki Bożej Niepokalanej, Jasnogórskiej Hetmanki 10 XII 2023


14.

CyprianPolakWiaraDodatki: Podziękowanie za rok 2023/ Przekazy świętej Marii Magdaleny 20 XII - 29 XII, pouczenia osobiste, w tym ocena przez świętą najnowszej ekranizacji "Chłopów" Reymonta// Słowo Brata Andrzeja - Namaszczonego 24, 27, 28 XII i 2 I - Zaproszenie na spotkania modlitewne przy KNJ 5,6,7 stycznia 2024/Akt - prośba o objęcie władztwa nad Polską/ Krzyż Nowego Jeruzalem/ Nowe Jeruzalem Polska/ Litania do Przeczystego serca świętego Józefa ułożona przez Namaszczonego


15.

CyprianPolakWiaraDodatki: Święta Maria Magdalena 5 i 8 I 2024 pouczenia dla duszy i kwestie publiczne - Zgodzili się na profanację Ciała Pańskiego, milczą na temat Judasza co za srebrniki sprzedał Kościół, Mistyczne Ciało Chrystusa, dozwolił błogosławić, Sodomii, parom homoseksualnym. O jak wielkie to zło, które na Kościół przyszło. Cierpi Matka Boża, cierpi najbardziej Trójca Przenajświętsza. Ja zalewam się łzami i jeszcze mi nie obeschły




2 komentarze:


  1. [Robert]

    Jeśli można chciałbym nagłośnić co robią z najbardziej bezbronnymi osobami w społeczeństwie - nienarodzonym i dziećmi. Nowa osoba ministerialna w kierunku zdrowia pfuu raczej choroby, daje znać, że aborcja jest ok, jeśli lekarz ma kontrakt z funduszem choroby to w ramach zagrożenia życia (ciekawe w jaki sposób to z całą pewnością stwierdza, czy nie będzie nadużyć itd.) nie może się powoływać na klauzurę sumienia i odmówić aborcji. Oczywiście promowanie invitro, czy śmiercionek. Tylko czekać co będzie dalej.

    Na każdym kroku trudności. Ostatnio byłem w banku, pytając o kredyt hipoteczny. Chciałbym kupić coś, dla polepszenia bytu rodziny, a także by móc powiedzieć to mój dom. Niestety, pomimo nie najgorszych zarobków - brak zdolności kredytowej na tyle, na ile potrzebuje, po drugie okres spłaty do emerytury, albo i dłużej dużej kwoty nie napawa optymizmem. Trzecia sprawa złodziejska lichwa. Biorę tyle a spłacam ponad dwa razy tyle. Chory szatański system.

    Chciałoby się powiedzieć: Panie Jezu przyjdź, zrób porządek na tym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.salon24.pl/u/ludwiq/636286,kiedy-znaleziono-cialo-pana-prezydenta
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...