Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Słowo świętej Marii Magdaleny 14 XII 2023: O Grzegorzu Braunie, sprawie zgaszenia hanukiji i rzeczach związanych

 

( To, o czym na samym początku przekazu i na końcu, jest we wcześniejszym, krótkim przekazie Marii Magdaleny i nawiązującym do niego, również krótkim Słowie Boga Ojca. Ze względu na aktualność tematu jest teraz opublikowany niniejszy a wspomniane będą później.

Przypominam też, że rozstrzelony druk jest częścią przekazu, pochodzi z Nieba ( i także podkreślenie gdy jest w przekazie). Kolorowa otoczka zaś pochodzi ode mnie, jest moim wyborem.

Czcionka jest też w moim zamyśle jednakowej wielkości. Piszę o tym bo widzę, że znów ją zmienia. Czasami się to samo? normuje. Dziwne. Zmienić tego jednak w edycji nie mogę. C. P.). 


Czwartek, 14 XII 2023


Mówi św Maria Magdalena.


- Mario Magdaleno nie wykonałem jeszcze tej pokuty, nie mam jeszcze narzędzia. Nie możemy rozmawiać.

- :) Zadałeś sobie dwukrotną pokutę. Owszem, nie jest to jeszcze to, lecz masz dobrą wolę. Nie rozmawiany jednak na tematy osobiste, tylko publiczne.

Porozmawiamy o Grzegorzu Braunie.

Jak powiedział Jezus (do Ciebie) tylko żydzi, którzy mieszkają w Polsce od wieków, to znaczy od czasu I Rzeczpospolitej, mają prawo do mieszkania w Polsce. Potomkowie tych, którzy zostali tu przysłani przez zaborców, zwłaszcza w zaborze rosyjskim, ponad milion tzw Litwaków, żydów z zaboru rosyjskiego – nie mają takiego prawa. Nie mają prawa do mieszkania w Polsce ci żydzi z Rosji, którzy zostali tu zainstalowani przez władze komunistyczne od początku zdradzieckiego rządu, manifestu PKWN i po wojnie.

Nie mają prawa do mieszkania w Polsce ich potomkowie.


Jeśli chodzi o potomków żydów z czasów I Rzeczpospolitej, tutaj mają prawo do mieszkania tylko ci, którzy nie popierają państwa Izrael, jego polityki i co najwyżej Izrael jest dla nich obojętny jak i nie są nastawieni negatywnie przeciwko Polsce. Nie muszą być „ wielkimi” patriotami ( polskimi), lecz nie mogą wchodzić w żadne działania żydów, które by były skierowane przeciwko niej, czy to skrycie, czy tym bardziej jawnie. Taki jest głos Boga, taki jest głos Jezusa Chrystusa, Mesjasza, którego żydzi rękami Rzymian zabili przybijając do krzyża.

Grzegorz Braun ukrywa swoje żydowskie pochodzenie i publicznie nie chce się do niego przyznać gdy jest o to pytany.

Człowiek uczciwy powie: Mam takie korzenie, ale mnie one nie interesują, czuję się Polakiem, ważne są dla mnie      t y l k o        p o l s k i e         s p r a w y.

Jest to heca, jakbyście trochę dawniej powiedzieli i hucpa, która pojawia się nie pierwszy raz w historii i nie pierwszy raz w Polsce.

Założycielem światowej Ligii Antysemickiej był w połowie żyd. Kaci Hitlera jak i on sam byli żydami lub półżydami a pisała i o tym, ceniona i przez żydowski świat, filozof Hanna Arendt.

Rezydujący na Wawelu, w czasie niemieckiej okupacji, Hans Frank był czystym żydem, takim był propagadzista III Rzeszy Goebbels, jak i inni.

Zatem oto nie Polak dokonał tego „spektakularnego” zgaszenia hanukiji, tylko żyd z pochodzenia.

Jak było powiedziane: żydzi, którzy znaleźli się w Polsce w okresie zaborów, ich potomkowie, nie mają prawa do mieszkania w Polsce bez względu na poglądy. Jest wiele miejsc, gdzie mogą mieszkać i jest państwo Izrael.

Polacy muszą rządzić się u siebie. Co do Grzegorza Brauna to przypominam słowa Pana Jezusa i będzie mu policzone to, że mówił prawdę o Smoleńsku, pokazując pewne, oczywiste rzeczy. Nie robili tego inni, jeśli chodzi o podobne jemu osoby chcące się znaleźć, czy wreszcie znajdujące się w polityce.

Te Słowa Pana Jezusa winny być zrozumiałe dla każdego kto potrafi myśleć.

Znaczy to iż będzie mu policzone na plus, kontra inne rzeczy, kontra to kim jest.


Oto teraz jest kolejny kamyk, którym można uderzyć Polskę. Nie kopie się kata, bo może zadać jeszcze większy ból.

Nie ma miejsca dla Hanuki Habad Lubawicz ani w Sejmie ani w Pałacu Prezydenckim, lecz Polska jest coraz bardziej oczerniana i to jest przeciw Polsce.

Oczywiście czyn ten pokazał jak Polska (i świat), lecz Polska zwłaszcza, bo Polska jest najważniejsza, jest ściśnięta przez wewnętrznych wrogów Polski, tchórzów, dywersantów, miernoty - co do których za życia ja, Maria Magdalena czułabym jeszcze większe obrzydzenie niż do Judasza, bo Judasz mimo wszystko był człowiekiem zdolnym i jak chciał potrafił pracować na polu umysłu, ale i swoimi rękami, oni zaś są często niezdolnymi miernotami.

Nie < nieczytelnie zapisane słowo .C.P.> Polacy < nieczytelnie zapisane słowo.C.P.> w partii czy partiach, gdzie liderami są osoby żydowskiego pochodzenia, jak w Konfederacji czy innych partiach.

Musicie zmądrzeć.


Błogosławię wszystkim Polakom, którzy mają dobrą wolę, są ludźmi dobrej woli. To nawet nie mniejszość społeczeństwa, to będzie dziesięć procent.

Jak powiedział Jezus, że powinien zostawić tylko dziesięć  procent Polaków.

Nie znaczy to, że innych, te dziewięćdziesiąt procent, odrzucam, lecz moje specjalne błogosławieństwo jest dla tych dziesięciu procent.

Błogosławię Twoim czytelnikom i tym zwłaszcza, którzy Cię wspierają i dzięki którym możesz wykonywać zadania, jak chce tego Jezus, będąc tam gdzie tego chce, ponosząc duże, comiesięczne koszty.

Amen.


- Dziękuję święta Mario Magdaleno.

Bardzo dziękuję za < nieczytelnie zapisane słowo.C.P.> i że przyszłaś by nam o tym powiedzieć, bo spodziewałem się, że jeszcze nie przyjdziesz.

- Sprawy publiczne są najpierw. Staraj się a i w słowie o sprawach codziennych szybko będę przy Tobie.

- Dziękuję Mario Magdaleno.

Chwała Tobie Chryste.


Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

2 komentarze:

  1. [Robert]

    Z tego co się sam orientowałem o swoim pochodzeniu, to była to "niezła mieszanka". Z jednej strony korzenie niemieckie, głównie od strony mamy mojej mamy, czyli mojej babci. W sumie całą tam rodzina wyjechała do Niemiec , babcia została jedynie, twierdząc, że czuje się Polką, nie Niemką. Tam też korzenie prawdopodobnie żydowskie, gdyż jeszcze wcześniejsze pokolenia to dawni rzemieślnicy i sprzedawcy, którzy mieli bodajże największy i najdroższy sklep meblowy w mieście przed wojną, byli bogatymi ludźmi, patrząc nawet na to jak wyglądały ich pomniki, m.in. na pomniku wielki obelisk. Mąż od babci, czyli mój dziadek ze strony mamy, z kolei bardziej południowe korzenie, prawdopodobnie Rumunia. Muszę wspomnieć też, że już do końca nie pamiętam od kogo mama była Czeszką, ale chyba mamy mojego dziadka. Co istotne zarówno babcia i dziadek czuli się Polakami. Od strony taty, jego tata, a mój dziadek to pochodził z okolic Lwowa, Polak. Jednak już jego żona jak się dowiedziałem była Ukrainką, a była to moja babcia. Nigdy jej nie poznałem, gdyż zmarła w młodym wieku. Była wywieziona na gułag. Nie wstydzę się korzeni. Jednocześnie je akceptuję. A co najważniejsze czuję się Polakiem. Chce nim być już zawsze. Sprawy i interesy Polskie mnie jedynie interesują. Czyli tak jak powiedziała święta Maria Magdalena. Jedyne co trochę nieścisłości z tym jak takie korzenie mnie interesowały, bo w swoim czasie się bardzo interesowałem jak to było. Oczywiście nie interesują mnie w takim wypadku, że się tym jakoś "podniecam". Po prostu sobie są i tyle. Czuje się Polakiem jak już powiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. [Robert] cd. komentarza, bo tamten nie przeszedł.

    Nie rozumiem, że ja jako zwykły człowiek, mogę spokojnie powiedzieć jak to wyglądało u mnie, a ktoś to zataja, wstydzi się tego itd. a piastuje poważne stanowiska w Państwie. Jak ktoś idzie do polityki, powinien podobnie jak oświadczenie majątkowe, zdać te genealogiczne. Jednocześnie powinny być pytania czy uważa się za Polaka, dobro Polski stawia na pierwszym miejscu itd.

    A z drugiej strony czasem nie mam już sił tutaj żyć. Wiem, że to krzyż, który jestem powoli staje się za ciężki. Już ponad tysiąc na minusie, a gdzie tam koniec miesiąca, poza tym żona życzy mi najgorszego dnia, bo znów nie spełniłem jej oczekiwań, nie mam już np. siły sam całe wieczory opiekować się dziećmi, kiedy ona robi co chce, a ja wciąż muszę robić coś bo muszę to robić. W pracy znów przed świętami jest chora atmosfera, wymagania. Jutro, pojutrze znów poza domem od 7 do 21 bo trzeba pracować, a nic z tego nie mam. Dodatkową pracę żona traktuje jako mój odpoczynek, więc wtedy niby odpoczywam. Super. Tylko nerwy, bo ciągle coś ktoś chce, albo dyrekcja, albo pracownicy, albo roszczeniowi ludzie, którym się też po części nie dziwię, że tacy są. Każdy chce być ponad każdym. Kupuje w lumpeksach, "regeneruje" sprzęty np. telefon kolejną beznadziejną baterią, który niedługo będzie 5 rok "działał" itd. Ostatnio byłem w serwisie, to dziwili się, że to działa, bo teraz już jakąś tam, któraś z kolei generacja już jest. Niedługo przegląd samochodu, który jest niezbędny, zastanawiam się czy go przejdzie, chociaż praktycznie wydałem w tym roku już dwa tysiące, żeby go odratować. Już w tamtym roku miał przeglądu nie przejść, ale dzięki Bogu przeszedł. Nie stać mnie na inny. Dlatego może taki ból, jak ostatnio widziałem najnowsze, bogato wyposażone SUVy, z których wysiedli księża. Zresztą, po prawdzie dyrekcja i wiele znajomych, którzy wiem co robią, też się ładnie wozi, więc to nie tylko oni, ale ogólnie dużo osób, którzy myślę niekoniecznie na to zasłyżyli. Każdy osobno wozi się w samochodzie, który prawdopodobnie nigdy sobie nie kupię, a przydałby się, żeby wygodnie i bezpiecznie wozić dzieci, a nie bać się jak to będzie, jakby był wypadek. Ale wierzę w Opatczność i ochronę przed takimi wypadkami. Może przez takie lubowanie się w luksusie i wygodzie taka nagonka też na to w wszystko społeczeństwie, bo jest mocno uciśnięte. Nie mówię tego żeby jakoś narzekać, po prostu pewnie dużo ludzi tak w tym kraju żyje. Wiele o wiele gorzej żyje. Dlatego i tak jestem wdzięczny Bogu, że jakoś tak żyje, jak żyję, zdając sobie sprawę, że to nie jest wina Boga, a świata szatana, który nagradza swoich sługów. Jednak krew mnie zalewa na to co się dzieje w Polsce. Ostatnie finansowanie In vitro przez nas wszystkich. Czyli nic innego jak aborcja pod przykrywką życia. Bardzo źle się dzieje w tym kraju.

    Pozdrawiam serdecznie Pana, Panie Cyprianie Gniewie Boga w tym uciśnionym Narodzie, pozdrawiam Brata Andrzeja - Namaszczonego i pozdrawiam te 10 procent Polaków, którym Błogosławi Święta Maria Magdalena, życząc jednocześnie najpiękniej spędzonych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...