Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Upomnienie św. Marii Magdaleny 9 XII 2023 i związane Pouczenie Boga Ojca 13 XII 2023

 

9 X 2022


Mówi Maria Magdalena

:)


- Co jest w Twoim uśmiechu Mario Magdaleno?

- Ty wiesz.

- Uśmiechasz się, ale jesteś rozgniewana?

- Zagniewana.

- Tego nie chciałbym abyś się na mnie gniewała, czy była ze mego powodu zagniewana.

Wolałem poczekać aż przejdzie Twe zagniewanie na skutek moich działań?

- Rózga, chłopcze.

- Jak już nie ma odwrotu.

- Nie ma.

- No to nie ma.

- Jest dystans między nami.

- (:

- Chłopcze.

- Mario Magdaleno.

- Owszem, tak się nazywam.

- Potrafisz się pogniewać.

- Zagniewać.

-Tyle od Ciebie dostałem.

- Zatem?

- Niewart jestem Twych względów.

- Jesteś jednak Gniewem Boga Ojca. Dostałeś ten olbrzymi dar, że jest to    n i e o d w o ł a l n e,      lecz gdy będziesz mało się starał, folgował sobie do czasu Sądu Szczegółowego, czekają Cię niepotrzebne cierpienia.

- Tak.

:) (krótki śmiech).

Twoja elokwencja ucierpiała.

- Tak, Mario.

- Mario Magdaleno, nie spoufalaj się.

:)

Jesteś chory, masz połowę sił i chcesz jeszcze fizycznego cierpienia.

- Nie chcę.

- Skoro się o nie starasz. Jesteś pod moją opieką i ja stosuję swoją pedagogię, a że jestem herod baba:).

Biczowałam się i dałam to sobie co było mi potrzebne. Ciebie mam oszczędzić skoro nie oszczędziłam siebie dla Jezusa?

- Dam sobie chłostę.

-:) (Sceptyczny grymas).

Taka tam chłosta, nawet pręg sinych nie będziesz miał.

- Nie jestem sam. Mama cały czas siedzi mi w domu, ale jeśli będę sam czy przy jakiejś okazji.

- Nie będziesz mógł spać na plecach.

- To trudno.

- Zrobisz to dla mnie?

- Tak.

- Do krwi?

- Tak, tylko nie mam odpowiedniego narzędzia. Nie wiem czy dostanę w sklepie z dewocjonaliami, ale spróbuję tam gdzie dla koni czy coś takiego, albo sam zmajstruję.

- Do krwi.

- Dobrze.

-:)

- Gdzie dostać dobrą dyscyplinę:)

- :)

To najlepsze rozwiązanie.

- Tak Mario Magdaleno. Dla Ciebie.

- Dla mnie. Wtedy Ci przebaczę.

- Mario Magdaleno, taki skórzany pejcz chyba będzie w tych głupich sklepach...

- Nie, nie może być robiony z taką intencją. Albo sam zrobisz, lub kupisz. Najlepiej dyscyplina z krótkimi rzemykami.

- Zrobię to dla Ciebie.

- Jeśli zrobisz przywrócę Cię do łask.

- Tak, Mario Magdaleno.

- Pamiętasz co mówił Bóg Ojciec, że lepiej byłoby Ci wychłostać się do krwi niż to o czym Bóg Ojciec mówił. Nie chcę zatem niczego o czym by nie było mówione.

- Dostanę gorączki, bo jestem słaby, ale nic, nawet [gdyby], zresztą będę miał nowe ciało.

- Właśnie, aby dostać nowe musisz poskromić stare.


Maria Magdalena dotyka dłonią mego policzka, ale nie jest to tyle gest pieszczoty ile raczej braterski, nie wiem jak to określić. Nie odczuwam przyjemności tego dotyku jako od pięknej świętej.

Maria Magdalena całuje mnie jeszcze krótko w czoło.

- Do zobaczenia zatem jak na Twoich plecach pojawi się krew od dyscypliny. Wtedy przyjdę zaraz do Ciebie:)

- Dziękuję święta Mario Magdaleno.

-:)

Dotrzymasz?

- Tak.

- Błogosławię Cię

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Słowo Boga Ojca


13 XII 2023


Zapisz dziecko


Mówi Bóg Ojciec


- To Ja, Twój kochający tatuś.

Drogie Moje dziecko. Jesteś Moim Gniewem. Dobrze, że się korzysz, lecz musisz być wierny w jednej rzeczy, w głównym wymiarze i dwóch związanych.

Dzisiaj dostałeś od Matki Boskiej Ostrobramskiej pozwolenie w związku z trzydniowym wyjazdem.

Jednak proś i spraw Mi tę radość.

Nie skąpię Ci niczego, jednak ta rzecz jest ważna ponieważ z tej Ci najtrudniej zrezygnować. Moje kochane dziecko, kocham Cię Miłością wielką jak ocean.

Chcę się Tobą cieszyć jako Moim dziełem, co powtarzam. Proś a dostaniesz, byś mógł być wierny w tej jednej rzeczy i dwóch z nią związanych.

:)

Tulę Cię w ojcowskim uścisku.


:) Taka jest pedagogia Marii Magdaleny. Bądź wierny w przyjaźni ze świętymi i bądź wdzięczny. Zastępuje Ci Jezusa, do którego się upodobniła. Kochaj ją, oraz spraw by szybko wróciła do Ciebie.


Błogosławię Cię ojcowskim błogosławieństwem.

Ja Bóg Ojciec, Bóg odwieczny i Mocny. Praprzyczyna wszystkiego, Ostatnia Instancja.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.


- Dziękuję najdroższy tatusiu. Dziękuję.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

4 komentarze:

  1. Szczęść Boże. Dawno nie pisałem. Najpierw napiszę o tym co muszę, bo obiecałem:
    Jest noc { 20/21 grudnia }, budzę się ok północy, nie jestem w stanie wstać i zasypiam w dość dużym hałasie, bo myszy biegają i harcują, nie, nie w mieszkaniu ale w ścianach i po drugiej stronie sufitu. Pewnie przyszła ,,nowa" zmiana, bo śnieg prawie stopniał i te stare przepędzają te nowe. W końcu budzę się i wstaję do modlitwy. Modlę się leżąc krzyżem przy KNJ, wytrzymuję tak do połowy Różańca i chcę przerwać by kontynuować na kolanach, ale słyszę delikatny głos Pana Jezusa ,, Nie przerywaj", więc ostatkiem sił mówię do siebie- muszę. Zaczynam modlić się na głos, bo po cichu nie dam rady. Jednak zły nie odpuszcza i ,,wkłada" mi do ust włosy- stały jego numer- choć chcę mi się stale wypluwać te kłębki włosów, to jednak nie rezygnuję z modlenia się na głos- wtedy jak usta są otwarte to ma okazję do ,,wkładania" włosów- i dodaję jeszcze po słowach ,, Święta Maryjo, Matko Boża" słowa ,, Pogromicielko szatana" i tak mocno i wyraźnie modlę się. W pewnej chwili słyszę głos Pana Jezusa: ,, Wartość tego Różańca przewyższa wszystkie modlitwy całego dnia". I jeszcze ,, Opisz to". Tak dla jasności dodam tylko, że tych modlitw jest wiele godzin. Już bez problemów kończę różaniec i spoglądam na zegarek- jest 3,40 a więc słowa Pana Jezusa były ok 3,00. Gdzieś już słyszałem o ogromnej mocy modlitw nocnych a zwłaszcza o trzeciej !!! A niestety takich modlitw mało. Kiedyś, tak ok 2-3 lata temu, gdy modliłem się w nocy Różańcem, a była to godz ok 3,30 usłyszałem głos Matki Bożej ,,oprócz ciebie nikt inny teraz się w Polsce nie modli". Mówię cały czas o całym różańcu.

    OdpowiedzUsuń
  2. PAN BÓG- DUCH ŚWIĘTY BIERZE W SWOJE WŁADANIE NASZ CZAS I ZAPOCZĄTKOWUJĘ SWOJĄ ERĘ, ERĘ DUCHA ŚWIĘTEGO- ERĘ POKOJU.
    Jest 2 gru , jest nas- pierwociny Królestwa Bożego Nowego Jeruzalem- na modlitwach przy KNJ ok 70. Mimo mrozu wykonaliśmy zadanie i to z naddatkiem, bo jak odjeźdzaliśmy to przy KNJ, a już robiło się ciemno, trzy Siostry postanowiły jeszcze dalej się modlić. Jakże byłem wtedy wzruszony !!!.
    Jedziemy do Ostrożnego, do Siostry Czesławy- jest to miejsce Rany Lewej Ręki Pana Jezusa, miejsce to też symbolizuję Ducha Świętego- patrz moje Świadectwo z 21 01 2022, a na tym blogu w lutym 2022. Wieczorem Msza w kaplicy. I co tam widzę. Pielgrzymka z Łomży przejęła ,,dowodzenie" i to tak skutecznie, że Msza staje się tłem dla ,,gitary". Po Mszy { pierwsza sobota m-ca} wystawienie Najświętszego Sakramentu i to samo- rządzi gitara. Przypomniał mi się list B-pa Łomżyńskiego o sektach, a sam co robi, przecież ta pielgrzymka właśnie z Łomży, czyżby ustawka!!! Sprytnie to sobie zły wymyślił, a już ,,dobijają" do setki- ilość pielgrzymek. Pamiętacie może o miejscowości gdzieś w Polsce, że w czasie II- w św w tej wiosce był codziennie wystawiany Przenajświętszy Sakrament i modlitwy Różańcem i ani razu wroga tam nie było i nikt ze wsi nie zginął.
    W kaplicy w pewnym momencie dostałem znak: Miałem oczy zamknięte i nagle powiał mocny wiatr. Popatrzyłem na drzwi, były zamknięte. Na drugi dzień Msza w Szumowie- o 8,oo. W czasie Mszy ksiądz się plącze i nie ma znaku pokoju. Po wyjściu z kościoła prawdziwy cud- świeci słonce, co jest wbrew logice, bo wszędzie ciemne gęste chmury, a słońce mimo to przebija je, ponadto z zawrotną szybkością wiruję. Ponadto nasze wrażenia z Mszy są zgodne, czuliśmy się jakby w innej rzeczywistości, byliśmy ,,oszołomieni" i jakby nowonarodzeni. Słońce ,,odprowadza" nas do granic parafii i zapada zwykła aura- ciemny z całkowitym zachmurzeniem dzień. A dzień ten to 3 12 2023 r. - pierwszy dzień Adwentu i PIERWSZY DZIEŃ NOWEGO OKRESU- ERY DUCHA ŚWIĘTEGO- ERY POKOJU, a zarazem i Dzień Ducha Św, bo jak każdy 3 dzień m-ca. A ten początek zaistniał w miejscu, jedynym takim na świecie gdzie powinien właśnie zaistnieć, a i nazwa mówi sama za siebie Szumowo, a jak wiemy wiatr jest symbolem Ducha Świętego. I czy to przypadek, że właśnie my- Pierwociny Królestwa Bożego- właśnie my tam, gdzie ,,rządzi" Duch Św i to właśnie w tym dniu i to z różnych stron Polski tam akurat się znaleźliśmy!!! A rok przyszły to 24, czyżby jak było z Narodzinami Pana Jezusa z 24/25 podobnie będzie i teraz?{ ,,bóle porodowe", Ostrzeżenie}

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęść Boże
    W ciągu dnia czas szybko biegnie i nie wyrabiam się z odmówię iem modlitw stałych, czytaniem książek , poematu itp. na różaniec całe 4 części nie ma co myśleć. Mój dzień modlitewny zaczyna się od godz 19.00.
    Różaniec odmawiam od 24 do 3.00 w nocy , bo spać nie mogę i zamiast myśleć o wszystkim i niczym , odmawiam cały różaniec i koronkę o godz 3.00 wg intencji Enocha.


    I tak codziennie.
    Życzę wszystkim blogowiczom , czytającym , a przede wszystkim prorokom Cyprianowi, Namaszczonego wszelkich łask Dzieciątka Jezus Odnowiciela Narodu Polskiego.
    Panie Jezu miej nas w swojej opiece , ześlij nam swoich Aniołów
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest 3 grudnia- niedziela, na spotkaniu tak ok 40 osób, mimo zimna plan wykonaliśmy. Wracamy i dostaję światło od Boga Ojca, ażeby zajechać do Turzyna, bo właśnie jest Godz Miłosierdzia. Informuję obecnych w busie i wszyscy są chętni, a przecież podróż daleka i po maratonie modlitewnym. Niestety, mimo, że była to niedziela-tam o 12-tej Msza-a kończy się zapewne ok 14-15, nikt tam nie modli się w Godz Miłosierdzia i nikt nie korzysta z 12-krotności. Ciężko mi się na sercu zrobiło.
    Po powrocie, gdy modliłem się przy Krzyżu, a był to dzień 7 grud, czyli Dzień Boga Ojca dostaję polecenie od Boga Ojca, że jeżeli chcę coś dać w tym dniu to żebym porozsyłał SMSy, by zaczęli modlić się w Godz M. Porozsyłałem. Póżniej dowiedziałem się, że w niedzielę modliło się tam w Godz. M sześć osób. Bogu niech będą dzięki. I moja prośba, proszę zróbmy wszystko, by to polecenie od Boga Ojca mogło być w pełni realizowane, może telefon, może SMS, może tam modlitwa w GM.
    I na koniec składam wszystkim serdeczne świąteczne życzenia, począwszy od Proroka Cypriana, Proroka Cezarego, Sióstr i Braci danych mi było spotkać a także wszystkim czytającym: Niech Dzieciątko Jezus Wam wszystkim Błogosławi i Prowadzi, i Strzeże a Matka Boża chroni Swoim Przenajświętszym Płaszczem. Amen

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...