Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

23 V 2021 Zesłanie Ducha Świętego: Druga rozmowa z Marią Magdaleną : Patrzę po tym narodzie. Niewiele jest dusz prawych. Bardzo jesteście biedni Polacy. Wasz duch zatruty jak pisał wasz poeta, lecz ja odbieram to bardziej jakby wasz duch był stęchły, nieużywany i powiem wprost: zaśmierdziały

 23 V 2021. Zesłanie Ducha Świętego. Druga rozmowa z Marią Magdaleną: Patrzę po tym narodzie. Niewiele jest dusz prawych. Bardzo jesteście biedni Polacy. Wasz duch zatruty jak pisał wasz poeta, lecz ja odbieram to bardziej jakby wasz duch był stęchły, nieużywany i powiem wprost: zaśmierdziały.


Niechętnie umieszczam otrzymane Orędzie tego samego dnia (kiedyś było inaczej). Jednak jest Zesłanie Ducha Świętego i chciałbym aby czytelnicy przekazów przeze mnie, otrzymali też strawę duchową, którą ja otrzymałem. C.P.


Poprzednia rozmowa z Marią Magdaleną w której mówi między innymi o swoich słowiańskich korzeniach z polskich Amazonek:

26 IV 2021 Rozmowa ze świętą Marią Magdaleną (cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com)


............................................................................

Druga rozmowa z Marią Magdaleną.


Niedziela Zesłania Ducha Świętego 2021


00: 50


- Witaj Krzysztofie.

- Witaj Mario Magdaleno, dziękuję, że przyszłaś dla mnie i dla innych.

- Tak, przyszłam dla Ciebie, inni zaś także będą czerpać z tego pożytek.


- Utul się w moich ramionach, matczynych i siostrzanych.

- Tak, Mario Magdaleno.

-:)


( Maria Magdalena objęła mnie dłońmi za głowę i modli się)

- Widzisz, cały czas się modlę. Nie można się mało modlić. I na kolanach odmawiając modlitwy, i wewnętrznie. Jeśli obowiązki stanu na to pozwalają. U Ciebie pozwalają, a nawet jest to Twój obowiązek.

Twoja modlitwa ma dużą moc, bo przecież niewiele odmawia Ci Jezus, nasz Pan traktuje Cię szczególnie.


Twoja modlitwa jest potrzebna dla Polski, grzeszników, zwłaszcza Polaków grzeszników, także dla dusz czyścowych. To wszystko są Łaski i zasługi dołączone do zasług Jezusa Chrystusa z których Ty możesz skorzystać, z którego to skarbca dostajesz. Trzeba je wykorzystać bo kończy się ten świat, przemija jego postać. Dlatego możesz dostawać takie Łaski i tak łaskawy może być dla Ciebie Jezus Chrystus, Bóg Ojciec i Duch Święty. Trójca Święta nie żałuje Ci niczego. Jesteś Gniewem Ojca, choć teraz fizycznie nim jeszcze nie jesteś, to rzucałeś przez rok klątwy Boże i tylko Ty to mogłeś robić a i nadal możesz rzucać klątwy nie publiczne, prywatne, gdy ktoś Ci zajdzie za skórę, jak to mówicie:).

Skończył się czas Miłosierdzia, nadchodzi czas Bożej Sprawiedliwości więc i klątwy się skończyły.

Zaś ów kryptożyd Marcin Jędrychowski przypieczętował swój los.

To, że nie rzucasz już klątw, Bóg nie pozwala Ci rzucać nowych klątw, to tym gorzej dla tych ludzi na których mogłyby być rzucane. To może ocalić przed piekłem.

Lecz już czas klątw rzucanych przez Ciebie skończył się, oprócz klątw, które rzucasz prywatne, dlatego że ktoś Ci świadomie, czy nie, uczynił krzywdę.

Nie nadużywaj tego, bo to klątwa Boża. Nadal też nie musisz się oczyszczać, bo zdjęta jest z Ciebie wina.


:) Cóż, mój chłopcze.

Tak to jest z wami, mężczyznami, dzisiaj. Bowiem w głębi ducha jesteś dużym chłopcem. Jednak mój chłopcze potrafisz płakać ( zwykle łzy zbierają Ci się tylko w oczach) nad waszym krajem. Tak było dawniej tak jest i teraz.

Płakać Ci się chciało gdyż już w tamtym roku po ledwie trzech tygodniach marcowego „lockdownu” widziałeś zamknięte miejsca w Krakowie, zlikwidowane. Tak jest i teraz. Pochylasz się nad cierpieniem każdego Polaka.

Współczuj im w nieszczęściu, nie rozmawiaj z nimi, bo nie warto.. Chyba żeby ktoś zrujnowany przez lockdown szukał Twego pocieszenia, wtedy pocieszysz.


I wy nie rozmawiajcie o obecnej sytuacji. Nie warto.

Polacy są tchórzami, przeciętni Polacy, Polki.

To jest tchórzostwo ducha.

Stoją w miejscu.

Ciebie rugałam, ale Ciebie kocham bo jesteś tego wart. Co zaś jest wart przeciętny Polak, Polka? Skrzywienie wewnętrzne – bełkot postaw i poglądów przypominających zwarzoną potrawę, pyszałkowatość przy braniu narzuconych poglądów za swoje, brak miłości do Ojczyzny.


W głowach mają „ papkę potworną” jak pisał wasz ( choć nie Polak) poeta.


Patrzę po tym narodzie. Niewiele jest dusz prawych. Bardzo jesteście biedni Polacy. Wasz duch zatruty jak pisał wasz poeta, lecz ja odbieram to bardziej jakby wasz duch był stęchły, nieużywany i powiem wprost: zaśmierdziały. Taki jest duch przeciętnego Polaka: zaśmierdziały. Zrozumieją to Ci, którzy mają takiego ducha gdy zostaną oświeceni w Oświeceniu Sumień, lecz czy ktoś, kto nie pracował nigdy nad sobą, poza tym co wymaga od niego świat, może się trwale nawrócić? Dusza jego jest jak lotny piasek. Wieje silniejszy wiatr i niesie piasek, który się biernie temu poddaje.

- Dobrze Krzysztofie to powiedz jakie kobiety lubisz:) Maria Magdalena się śmieje.

- Uff, Mario Magdaleno. Mówisz podobnie jak Jezus, widać, że jesteś blisko Niego. Rugałaś mnie a tylko Jezus mnie rugał i też < „przecież”? C.P>. poruszał ten temat.

Jakie lubię, żyjące czy święte?

- :) Żyjące.

- No cóż, nigdy nie miałem jednego ulubionego typu. Nie szukałem też nigdy ideału.

- To prawda, byłeś rozsądny i nie miałeś też wykraczających poza rozsądek wymagań co do urody.

Znałeś kilka odpowiednich kandydatek, znałeś bliżej, ale Pan tak tym pokierował, że nic z tego nie wyszło:) to było celowe działanie Pana, bo przecież znał Twoją przyszłość:).

- Zawsze lubiłem kobiety religijne, ale nie przykościelne, jak je określałem. Uważałem, że w rodzinie to kobieta powinna być bardziej religijna niż mąż jako ta która głównie wychowuje dzieci.

- I taka jest prawda. To my niewiasty okazałyśmy się bardziej religijne pod Krzyżem, przed Zmartwychwstaniem, w jego czasie.

:)

Typ urody, który Ci odpowiadał jest moim typem urody. Nie wiesz jak dokładnie wyglądałam, ale byłam w Twoim typie, za życia.

Podobały Ci się kobiety, które były w < odczytane jako „tym” ? C.P.> z domieszką krwi Wschodu, lub tak wyglądające. Nie tylko takie lecz w znacznej mierze.

Ostatnio zwróciłeś uwagę na urodę pewnej Gruzinki. Też ci odpowiada. (Napisz jaka)

< https://youtu.be/Qov6HoNZEJs

A tu polski akcent.

https://youtu.be/HRCrCCzfArA

Tutaj ich chyba największy przebój, z gruzińskiego studio i w Polsce:

https://youtu.be/-bfGi2EkU_A , https://youtu.be/rk0k-D9G2OE

To niewiasta z muzycznego tria z Gruzji. Najładniejsza z tej trójki, czy ściślej pisząc: jedyna ładna. Choć Pan Bóg dla równowagi dał jej najsłabszy głos z nich. Napiszę przy okazji aby ktoś nie zrozumiał źle mego gustu, tej która jest na czele nie trawię gdy idzie o typ urody, nie mogę znieść tej odmiany z ostrymi rysami i niby to jeden naród, ale z nią nie umówiłbym się nawet na niewinną towarzyską pogawędkę, chyba, że służbowo, choć jest młoda C.P>

W blondynkach zacząłeś gustować w późniejszym już wieku. Jak Twoje siły życiowe zaczęły słabnąć.

Blondynki były w Twoim dzieciństwie, potem ciemnowłose, wręcz czarne włosy, potem znów blondynki. Lecz zawsze pociągał Cię naturalny brąz, gdy idzie kobiece włosy, lub kolor czekolady, a twarz lekko smagła.

- To prawda, Mario Magdaleno, chociaż..

-:)

- Będzie mi się podobać taka jaką Pan mi da, a jakby tego nie było to miałbym święty spokój.


- Nie chciej świętego spokoju tu na Ziemi. W Niebie też [ go] nie pragniemy. Jesteśmy zaangażowani w to co się dzieje na Ziemi. To, że drugi raz z Tobą rozmawiam to i dla mnie jest zasługą w Niebie. Nie każdy święty może z Tobą rozmawiać. To prawda, mówiłam, że kobiety tylko mają do Ciebie cierpliwość, ale świętych niewiast jest wiele.

-:)

- Daleka droga to, Magdaleno, chociaż bliska. Moją narzeczoną poznam najpóźniej w roku 2023, licząc czas kiedy mamy się pobrać po roku narzeczeństwa.

- Najbardziej odpowiadał by Ci wiek gdyby była rok młodsza. W chwili ślubu, lecz w oczach Pana nie jest to odpowiedni wiek na ślub. Musi być ten rok więcej. Za to dostaniesz narzeczeństwo i miłość platoniczną w tym wieku Twojej narzeczonej, który najbardziej Ci odpowiada.

- To teraz, ale czy nie zmieni się w przyszłości?

- Pewne rzeczy w Tobie pozostaną. Gdybyś stracił pragnienie krwi, nie mógłbyś wykonać zadania. Tak i kilka rzeczy w Tobie pozostanie.

- A Fulla Horak jak jest blisko Boga?

- Miała tajemnicę poznania. Jest bardzo wysoko w niebiańskim kręgu.

- Dziękuję też, że wtedy był święty Jan. To piękne, że byliście oboje, jedno po drugim, następnego już dnia. Rozmowa ze świętym Janem jest kojąca, uspokajająca.

- I nic dziwnego. Kim jest wszyscy wiecie. Ty zaś potrzebowałeś kogoś takiego jak święty Jan i kogoś takiego jak ja.


- Mówisz, że chciałbyś mnie zobaczyć? Najpierw Matka Boża i Jezus. Czyż coś może przewyższyć ( dla Ciebie) Twoje słodkie rozmowy z naszym Mistrzem? Czytam je i uśmiecham się. To literatura mistyczna najwyższej próby. A rozmowy są z ziemi. Są żywe, nie są to rozmowy ukształtowanego ducha ciążącego ku światłu, lecz człowieka, tak jak nieukształtowani Apostołowie z Jezusem.

Wezmę Cię za rękę i zaprowadzę do Jezusa. To Jego obecności Ci brakuje, nie mojej.

Miałeś dziś przekaz od Ducha Świętego < Ściśle to było wczoraj od 22-giej, ale Niebo tak jak wcześniej Pan Jezus nie traktuje zawsze ściśle nowego dnia od godziny 24- tej: 00, tylko jeśli nie śpię, czuwam, często jako kontynuację dnia poprzedniego jako dalej ten sam dzień, choćby była druga w nocy, czy nawet czwarta nad ranem C.P.>, który z względu na rzeczy intymne nie będzie publikowany. Twoje tęsknoty, bo nie nie czujesz się godny, poszły w stronę człowieka, choć niebiańskiego, czyli moją.

- Zapewne tak.

-:)

(pauza)

- Dziękuję święta Mario Magdaleno.

- Będziemy jeszcze rozmawiać.


Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Rozmawiał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...