Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Satyra - zdyscyplinowany pacjent



To kolejna satyra po czteromiesięcznej przerwie w tym samym tandemie ( teraz pseudonim osoby rysującej „Arbuzek”).

Mój jak zawsze pomysł i tekst.

Wydaje mi się, że rysunek jest nawet najlepszy z dotychczasowych ( piszę o samym rysunku, nie o jakości satyry), artysta, który nie rysował wcześniej rysunków satyrycznych wprawia się:)

Pomysł jest dość niedawny, z tego roku już.

......................

Rysunek objęty jest prawami autorskimi. Niedozwolone jest komercyjne wykorzystanie go. Wolno go rozpowszechniać tylko z podaniem linku do źródła, mojego blogu z Orędziami lub strony Przymierza Miłości. Jeśliby jakaś strona lub kanał odrzucały link może być podana tylko nazwa mojego blogu z Orędziami lub strony Przymierza, ale zawsze musi być źródło. Tak jak w poprzednich satyrach wykonanie rysunku jest opłacone. ( Jak zawsze w takich wypadkach za akceptacją Pana Jezusa).

CP



                                            Rysunek powiększa się przez kliknięcie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...