Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Moja opinia w sprawie tak zwanych morgellonów, - samoporuszających się mikrowłókien pod wpływem ciepła

 

Moja opinia w sprawie tak zawnych morgellonów, - samoporuszających się mikrowłókien pod wpływem ciepła.


Niedawno temu natrafiłem na komentarz w tej sprawie, potem ktoś mi podrzucił materiał. Z początku nie wiedziałem co o tym sądzić, ponieważ materiał był dziwny, to znaczy nieudany, a można było uznać, że ktoś gra wariata.

Mianowicie w maseczce medycznej, czyli takiej jaką może kupić przeciętny człowiek w różnych miejscach a nazywaną medyczną, ktoś pokazywał czarne dwa włoski, które tam znalazł pod powiększeniem. Twierdził, że one się poruszają i pomagał im igłą, łapał je. Po tym materiale nie wiadomo było czy to kpina, czy komuś nie wyszło podzielenie się tym, bo nie udało mi się zauważyć aby to samo się poruszało.

Jednakże jakieś 10 dni temu jednak zanalizowałem problem. Obejrzałem kilka innych materiałów, w tym obcojęzyczne i nie mam wątpliwości:

- Tak, nie tylko w maseczkach medycznych, ale i patyczkach do wymazu testów coronawirusowych, a także jak była podana informacja, ale czego już nie widziałem, także w tamponach dopochwowych takie mikrowłókna są.

Nie mam wątpliwości bo opieram się na swoim doświadczeniu, doświadczeniu w analizie zjawisk i rzeczy od 30 lat, ale przede wszystkim na nabytej wprawie i doświadczeniu w tak zwanym śledztwie obywatelskim dotyczącym 10.04.2010 latach przede wszystkim 2010- 2016 do wiosny, ale i analizie w tym czasie i potem operacji fałszywej flagi i wielu innych rzeczy jak chemtrails, niebocentryzm, starożytna Lehia i inne. I wiem, że to co zobaczyłem jest prawdą. Przynajmniej takie jest moje zdanie.

Zatem pod mikroskopem a także pod dużym szkłem powiększającym można zobaczyć jak znajdujące się w białej włóknienie maseczki medycznej czarne mikrowłókna, zwykle dwa, może trzy czasem są znajdowane, pod wpływem ciepła same przemieszczają się, rozwijając się i skręcając jak robak. Dlatego też niektórzy nazywają je robakami. Mają być one całkowicie syntetyczne, a zasady dzięki której poruszają się pod wpływem ciepła nie znam. Co do samego poruszania się jednak nie mam wątpliwości.

Po co to jest potrzebne? Skoro pod wpływem ciepła ten „robak” przemieszcza się, to łatwo może dostać się do organizmu i tam dalej wędrować stając się nieusuwalnym i szkodzić. O ile jedno mikrowłókno może nie wywołać spustoszeń, niewiele zaszkodzić, o tyle dziesiątki ich i setki na pewno to uczynią. A przy częstej zmianie maseczek medycznych można sobie zaaplikować ich zapewne w ciągu roku dobrych kilka setek.

Mimo wszystko i mimo wiedzy o chemtrails itd. patrzyłem na te samoporuszające się włókna pod wpływem ciepła, mrugając oczami, i można rzec nie wierząc w to co widzę, choć wiedziałem, że to co widzę jest prawdziwe.

Info o mikrowłóknach powziąłem oczywiście dawniej przy okazji chemtrails, ale nie pamiętam abym wiedział, czy tamte zrzucane z samolotów wraz z innymi substancjami mikrowłókna poruszały się same pod wpływem ciepła. Nie wiem może działały i w ten sposób może nie, ale informacji tego typu nie miałem. W każdym razie wiedza o mikrowłóknach zalegających w organizmie i zrzucanych złośliwie specjalnie aby szkodzić człowiekowi nie była mi obca.

Teraz ( a może już dawniej) mamy to w maseczkach medycznych, ( czy może tych białych dziobatych z włókien też) patyczkach do wymazu coronawirusowego czyli końcówce tego patyczka z włókna i podobno w tamponach – i tu trudno mieć wątpliwości tego akurat nawet nie widząc).

Charakterystyczna jest tutaj bezczelność, pokaz, który jest przy różnych operacjach fałszywej flagi ostatnich lat i innych rzeczach. Na przykład przy WTC 2001 barki które wywoziły ciała miały napis: „fresh kills” czyli „ świeźi zabici” dosłownie.

Bezczelność ta polega na tym, że te mikrowłókna są innego koloru, czarnego, zatem bardzo łatwe do zobaczenia, choć nie gołym okiem zapewne, ale przy bardzo dobrym, ponadprzeciętnym wzroku i to prawdopodobnie jest możliwe, bo sam pamiętam jak widziałem i co dostrzegałem w dzieciństwie. W każdy razie łatwe do zobaczenia.

"Pozwolimy wam to zobaczyć i co nam zrobicie? Pokazują to w Internecie, filmy niech mają nawet po 100 tysięcy i więcej wejść i są w różnych krajach i co i nic. Tak jak i przedtem tak i teraz. Robaczki." Tak mniej więcej to wygląda z ich strony.

Trudno sądzić, że to mikrowłókna muszą być akurat w kolorze czarnym bo inaczej nie działałyby.


Co robić? Osoby, które muszą nosić maseczki niech nie noszą tych medycznych. Jeśli zaś ktoś jest przymuszany do medycznych. Cóż.

Zrobić eksperyment najpierw w domu – w tym celu trzeba wydać na mikroskop 80 funtów. Taka cena jest podawana przy mikroskopie najczęściej do tego używanym - podłącza się go do monitora komputera, a potem zrobić pokaz w miejscu pracy.

Druga możliwość to przebadać swoje maseczki. Może akurat jakaś drobniejsza polska firma która je robi nie postępuje zbrodniczo i nie dodaje tych mikrowłókien. Albo też przejrzeć pod mikroskopem. Udokumentować rzecz i firmę i powyjmować je, a potem nosić jak najdłużej tę samą maseczkę.

I w tym wypadku jeśli byśmy zakładali wiele razy to samo i w innych polecam srebro koloidalne do oczyszczenia. W sklepie zielarskim kosztuje około 15 zł buteleczka. Jeśli spryskamy na przykład maseczkę bawełnianą może nam to starczyć spokojnie na dwa trzy dni, nawet jakbyśmy ją zdejmowali wiele razy i brali do rąk.

Srebro koloidalne jest też dobre do rąk. Nie wysusza skóry i nie ma też tam spirytusu, którym maseczki popsikać nie możemy i na pewno nie ma szkodliwych dodawanych substancji, które być może są dodawane celowo w różnych odmianach tych spirytusowych preparatów dezynfekcyjnych.

Przede wszystkim zaś czynić egzorcyzm nad takimi maseczkami zwracając się do największego egzorcysty Jezusa Chrystusa, także św. Michała Archanioła i Matki Bożej prosząc o likwidację tych szatańskich szkód w swoim organiźmie, które producenci maseczek w zamyśle chcą ludziom czynić.


Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)


..........................................................

Przypomnę, że teraz w tej wersji bloga jest dostępne archiwum i tagi.  O tym poniżej

Forma "Dodatków" jaka jest (cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...