Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

11 V 2021 Przekaz od Ducha Świętego

 

11 V 2021


Mówi Duch Święty:

- Moje drogie dziecko. Jesteś bardzo sensualny i Twój mistycyzm dawniej był sensualny. Lecz duch króluje.

Będzie harmonia Ducha i Ciała po Zmartwychwstaniu.

Nie tęskniłeś za Niebem w pełni dlatego że tam nie ma Zmartwychwstania Ciał. Żartowałeś nawet, że dusze w Niebie i święci są czymś upośledzonym:) (Duch Święty się śmieje) w stosunku do was, ludzi na Ziemi, bo jesteście w ciele.

Tak was stworzył Bóg i tacy macie być po Zmartwychwstaniu. Przecież wasz Pan Jezus Chrystus taki jest i taki ukazał się niewiastom i Apostołom ( i innym przecież wielu).

A od tego czasu dopiero wasza wiara (ludzi) ma sens, bo gdyby Jezus Chrystus, Pan wasz, nie Zmartwychwstał to nie miałaby sensu. Dlatego w pełni grzech Adama i Ewy będzie naprawiony po Zmartwychwstaniu Ciał.

A Ty masz ten przywilej, że od roku ponad nie grzeszysz w ciele i w duchu przez zdjęcie winy. Jednak jesteś rugany przez swego Pana i przez świętą także:) i upominany przez innych świętych jakbyś tę winę miał. Tak jest i teraz. Jesteś w ciemności, choć małej bardzo, bo Jezus jest nadal dla Ciebie bardzo łaskawy. Twoja stała choroba, która znowu się nasiliła, Twój wypadek, nie są oznakami nie łaskawości. Mimo, że masz teraz przeprowadzkę, jeden potrzebny wyjazd a i na koniec miesiąca malarz chce przyjechać do Ciebie z obrazami i oczekuje gościny:).

Tak, to trudne, zwłaszcza w przypadku Twojej stałej choroby, która wiele rzeczy utrudnia bardziej niż większość innych chorób. I upokarza też Cię:).

Ja, Duch Święty z mocą Cię błogosławię w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.


- Duchu Święty < nieczytelnie zapisany fragment. Chodzi o to, że umyka mi smak jak dawniej. Nie chodzi oczywiście o smak w znaczeniu organoleptycznym, to taka moja przenośnia. C.P >, zakochania w pąku czereśni, czy miłości do biedronki na źdźble trawy.

- To wszystko jest, ale przygaszone. Nigdy dotąd nie byłeś stale chory, a potem swoją stałą chorobę odczuwałeś okresowo tylko. Lecz od wiosny 2019 jest ona nasilona i nie masz dlatego radości życia.

Jak powiedziała Maria Magdalena gdybyś był zdrowy i czuł się zdrowy to byś opanował to za co jesteś rugany. Taka jest prawda i My, Bóg w Trójcy Przenajświętszej znamy ją.

Dlatego jest Ci wybaczone choć nie ma winy, bo będąc zdrowy postępowałbyś inaczej.

Amen.

- Dziękuję Najukochańszy Duchu Święty, Mój Promienny Panie.

Dziękuję za wszystko i przepraszam za wszystko.

Najświętszy Duchu wpłyń w me ciało, kości i zęby.

- :) To często powtarzasz, dlatego pozwoliłem byś to zapisał dla innych.

Kochałeś Mnie poprzez przyrodę w znacznej części.

Dlatego Twój mistycyzm jest zmysłowy (sensualny).

Jednak proś Mnie bardziej abym wpłynął w Twego ducha, do Twej duszy i oświetlił jej mroczne zakamarki, abym zamieszkał w Tobie.

A w zdrowym ciele zdrowy duch.

Amen moje dziecko

- Dziękuję Najukochańszy mój Panie.

-:)


Słowa Ducha Świętego otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

1 komentarz:

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...