Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Pytanie w sprawie nowej formy graficznej "Dodatków"



Jak zauważyli wszyscy, którzy wchodzą na stronę Dodatki czyli miejsce gdzie teraz ( od września 2020) są umieszczane Orędzia, niedawno zmieniłem formę graficzną na inną dostępną. Uznałem, że jest na tyle dużo materiałów w Dodatkach, że trzeba to zrobić aby był łatwy dostęp do wszystkich materiałów. I tak jest, na początku w tej wersji pokazują się tagi, ale na dole bloga jest podział na lata i miesiące jak w macierzystym blogu. (Oczywiście to w wersji na komputer, w wersji na komórki tego nie ma).


Jednakże równocześnie z tą zmianą spadła drastycznie ilość wejść na blog a ściśle na konkretne materiały, na kilka dni przywróciłem starą wersję i znowu ilość wejść wzrosła do poprzedniego poziomu, dałem na powrót nową i znowu spadek. Nie wiem czy może mieć to cokolwiek wspólnego, tylko sygnalizuję ten dziwny przypadek.

W tym samym czasie wyszukiwarka prawie nie pokazywała mi macierzystego blogu z Orędziami jak i Dodatków, potem już to się unormowało. Jeśli to ma związek to nie rozumiem tego, adres jest przecież taki sam, choćby nie wiem jak zmieniła się forma graficzna.


Pytam więc Czytelników, jeśli ktoś ma tutaj jakieś przemyślenia, czy spostrzeżenia, niech się podzieli albo w mailu albo w komentarzu w Przymierzu Miłości pod ostatnim przekazem przeze mnie otrzymanym.


Czy mam zmienić formę na poprzednią? Lecz związku ze spadkiem ilości wejść nie potrafię zrozumieć poza tym nie wyświetlaniem się w wyszukiwarce, ale może to dotyczyło tylko mnie.

Lecz jeśli ktoś nie wchodził na blog z wyszukiwarki to go raczej nie dotyczyło.


Z Panem Bogiem


Krzysztof Michałowski

1 komentarz:

  1. + JMJ

    Jednakże w poprzedniej wersji, która była około miesiąc, nastąpi przekłamanie w stosunku do tej, która była od początku. Ponieważ kilka artykułów było dostępnych bez otwierania się nie było jasności co do ilości wejść. Przekłamanie, mimowolne będzie miało takie znaczenie, że nawet przy takiej samej ilości wejść w wyświetlanej dziesiątce najbardziej czytanych materiałów nie znajdą się nowe bo ilość wejść rozłoży się na kilka. Tym samym będzie to tak jakby najbardziej czytane materiały zakończyły się na marcu 2021 i nie dochodzi żaden nowy choćby więcej osób przeczytało nawet przekaz niż w zawartych w " dziesiątce". Tak to wygląda.
    Ta barwa pomarańczowa też nie jest dobra. ( Na pomarańczowo jako kolor pustyni podkreślałem zawsze tam gdzie w przekazach było o Izraelu). Oczywiście to jest do poprawienia, podrasowania wedle możliwości jakie daje ta platforma blogowa, ale tak na starcie jest.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...