Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Święty Andrzej Bobola 24 I 2024 Pouczenie (przesłanie) dla duszy

 + JMJ

Przypomnienie:

Podkreślenie kolorem (jeśli występuje) jest ode mnie, natomiast rozstrzelony druk, oraz podkreślenie jest podane w przekazie.

C.P.


24 stycznia

Środa

01:45

Mówi święty Andrzej Bobola

:) Dałem Ci znak, że pomyślałeś o mnie nagle, a potem otworzyłeś plik przy porządkowaniu swego komputera nie wiedząc, że dotyczy mnie i tylko on z plików, które porządkowałeś dotyczył mnie. Zaś pomyślałeś tuż przed otwarciem tego pliku, sekundę przed.

Oto jestem, Ja, święty Andrzej Bobola, w bliskiej już przyszłości główny patron Polski, tym samym najważniejszy patron Polski. Już teraz nim jestem w niebiańskim rozumieniu,    n a j w a ż n i e j s z y m   Patronem Polski i Łaski mam większe niż inni patroni Polski, choć będą one największe gdy będę nim przez Polaków uznany, przez papieża zatwierdzony jako główny Patron Polski. Przez polskiego papieża.

Potrzeba Ci męskiej opieki i męskiego, duchowego towarzystwa, zwłaszcza do czasu Prześwietlenia Sumień.

Nie wystarczy Ci wspaniałe i słodkie dla Ciebie towarzystwo świętej Marii Magdaleny. Musi być bliskie męskie, kogoś jak starszy brat, także ojciec, kapłańskie.

I nie może być lepszej dla Ciebie niż moja.

Ja jestem głównym Patronem Polski - Nowego Jeruzalem i ja jestem ( od teraz) Twym duchowym opiekunem (męskim opiekunem), bowiem takiej opieki Ci potrzeba.

Podkochujesz się w świętej Marii Magdalenie do mnie zaś będziesz miał stosunek jak do starszego brata i ziemskiego ojca. Kapłan jest ojcem wielu. Teraz zaś w szczególny sposób jestem Twoim ojcem. Ojcem duchowym i opiekunem.

Teraz w styczniu, w czasie Twych urodzin, 16 stycznia, był Duch Święty, bowiem to pierwsza Twoja miłość i najpierw był On, potem Jezus dopiero, gdy do Ciebie przyszedł.

Jako drugi jestem ja, gdyż teraz, w styczniu, przekazy Marii Magdaleny < tzn po opublikowanym ostatnim z 8 stycznia C.P.> były krótkie i prywatne dla Ciebie, pouczenia takie jak dawał Ci Jezus.

:)

Przyjacielu, Wybrańcu Boży. Taki jaki jesteś w swej konstrukcji, takiego wybrał Cię Bóg. Dlaczego uczynił Cię Swym Gniewem:). Masz ku temu jako człowiek pewne predyspozycje, potrafisz karać i łatwiej możesz dowodzić zabijaniem cywilów niż każdy z mistyków i w Polsce i za granicą, każdy z prawdziwych mistyków katolickich.

Lecz czy masz tylko zalety?

:) Było powiedziane tyle razy, że jesteś bardziej skłonny do złego niż przeciętny polski katolik, z wyższym wykształceniem, po studiach (dziennych) i ta skłonność do zła przeszkadza Ci w wypełnieniu Bożej misji dotąd.

Dotąd Ci przeszkadza, bo nie może być użyta do wytracania (dowodzenia wytracaniem).

Ba, przecież na początku przekazów, w 2016 roku, zaciskałeś nawet pięści do Jezusa w odpowiedzi na Jego miłość, ledwie miesiąc po otrzymaniu pierwszych przekazów w październiku.

:) Nie trać ducha, bo to przypomniałem. Uświadamiam Ci jakie są Twoje wady byś mógł z nimi walczyć. Zasmuciłeś wtedy Jezusa, dałeś też trochę goryczy swej przyjaciółce świętej Marii Magdalenie.

Jak wiadomo ja miałem wiele wad, lecz bardzo nad sobą pracowałem.

Kiedyś pracowałeś nad sobą, lecz gdy zacząłeś iść Bożą Drogą pojawiły się trudności.

Nie zrozumiałeś iż potrzeba się bardziej starać, niż gdy nie oddałeś się Panu wcześniej i byłeś zawsze praktykującym katolikiem.

Często utrzymanie Twej Drogi Bożej wisiało na włosku:)

Teraz zaś Niebo przekazało Ci iż dar nie będzie cofnięty, nie tylko tego, że jesteś mistykiem – prorokiem, ale przede wszystkim tego iż jesteś i będziesz Gniewem Boga Ojca.

:)

Św. Andrzej Bobola pogłaskał mnie po głowie.

Jeśli chodzi o kobiety trzymaj się tego co Ci zalecone. Niech podobają Ci się tylko w wieku świętej Filomeny i w wieku szekspirowskiej Julii Capuletti i tego m u s i s z się trzymać. To moje, mocne zalecenie dla Ciebie.

Ponieważ jest tak iż myśli o Twej narzeczonej trzymają na uwięzi Twe chucie i widzisz to narzeczeństwo jako czyste i w wyobraźni spacerujesz dużo z narzeczoną, czasami trzymając się za ręce, zakochany, tak i myśli o jej rówieśnicach idą podobnym torem.

Owszem nie widzisz ich często, lecz staraj się aby podobały się Ci się tylko w tym wieku, wtedy nie będzie pożądliwości i nietypowej rzeczy za którą jesteś rugany.


:)

Mój kochany Krzysztofie. Jesteś Gniewem Boga Ojca. Wielkie Twe zadanie, wielkie staranie się w przyszłości. Wielki trud.

:) Wiem, że uśmiechasz się. Trud. Ja bardzo się trudziłem dla Chrystusa. Nie mówimy o końcowych cierpieniach, męczarni, lecz do tego czasu.

Zatem i Ty mimo nadludzkich możliwości danych Ci z Nieba jak nikomu dotąd, będziesz się trudził i mimo Twych niespożytych sił będzie to wielki wysiłek.

:)


Co do tej rówieśnicy. Wiem doskonale, że ma utrudnienia, lecz to ona winna do Ciebie przyjechać. Do Ciebie, to znaczy tam gdzie mieszkasz.

Nie jest już tak iż masz siły w podróży aby pracować na laptopie cały czas czy inaczej wykorzystać podróż.

Bóg niewiele rzeczy Ci zabrania, mniej niż  k a ż d e m u     katolikowi i nie zabroni Ci odwiedzin jej, ale to ona powinna przyjechać. Jednak gdyby Ci się nadal podobała, gdyby to wróciło, to sam rozumiesz. Winny Ci się podobać tylko dziewczęta w wieku świętej Filomeny i Julii Capuletii, przede wszystkim zaś te pierwsze, bo w tym drugim wieku, rok starsze będą kojarzyć Ci się już z małżeństwem, więc może przyjść do myśli o akcie płciowym.

Niech nie podoba Ci się zatem żadna twarz dziewczyny starsza od nich, widziana przypadkiem. Wywołać to bowiem może pożądanie. Zauważysz urodę, lecz patrz na to, jak co najwyżej malarz na modelkę i powiedz sobie żartobliwie „za stara”, bo Twoja narzeczona nie będzie w wieku studenckim.

Te zabiegi są konieczne abyś utrzymał odpowiednią dyspozycję. I w domu i poza nim, na wyjeździe.

- Dziękuję święty Andrzeju Bobolo za pouczenie i pokazanie, że to ważne.

- Musisz się tego trzymać inaczej Twoja dyspozycja nie będzie dobra.

M u s z ą    Ci się tylko podobać dziewczęta w wieku twej narzeczonej. W ten sposób unikniesz pokus, bowiem masz < nieczytelnie zapisane dwa słowa C.P> do tego narzeczeństwa, raz ze względu na swą konstrukcję, a dwa iż Pan Jezus powiedział iż tu za wcześnie na współżycie i takie może być dopiero rok później.

Musisz się tego trzymać.

Możesz zauważyć urodę i docenić ją, jeśli tego warta, lecz bez wewnętrznego poczucia, że chciałbyś taką młodą kobietę za ukochaną, po tym co widzisz.

Tym samym wdzięki kobiet widziane, zwłaszcza gdy będzie ciepło, eksponowane przez nie grzesznie, nie będą Cię interesować.

Musisz być jak chłopiec, któremu podobały się rówieśnice i nawet raził biust starszej rok dziewczyny i wydawał Ci się za duży.

- Nie jest to bardzo proste, lecz nie ma dla Ciebie innej drogi.

Wtedy też z automatu nie będzie tego o co byłeś rugany.

- No tak, ale moja narzeczona ma wyglądać te 3, 4 lata więcej.

- Jednak będzie miała tyle lat co święta Filomena gdy cesarz zapragnął ją za żonę. A i to rozpoznasz. Gdybyś popatrzył na dziewczynę w wieku świętej Filomeny, dojrzalej wygladającą, rozpoznasz ile ma naprawdę lat.

- No tak, czcigodny nasz, wielki męczenniku, ale jak patrzę na taką dziwnie to odbiera.

- Nie przejmuj się tym, ważne że Twoje spojrzenie wtedy jest czyste i nie pragniesz grzesznych rzeczy:).

- Dziękuję. To już wiem jak. Tak się przestawić.

- To konieczne. Musisz się zmienić a bez tego nie da się.

Takie podobanie się musi zostać wdrukowane niejako w Ciebie abyś odpowiedział na uczucie po przemianie i było z Twojej strony, tym bardziej iż będziesz miał przecież z wyglądu blisko 30 lat, więc z natury rzeczy w obszarze Twego zainteresowania byłyby kobiety dwudziestoparoletnie i nawet niewiele młodsze od Ciebie a jednak muszą podobać Ci się w wieku świętej Filomeny.

- Uff, to piękne, ale jednak..

- :) Cóż, Pan przychylił się do Twej konstrukcji. Podobają Ci się kobiety w różnym wieku, lecz ta narzeczona, także ze względu na wiek da ci najwięcej szczęścia. A jak było powiedziane będzie tak po Małym Sądzie. I ta osiągnięta dojrzałość wraz z jej naturalną dojrzałością zapewni wszystko co trzeba gdy idzie o jej ducha, który będzie w młodziutkim ciele.

Dziewczyna wysoka i wiotka o nierozwiniętych mocno wdziękach kobiety ma w sobie coś z leśnej nimfy:), więc Twemu duchowi będzie to dodatkowo odpowiadać.

:)

- Uff.

Bardzo dziękuję święty Andrzeju Bobolo, że do mnie przyszedłeś <nieczytelnie zapisane słowo C.P.>. Wcale nie czuję się Gniewem Boga Ojca. Wiem, że nim jestem, ale się nie czuję. Jedynie iż nie mam obrzydzenia do przelania krwi nawet niewinnej jeśli taka będzie Wola Boga Ojca. Nie mam już tej radości bo mi została zabrana, ale obrzydzenia nie mam.

-:) I tak musi być.

Twoja konstrukcja psychofizyczna zostanie wykorzystana byś mógł wypełnić zadanie, w tym i dusza dziecka, bo trzeba mieć, paradoksalnie, duszę dziecka aby rzucać ogień z rąk i obalać bandyckich, antypolskich polityków i inne osoby publiczne i formacje policyjne i wojskowe wrogie Polsce jak i przedstawicieli plemienia dzikiego gdy będą przed Tobą w większej ilości i nie będzie czasu na łamanie kończyn.

To najważniejsze przesłanie jakie Ci chciałem dać.

Jeśli się nie przestawisz tylko na dziewczęta w wieku świętej Filomeny, bo na nie patrzysz czysto, to będzie problem do czasu Oświecenia Sumień.

Raz, że będzie szarpanina, stracisz dużo energii, dwa iż jeśli wejdziesz w czas Oświecenia Sumień z odczuciem, że bardziej podobają Ci się młode kobiety, czy nawet niektóre rówieśnice będzie problem z pokochaniem tej, którą Ci Bóg przeznaczył na żonę. Jest to w Twej konstrukcji, lecz zły stara się aby Twój pociąg był do starszych.

- Święty Andrzeju Bobolo, ja jej nawet nie widziałem.

- Pokazanie Ci jej nic Ci nie da, bo nie będziesz mógł jej teraz zobaczyć < tzn, zobaczyć fizycznie C.P>, a polega to na tym, że potrzebujesz spędzić choć trochę czasu z kimś kto Ci się spodoba. Niebo gdyby Ci ją pokazało spowodowałoby Twe cierpienie, bo spodobałaby by Ci się a nie mógłbyś jej widywać.

Chciałbyś to < nieczytelnie zapisane słowo C.P.> a przecież jesteś nie w tym wieku co masz być i uroda będzie lepsza niż gdy miałeś 30 lat.

- To dziwne iż to jest tak istotne święty Andrzeju Bobolo, nasz główny Patronie, iż jest to Twoje główne dla mnie przesłanie na początek roku.

- Jednak tak jest. Wszystko wyjaśniłem i ta jedna rada dla Ciebie aby Ci się podobały tylko dziewczęta w wieku Twojej narzeczonej.

- A reszta?

- Tak jak pomyślałeś, jak siostry.

Brat dostrzega urodę siostry lecz nie jest tak, że mu się podoba lub, że ma do niej jakiś pociąg.

:)

- Dobrze, święty Andrzeju Bobolo. Było to zalecenie już a jednak jest naglące i w moim przypadku niezbywalne.

- Tak właśnie jest. Jest to Twoje ważne duchowe zadanie. Jeśli to będzie, wiele rzeczy Ci się duchowo ułoży. Inaczej w sposób, który będzie psuł Łaski wejdziesz w Prześwietlenie Sumień.

- Dziękuję święty Andrzeju Bobolo bardzo za przyjście i to co mi tak dobitnie mówisz.

Całuję kapłański rękaw habitu.

:) Dziękuję, że całujesz mój kapłański rękaw habitu. Jestem Twym bratem i przychodzę jak starszy brat.

Błogosławię Cię krzyżem, który na wizerunku trzymam w dłoni, błogosławię Cię Krzyżem, który ma Łaski, które są dla Polski przez Moje ręce.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

- Dziękuję święty Andrzeju.

Święty Andrzej Bobola ucisnął mnie jeszcze.

- Pamiętaj o tym co Ci mówię. Zaglądaj do tego przekazu. Ciągle o nim pamiętaj.


I odchodzi.


Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)


7 komentarzy:

  1. [Piotr / Gliwice] Walka o czystość kosztuje. Potrzeba czytać na ten temat, potrzeba rozwijać duchowość, zastanawiać się nad różnymi elementami cielesności. To na razie tyle, odnosząc się wprost do treści Orędzia.

    Wspomniana ostatnio Najjjka, czyli pani Natalia, prowadzi rzadko spotykany w dzisiejszym świecie vlog o czystości i spotyka ją z tego powodu lawina żartów, ale niestety także groźby karalne. Ostatnio błagała influencerów o jakąkolwiek pomoc, gdyż nie może już znieść medialnych kłamstw na swój temat. Ponadto, OMZRiK prześladuje ją od trzech lat i za każdym razem wystarczyła jedna niepoprawna, zdaniem lewicy, wypowiedź.

    Prowadzenie vloga wymaga pokazania twarzy w Internecie. Pani Natalia skarży się, że w całym Rybniku wytykana jest palcami i nie może znaleźć tam pracy, gdyż wszyscy uważają ją tam za przestępcę, co jest nieprawdą, gdyż sąd nigdy jej skazał. Próbuję z panią Natalią korespondować. O pomocy na Śląsku porozmawiam ze znajomymi. Vlog jest na Youtube, ale też na innych znanych platformach. Pomoc dla niezależnych vlogerów znaczy dzisiaj tyle co walka o Telewizję Trwam 12 lat temu. Rynek medialny zmienia się. Czytałem wczoraj, że tak znany dziennikarz jak Krzysztof Ziemiec, po wyrzuceniu z TVP jest na bezrobociu. Przypuszczam, że będzie musiał założyć swoją telewizję internetową lub dołączy do innej, istniejącej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qaisar Assaqalabi
      Proszę przekazać pani Natalii aby zaczęła odmawiać z wiarą Nowennę do Bożej Sprawiedliwości podaną Żywemu Płomieniowi. I być cierpliwym. To wystarczy.

      Usuń
  2. [Milka] Znalazłam artykuł i mapkę z 16.01.2013 r. Tak wg głównych graczy w polityce światowej ma wyglądać Europa po 2035 r. Łatwiej dzięki temu zrozumieć sens i kolejność niektórych wykreowanych zdarzeń w Polsce w przeszłości oraz próbę destabilizacji Polski na rympał przez skundloną całkowicie grupę polityków od lewa do prawa w roku 2024:
    http://swiatowidz.pl/2013/01/rosyjska-mapa-europy-w-2035-roku-zmiany-granic-polski/http://swiatowidz.pl/2013/01/rosyjska-mapa-europy-w-2035-roku-zmiany-granic-polski/

    1. 2012r. - Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej „nie z gruszki, ni z pietruszki” – gospodarzami zostaje razem Polska i Ukraina. Wspólna mapa:
    https://kurier365.pl/biznes/7419-na-ekg-o-euro-2012.html

    2. Slavek i Slavko - maskotki piłkarskich mistrzostw, które na siłę lansowały przyjaźń polsko – ukraińską. Zwykle chłopcy stali obok siebie, okazując sobie bliskość. To się mocno zakodowało w głowach mimowolnie. Trzymanie się za ręce najbardziej utkwiło mi w pamięci:
    https://przegladsportowy.onet.pl/pilka-nozna/euro-2012-wybrano-imiona-maskotek/j2ppzqh
    3. 2015 r. – „Dziewczyny ze Lwowa”. Serial o czterech młodych dziewczynach, które przyjeżdżają do Polski i próbują ułożyć sobie tu życie. Ten słodki serialik otworzył polskie, męskie serca, rodziny i domy. Pomógł przezwyciężyć, w pewnym stopniu, uprzedzenia wynikające z nieufności i krwawej historii. (Film znam z opowieści. Nie mam telewizora od ponad 30-lat).
    Jak widać nic nie dzieje się z przypadku. Na szczęście to Bóg jest Panem historii, w Nim nasza nadzieja.
    Magnificat Maryi to modlitwa dodającą otuchy i sił w sytuacji, gdy po ludzku nie ma wyjścia. Dla nas małej Reszty może być hymnem państwowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. APEL - PROŚBA
    Dziś o godz 3 w nocy, modląc się przy KNJ, tuż po błogosławieństwie Polski i świata, otrzymaliśmy nowe zadanie i ,,pełną akceptację" Matki Bożej w sprawie zakupu ,,domu" dla KNJ. Ma być to miejsce w miejscowości szczególnej, rozpoczynającej się na literę O...Ma być to miejsce takie, by starczyło i dla licznych wiernych, i dla naszych samochodów. Miejsce mam wybrać sam. Nasuwa się pytanie- po co? Przecież Krzyż NJ ma swoje miejsce i kiedyś tam powróci. Tak, powróci ale dopiero, jeśli Pan Bóg tak zechcę, i prawdopodobnie dopiero w Odnowionej Ziemi, gdy ziemia tam zostanie podniesiona. W tej chwili jest tam zalane, że nawet podstawa krzyża jest cała pod wodą i nic nie wystaję z wody, ludzie również muszą się nawrócić i z radością przyjąć tę świętość.
    Jak będzie podane konto- a Matka Boża podała mi kto ma się tym zająć, oczywiście jak się zgodzi, więc zaufajmy- to wpłacamy kwoty { najwyżej do 1000 zł}, z dopiskiem na cele kultu religijnego, szczegóły będą podane we filmiku. Pierwsze pieniądze pójdą na Nowennę Mszalną- 9 Mszy, w intencji ,, O godne miejsce dla Krzyża Nowego Jeruzalem, pokonanie wszelkich trudności w tej sprawie i o łaski dla darczyńców" i ich rodzin".
    Zachęcam do pójścia na całość i zbierać gdzie się tylko da, np od rodziny, grup modlitewnych- w ten sposób jednocześnie będziemy promować KNJ. Ja ze swej strony już zobowiązuję się publicznie, że poruszę tę sprawę w swojej róży, a także poproszę o pomoc mojego proboszcza, jak również rodzinę, znajomych i przygodnych ludzi, dając im przygotowane wcześniej karteczki z odpowiednimi inf.- KNJ na YT i konto.
    Już teraz wszystkim Wam, którzy odpowiecie na ten apel z całego serca dziękuję i wiem, że zyskamy za to ,,szczególne względy" u Pana Boga, Matki Bożej i Świętych, w tym naszego Króla i Opiekuna Św Józefa i Głównego Patrona Polski- Nowego Jeruzalem Św A. Boboli, a także Kochanych Św Faustyny i Mari Magdaleny. O to zadanie jestem zupełnie spokojny, bo ufam, że to Dzieło Boże. Ponadto będzie poddane ,,weryfikacji" proroków i licznych mistyków, i dusz ukrytych. Wiem też, że będzie przedmiotem zaciekłych ataków. A więc ruszajmy...
    I proszę przez Niepokalane Serce Maryi o Błogosławieństwo Boże dla nas, i na to dzieło. W Imię Ojca i Syna I Ducha Świętego Amen i klęcząc przy KNJ błogosławieństwo na mnie spoczęło a na Was spłynie później- dokładnie z namaszczeniem się przeżegnajmy.
    PS Kilka dni temu pewna wybrana dusza podczas modlitw przy KNJ- przy Bugu, widziała trójkąt utworzony z wody, nad zalanym ,,kikutem". Ja to odbieram: ażeby o nic się nie martwić, bo nad wszystkim czuwa Pan Bóg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże
      Nr konta znam ( podane na YouTube)
      Treść wpłaty
      Na cele kultu religijnego
      A co napisać w treści
      Odbiorca ( czyli właściciel konta)????
      Pozdrawiam . Z Panem Bogiem

      Usuń
    2. Szczęść Boże
      Odbiorca konta podanego na YT we wcześniejszym nagraniu: WSPARCIE NA "DOM" DLA KRZYŻA NOWEGO JERUZALEM.
      Z Panem Bogiem
      Maria

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...