Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Sprawa kanału z nagranym Orędziami Ducha Świętego/ Ankieta

 

+JMJ

Sprawa kanału z nagranym Orędziami Ducha Świętego.

Pisałem o tym tutaj https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2023/04/nowa-osuchowa-dolina-jozafata.html

iż przynajmniej w kilku wypadkach były cofane liczniki co było widziane i o innych rzeczach. Nie wiadomo jaka jest prawdziwa liczba wejść. Jednakże w tej sytuacji gdy pokazywana liczba wejść na nagrane Orędzie jest więcej niż dziesięciokrotnie mniejsza niż na przekaz na blogu trzeba też zapytać się jak się ma sprawa gdy idzie o wejścia na kanał i korzystanie z niego przez czytelników Orędzi. Dlatego ułożyłem naprędce ankietę. Wybaczcie iż nie jest doskonała. Nie ma czasu tu dopieszczać, ja też nie spodziewałem się, że tutaj trzeba będzie się tym zajmować. Jest w niej mniej więcej to co trzeba.

Sprawa zaczęła się już na moim kanale Cyprian Polak Wiara Dodatki od czasu filmu O co chodzi Jarosławowi Kaczyńskiemu

https://www.youtube.com/watch?v=Ew1NaW2-UlA

, ale szczególnie trzech ostatnich. Wymieniony film bardzo szybko doszedł 10 tys. wyświetleń tym bardziej iż przekaz był tylko w takiej formie. Potem zatrzymał się, ale i cofnięty został licznik z tego co było już w pewnym momencie wyświetlone.

Szczególnie jednak trzy filmy. Dwa przekazy w ostatnich trzech filmach. Nie rozumiem jak może być taka liczba wyświetleń dotąd przynajmniej gdy idzie tylko o stałych Czytelników Orędzi. Dlatego też ostatnie pytanie w ankiecie dotyczy tego mojego kanału.

Ankieta do Czytelników Orędzi otrzymywanych przeze mnie i umieszczanych na Cyprian Polak Wiara Dodatki dotycząca kanału z czytanymi przez lektora Orędziami Ducha Świętego przedtem: Słomka, teraz nazwa: Duch Święty mówi do Polaków

https://www.youtube.com/watch?v=X_UtK-C4aXg


Proszę o odpowiedzi mailowo lub w komentarzach.

[ Uzupełnione. Przepraszam, że nie napisałem od razu, z powodów zdrowotnych i ograniczeń] że ankiety są anonimowe. Nie będą publikowane ani te z maila ani z komentarzy].

Proszę aby ankiety podawały do mnie osoby które już do mnie pisały, które trochę znam a dawane w komentarzach jako osoby nie nowe.


1. Czy będąc stałym czytelnikiem Orędzi Ducha Świętego otrzymywanych przez Cypriana Polaka odsłuchuję je również na kanale czytane przez lektora czy też uważam, że jednorazowa lektura wystarczy i nie wracam do tego.


2. Czy przesłuchuję regularnie, od początku Orędzia Ducha świętego na kanale youtube, wszystkie po kolei jak są umieszczane.

3. Czy odsłuchuję je całe, puszczam film do końca nawet gdy się wyłączę lub rozproszę lub odkładam smartfon?

4. Czy korzystam z nagranych Orędzi podczas obowiązków domowych w słuchawkach czy też będąc zmęczonym/ zmęczoną, odpoczywając, bądź podczas jazdy samochodem do i z pracy pracy czy inaczej podczas jazdy. (wymienić).

5. Czy jestem zadowolony/ zadowolona z nagranych Orędzi i czy jako dodatkowy walor uznaję to iż nie są nagrane przez automat tylko przez lektora.

6. Czy polecam je/polecałam, dawałam/dawałem osobom starszym bądź innym mającym problem z czytaniem.

7. Czy daję „lajki” i czy zauważyłem/ zauważyłam iż nie są włączane.

8. Co można moim zdaniem ulepszyć w kanale.

9. Czy kanał mi się podoba i jestem zadowolony/ zadowolona iż mam też Orędzia nagrane przez lektora, które mogę przypomnieć sobie, odsłuchać oszczędzając oczy a czasem również przy pracy co nie jest możliwe przy czytaniu.

10. Kiedy wchodziłem, wchodziłam ostatnio na kanał Cyprian Polak Wiara Dodatki i czy przesłuchałem (obejrzałem)/ obejrzałam ostatnie trzy filmy. (Raz czy więcej).

6 komentarzy:

  1. [Milka] Dziękuję Ci Duchu Święty za wsparcie duchowe, dobroć, łaskę, przekaz i pouczenia. Jesteś Wielki, hojny, litościwy i niezawodny. Jesteś naszą przyszłością i Odnowicielem. Dziękuję za ujawnienie kolejnych szczegółów dotyczących sytuacji naszej Ojczyzny i tego co nam zalecasz. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. [Milka] Po przeróbce tekstu nie zauważyłam, że nie wszystko poprawiłam jak należy, a powinno być: Próbowałam dzielić się nimi z bliskimi z mojego otocznia, niestety, to mój wielki ból i niemoc. Ja uwierzyłam i staram się działać zgodnie z podawanymi na blogu sugestiami …

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla czytelników: Chodzi o tekst z komentarza opublikowany przeze mnie poniżej.

      Usuń
  3. + Co do ankiety zapomniałem napisać, że jest ona anonimowa. To znaczy ankiety nie będą indywidualni publikowane, ale będą do mojej wiadomości i ogólnie podsumowaniem się podzielę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj jest komentarz z dołączoną ankietą. Jak napisałem ankiety są anonimowe i nie będą publikowane. Dlatego publikują komentarz Milki bez ankiety, którą oczywiście wykorzystam.

    [Milka] Przekazy Cypriana czytam od 2016 r. trafiłam na nie „przypadkowo”. Próbowałam dzielić się nimi z bliskimi z mojego otocznia. Niestety, to mój wielki ból i niemoc – ja uwierzyłam i staram się działać zgodnie z podawanymi na blogu sugestiami. Żyję tymi orędziami. Są we mnie i czuję, że przybliżają mnie do Boga i przygotowują mentalnie na przyszłość. Bliscy i znajomi mają problem z przyjęciem przekazów. Nie potrafią zrozumieć i zaakceptować tego, że Pan Bóg może być aż tak bezpośredni w relacji z człowiekiem. Do tego wątki polsko - hajdamackie są trudne do zaakceptowania przez katolika, który wychowany jest na Bożym Miłosierdziu. Sugerowano mi nawet, żebym przestała je czytać, bo ściągam na siebie jakieś duchowe zagrożenie. Najlepiej będzie jak znajdę księdza, który zajmie się oceną tych przekazów, bo wywołują ogólny niepokój itp.
    Nie przekonuję nikogo, brak mi przebojowości, nie mam siły, ani argumentów, chyba że wyczuję potencjalną otwartość jakiejś osoby, to wtedy próbuję promować blog: Cypr.Pol.Wia.Dodatki. Skupiam się na tym, by zacząć od siebie, t.j. chodzić regularnie na Mszę Św. w intencjach wynikających z treści przekazów, modlić, w tym za Namaszczonego i Gniew Boga, ofiarowywać chociaż małe rzeczy, dawać jałmużny i ufać Bogu. Wszystko to może mało, ale taką mam niestety marną kondycję.
    Zaufanie do Boga we wszystkim co czyni, jest moim absolutnym priorytetem, na tym się koncentruję i kontroluję ten stan każdego dnia, żeby chociaż w tym zakresie być Bogu wierna na 100%.
    Martwi mnie, że rodacy widząc stan zewnętrznego i wewnętrznego zagrożenia Polski nie uciekają się wprost do Boga, kościoły powinny być już dawno zapełnione ludźmi, a jest jak jest. Dzięki orędziom łatwiej mi przetrwać ten czas całkowitej demolki chrześcijańskich podstaw, tradycji i świętości naszej Ojczyzny oraz jej egzystencji państwowej. Tylko w Bogu i Maryi nadzieja, tego się trzymam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. [Piotr / Gliwice] Odpowiadając na ankietę, zaznaczam, że czytam różnych proroków i nie jestem w stanie poświęcać dużo czasu każdemu prorokowi z osobna. Mam jednak świadomość, że Polacy powinni czytać lub słuchać Orędzia bieżące, dotyczące palących spraw naszego położenia politycznego. Owszem apeluję, aby były czytane. Za każdym razem mówię mojej mamie, aby przeczytała nowe Orędzie. Dzisiaj musiałem zapytać, dlaczego znowu nie przeczytała. Mama jest szczera, powiedziała, że te Orędzia "nie są takie jak u Anny Dąmbskiej". Chodzi o to, że pewna grupa czytelników (bo jednak posiadamy różne kontakty) mogła zaszufladkować sobie Orędzia Cypriana Polaka na przykład - na zasadzie: za dużo Orędzi o seksie. Istnieje niezrozumienie dlaczego prorok rzucał klątwy, dlaczego Pan Jezus mówił o kosmitach itp. Wiem, że tak mogą być odbierane, stąd niechęć do sięgania po następne. Ludzie porównują proroków i wybierają tych proroków, którzy pasują do ich własnych oczekiwań. Uważam, że wyrobione zdanie o danym proroku gra tu dużą rolę.

    Poniżej była ankieta i jak piszę nie umieszczam jej i innych, ale wykorzystam. Jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...