Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Życzenia Wielkanocne/ Podziękowanie - uzupełnienie/ Słowa Ducha Świętego dotyczącego Brata Andrzeja

 


Błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy


Wszelkich Łask na ten czas od Zmartwychwstałego Chrystusa i na czas Oktawy Wielkanocnej


życzę swoim Dobrodziejkom i Dobrodziejom

dzięki, którym mogę bez żadnych ograniczeń materialnych przeżyć kolejne Święta Wielkiej Nocy

i wszystkim Czytelniczkom i Czytelnikom tych przekazów.


Chrystus Zmartwychwstan Jest

Nam na przykład dan jest

Iż mamy zmartwychpowstać

Z Panem Bogiem Królować

 


                                  Emaus, tryptyk, Jacek Malczewski

 


 




..................................................................................


Jako uzupełnienie do podziękowania:


Msze święte w Poznaniu za Darczyńców w dwóch sanktuariach, w obydwu jest możliwość uczestniczenia internetowo, dlatego podaję.

kolorem czerwonym - msze u ojców karmelitów bosych Sanktuarium św. Józefa ul. Działowa 25

( https://www.youtube.com/watch?v=_uGpeW72EM8

Link z niezrozumiałych powodów nie działa, trzeba wpisać w youtube: Karmelici Bosi Poznań).

kolorem zielonym - msze u ojców franciszkanów  w Kościele p/w św. Franciszka Serafickiego ul. Garbary 22 przy Placu Bernardyńskim

https://www.franciszkanie.poznan.pl/

(zakładka "transmisja" https://tvbrzesko.pl/kaja1/embed.html)

Ten link też tutaj nie działa a działał przed umieszczeniem. Nie działa, przynajmniej mi także po dodaniu brakującego "l". Trzeba w podanym linku " franciszkanie" wejść w zakładkę " transmisja".

Intencja : W intencji osób wspierających pewne Boże Dzieło.


TERMINY:

09.04.2023 godz. 19:00 niedziela I święto

11.04.2023 godz. 18:00 wtorek

14.04.2023 godz. 18:00 piątek

15.04.2023 godz. 18:00 sobota Wigilia Bożego Miłosierdzia

19.04.2023 godz. 15:30 środa

26.04.2023 godz. 15:30 środa

27.04.2023 godz. 15:30 czwartek.


Jeszcze raz w Te Święta dodatkowe Wam Bóg zapłać!

 Polecam Was Chrystusowi Zmartwychwstałemu i Jego Mocy, zwłaszcza na ten czas.

.............................................................................


W przekazie Ducha Świętego

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2023/04/6-iv-2023-wielki-czwartek-sowa-ducha.html

podczas przepisywania wypadło jedno krótkie zdanie.

Jest ono po słowach:

"Niech prorokini zauważy, że list szkalującego biskupa został odczytany po tym gdy ona zabroniła ogłaszać Andrzejowi Krucjat jako publiczne."


a brzmiało :

" Wtedy nieprzyjaciel ruszył do boju."


Nie zmienia ono kontekstu Słów Ducha Świętego, ale jest ważnym uzupełnieniem. Zły i tu choć trochę namieszał a nie mogłem od razu uzupełnić, ale jest tak iż odkąd niedawno rozmawialiśmy z nim i pierwszy raz wprost o tym kim jest Brat Andrzej, i że o tym można mówić, to już w tym momencie rozmowy na świeżym powietrzu i to w miejscu świętym, poczułem w powietrzu właśnie jakieś zagęszczenie i odgadłem intuicyjnie, że od tego momentu będę trochę przyciśnięty tak jak było przed Świętami a teraz w I Dzień Świąt nie mogłem nawet pójść na jako taką uroczystą mszę przed południem. Jako taką uroczystą bo Pascha na sposób żydowski jest ważniejsza, zatem w Sobotę wieczorem jest znacznie bardziej uroczyście niż w poranek Wielkanocny zwłaszcza jak celebruje mosiek.


Pamiętacie jak niedawno pisałem iż zaraz po tym jak dowiedziałem się o pierwszym zakazie Prorokini iż Brat Andrzej nie może ogłaszać Krucjat jako publicznych (w związku z tym iż odbywają się także, zaczynają w Gorejącym Krzaku) udałem się na mszę i co tam się wydarzyło. Otóż najpierw ksiądz zaczął bredzić i siać zarazem herezje o wężu w raju iż nie wiadomo dlaczego kusił, może nie dorósł a może potem się poprawił, później zaś przeszedł do dawania Komunii na rękę i do sprzeciwów wobec tego i że ktoś powiedział iż osoby które dają na rękę pójdą do piekła: " To co Jezus poszedł do piekła? Apostołowie poszli do piekła?".


Widziałem jak uderzenie zła w związku z tą sprawą się rozeszło, uderzenie zła przeciw Krucjatom Bożym i Namaszczonemu. Ale widziałem i jeszcze nie widziałem. Dopiero teraz jednak zobaczyłem.

W Wielki Czwartek gdy byłem na Mszy Wieczerzy Pańskiej tuż po tym jak Brat Andrzej powiedział o zakazie wstępu do Gorejącego Krzaku, który ma, w kościele gdzie dają Komunię zawsze przy balaskach także w Święta i także gdy kościół jest względnie wypełniony (kościół jest raczej mały) ruszyli nagle do przodu i w dwóch rzędach dalejże mimo, że część ludzi uklęknęła już przy balaskach. Tak się zdenerwowałem iż nie przyjąłem Komunii bo też nie mogę jak żołnierz klękać i wstawać galopem jak za plecami mam innych ludzi ze względu na problem zdrowotny, a na stojąco nie chciałem.


Te dwie rzeczy w kościele nieprzyjemne i zaskakujące nie wydarzyły mi się od dawna ( w kościele który znam, jednym i drugim które znam i o które mam szczególne duchowe staranie) a zdarzyły się po dwóch kolejnych zakazach wydanych wobec Namaszczonego. Jeden na ograniczenie w sprawie Krucjat 1377, druga na ograniczenie w sprawie Drogi Krzyżowej nowego Jeruzalem.


To i inne rzeczy upewniają mnie wobec niego.

Jak widzicie nie został ogłoszony triumfalnie i z hukiem. Ja napisałem nienachalnie i można powiedzieć lekko nie wprost:). Nie wykrzykiwałem w tytule wpisu gdzie było o tym kim jest Brat Andrzej, nie łapię ludzi za połę i nie wykrzykuję: To Namaszczony!, uwierz, uwierz! :)

Przypomina to sprawę z oceną "Poematu Boga - Człowieka" przez papieża: " Kto przeczyta, ten zrozumie".

No właśnie, kto zechce, ten zrozumie. Aż do czasu gdy ludzie staną przed wyraźną Mocą i charyzmą i gdy ich przede wszystkim przyciśnie i będą szukać sami Bożego przywódcy..


Mamy i świadectwo dodatkowe w tym czasie, czytelniczki, podane gdy napisałem : Kim jest Brat Andrzej?


"Od dobrych kilku dni nie opuszcza mnie myśl, że On jest Namaszczonym i generalnie nie brałam tego na poważnie, ale jak zaczęłam sobie rozważać, to po pierwszym szoku pomyślałam, czemu nie? Ale fajnie. I tak zostałam z tą świdrującą myślą, której nie mogłam się pozbyć. Ale wyszłam z założenia, że być może za dużo sobie wyobrażam, a potem wchodzę na stronę CP i patrzę, że jest nowy wpis. I jakże się zaskoczyłam tym wpisem. Przecież ja właśnie miałam taką myśl,a najnowszy wpis ją potwierdził. (..)"




8 komentarzy:

  1. [Piotr / Gliwice] Chrystus Zmartwychwstał. A nasze zwycięstwo musi być zwycięstwem prawdy. Rocznica smoleńska nie "koliduje" z okresem Wielkanocy, jak myślą niektórzy. Smoleńsk jest narodowym odpowiednikiem tego, co Objawienia nazywają Ukrzyżowaniem Kościoła. Trzecia Tajemnica Fatimska mówi bowiem o satanistycznej sekcie wkraczającej do Kościoła. Tej samej, która zdobywa coraz większą władzę nad światem i nad Polską.

    Nawet zamieszanie wokół Trzeciej Tajemnicy podobne jest do zamieszania, jakie stworzono wokół Smoleńska. Stworzone je, aby przez dym zasłonić prawdę. Antonio Socci w książce sprzed 10 lat "Czwarta Tajemnica Fatimska?" przedstawia szczegółowe śledztwo w sprawie intryg wokół Tajemnicy Fatimskiej. Dziś już wiemy, że chodzi o satanistyczną sektę w Watykanie. Jej istnienie potwierdził znany włoski egzorcysta ojciec Amorth.

    Matka Boża mówiła w 1992 roku, że strach przed zajmowaniem się ta sprawą to zmarnowane 32 lata. A dziś? Gdyby przynajmniej Kościół był wolny od sił satanizmu, może nie byłoby satanistycznego zamachu w Smoleńsku. Nie rozumienie tych spraw to nierozumienie współczesnego Kościoła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus! Panie Cyprianie dziękuję za życzenia oraz pragnę również życzyć Panu oraz Wszystkim Czytelnikom Obfitych łask i błogosławieństw
    Od Chrystusa Zmartwychwstałego
    Oraz pełnych pokoju i radosnych Świąt Wielkanocnych 🙏 Chciałam dodać o codziennej modlitwie za Namaszczonego , by Namaszczony poprowadził Naród Polski w mocy Duch Świętego i by Namaszczony został przedstawiony Narodowi Polskiemu w świetle Ducha Śwętego. Panie Cyprianie ja z kolei u siebie w parafii w Krakowie , dużej parafii zauważyłam przyrost wiernych oraz ,że zwiększyła się ilość osób przyjmujących komunię do ust, przynajmniej w moim kośiele. Natomiast jest bardzo odczuwalne uderzenie zła w Rodzinie i to bezpośrednio w święta , w moim konkretnym przypadku zło przepotężnie uderza poprzez Tęściową w całą Rodzinę, jest naprawdę ciężko. Bardzo proszę o modlitwę bo naprawdę ciężko nie ulec prowokacji z Jej strony, nieustannie atakuje Dzieci i bliskich Dzieci/ to są przekleństwa, ubliżanie, etc./

    OdpowiedzUsuń
  3. re: dotyczy fragmentu https://www.franciszkanie.poznan.pl/

    (zakładka "transmisja" https://tvbrzesko.pl/kaja1/embed.htm)

    w linku brakuje literki : l
    winno być : zakładka "transmisja"
    https://tvbrzesko.pl/kaja1/embed.html
    Tomek z Saskiej Kępy

    OdpowiedzUsuń
  4. + Szczęść Boże. Życzę wszystkim Błogosławionych Świąt Wielkanocnych. Chciałbym napisać kilka słów o Wielkim Czwartku, gdzie byłem na Mszy w mojej parafii. Niedługi czas temu w komentarzu pod wcześniejszymi przekazami opisałem sen jaki miałem, również w mojej parafii :). Mam na myśli podobieństwo snu i Mszy Świętej w Wielki Czwartek. Czułem się duchowo bardzo dobrze, skupiony i pięknie było jednym słowem, ale jak nadszedł moment Komunii Świętej, to kapłan ogłosił, że pod dwiema postaciami i tylko na stojąco...i tak jak we śnie zamiast błogości to nerwówka. Było oznajmione tylko "łaskawie" kto chce pod jedną postacią to na końcu w środkowym rzędzie. Udało się przyjąć pod jedną postacią i na kolanach, ale 0 skupienia już było i 0 pokoju. Na szczęście w Wielki Piątek i w Wielką Sobotę było jak należy. Chciałbym umieścić ponad 5 minutowy film jak ksiądz Natanek wyjaśnia o Komunii Świętej pod 2 postaciami. My świeccy możemy przyjmować tylko pod jedną postacią. Z pewnością większość czytelników wie to, ale warto odsłuchać, bo ładnie ksiądz wyjaśnia.
    https://www.youtube.com/watch?v=0-4raPwcw88&t=1s

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanna U mnie też pod dwiema postaciami (innej opcji nie było) i na stojąco albo na rękę. Czy na prawdę nie można pod dwiema postaciami? Co na to Pan Cyprian i brat Andrzej?

    OdpowiedzUsuń
  6. [Milka] Mocny odcinek „Musisz to wiedzieć” Macieja Maciaka o przygotowaniu Polski do udziału w ukraińskiej wojnie https://www.youtube.com/watch?v=4Rf4o89Ni9o

    OdpowiedzUsuń
  7. Paweł M
    Odnośnie przytoczonych przez Was przykładów chciałbym się podzielić tym z czym zetknęliśmy się z rodziną w Norwegii, a co już wkrótce będzie albo już jest naszym udziałem w Polsce. Jesienią polecieliśmy na kilka dni do Oslo. Po dojechaniu do centrum musieliśmy przejść qoeczorrm przez dzielnicę emigrancką. Pamietając Oslo sprzed ponad 20 lat byłem w szoku. Czuliśmy się jak w przysłowiowym Harlemie lub na bazarze arabskim Synek był przerażony. Nie wspomnę o meczecie w samym centrum z nawoływaniami muezzina... W niedzielę poszliśmy na jedyną mszę świętą w Katedrze, nie jestem pewien czy przypadkiem nie jedyną na całą stolicę. W kościele jak na jedyną mszę i na stolicę nie było nieprzebranych tłumów... Mszę świętą wraz z księdzem proboszczem " prowadziły" trzy hmm chyba szafarki. Msza z piękną oprawą, chórem, chyba na sposób przedsoborowy ale po norwesku. W czasie rozdawania jednak komunii dwie z pomocnic ustawiły się w bocznej nawie i rozdawały komunię pod dwiema postaciami. Ustawiłem się więc w dluższej kolejce do księdza. Niepokoiła mnie tylko obecność trzeciej szafaki koło niego. Nie widziałem z daleka co ona robi. Jakież było moje zdumienie gdy zobaczyłem, że ksiądz dawał Komunię wiernym na stojąco rękę a ci maczali jomunikant w kielichu trzymanym przez szafarkę. Ponieważ stałem już chwilę będąc prawie na samym końcu podszedłem do księdza i uklęknąłem otwierając usta. Ten coś do mnie powiedział pokazując na szafarkę. Kiwnąłem przecząco głową i dalej klęczałem. Sytuacja się powtórzyła i znów ksiadz coś powiedział. Widząc jednak mój upór pokiwał z dezaprobatą czy politowaniem głową i udzielił mi komunii do ust. Wracając do ławki nie trząsłem się z oburzenia i smutku. U nas może być niedługo niestety podobnie... Z Panem Bogiem. Któż jak Bóg!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogu dziekuje , ze w moim kosciele jest jeszcze normalnie...od ksiedza i do ust....tylko niestety....procesyjnie....trudno ukleknac jak z tylu ludzie ....

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...