Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Litania do Krzyża Nowego Jeruzalem/ Słowo Brata Andrzeja - Namaszczonego/ Półmetek mszy w piątek wczesne popołudnie

 

Litania do Krzyża Świętego Nowego Jeruzalem



Kyrie eleison. Chryste eleison. Kyrie eleison.


Chryste, usłysz nas. Chryste, wysłuchaj nas.


Ojcze z Nieba, Boże - zmiłuj się nad nami.


Synu, Odkupicielu świata, Boże - zmiłuj się nad nami.


Duchu Święty, Boże - zmiłuj się nad nami.


Święta Trójco, jedyny Boże - zmiłuj się nad nami.



Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, drzewo życia - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, narzędzie naszego Odkupienia - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, skarbie nieprzebranych zasług Chrystusowych - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, ozdobo całego chrześcijaństwa - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, dzieło zbawienne Ducha Świętego - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem źródło wszelkiego błogosławieństwa - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, pociecho cierpiącego Kościoła- ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, Chwało zwycięskiego Kościoła - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, nadziejo i zbawienie nasze - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, zgorszenie dla niewiernych - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, pośmiewisko dla pogan - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, Znaku Chrześcijan - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, podziwienie dla duchów Niebieskich - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, ratunku dla smutnych i zrozpaczonych - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, pogromie szatanów - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, jedyna nadziejo grzesznych - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, zadatku wiecznego szczęścia - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, drzewo świetlane - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, podstawo Kościoła Świętego - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, obrazie doskonałości Chrześcijańskiej - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, zapłato Apostołów - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, korono męczenników - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, chwało wyznawców - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, tarczo dziewic - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, mocy zakonników - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, pocieszenie strapionych i cierpiących - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, ucieczko w pokusach i uciskach - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, lekarzu chorych - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, ucieczko nędznych i opuszczonych - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, znaku wybranych - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, radości Kapłanów - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, Znaku i początku cudów - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, Monarcho kuli ziemskiej - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, któryś był skropiony krwią Pana Jezusa - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, któryś był godny nosić Zbawiciela świata - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, na którym śmierć pokonana została - ratuj nas,


Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem, któryś nam wieczną szczęśliwość przygotował - ratuj nas Krzyżu Święty Nowego Jeruzalem,


Drogo do Nieba- ratuj nas,


Jezu Chryste ukrzyżowany, bądź nam miłościw - przepuść nam,


Panie Jezu!


Od wszelkiego złego - wybaw nas Jezu!


Od grzechu każdego - wybaw nas Jezu!


Od potępienia wiekuistego - wybaw nas Jezu!


Od powietrza, głodu, ognia i wojny - wybaw nas Jezu!


Przez Twój Święty Krzyż Nowego Jeruzalem - wybaw nas Jezu!


Przez dźwiganie Krzyża Świętego - wybaw nas Jezu!


Przez śmierć podjętą na Krzyżu - wybaw nas Jezu!


Przez złożenie Twego ciała z Krzyża - wybaw nas Jezu!


Przez znalezienie Twego Krzyża świętego Nowego Jeruzalem - wybaw nas Jezu!


Przez podwyższenie Twego Krzyża świętego Nowego Jeruzalem - wybaw nas Jezu!


Przez tajemnice Twego Krzyża świętego Nowego Jeruzalem - wybaw nas Jezu!


Przez ukazanie Twego Krzyża świętego Nowego Jeruzalem na Sądzie Ostatecznym - wybaw nas Jezu!


Przez Chwałę Twego Krzyża świętego Nowego Jeruzalem - wybaw nas Jezu!


Przez wsławienie Twego Krzyża świętego Nowego Jeruzalem - wybaw nas Jezu!


Przez wsławienie Twego Krzyża świętego Nowego Jeruzalem, w dzień Sądu Twego - wybaw nas Jezu!


My grzeszni Ciebie, Boga, prosimy - wysłuchaj nas Jezu!


Abyś nas do prawdziwej pokuty doprowadzić raczył - wysłuchaj nas Jezu!


Abyś Kościół Twój święty rządzić i zachować raczył - wysłuchaj nas Jezu!


Abyś nam grzechy odpuścić raczył - wysłuchaj nas, Jezu!


Abyś gniew Twój i wszelkie plagi nad nami wiszące, przez wielkie Miłosierdzie i zasługi Twoje pohamować raczył - wysłuchaj nas Jezu!


Abyś nas nie zabierał z tego świata bez spowiedzi świętej - wysłuchaj nas, Jezu!


Abyśmy, posileni chlebem anielskim, zasnęli w Bogu - wysłuchaj nas, Jezu!


Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Jezu.


Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas Jezu.


Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami Jezu.


W. Wielbimy Cię, Chryste, i błogosławimy Ciebie.

O. Bo przez krzyż Twój święty, świat odkupiłeś.


Módlmy się: Wszechmogący Boże, Syn Twój posłuszny Twojej woli poniósł śmierć na Krzyżu, aby wszyscy ludzie zostali zbawieni, spraw, abyśmy poznawszy na ziemi Tajemnicę Odkupienia, mogli otrzymać jej owoce w Niebie. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.


O Krzyżu święty Nowego Jeruzalem błogosławiony, któryś dźwigał tego, którego niebiosa i ziemia ogarnąć nie mogą!


Krzyżu święty Nowego Jeruzalem przyozdobiony członkami Zbawiciela, przed Tobą trwożą się źli, Ciebie czczą Aniołowie, na Ciebie z największym zdumieniem patrzą wszystkie stworzenia.


O Krzyżu święty Nowego Jeruzalem błogosławiony zadatku chwały, Znaku zwycięstwa! Tobie śmiertelni zawdzięczają nowe życie. Ty sprawiasz, że ci, co byli łupem szatana, stają się przez łaskę dziećmi Boga. O Krzyżu święty Nowego Jeruzalem przesławny, ześlij na nas Swe błogosławieństwo, bądź nam obroną, aby Pan, który uczynił Cię narzędziem Odkupienia, wyniósł nas do uczestnictwa w Swej Chwale. Jemu Chwała i dziękczynienie na wieki, wieków. Amen.

( Autor: dusza ukryta)


...................................................


Słowo Brata Andrzeja Namaszczonego (7 - 10 marca 2024)


Jest to oczywiście ciągłość od ostatnich umieszczonych Słów Brata Andrzeja


( 7 marca)


KOMUNIA ŚWIĘTA DUCHOWA


Pan Jezus powiedział napisz, więc jest to w obowiązku i napiszę.


Dziś o ok 4- tej nad ranem - a jest 7 dzień m-ca, czyli Dzień Boga Ojca, po błogosławieństwie na cztery strony Polski i świata, po Koronce do Miłosierdzia Bożego, podczas odmawiania Różańca Drogi Krzyżowej, korząc się przy KNJ, nagle dostałem polecenie: Masz przyjąć Komunię Świętą Duchową.

Pragnę tu powiedzieć, że nigdy wcześniej duchowo nie przyjmowałem, owszem były próby, zamiary, ale czułem się taki ,,nędzny" i na tym się kończyło.

Przygotowałem się i jak przyszedł odpowiedni moment lekko otworzyłem usta, i przyjąłem Pana Boga do swego serca, ale uczyniłem to przez Niepokalane Serce Maryi.
Jak tylko przyjąłem, odczułem błogość, lekkość i uczucie jeszcze mi nie znane. Uczucie spełnienia i ,,dosytu".

Uczucie to - tak to zrozumiałem - ,,przychodziło", pochodziło ze źródła z dalekiej przyszłości. I tak jak Krzyż Nowego Jeruzalem oznacza - symbolizuje nasze połączenia się, czyli ludzkości, z Bogiem po zakończeniu całego systemu rzeczy, tak to nowe odczucie pochodziło jeszcze jakby z dalsza, czyli z JEDNOŚCI, MIŁOŚCI I DOSKONAŁEJ HARMONII jaka wtedy będzie istnieć. Ufam, że to uczucie, NOWE UCZUCIE, będzie dla nas szerzej ,,dostępne", a będzie to związane z naszym nowym miejscem.


.......................


Wczoraj zadzwonił do mnie Prorok. Po odebraniu przeze mnie, odczułem, że był zdziwiony moim głosem...

Tak, chcę powiedzieć, że każda rozmowa, spotkanie z Prorokiem, jest dla mnie ,,szczególna". Myślę, że nie ma na świecie, drugiego takiego człowieka, przed którym czułbym się tak ,,onieśmielonym", ni to prezydent, ni to biskup, czy nawet prymas tak by na mnie nie wpływał.

Jest wybrańcem Bożym, jakiego świat nie widział i nie będzie widział, a przede wszystkim będzie krew przelewał i to w obfitości, i wymierzał karę ludziom, którzy na to zasłużyli.

Jest to w planie Bożym i tak musi być. Ja mam odrazę do krwi, odwracam wzrok by na krew nie patrzeć. Każde morderstwo, każda przemoc jest dla mnie czymś niewyobrażalnie złym. Zabójstwo dziecka w łonie jest druzgocącym bólem, jak można tak robić. A takie morderstwa idą już w miliony. Wiem, że człowiek sam z siebie jest niezdolnym do takich zbrodni. Jest niestety narzędziem w rękach kogoś, kto do tego jest zdolny, a nas - dzieci Bożych, stworzonych na OBRAZ I PODOBIEŃSTWO BOŻE, ten ktoś uważa za ścierwo i gnój.

Dlatego też ja ze swej strony zrobię wszystko co tylko będę mógł, aby taki stan rzeczy trwał jak najkrócej, ale niestety do przelewania krwi ja osobiście się nie nadaję. Zrobiłbym ale SIŁĄ WOLI. Dlatego też, proszę wszystkich o wszelkie wsparcie dla Proroka, o liczne posty, a jak jest trudność, to ofiarujmy udręki dnia, bo za modlitwą muszą iść również i nasze ofiary.


( 8 marca)



Pragnę podzielić się moim świadectwem odnośnie drewna, z którego zrobiony jest KNJ. Ok 2 m-ce temu przy piecu CO znalazł się kawałek ,,odpadu" z tego dębu - który wyrósł na męczeńskiej krwi naszych rodaków ,,eksterminowanych" przez dzikie plemię - i jak już niosłem go do pieca, w tym momencie poczułem pieczenie na wierzchu prawej dłoni. Mam tak co jakiś czas, raz na prawej, innym razem na lewej ręce, czasami mocniej ,,piecze", czasami słabiej. W tym przypadku, mocniej odczuwałem i wiedziałem od razu, że mam ten kawałek odłożyć i zachować. Zaznaczam, że całe to drzewo ofiarowałem Panu Bogu, więc może też dlatego całe drewno ma być ,,zachowane".



( 10 marca)



Niech będzie pochwalony Pan Jezus Chrystus.


Dziękuję Panie Boże Duchu Święty za każde Twoje Słowo kierowane do nas, Dziękuję za Błogosławieństwo.


Jest ciężko, ale... Dzisiaj o godzinie ok 7:00 rano na ścianie komina, obok jest KNJ, zobaczyłem rysunek, a wcześniej go nie widziałem: widoczne były dwie wyspy, z których wydobywał się gęsty dym, a obok stał potężny, dużo większy niż te wyspy Krzyż, przypominający KNJ. Pojawił się w czasie moich rozmyślań.

Rozmyślałem bo przeczytałem SMS-a od Brata T., który powiadomił mnie o powieszeniu flagi na KNJ - przy Bugu. Wczoraj pontonem podpłynęli i zamocowali flagę Polski z Białym Orłem.

Zwróciłem uwagę na fakt, że wczoraj był 9 - ty, a więc dzień symbolizujący zwycięstwo, bo tak jak jest siedem dni i dzień siódmy jest Dniem Boga Ojca, i jest ,,zwieńczeniem" Dzieła Stworzenia i Dniem Odpocznienia, i czy nam się to podoba, czy nie jest Dniem Świątecznym i powinien być całkowicie poświęcony Panu Bogu.

Tak też Szatan z 8-go dnia zrobił ,,swoje święto i swoje porządki", a masoneria jakby na nowo dokonywała ,,stwarzania świata". Pamiętamy, że królowa Anglii zmarła dnia ósmego. Tak też 9-tka, która następuję po ósemce symbolizuje zwycięstwo.

I rozmyślałem też o ,,naszym zwycięstwie", oczywiście wziąłem w cudzysłów, bo zwycięstwo będzie Pana Boga, które to zwycięstwo dokona się, w swej naturze, w sposób niezwykle prosty, po prostu mamy być POSŁUSZNI i wykonywać to co jest od nas wymagane.

A przyszła mi ta myśl po tym jak rozmyślałem też o ostatnich posunięciach szatana i jego narzędzi na ziemi. Otóż mają zakazać upraw przydomowych, warzywników. Och! ależ szatan jest w swej pysze bezczelny ale i niesłychanie głupi. Przecież każdy wie, że ogródki, rośliny wytwarzają tlen, a nikt przecież nie będzie własne roślinki traktował chemią i jeżeli takie głupoty nam wmawiają to zaiste zwycięstwo będzie proste i łatwe... bo przeciwnik jest po prostu i łatwy do rozszyfrowania ale i głupi w swej bezczelności.

Jednak aby tak się stało to nigdy, ale to nigdy, mamy nie opuszczać naszego krzyża, stale mając przed oczami KRZYŻ

CHRYSTUSOWY- TAK JAK GO WIDZIAŁEM NA OTYNKOWANEJ ŚCIANIE KOMINA OBOK KTÓREGO ZNAJDUJE SIĘ KNJ. A więc teraz ruszajmy do kapłanów i zamawiajmy Msze Święte w/g intencji nam podanych.


///////////////////////////////////////////////////////


Pisałem, że nie będę miał informacji jak poszło z mszami czyli wynagradzające za łamanie 10 przykazań o ochronę przed wojną, ale jednak dostałem wczoraj, że około 500 mszy zostało zamówionych.

Oczywiste, że nie są od tego tylko czytelnicy tych przekazów i nie przede wszystkim powinni być, a już zwłaszcza nie tylko.

Zatem oprócz Domów Modlitwy JP II info jeszcze ukazuje się na kanale gdzie ja jestem na cenzurowanym. Ale odzew tym razem tam chyba nie był duży.

Mam teraz takie info wewnętrzne, że połowa z tych 500 mszy to czytelnicy moich przekazów.

Z Panem Bogiem

C.P.


14 komentarzy:

  1. Ala Dzisiaj po Procesji udało nam się zamówić 10 Mszy Sw. W Miszewku koło Płocka, jesteśmy bardzo szczęśliwi. Z Panem Bogiem i Maryją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odprawionych będzie 4 mszy św. w Lubieszowie k. Nowej Soli, jedna już była czyli razem 5 mszy.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęść Boże. Po konsultacji z Namaszczonym i duszami ukrytymi na kanał będę też umieszczał modlitwy. Mam co raz takie też natchnienia i niektórzy też mnie pytali, czemu nie ma modlitw na kanale, więc powoli powoli coś w tej dziedzinie będzie rosło :). Kanał i ja będziemy też omodleni :).
    Oczywiście przekazy też będą umieszczane :).
    https://www.youtube.com/watch?v=DSO_9N8ZvfU

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie. Czy ma ktoś może książeczkę z przekazami do Adama Człowieka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wydawnictwie Esprit można zamówić trzy książki po niższych cenach - promocja .
      Stare wydania książek Adama Człowieka tylko w antykwariatach.
      Jeszcze nie kupiłam ,czytałam fragmenty w internecie.

      Usuń
    2. Ewa/ Mam dwie książki:
      -ANIOŁ STRÓŻ POLSKI Orędzia dla Polski i Polaków (2009-2014)
      -Oto czynię wszystko nowe Orędzia z lat 2013-2014

      Usuń
    3. Mam dwie"oto czynie wszystko nowe"orędzia z lat 2013-2014 i "Anioł Stróż Polski" Orędzia dla Polski i Polaków (2009- 2014) Justyna B

      Usuń
    4. [Piotr / Gliwice] Tworzę taką listę:

      Książki z Orędziami
      Lista telefonów dla zamówień detalicznych
      Punkty dystrybucji polecane przez wydawców:

      Maria Valtorta, Vassula Ryden, ks. Stefano Gobbi, m. Eugenia Ravasio:
      B.H. Lumen, 32 738 38 69

      Anna Dąmbska oraz "Arka Noego Odnaleziona":
      Księgarnia Ludzi Myślących, 22 836 54 45

      Adam Człowiek:
      Esprit: 12 264 37 09

      Usuń
    5. Dziękuję za namiary :).

      Usuń
  5. Szczęść Boże
    W Niedzielę Palmową strącono w najgłębsze pokłady piekła złe duchy.
    Żaden demon nie pozostał na ziemi.. pozostały tam od niedzieli ( Palmowej ) do wtorku

    To się powtarza w każdą niedzielę Palmową ? Mamy dwa dni bez demonów ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęść Boże, z miasta Racibórz zostało zamówione 11 Mszy Św. Z których 8 zostało już odprawionych. Z Panem Bogiem i Maryją

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna Litania do Krzyża Nowego Jeruzalem ! W naszym Domu modlitwy JP2 zaczęliśmy się nią modlić rozważając bogate duchowo modlitewne wezwania. Dziękujemy, że podana jest nam w czasie Wielkiego Postu.
    Co do odpowiedzi na Apel Królowej Polski, udało nam się ( w Kielcach, również w kręgu przyjaciół i znajomych przy naszej parafii) zamówić 30 mszy św. wynagradzających Bogu za niewierność Jego Przykazaniom. Natomiast następna czwarta "10"-tka mszy św. została już odprawiana codziennie wieczorem o g.21.30 tuż przed Nowenną za ojczyznę.Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  8. Popr. ... o g. 20.30 tuż przed Nowenną za ojczyznę

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówione jest 10 mszy św. od 10 do 15 i od 17 do 21 czerwca br.wynagradzających Bogu za nieprzestrzeganie Przykazań Bożych w Polsce
    rys.K-n

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...