Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Życzenia Wielkanocne

 

Błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy


życzę wszystkim Czytelnikom tych przekazów,

w tym zwłaszcza moim Dobrodziejkom i Dobrodziejom. Bóg zapłać!


Pokoju jak najdłużej, a zawsze w sercach.



Oto doczekaliśmy kolejnych Świąt Wielkiej Nocy w pokoju na polskiej ziemi, bez zamieszek, bez jakichkolwiek działań wojennych.

To skutek wszystkich inicjatyw Bożych, które były począwszy od Wolnej Elekcji a skończywszy teraz na tysiącu mszach w ten Wielki Post i siedmiodniowej koronce do Bożego Miłosierdzia.

Państwo mądre wchodzi do wojny na końcu. Oczywiście nie jest to zasada wynikająca z Bożego prawa, ale zasada geopolityki. Nasi, nie nasi włodarze nie stosują zaś ani praw Bożych ani praw geopolityki.

Czas jest bliski. Niech każdy pamięta o zapasach tak jak to Pan Jezus, Duch Święty i święci podawali i przypominali i o obronie też.

Błogosławię was błogosławieństwem do którego mam prawo, a które niektórzy widzieliście.



13 komentarzy:

  1. Paweł M
    Błogosławieństwa Bożego w te Święta Zmartwychwstania Pańskiego życzę Wam wszystkim! Opieki Bożej i wstawiennictwa Najświętszej Maryi Panny.
    P.S. zamówione jest kolejne 10 mszy świętych wynagradzających za grzechy przeciw Przykazaniom Bożym. Parafia pw Matki Bożej Szkaplerznej w Naramie koło Krakowa w dniach 8-12.04 i 15-19.04. Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Chrystus Zmartwychwstał - prawdziwe Zmartwychwstał
    Alleluja !

    W przesłaniach Żywego Płomienia, po podaniu nowenn jest mowa o świętach :
    1) Niedziela Bożego Miłosierdzia ( 7 kwietnia )
    2) Następna niedziela ( 14 kwietnia )
    Święto ku Czci Świętej Bożej Sprawiedliwości
    ( Można odmówić od 5 kwietnia nowennę do Bożej
    Sprawiedliwości)
    3). Sobota przed niedzielą ( 20 kwietnia) święto Dobrej Pasterki ( czyli
    Matki Bożej )
    4) następna niedziela ( 21 kwietnia ) Święto ku Czci i Chwale Świętej
    Bożej Miłości ( można odmówić nowennę do Bożej Miłości )
    Niedziela Dobrego Pasterza to Święto Bożej Miłości

    Miłosierdzie , Sprawiedliwość i Miłość - najważniejsze Boże Przymioty


    23 kwietnia Święto Matki Litości Współczucia i Miłosierdzia ( wg objawień Adama Człowieka)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani, wczoraj przy stole świątecznym, będąc z bliskimi padły słowa ,,już tyle lat głoszę a nic się nie sprawdza". Przyszła wtedy myśl, ażeby przynieść stare moje zapiski- sprzed ok 10 lat. Po przyniesieniu wyszukałem bo już dawno nie zaglądałem i cóż się okazało. W zapiskach punktem ,,zerowym" był 22 grudzień 2012 r. { ks Prawdy } Do tej daty dodałem proroctwa z Apokalipsy: tj CZAS, CZASY I POŁOWA CZASÓW, a także te o ustaniu OFIARY, za czas przyjąłem trzy i pół roku i wyszła mi data wiosna 2025 r. Przeczytałem im to i rozmowa na tym się skończyła.
    Fałszywy Prorok przesunął i tak już przesunięty termin zakończenia Synodu z paźdz 2024 r na 24. 06. 2025 r. Jak wiemy z proroctw, że wszystko ma się zacząć po zakończeniu synodu. Zwróćmy też uwagę na samą datę :,, nocy świętojańskiej". Symbolizuję przesilenie- zmianę, czyli nowe życie. I podobnie jak jest przejście dnia 24 na 25 czerwca, tak też, w skali roku,przechodzimy z roku 2024, czyli obecny na 2025 r, a to się wypelni, właśnie z datą 24 czerwca 2025 r. Oczywiście my mamy nie przywiązywać uwagi do dat ale dzielę się moimi spostrzeżeniami, bo jednak po coś one są nam dawane.
    I jeszcze raz proszę, w ten dzień świąteczny, nie lękajmy się za bardzo i twardo stójmy przy Panu Bogu, bo KTÓŻ JAK BÓG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzegorz D
      Skąd wiadomo że zakończenie synodu zostało znów przesunięte na dokładnie 24.06.2025? Próbuję znaleźć tą informację ale nigdzie nie mogę na to natrafić. Pisze że końcówka obecnego synodu będzie w październiku 2024, nie widzę nigdzie daty czerwiec 2025...

      Usuń
  4. Mimo, że prosiłem o pomoc Niebo, ,, zjadł" przed chwilą mój komentarz, jest ogromnej wagi i dlatego pojawiła sie ,, kurza twarz", a wiec pisze od nowa
    W poprzednim komentarzu posiłkowałem się zapiskami a teraz siegam do Księgi Prawdy:
    - Ks Prawdy- Pan Jezus- 25. 12. 2012 r : ,, Moja najukochańsza córko, Mój Plan Zbawienia dla swiata rozpoczął się w Moim Czasie, w dniu 22. 12. 2012 r..."
    - Ks Pr- Pan Jezus 23. 12. 2012 r : ,,Dzień kiedy codzienna Ofiara Mszy Św zostanie zniesiona będzie początkiem wszystkich wydarzeń..."
    I wciąż mamy przed oczami rok 2025
    Pamiętamy z moich rozważań na temat MESJANIZMU POLSKI jak ważnym był rok 1025 ;
    Z historii ; ,, Bolesław Chrobry przez kilkanaście lat zabiegał w Rzymie bez powodzenia o koronę królewską, gdyż starania jego trafiały na opór Henryka II. Dopiero po śmierci nieprzyjaznego sobie cesarza, przeprowadził swą koronację w 1025 r. W kilka miesięcy później po niej zmarł."
    Ja osobiście twierdzę, że z chwilą KORONACJI W 1025 R RZECZYWISTYM NASZYM KRÓLEM BYŁ PAN JEZUS I MIMO WSZYSTKO TO KRÓLESTWO TRWAŁO 1000 LAT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłałem bo już zjadał, napisałem dokończenie i znów je zjadł, jednak piszę.
    I tak jak Chrobry czekał na ,,ustąpienie" nieprzyjaciela, tak też i teraz zły ,,czeka" na ustąpienie Pana Jezusa. Jednak jego ,,właściwym" i jedynie słusznym sposobem będzie MEGA
    OSZUSTWO. Niestety oszuka większość ludzi na ziemi. Jednak nie wszystkich i apeluję do wszystkich pamiętajmy na datę
    3. 12. 2023 r
    czyli datę rozpoczęcia panowania Ducha Świętego a tym samym ERY DUCHA ŚWIĘTEGO- ERY POKOJU I CHOĆ NA RAZIE JEST TYLKO W PIERWOCINACH TO JEDNAK JUŻ TYLKO BĘDZIE SIĘ ROZSZERZAĆ...
    PS W OSTATNICH PRZEKAZACH DO ŻYWEGO PŁOMIENIA PAN BÓG PODAŁ JUŻ LICZBĘ LUDZI, KTÓRZY PRZEJDĄ DO ERY POKOJU...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kanale ukazała się Litania Zmartwychwstania ułożona przez świętego kardynała Johna Henry'ego Newmana.
    https://www.youtube.com/watch?v=BCeS4lZGlaQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałem nie pisać, jednak napiszę. Zwróćcie uwagę na to co się wczoraj wydarzyło w Tychach, dokładnie w godzinie ukazania mojego wczorajszego komentarza, który mimo wszystko się ukazał- na ul Darwina { dał MEGA OSZUSTWO !!!}, na liczby podawane... Jest to zemsta za ujawnienie..., a ponadto 1 kwietnia- czego jest ROCZNICĄ !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ogromne trudności z zakupem... któryś raz z kolei, gdy już jest prawie dograne nagle rezygnują, podając absurdalne powody. Na dzień dzisiejszy, po ludzku nie ma szans, módlmy się bo tylko w Bogu nadzieja. Podając ostatnie spotkanie- styczniowe- miałem podane, ażeby dać na trzy dni -5, 6 i 7 sty, które ,,rozpisują" się na styczeń, luty i marzec. Z tego można wnioskować, że spotkanie kwietniowe powinno być, ale jeszcze nie wiem jak ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bracie Grzegorzu, nie wiem ale wiem, podobnie z telewizorem. Tygodniami nie oglądam ale wczoraj coś kazało mi i akurat dowiedziałem się o wybuchu gazu, i o dalszych szczegółach.

    OdpowiedzUsuń
  10. [Piotr / Gliwice] Do Zmartwychwstania prowadzi praca, jaki pisał Norwid. Praca ta polega na zwalczaniu błędów. Uważanie za drobiazg tego, co drobiazgiem nie jest, prowadzi do ciemności.

    Mówimy, że kropla draży skałę. Naszą politykę ukształtował wysoki próg wyborczy. Był problemem prawicy od samego początku i być może ktoś prowadził analizy jego wpływu. Być może to zagłuszono. Pilne jest, aby do tych analiz wrócić.

    W matematyce i polityce nie ma drobiazgów. Zmiana progu wyborczego o zaledwie 1 promil może prowadzić do zauważalnych zmian. Przy progu 1 procent, do sejmu wejdzie maksymalnie 100 partii, przy progu 1,1 procenta wejdzie ich 90. Szkoda, że nie uczy się tego maturzystów. Zagadnienie progu jest szersze niż się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAPROSZENIE

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MODLITWY PRZY KRZYŻU NOWEGO JERUZALEM { Krzyż z Figurą Pana Jezusa } w dniach:
    - 6 kwietnia b.r.- na godz 10.oo
    - 7 kwietnia b.r. - na godz 10.oo - Św Miłosierdzia Bożego
    - 20 kwietnia b.r. - na godz 10.oo
    - 21 kwietnia b.r. - na godz 10.oo - Św Miłości Bożej
    Spotkania będą na nowym miejscu, łatwo dojechać, będą one też nad Bugiem w Tuchlinie, ale ok 1 km wcześniej- jadąc od strony Brańszczyka mijamy w Tuchlinie sklep, który będzie po prawej stronie i zaraz za ok 100 m skręcamy w prawo w drogę polną. Jedziemy ok 150 m i za wałem przeciwpowodziowym skręcamy w lewo. Następnie jedziemy przy wale ok 1 km i będzie ta łąka.
    Ze względu na wiadome sprawy tak postąpiłem. Łąka jest duża, więc wszyscy się pomieścimy. Ufam, że ŁASKI będą nie mniejsze niż przy Tuchełce. Pisałem o tym wcześniej, że miejsce to będzie symbolizować NASZE PEŁNE POŁĄCZENIE SIĘ Z BOGIEM PO ZAKOŃCZENIU CAŁEGO SYSTEMU RZECZY. Zaufajmy. Mistycy i widzący to zapewne potwierdzą.
    Chętnych zapraszam również na 13 i 14 kwietnia { Św Bożej Sprawiedliwości}, na godz 10.oo. Miejsce to samo.
    Będziemy się modlić RÓŻAŃCEM KORONNYM { Różańcem do Boga Ojca, Różańcem Zwykłym i Różańcem Drogi Krzyżowej }.
    NASZE DUSZE BĘDĄ JAK W NIEBIE, BO NIEBO BĘDZIE Z NAMI, choć naszym ciałom lekko nie będzie.
    Będzie to prawdziwa KRUCJATA, WALKA, I RATUNEK DLA LUDZKOŚCI - więc nie może Cię zabraknąć, zwłaszcza, że jest wiele terminów.
    Msze Św w Brańszczyku w soboty są o 9,oo { tak było dotychczas }, a w niedzielę o 8,30.


    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie się dziwicie, skąd to zaproszenie skoro jeszcze rano nic nie wiedziałem. Otóż przed Świętami Wielkanocnymi podałem i można rzec zadeklarowałem Matce Bożej, terminy na spotkania, na Św Miłosierdzia i Miłości Bożej. Z powodu blokad nic nie wychodziło, ale dziś pojawiło się światełko na tą łąkę i dalej nic nie robiłem, bo sprawa jeszcze w toku, ale w Godz Łaski- w południe zadzwoniła pewna osoba- Siostra K i niejako w Imieniu Matki Bożej ,,upomniała" się o te spotkania, więc ja jako tylko narzędzie, nie mogę blokować a samo zaproszenie daje Matka Boża !!! Moje jest dodanie zaproszenia na Święto Bożej Sprawiedliwości- choć zapewne też NIE MOJE !!! Z Panem Bogiem i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...