Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Idźcie i nauczajcie - satyra

 




Kolejna satyra, tym razem nie "covidowa", bo przedcovidowa, ale jak wszystkie zangażowana.

Satyra oczekiwana od wiosny, ale pomysł powstał jakieś pół roku przed marcem 2020 i jest oczywisty w związku z nastaniem rządów Franciszka.

Rysowana w stałym tandemie w którym były pierwsze satyry. Pomysł i tekst jest mój, choreografia,

typ gestów postaci - rysunek jak macie w podpisie.

Powstała dzięki wsparciu wybranych czytelników, którzy wspierają przekazy otrzymywane przeze mnie. I mogłem ją opłacić.  


Prawa do rysunku należą do mnie i do osoby, która rysowała. Rysunek można i należy promować jako satyrę, która powstała ze środowiska przekazów Bożych, ale zawsze z podaniem źródła. Jeśliby jakieś miejsce w Internecie uniemożliwiało wklejenie linku, to zamiast linku może być nazwa bloga, przekazów lub strony Przymierza Miłości. Bez linku do bloga z Orędziami lub strony Przymierza, bądź ich opisu słownego umożliwiającego znalezienie w Internecie nie powinno się rysunku nigdzie umieszczać.

1 komentarz:

  1. + Aby obejrzeć obrazek należy weń kliknąć także w wersji na komputer. Wtedy będzie ostry.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...