Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Bez wewnętrznego nawrócenia nie ma zwycięstwa Polski, ani jej rozkwitu, ani obrony przed napaściami zła. ( Przypomnienie. Przekaz z października 2016)

           (...)

Polacy muszą znać prawdę, czas prawdy się zbliża. Ja jestem prawdą. Ja jestem drogą, prawdą i życiem.

Polacy muszę stanąć w prawdzie.

Polacy muszą iść Moją drogą.

Polacy muszę kroczyć Moją drogą z moim sztandarem w dłoni.

 

Jak wiesz szatan jest bardzo zawzięty na Twoją ojczyznę. Zawsze był zawzięty. Ale szczególnie od czasów Mego przyjścia na świat, a im później, tym bardziej.

 

Oczywiście szczególnie od czasu rozrostu siły masonerii, od czasów tego co ludzie nazywają oświeceniem, a co jak wiesz oznacza wedle nich oświecenie nauki i wyjście z ciemnoty „ducha”, a tak naprawdę jest pociągnięciem w ciemność ducha, a oświecenie dla tych, którzy chcieli, aby ten termin funkcjonował w świadomości ludzi, oznacza oświecenie lucyferyczne, oświecenie upadłym aniołem.

(...)

Bez wewnętrznego nawrócenia nie ma zwycięstwa Polski, ani jej rozkwitu, ani obrony przed napaściami zła.


https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/02/oredzie-jezusa-chrystusa-26-x-2016-cz-1.html

 

 

4 komentarze:

  1. + Wewnętrznego nawrócenia nie ma oczywiście bez modlitwy.
    Dzisiaj jak na zamówienie wyskoczył mi na YT ten program:

    " Modlitwa jedynym ratunkiem dla Polski"
    Rozmówcą ks profesora jest tu lekarz z dużym dorobkiem, któremu ze względu na działalność na polu etyki kazano wynosić się z Polski w swoim czasie, gdy wrócił do niej z emigracji ( po roku 90 tym) a jak nie to sfabrykowany proces pod jakimś pretekstem.
    https://www.youtube.com/watch?v=SzIczeDQihE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ANIAR]
      Wzruszające i prawdziwe słowa padły podczas tej rozmowy.

      Usuń
  2. (Zofia K.) Psalm 51 " Zmiłuj się Boże nade mną w swojej łaskawości ", niech ta prośba prowadzi nas do pokuty i nawrócenia.Psalm ten pięknie śpiewa Michał Niemiec.

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...