Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

(..) teraz chcą pokoju, ale zbyt dużo niewinnej krwi przelali swoich synów i córek, która została ofiarowana w lożach masońskich Stanów Zjednoczonych Ameryki szatanowi

 

Fragment:


Wspomnę, Ja Król Wszystkich Narodów Jezus Chrystus na aborcję dzieci poczętych, nienarodzonych, że z ich żywych komórek brano materiał do produkcji eliksiru szczepionek, między innymi kobiet z Ukrainy.

Nie można nazwać ich matkami, które też były zapładniane metodą in vitro, bo do szpitali przywozili też gotowe próbówki z nasionami za denary masońskie, a teraz chcą pokoju, ale zbyt dużo niewinnej krwi przelali swoich synów i córek, która została ofiarowana w lożach masońskich Stanów Zjednoczonych Ameryki szatanowi. A teraz rozpacz czarna was ogarnie matki dzieciobójczyni i ojcowie samce. Wykorzystali wasze nasienie do depopulacji narodów. Szatański sposób, zabójcza walka z resztą potomstwa Niepokalanej Matki, ale zwycięstwo należy do Królowej Polski Pani Nieba i Ziemi i Mnie Króla Polski i Wszechświata.”

Reszta pod linkiem:

http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/ordzia-2022-amm


.............................................................

Oczyszczenie Ukrainy ze strony polskiej, gdy Ukraińcy wbiją nam nóż w plecy okazuje się mieć jeszcze inny aspekt, znaczenie.

 

O braku ochrony kodów genetycznych w ustawodawstwie polskim na tutaj:

(Ciekawie się złożyło bo tuż nim przeczytałem Orędzie otrzymane przez AMM, natrafiłem na materiał na portalu liberalnym, chyba było to za Naszym Dziennikiem)

https://www.radiomaryja.pl/informacje/tylko-u-nas-prof-dr-hab-a-kochanski-wedlug-szacunkow-komitetu-genetyki-polskiej-akademii-nauk-kompletne-dane-genetyczne-10-tys-polakow-sa-w-tej-chwili-w-posiadaniu-dalekowschodnich-laboratoriow/

24 komentarze:

  1. [Sylwia]
    Dziekuje za te Święte slowa z Nieba. Tak bardzo ich dzisiaj brakuje, zwlaszcza do polakow. Pamietam jakis dluzszy czas temu, ze byla podana informacja by nie czytac tych Oredzi. Dobrze wiedziec, ze skoro tutaj zostaly przytoczone to nawet nalezy do nich wrocic.
    Moze jeszcze nie wiem co pisze, ale nie odczuwałam szczególnego leku przed wichurami, ktore ostatnio nawiedziły Polskę. Wrecz mam nieraz chec podziwiania żywiołów jako potęgi, ktora jest niczym w porownaniu z Mocą Boża. Ale mozliwe, ze jeszcze nadejdzie taki moment, ze zmienie zdanie...oby nie.
    Sprawa zabójstw dzieci nienarodzonych jest dla mnie na tyle obrzydliwa i straszna, ze ciezko mi to komentowac. Ciekawe jest natomiast, ze akurat na polskich genach komus zalezalo...
    Poprzedni wpis potwierdził niestety moje obawy, ze midlitwy za Namaszczonego bylo i jest za malo. Skoro juz ok. 2012 r. Niebo wyzwało do modlitwy to jak malo czasu zostalo obecnie...
    Rzeczywiscie jestemy w przeddzień Prześwietlenia Sumien...a jeszcze przed nami to fałszywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam marzenie .
    Chciałabym modlić się w tych dniach (9, 12, 17) przed wystawionym Przenajświętszym Sakramencie. Księża w moim kościele wystawiają Przenajświętszy Sakrament tylko w pierwsze czwartki , piątki , soboty i niedziele , na pół godziny.
    I jak tu ratować Polskę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. [Sylwia]
    Niestety jezeli inicjatywa nie wyjdzie od ludzi i to od wielu to księża i biskupi raczej niechętnie otwierają „dodatkowo” koscioly, ktore powinny byc otwarte caly czas!
    Ze swojej strony moge polecic transmisje na zywo Najświętszego Sakramentu na YouTube. Oczywiscie to nie jest to samo, i nie jestem zwolenniczka rozwiązań online ale bywaly momenty, ze z tego korzystałam i w sytuacjach bez wyjscia polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. [Sylwia]
    Niestety jezeli inicjatywa nie wyjdzie od ludzi i to od wielu to księża i biskupi raczej niechętnie otwierają „dodatkowo” koscioly, ktore powinny byc otwarte caly czas!
    Ze swojej strony moge polecic transmisje na zywo Najświętszego Sakramentu na YouTube. Oczywiscie to nie jest to samo, i nie jestem zwolenniczka rozwiązań online ale bywaly momenty, ze z tego korzystałam i w sytuacjach bez wyjscia polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Tuż po śmierci Jana Pawła II będąc przejęty, ale nie będąc aż tak aż tak przejęty jak niemało innych i gromadzących się w ciche marsze choć nawet młodszych ode mnie, kierując się natchnieniem zadzwoniłem do porannej audycji do Radia Maryja i przedstawiłem propozycję od tej pory stałej, całodobowej Adoracji dla wszystkich (bo są może w jakichś klasztorach, ale zamknięte) przynajmniej jednego kościoła dyżurnego na diecezję. Ojciec prowadzący poparł to jak najbardziej.

      Jak wiemy jest. Jeśli w takim Krakowie nie może być całodobowej Adoracji...
      Mówiłem kiedyś o tym jednemu księdzu de facto żądając jej.
      Powiedział, że to trzeba ludzi bo to w nocy, do pilnowania skąd ich weźmie bo kto zechce itd.
      Wiadomo gdyby biskup kazał albo tylko zalecił to by taki ksiądz zrobił bez problemu.

      Teraz od początku plandemii nie jestem pewien czy byłoby to dobre bo w maskach i tylko obraza Boża większa.

      Usuń
    2. Przed chwilą byłam na mszy , po niej poszłam do księdza negocjować wystawienie Przenajświętszego Sakramenu w te konkretne dni . Odpowiedz księdza:
      " po co "
      " przecież mamy wystawiany w maju"
      " był wczoraj, w piątek, dzisiaj"
      " a co się stało że Matka Boża teraz mówi"
      " nie mam czasu , jestem cały dzień zajęty"
      To chociaż po każdej mszy Adoracja z różańcem?
      " ale po co wystarczy w pierwszy czwartek , piątek miesiąca"

      Mam koszulkę z Jezusem Chrystusem Królem Polski i chęci . Ksiądz proboszcz jest zaszczepiony , namaszcza rączki bogato alkoholem , przed i po. Wierni oczywiście w 90 proc. zamaskowani.
      Pozdrawiam wszystkich czytających i Pana Cypriana.
      Z Panem Bogiem.

      Usuń
  5. + Podawajcie też w komentarzach ważne sprawy, przecież niektórzy się orientują a nie wchodzi tu kilka osób na dobę, nie wchodzi 100 czy 200 nie wchodzi 500 nawet tylko więcej. Jest więc trochę osób.

    Rosja i Chiny ogłosiły na olimpiadzie sojusz.

    OdpowiedzUsuń
  6. (Kamila) Ciekawe po co im nasze DNA. Dla jakichś ulepszonych śmiercionek???
    Wiem, że pan Cyprian miał, powiedzmy "mały zatarg" z Atorem, ale gość ma dużo ciekawych vlogów i ostatni był między innymi na temat, jak to nasz nierząd oddaje za darmoszkę polskie "pioruny" na Ukrainę. https://www.youtube.com/watch?v=OZUckgBjhfc&t=2s
    Po prostu w głowie się nie mieści, że jeszcze ktoś może popierać tę władze, chociaż sama mam w rodzinie osoby, którzy tylko TVP1 oglądają i wierzą tylko tej propagandzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Już kilka dobrych lat temu było wiadomo, z 11 nawet, że służby potrafią tak spreparować specjalne trucizny, że działa na konkretnego człowieka. I jego tylko zabije. Trzeba tylko znać jego DNA. Była wtedy mowa o służbach izraelskich. Jeśli nie tylko one to na pewno tutaj przodują.

      Usuń
    2. Przeczytajcie na stronie
      www.grupabogaojca.wordpress.com
      Wpis z datą 21.01.2022 Borownica, Swiadectwo

      Usuń
    3. (Kalina)Nie doczytałam tego "świadectwa"... Z tego co kojarzę Żywy Płomień ma żonę? Skąd pomysł że ma być nowym Papieżem? "Dla mnie liczba 21 jest święta"? Połowa tej liczby to dla tego człowieka 1@... Nie dam rady przeczytać więcej. Nie bardzo rozumiem czemu mają służyć takie domysły... Czy wogóle przeczytał to jakiś ksiądz? W Piśmie Świętym jest napisane że najpierw są apostołowie a później prorocy. I cokolwiek takiego powstaje, powinno chyba zostać poddane Kościołowi do oceny. Stwierdzanie że modlitwy z Krucjaty mają jakąś większą moc jest conajmniej dziwne. Dlaczego takie udziwnianie? Maryja prosi o RÓŻANIEC. Jak macie na tyle czasu to odmowcie Nowennę Pompejańską...

      Usuń
    4. + Świadectwo to skrócone i bez modlitw i kilku innych rzeczy było przedstawione na Święcie Boga Ojca 1 sierpnia tamtego roku.
      Słuchała tego niemała rzesza ludzi, trzech księży o ile pamiętam dobrze, że było trzech, w tym ksiądz znający dobrze sprawy Osuchowej i okolic, prawdziwie Boży kapłan. Prorokini MM od Apokalipsy, prorokini Jadwiga i Ja.
      Nikt nie zgłaszał zastrzeżeń i ja nie zgłaszam.

      Usuń
    5. + Co do "piorunów" tutaj dobry materiał o tej broni i okolicznościach.

      https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2022/02/teraz-chca-pokoju-ale-zbyt-duzo.html

      Usuń
  7. [ANIAR]
    Bóg zapłać za Świadectwo- jak dla mnie wzruszające. Przeczytałam do końca, ale jeszcze raz to powtórzę.
    Tak, trzeba robić chrzest dzieci nienarodzonych, zamordowanych w łonach matek.. Ostatnio czuję takie przynaglenie bardzo często. Wiadomości o przelanej niewinnej krwi dzieciątek ofiarowanej lożom masońskim są straszne. Temat morderstwa dzieci nienarodzonych mnie totalnie rozbija za każdym razem.. Ale Boże błagam przebaczenia i miłosierdzia przez zasługi Twoich Świętych Ran dla matek dzieciobójczyń i ojców samców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ANIAR]
      Edit dot. Świadectwa:
      dzisiaj "przypadkowo" wyskoczył mi filmik o objawieniu Pana Jezusa i Matki Bożej s. Czesławie Polak w Ostrożnem:


      https://youtu.be/oTLXrg7DdWc







      Usuń
  8. Dziękuję za przekaz Grupy Boga Ojca i AMM od apokalipsy.Tworzą zwarta całość. Oby te klęski i trzęsienia ziemi jeszcze odwleky się w czasie.
    Pozdrawiam i z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  9. A.Bogumiła
    Ja kiedyś chrzciłam dzieci nienarodzone, ale zostałam do tego zniechęcona. Teraz jak widzę nie było w tym nic złego. Ten przekaz jest potwierdzeniem zeszłorocznych rekolekcji adwentowych, na których ksiądz rekolekcjonista chrzcił dzieci nienarodzone razem z uczestnikami tychże rekolekcji. Odmawiał przy tym modlitwę, którą ja już znałam i dodał, że biskup (którego nazwiska ja oczywiście nie zapamiętałam) nadał tej modlitwie imprimatur. Zdecydowanie czas wrócić do tej praktyki. Kto może, to zachęcam! 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Sylwia]
      Rowniez pamietam, ze kiedys odmawiałam podobna modlitwę. Byla nawet taka, ktora odmawiali sie 9 miesiecy biorąc pod opiekę jedno z dzieci, ktore mialo sie narodzić. Czy ktos moglby tutaj podac jaka modlitwę nalezy odmawiać aby codziennie moc ochrzcić dzieci nienarodzone? Ja nie pamietam, co to byly za modlitwy a innym czytelnikom na pewno sie te przyda :)

      Usuń
    2. Matka Boża ( nie pamiętam czy w przekazie dla polskiego , czy zagranicznego proroka) prosiła ,aby przed Aniołem Pańskim odmówić tę modlitwę
      " Maryjo , uwielbiam Twoje przeczystej łono i to Dzieciątko , które się w nim poczęło i proszę o wszystkie dzieci poczęte , aby rodzice dali im życie, którym Bóg ich obdarzył i kochali je w życiu taką miłością, jaką Ty kochałaś swojego syna a naszego Pana Jezusa Chrystusa"

      Usuń
    3. A.Bogumiła
      CHRZEST DZIECI NIENARODZONYCH
      "Oto spojrzenie Pana nad tymi, którzy się Go boją i czekają na Jego Miłosierdzie, aby wyjawił ich dusze i zachował przy życiu." (Ps 33, 18-19)
      Wierzę w Boga Ojca....
      (pokroić wodą święconą we wszystkich kierunkach)
      Wy, wszystkie, które we dnie i w nocy urodziłyście się martwe i jeszcze się martwe urodzicie, wy, wszystkie, które zostałyście zabite w łonie matek i jeszcze zabite będziecie, wszystkie, które urodzone zmarłyście bez Chrztu Świętego i jeszcze umrzecie, abyście otrzymały życie wieczne przez Jezusa Chrystusa, Pana naszego. Amen.
      Ja was, według imion, które Pan Bóg w Swej łaskawości wam da, chrzczę:
      W IMIĘ OJCA I SYNA, I DUCHA ŚWIĘTEGO
      "Tak mówi Pan Bóg: - Nie lękaj się, bo cię wykupiłem i wezwałem cię po imieniu - tyś mój!"
      "Śpiewajcie Panu i sławcie Jego imię. Każdego dnia głoście Jego zbawienie i rozgłaszajcie cuda wśród wszystkich narodów" (Ps 96,2-3)
      "Na wieki będę chwalił łaski Pana i moimi ustami będę głosił Twą wierność przez wszystkie pokolenia. Alleluja, Alleluja, Alleluja."
      Ojcze nasz... Zdrowaś Mario... Chwała Ojcu...

      Modlitwa
      Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najdroższą Krew Chrystusa, przez Najświętsze Serca Jezusa i Maryi dla otrzymania darów Ducha Świętego, dla ratowania dusz i nienarodzonych dzieci.
      Drogi Zbawicielu, daj im Imiona Twoich Świętych i zmyj Twoją Krwią brud grzechu pierworodnego, by mogły razem z Tobą radować się wieczną chwałą w Niebie i na wieki cześć Ci oddawać. Amen.
      Przez Twą Dziewiczą czystość, o Maryjo, ratuj duszę, które obrażają Twoje Niepokalane Serce. Amen.

      Usuń
    4. [ANIAR]
      Odmawiam Chrzest dzieci nienarodzonych z książeczki Armia Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa, Rudolf Szaffer, Wrocław 2019.
      Można odszukać też w necie.
      Chrzest dzieci nienarodzonych:
      "Oto spojrzenie Pana nad tymi, którzy się Go boją i czekają na Jego Miłosierdzie, aby wybawił ich dusze i zachował przy życiu"(Ps 33, 18-19). Wierzę w Boga Ojca...
      Wy, wszystkie, które urodziłyście się martwe i jeszcze się martwe urodzicie, wy, wszystkie, które zostałyście zabite w łonie matek i jeszcze zabite będziecie, wszystkie, które urodzone zmarłyście bez Chrztu Świętego, abyście otrzymały życie wieczne przez Jezusa Chrystusa, Pana naszego. Amen.
      Kropiąc wodą święconą we wszystkich kierunkach, odnawiamy: Ja was, według imion, które wam Pan Bóg w Swej łaskawości udzieli (można podać samemu kilka imion), chrzczę: W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego: Ojcze nasz.. Zdrowaś Maryjo.. Chwała Ojcu.. "Tak mówi Pan Bóg:-Nie lękaj się, bo cię wykupiłem i wezwałem cię po imieniu-tyś mój!" "Śpiewajcie Panu i sławcie Jego imię. Każdego dnia głoście Jego zbawienie i rozgłaszajcie cuda wśród wszystkich narodów"(Ps 96,2-3). "Na wieki będę chwalił łaski Pana i moimi ustami będę głosił Twą wierność przez wszystkie pokolenia. Alleluja, Alleluja, Alleluja".
      Modlitwa: Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najdroższą Krew Chrystusa, przez Najśw.Serce Jezusa i Maryi w intencji otrzymania darów Ducha Św.,dla ratowania grzeszników zagrożonych wiecznym potępieniem i nienarodzonych dzieci. Drogi Zbawicielu, daj im Imiona Twoich Świętych i zmyj Twoją Krwią brud grzechu pierworodnego, by mogły razem z Tobą radować się wieczną chwałą w Niebie i na wieki cześć Ci oddawać. Amen
      Przez Twoją Dziewiczą czystość, o Maryjo, ratuj dusze, które obrażają Twoje Niepokalane Serce.Amen.

      Usuń
  10. [Sylwia]
    Wczoraj poznym wieczorem byla informacja o bardzo silnym tąpnięciu na Śląsku. Bylo na tyle silne, ze ludziom podobno przesuwały sie meble. Tutaj na szybko znalazlam jakies informacje:
    https://polskatimes.pl/tag/silny-wstrzas-slask
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. [Milka] Bardzo ważne dla nas Polaków przemówienie mołdawskiego polityka Fiodora Gierlicza skierowane do ukraińskich uciekinierów, tylko 14 min.:
    https://gloria.tv/post/11ri4uEmUQ8c4CauvKDFCyiAM

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...