Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Modlitwa aby po Prześwietleniu Sumień zostało Polaków więcej niż 30 procent!

 

Nadzwyczajny apel
Matki Boga Żywego Jezusa Chrystusa Króla Polski:

"Szczególna modlitwa w dniach 9, 12, 17 lutego, Narodzie wybrany, Polsko - Nowe Jeruzalem, aby po „Prześwietleniu Sumień” was zostało więcej niż trzydzieści procent".

http://www.domymodlitwyjp2.pl/



Była inicjatywa bym wyszczególnił jednak te modlitwy.

Tak, trzeba się modlić jak tutaj Matka Boża prosiła.

Każdy czytelnik który wchodzi na mój blog mógł się z tym zapoznać bo dałem osobny wpis świeżo, tyle, że u mnie na stronie nie było tego fragmentu a tylko część przekazu z linkiem.

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2022/02/teraz-chca-pokoju-ale-zbyt-duzo.html

9 luty już minął, ale mamy jeszcze 12 i 17 luty.

Inicjatywa była także pod kątem Stowarzyszenia, bo rzeczywiście jeśli zostanie 30 procent Polaków po Oświeceniu Sumień to praca na pewno będzie tu utrudniona bo morze umrzeć wielu którzy byliby pomocni i tych, którzy mają wiedzę.

….................

Nie udostępniam komentarzy bo wpis był nieplanowany a pisałem kiedy zamieszczę następny i wtedy z komentarzami.

CP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...