Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Słowa Pana Jezusa o Stowarzyszeniu Smoleńskim (6 luty 2022).

 

23.53

Zapisanie przekazu zakończone 00:00


Niedziela, 6 luty 

Zapisz Mój synu :)

- Jesteś ziemskim założycielem Stowarzyszenia Smoleńskiego. Ja jestem Niebieskim.

Zatem Ja je założyłem i podlega ono Mojej Woli.

Ty jesteś Moim narzędziem gdy idzie o Stowarzyszenie.

Narzędziem  n i e u s u w a l n y m. 

Tak chcę.


Chcę byś nie był bardzo aktywny gdy idzie o Stowarzyszenie, lecz nie kosztem jego poprawnego funkcjonowania. Jeśli Justyna i Monika czują się urażone Twoim zachowaniem z grudnia, niech odejdą, wykonując swoje obowiązki i niech będą dyspozycyjne.

Dostatecznie wskazałeś nieprawidłowości o których nie będziemy publicznie pisać. Nie mogą popierać tego co jest złe.

 

Nie mogą nadal tak postępować jak postępują od grudnia.

Przypominam, że jest to  M o j e   Stowarzyszenie i kto mu będzie szkodzić zostanie surowo ukarany.

Amen.


- Chwała Tobie Chryste.


- Opublikuj.


Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

....................................................

Dostałem znak potwierdzający zaraz po otrzymaniu przekazu o który poprosiłem.

[ Dopisuję po godzinie. Był też drugi znak kilka godzin przed przekazem, który dopiero wybrzmiał w połączeniu z nim, co zobaczyłem gdy rozważałem te sprawy, jak i rozważałem w związku z samym otrzymaniem przekazu, bowiem ostatni przekaz z Nieba był u mnie dwa i pół miesiąca temu  a od Pana Jezusa jeszcze dawniej - o tym poniżej].

[ No i trzecia rzecz teraz to widzę, jeszcze ciut później. Wygląda na to, żeby była Łaska tego przekazu i interwencji publicznej Pana Jezusa musiała być dzisiaj od rana nagła ofiara zdrowotna dwóch osób, jednej ze Stowarzyszenia i tej, która mieszka ze mną w Rzeszowie. Dzisiaj, czy jeszcze na najbliższe dni będzie musiała być, to w naturalny sposób, naocznie, pokaże Pan Jezus].

Zaznaczę, że przekazy Pana Jezusa otrzymuję jedynie w przypadku oskarżenia mnie karnego ( z powodu Słów Pana Jezusa) i tylko wtedy gdy to jest niezbędne ( te są tylko dla mnie) i te Pouczenia Pan Jezus obiecał do zamknięcia sprawy, do ostatniego odwołania do Sądu Najwyższego, gdyby była taka potrzeba. Oraz są dla Stowarzyszenia i też jedynie wtedy gdy sytuacja naprawdę tego wymaga. Tamte, które otrzymywałem nie były publikowane, były tylko wewnętrznie dla Stowarzyszenia. Ten, Pan Jezus kazał upublicznić.

Przypominam też o podkreśleniach, pogrubieniach w przekazach, czy rozstrzelonym druku. Tylko wyróżnienie kolorem w umieszczonych już przekazach od Pana Jezusa pochodziło ode mnie. Rozstrzelony druk, wytłuszczona czcionka czy podkreślenie było podane przez Pana Jezusa w taki sam sposób jak napisany graficznie uśmiech.

[ Uzupełniam około 11 godzin po umieszczeniu. Jest jeszcze jedna rzecz z tym związana.

Blisko 10 dni temu byłem u siostry Leonii Nastał, znanej na pewno niektórym czytelnikom także wielkiej mistyczki.

Miejsce gdzie sługa Boża ( czyli toczy się proces beatyfikacyjny) Leonia Nastał jest pochowana to jej macierzysty klasztor sióstr Służebniczek w Starej Wsi, około 30 kilometrów od Rzeszowa. Gdy jedzie się główną drogą na Sanok z Rzeszowa ( czyli można rzec w Bieszczady) to jest po lewej stronie drogi, gdy wracamy to po prawej. Klasztor jest tuż przy drodze dzięki czemu możemy widzieć łatwo tablicę przy klasztorze, która jest tak umieszczona aby widzieli jadący podróżni: „ W tym domu Jezus mówił do Leonii Nastał”.

W tejże Starej Wsi, kilometr dalej jest Sanktuarium Matki Boskiej Miłosierdzia.

U Leonii Nastał nie byłem sam tylko z towarzyszem. ( „Gdzie dwóch lub trzech w imię Moje). Modliliśmy się w udostępnionej krypcie.

Oprócz pobłogosławienia nas znakiem krzyża usłyszałem krótkie Słowa Leonii Nastał dotyczące wspomnianych niewiast wymienionych z imion w przekazie Pana Jezusa. Nie będę tu ich przytaczał. Sens jednak korespondował z fragmentem Słów Pana Jezusa: „Nie mogą popierać tego co jest złe.

Dodam przy okazji, że jeśli święty czy święta nie mówiła do mnie w pełnym przekazie, miałem zawsze bardzo krótkie słowa zwykle zawierające się w jednym zdaniu, gdy były te słowa przy okazji kontaktu z niektórymi świętymi : Charbel – wystawienie relikwii i nabożeństwo w kościele. Prymas Wyszyński – baner w kościele z jego wizerunkiem, przed opóźnianą beatyfikacją, ks. Popiełuszko – przy grobie w Warszawie.


Już nie klasztorze, ale w pobliskim Sanktuarium, w sklepiku kupiłem biografię s. Leoni Nastał. To najnowsza pozycja i chyb pierwsza biografia. Agnieszka Bugała, Sekret świętości. Biografia Służebnicy Bożej S. Leonii Nastał, Wydawnictwo Esprit, Kraków 2021. ( Cena 34 zł 90 gr)

I za to tradycyjne Bóg zapłać przy tej okazji moim Dobrodziejkom i Dobrodziejom, że mogę pojechać tu czy tam, w potrzebne miejsce nie kłopocząc się finansami i kupić choćby taką książkę bez zastanawiania się, jak bułkę z masłem:) ].



8 komentarzy:

  1. (Tomek) Cieszę się, że Pan Jezus czuwa nad Stowarzyszeniem. Ja wczoraj też miałem znak. Jechałem samochodem przez Poznań, na sąsiednim pasie minął mnie samochód z rejestracją PO, a zaraz za nim samochód z rejestracją ST. I nagle zaświtało - POST. Widzę z tego, że Bóg wzywa mnie do postu. Myślę, że trzeba teraz dużo pościć, aby zadośćuczynić Bogu za grzechy narodu, może dzięki temu złagodzi wojenną pożogę, która ma u nas być.

    OdpowiedzUsuń
  2. [ANIAR]
    Dzięki Ci Panie Jezu za Twoje prowadzenie Stowarzyszenia.
    Pięknie jest móc znów czytać Twoje Słowo.
    Kobiety z przekazu proszę się nie obrażać na Cypriana a teraz i na Pana Jezusa tylko walczyć ze słabościami i się poprawić. Ewentualne urażenie oddać Panu Jezusowi, bo nie jesteśmy w gimnazjum żeby się w takich ważnych sprawach dąsać.. Poprawić to co należy i do przodu. My kobiety musimy się nauczyć przebaczać od razu jak mówi ks. Dominik a nie pielęgnować urazy, bo pycha nami zawładnie. Miło, że Prorok jest "Narzędziem n i e u s u w a l n y m. Cieszę się, że tak Pan Jezus powiedział :) czuję, że chodzi tu również o "nieusuwalność" w roli Gniewu Boga Ojca- o taką mam myśl.
    Z modlitwą i Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. + JMJ

    [ Uzupełniam około 11 godzin po umieszczeniu w uwagach pod przekazem i dodaję w komentarzu dl osób które już czytały przekaz i mogą nie zauważyć. Jest jeszcze jedna rzecz z tym związana.

    Blisko 10 dni temu byłem u siostry Leonii Nastał, znanej na pewno niektórym czytelnikom także wielkiej mistyczki.

    Miejsce gdzie sługa Boża ( czyli toczy się proces beatyfikacyjny) Leonia Nastał jest pochowana to jej macierzysty klasztor sióstr Służebniczek w Starej Wsi, około 30 kilometrów od Rzeszowa. Gdy jedzie się główną drogą na Sanok z Rzeszowa ( czyli można rzec w Bieszczady) to jest po lewej stronie drogi, gdy wracamy to po prawej. Klasztor jest tuż przy drodze dzięki czemu możemy widzieć łatwo tablicę przy klasztorze, która jest tak umieszczona aby widzieli jadący podróżni: „ W tym domu Jezus mówił do Leonii Nastał”.


    W tejże Starej Wsi, kilometr dalej jest Sanktuarium Matki Boskiej Miłosierdzia.


    U Leonii Nastał nie byłem sam tylko z towarzyszem. ( „Gdzie dwóch lub trzech w imię Moje). Modliliśmy się w udostępnionej krypcie.

    Oprócz pobłogosławienia nas znakiem krzyża usłyszałem krótkie Słowa Leonii Nastał dotyczące wspomnianych niewiast wymienionych z imion w przekazie Pana Jezusa. Nie będę tu ich przytaczał. Sens jednak korespondował z fragmentem Słów Pana Jezusa: „Nie mogą popierać tego co jest złe. „


    Dodam przy okazji, że jeśli święty czy święta nie mówiła do mnie w pełnym przekazie, miałem zawsze bardzo krótkie słowa zwykle zawierające się w jednym zdaniu, gdy były te Słowa przy okazji kontaktu z niektórymi świętymi : Charbel – wystawienie relikwii i nabożeństwo w kościele. Prymas Wyszyński – baner w kościele z jego wizerunkiem, przed opóźnianą beatyfikacją, ks. Popiełuszko – przy grobie w Warszawie.]


    Już nie klasztorze, ale w pobliskim Sanktuarium, w sklepiku kupiłem biografię s. Leoni Nastał. To najnowsza pozycja i chyb pierwsza biografia. Agnieszka Bugała, Sekret świętości. Biografia Służebnicy Bożej S. Leonii Nastał, Wydawnictwo Esprit, Kraków 2021. ( Cena 34 zł 90 gr)


    I za to tradycyjne Bóg zapłać przy tej okazji moim Dobrodziejkom i Dobrodziejom, że mogę pojechać tu czy tam, w potrzebne miejsce nie kłopocząc się finansami i kupić choćby taką książkę bez zastanawiania się, jak bułkę z masłem:) ].


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ANIAR]
      O dziękuję za uzupełnienie również w komentarzu.
      Kobiety-bardzo proszę skończyć z popieraniem tego co jest złe...
      S.Leonio dziękuję za potwierdzenie :)
      W nawiązaniu do biografii, jeśli ktoś ma ochotę to można posłuchać: Agnieszka Bugała o s. Leonii Nastał w tym miejscu:

      https://youtu.be/3EtzIe_8Hyo

      Usuń
  4. W grudniu ubr przypadkiem natrafiłam na rozważania s. Leonii do Nowenny do Dzieciątka Jezus. Później miałam natchnienie żeby modlić się za jej wstawiennictwem o zdrowie dla mojego dziecka. Modlitwę porzuciłam. Teraz s. Leonii znów przypomina mi o sobie...kiedy w rodzinie znów choroba.

    OdpowiedzUsuń
  5. [Bartłomiej]

    Mam nadzieję, że to działanie Pan Jezusa Króla Polski.

    Link do strony o strajku ogólnopolskim:

    https://polski-konwoj-wolnosci.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Niestety. Można rzec po ludzku, nie ma tak dobrze. Choć przecież tak jest właśnie najlepiej, najważniejsza jest Chwała Boża i dobro duszy ludzkiej.
      To aby dusza, do tego płód poroniony na Drodze Bożej, miała bezwzględnie zagwarantowane prawo bycia gniewem Bożym ze wszystkimi przywilejami, które były wymienione mogło by być nawet obrazą Bożą, (cokolwiek by dusza nie zrobiła i jaki miała stosunek do Boga) a gdyby taka informacja się pojawiła należałoby wątpić, że to od Boga.

      Inaczej jest ze Stowarzyszeniem i Centrum bo to było powiedziane przez Pana Jezusa. Tutaj wystarcza duży patriotyzm i bycie praktykującym katolikiem. Jak było powiedziane na początku przekazów są tutaj zasługi a nie są to zasługi na drodze Bożej. Był tu i u innych nielicznych i miłość własna i jeszcze coś ze świata. Ale było też realne zagrożenie życia i brak nagrody za to takiej jaka jest na Drodze Bożej.

      Usuń
  6. + JMJ

    Nie wiedzieć dlaczego umknęły Słowa Pana Jezusa z początku "Zapisz Mój synu:)".
    Zły chciał chociaż tutaj psotę zrobić, tyle ile mógł.
    Uzupełnione w tekście.

    Dodam, że uśmiech Pana Jezusa jest tutaj niejednoznaczny, nie jest to tylko uśmiech na przywitanie ponieważ Pan Jezus mówił do mnie na początku "mój synu" a potem "moje dziecko" zastanowiłem się, czy to nie jest dowód mniejszej łaskawości i Pan Jezus się uśmiechnął tylko w odpowiedzi. Ale jakby nie uznał tego za bardzo ważne i żeby podkreślić, że uśmiech jest w odpowiedzi na moje nieme zastanowienie się w duchu chciał Pan abym umieścił go poniżej wpół linijki. Ponieważ nie da się w edytorze wpół linijki na przynajmniej w edytorze blogu, został po Słowie.
    Bo też i odezwanie się " mój synu" psuje tutaj bardziej do powagi tematu, bo możliwe, że gdyby dotyczyło to osobistego problemu na drodze Bożej to Pan Jezus powiedziałby: "moje dziecko".
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...