Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Klątwa Boża na wszystkich Polaków, którym przeszkadza to, że są otwarte kościoły przy zamknięciu lokali (gastronomicznych), stoków narciarskich, itp.

 

19 stycznia


13.30

- Dobrze, dziecko, rzuć klątwę.

- Tak Panie Jezu.

- Zaległą.


- Panie, natrafiłem od razu, to Twoja Łaska.


[ Wyjaśnienie, które pisałem na bieżąco, w tym miejscu. C.P: Klątwa miała być rzucona jeszcze w końcu roku, 28 grudnia lub później.

Być może działanie Boże było takie jakby była rzucona, ale nic o tm nie wiem.

Niemniej rzucam ją dziś – 19 stycznia. Odwlokło się to u mnie jak i inne rzeczy nad którymi boleję (ze względu na odwleczenie się).]


Z Woli Jezusa Chrystusa, w Imię Trójcy Przenajświętszej, rzucam klątwę Bożą na wszystkich Polaków, którym przeszkadza to, że są otwarte kościoły przy zamknięciu lokali (gastronomicznych), stoków narciarskich itp.


Przeklina was Bóg

Amen.

Przeklina was Bóg

Amen.

Przeklina was Bóg

Amen.


- I tak się stanie.

Amen.

To mówię Ja, Bóg Ojciec.


Jednakże synu Mój upominam Cię. Nie zwlekaj z rzuceniem klątwy, jeśli masz to uczynić, aż tyle czasu. Teraz wszystko dzieje się szybko, sam widzisz.

Dopóki nie rzucisz klątwy nie jest ona rzucona. Bóg jej sam nie rzuca, choć może wszystko, ale korzysta z ludzkiej współpracy.

.

Jeśli masz zaległości w innych sprawach i Ja to rozumiem, to niech nie będą one w klątwach, bo to jest łatwo Ci uczynić, bo taka jest Twoja natura, że nie wzdragasz się przed tym i wystarczy Ci tylko, że nie masz winy i wolisz to niż dobry uczynek za który masz zapłatę w postaci zasługi. Zatem więcej nie zwlekaj z żadną klątwą chyba, że byłbyś prawdziwie mocno chory, bo to Mi się nie podoba.

Wiesz Mój synu, że klątwa rzucona przez Ciebie działa i jest ważna choćby nie była opublikowana.

Amen.


- Amen.

Przepraszam Boże Ojcze.

Boże bądź miłościw mnie grzesznemu.

- :) Uśmiech Boga Ojca.

Nie grzeszysz nie rzucając klątwy, lecz jest to zaniechanie ku któremu nie masz powodów.

Niech zatem więcej tak nie będzie.


Klątwę możesz rzucać w niemal każdej dyspozycji duchowej a ponieważ jest z Ciebie zdjęta wina, nawet po grzechu uczynkowym, gdyby się taki zdarzył, będzie ważna.

Tak jak i teraz, ponieważ źle się czujesz i fizycznie i duchowo poprosiłeś Mego Syna a Twego Pana o rzucenie klątwy. On zaś przypomniał Ci zaległą.


Zatem gdybyś zgrzeszył uczynkowo i to nawet cieleśnie z kobietą a i z mężczyzną ! byłoby to „mniejszą winą” choć jej nie masz, niż to opóźnienie rzucenia klątwy o trzy tygodnie.

Koniec roku i początek nowego jest tu też szczególnie istotny.

Pamiętaj zatem na przyszłość. Zostaw wszystko a wpierw rzuć klątwę.

Tylko Ty jesteś do tych zadań i dlatego nie może się to odwlec.

- Przepraszam Boże Ojcze.

-:)

- Dziękuję Panie.

- Klątwę z Woli Jezusa Chrystusa rzucił i Słowa Boga Ojca otrzymał potwierdzające ją a także strofujące za opóźnienie w jej rzuceniu Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...