Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Zaczynam wpisywać przekazy, które były w grudniu tamtego roku i w styczniu tego roku

 

+JMJ


Zaczynam wpisywać przekazy, które były w grudniu tamtego roku i w styczniu tego roku.


Czekałem na Słowo Pana Jezusa aby to zrobić, ale nie otrzymane przez siebie w lokucji, tylko przez kogoś innego.

Zatem, przy tej okazji, gdyby jakiś adwersarz chciał mówić, że polegam tylko na tym iż kieruję się tylko słowem otrzymanym przez siebie od Boga i w związku z tym to nie jest wiarygodne, to jeśli będzie chciał być uczciwy i nie kłamać w Bożych sprawach to musi powiedzieć iż kieruję się także Słowem Bożym nie otrzymanym przez siebie i nie publikowanym, jak tylko do mojej wiadomości otrzymanym przez kogoś innego. Oraz, oczywiście słowem publicznym, potwierdzającym u proroków na przykład Anny od Jezusa i Marii Michaliny od Apokalipsy.


Zatem czekałem na sygnał, na Słowa Pana Jezusa aby znów zacząć publikować przekazy i czekałem na Słowo przekazane mi przez kogoś kto je otrzymuje. Gdyby tego Słowa nie było to nie zacząłbym publikować przekazów.


Dziękując przede wszystkim Panu Jezusowi i tej osobie, przy okazji dziękuję Bogu za wspomnienie mnie dwa razy ostatnio w przekazach przez Marię Michalinę od Apokalipsy i dziękuję też Marii Michalinie.


Przy tej okazji podziękuję też swoim dobrodziejom i dobrodziejkom szczególnie za czas ostatni za końcówkę roku i teraz. Serdeczne Bóg zapłać!

Nadal (oczywiście) są odprawiane za wszystkich dobrodziei cztery msze miesięcznie, a teraz do marca  intencje zamówione u pewnego znanego w całej Polsce księdza, Bożego kapłana ( nie z Krakowa).

Zadziwiam się nadal, że do tej pory moja sytuacja egzystencjalna nie pogorszyła się ani trochę, nie odczułem różnicy. Mimo, że z czwórki moich najhojniejszych dobrodziejek i dobrodziei u jednej osoby sytuacja materialna zmieniła się diametralnie, tak, że nie może mnie wspierać w ogóle, u drugiej pogorszyła się częściowo, u trzeciej dość mocno ze względu na obecną sytuację i to, że ludzie się nawet boją korzystać z usług, nie trzeba tu zakazów, które dobijają gospodarkę, która nawet bez żadnych „obostrzeń” i tak by mocno kulała. A u czwartej nie znam. A jednak Pan Jezus tak czyni, Ojciec łaskawy przede wszystkim i Duch Święty dając natchnienie, że do tej pory się to u mnie nie zmieniło dodatkowo mimo zaległości w potwierdzeniach. Może się zmieni nawet od jutra, tego nie wiem , ale do tej pory się nie zmieniło.


Teraz publikuję ulotkę i wspominanie tych przekazów przez Niebo w Orędziach otrzymywanych przez Marię Michalinę od Apokalipsy i Annę od Jezusa, co zrobił na moją prośbę czytelnik tych przekazów, potem będzie rozmowa.


CP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...