Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Koronka do Bożego Miłosierdzia: Dla Jego bolesnej męki, czy dla Jezusa bolesnej męki – jedna kwestia

 

Koronka do Bożego Miłosierdzia: Dla Jego bolesnej męki, czy dla Jezusa bolesnej męki – jedna kwestia.


Chciałem napisać kilka słów wobec refleksji, które się nasunęły, gdy obejrzałem film o którym zapewne wspomina Grzegorz. Było to przed umieszczeniem nowego filmu na kanale „ W Posłudze”.

Mam jednakże wewnętrzne pouczenie aby nie dokładać tu swoich trzech groszy. Zresztą pouczenia tutaj od Pana Jezusa czy innego w tej sprawie z Nieba teraz nie miałem, nie rozeznawałem też tej sprawy wraz z innymi mistykami. Są Słowa Pana Jezusa przekazane przez Grzegorza i wystarczy.

Co do filmu na którym ksiądz odnosi się do kwestii „ Jego” czy „Jezusa” nasuwa się głównie jedna refleksja.


W pouczeniu wewnętrznym mam aby podzielić się jedną rzeczą.

Kilkanaście lat temu miałem sen. Szedłem ciemnym korytarzem, można to nazwać tunelem, nie było całkiem ciemno, raczej była to szarość, może pokutna. Tunel w skale, surowy, nie ociosany dokładnie i nic więcej. Jednakże z tych skał w miarę moich kroków zaczęły odrywać się szarawe niekształtne postaci i zrozumiałem, że są to demony. Zaczęły zbliżać się do mnie.

Nie wiem czy w tym śnie żyłem, czy też był to rodzaj czyścowej pokuty gdzie mogłem być dręczony przez demony, dość że obawiałem się i czułem odrazę przede wszystkim gdyby mnie jakikolwiek miałby choćby tylko dotknąć. One się jednak zagęszczały coraz bliżej mnie w miarę podążania tym korytarzem- tunelem i nie był ratunku.

Nagle nie olśniło i w ostatniej niemal chwili zacząłem wołać, powtarzać : „ Jezus, Jezus, Jezus” bez przerwy. Cofnęły się albo na początku nie przybliżyły dalej, nie pamiętam dokładnie, ja dalej powtarzałem. W końcu zrobiłem przerwę, one się znowu zaczęły zbliżać, dalej powtarzałem bez przerwy i z coraz większą mocą, w końcu pierzchły całkowicie i mogłem iść dalej spokojnie.


C.P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...