Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

O przeszkodach z umieszczeniem przekazu o Duchu Świętym i mszczeniu się nieprzyjaciela rodu ludzkiego za przekaz Natalii Tułasiewicz

 

O przeszkodach z umieszczeniem przekazu o Duchu Świętym i mszczeniu się nieprzyjaciela rodu ludzkiego za przekaz Natalii Tułasiewicz.


Podzielę się teraz tymi sprawami. Oczywiście miałem myśl by to umieścić zaraz po, jako osobne posty lecz nie zdarzyło się, a ponieważ nie ma przekazów jest dodatkowa okazja. Zaś poniedziałek jest dniem poświęconym Duchowi Świętemu zatem dodatkowo się nada.


Był to jak wielu może pamięta pierwszy u mnie tak obszerny przekaz Ducha Świętego.

15 marca 2021 Przekaz od Ducha Świętego (cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com)


Pan Jezus mówił od początku przekazów o potrzebnej tutaj bliskiej zażyłości, wejściu na wyższy poziom.

Jednak dodatkowo przeszkadzał tu i nieprzyjaciel. Jego metoda jest prosta. „ Dobra, jest jedno i nie można tego obalić to niech będzie to jedno, ale niech nie będzie nic więcej."

Jest zażyłość z Panem Jezusem, są wyjątkowe przekazy, trudno, ale niech nie będzie rosnącej zażyłości z Matką Bożą, Z Bogiem Ojcem i przede wszystkim w moim przypadku z Duchem Świętym.

Zatem przy tym przekazie i przy umieszczeniu go były przeszkody, które nie zdarzyły się nigdy wcześniej przy żadnym przekazie od Pana Jezusa czy też innych, które były.

Musiałem przepisywać trzykrotnie. Najpierw tekst zniknął. Drugie przepisanie było tuż przed wyjazdem na mojej stałej trasie. Przepisany ściągnąłem na pendrive i to w dwóch egzemplarzach. Oba się zaszyfrowały, chyba każdy inaczej, już nie pamiętam dokładnie. Próbowałem, nic z tego. Myślę: „ No, ładnie!”. No to trzeci raz. Do trzech razy sztuka. Za trzecim razem się udało.

Pomyślałem też zaraz potem iż chyba to jest też i po to, to znaczy Duch Święty wykorzystał knowania nieprzyjaciela, który coraz bardziej wchodzi w elektronikę o czym było bodaj u Anny od Jezusa, abym obcował bardziej z Jego Słowem i bardziej je docenił trzykrotnie je przepisując.

Dodatkowo niektórzy nie mogli zobaczyć przekazu choć już był umieszczony na stronie. Nie mogła go na przykład zobaczyć moja mama. Tu jednak można by jeszcze spuścić na karb jej słabej znajomości posługiwania się Internetem, choć szukanie postów na mojej stronie opanowała i było dziwne, że go nie wiedziała. Nie widział go jednak też ktoś kto posługuje się bieglej Internetem ode mnie i dopytywał mnie o niego choć ja widziałem i też wielu innych.

Dodatkowo u problemach z umieszczeniem swego materiału opartego na tym przekazie mówił w tym czasie krakowski vloger Julo Bulo.

GROŹNE PRZEKAZY od DUCHA Św.Przez CYPRIANA POLAKA!Kończy się Czas MIŁOSIERDZIA,rozwijaSPRAWIEDLIWŚĆ - YouTube

...........................................................................................


25 IV 2021 . Druga rozmowa z Natalią Tułasiewcz (cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com)

Inna sytuacja była w przypadku rozmowy z Natalią Tułasiewicz. Tutaj nieprzyjaciel nie zrobił problemów z umieszczeniem, czy raczej Pan Bóg nie dopuścił tego, bo cokolwiek zrobi jest tylko z dopuszczenia Pana Boga, ale mścił się za ten przekaz, który był pogardliwy w stosunku do niego a ściślej słowa Natalii Tułasiewicz były pogardliwe.

Zaczęło się to od umieszczenia go i trwało do czasu zakończenia komentarzy i czytania go de facto, na Przymierzu Miłości.

Przede wszystkim po kości dostawała moja mama, gdyby były jakieś przy mnie inne bliskie osoby zapewne to też by ich dotknęło. Ja też, ale mniej.

Jedna charakterystyczna rzecz u mamy w czasie gdy przekaz był czytany i komentowany. Pojechała na trzy dni w góry. Po spacerze po przyjeździe na którym wydawało się, że jest ciepło zapadła zaraz na anginę i przechorowała do wyjazdu. Nie wychodziła z pokoju leżała w łóżku, czasami trochę chodziła ale bez wychodzenia z tego turystycznego przybytku..( pokój z łazienką i przedpokojem).Tuż przed wyjazdem, rano poczuła się zdrowa. Co do anginy przypomnę iż pisała święta Hildegarda z Bingen, że często wywołuje ją diabeł.


Zestawienie tych dwóch przekazów przy okazji wspomnienia dotyczącego przeszkód i mściwości ma też dodatkowy aspekt. Ktoś napisał, że czytając przekaz od Ducha czuł wcześniej coś podobnego czytając przekaz od Natalii Tułasiewicz (pierwszy przekaz).Rozmowa z Natalią Tułasiewicz (cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...