Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Słowo na niedzielę od księdza Dominika Chmielewskiego

Słowo na niedzielę od księdza Dominika Chmielewskiego

Jako słowo na niedzielę dzisiaj proponuję.


Ogólnopolskie Spotkanie ONLINE Wojowników Maryi - temat spotkania: ELIASZ - YouTube

Ogólnopolskie Spotkanie ONLINE Wojowników Maryi - temat spotkania: ELIASZ


To pięciogodzinny materiał ze spotkania Wojowników Maryi z 19 czerwca, na który natrafiłem tydzień temu, natomiast ks. Dominik mówi od godziny i czwartej minuty do godziny, pięćdziesiątej minuty.

1`04 - 1`50.

To ważny materiał, także i dla mnie dodatkowo bo traktuje głównie o Eliaszu. Wszystkie kazania czy konferencje ks. Dominika Chmielewskiego są ważne lecz i wśród nich ważniejsze. To należy do tych ważniejszych. Zapewne i dzisiaj jeszcze raz wysłucham razem z wami bo tydzień temu nie zrobiłem tego dokładnie, a jest to materiał, przynajmniej dla mnie, który warto posłuchać dwa razy.


C.P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...