Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

15 marca 2021 Przekaz od Ducha Świętego

 

15 marca


Około 21.00


Przekaz od Ducha Świętego, pierwszy raz do zapisu. Pierwszy raz długi przekaz od Ducha Świętego, poza krótkimi, wewnętrznymi Kwestiami.


Będzie do Ciebie mówił Duch Święty.


- Moje Drogie, dziecko. Minęło już wiele lat, wedle waszej ziemskiej rachuby, gdy przyszedłem do Ciebie kilka dni po Bierzmowaniu, w Oktawie Bierzmowania, w pół widzeniu, widzeniu na jawie, choć niepełnym, bo nie byłeś czysty. Odtąd kochałeś mnie szczególnie, ze wszystkich Osób Trójcy Świętej i można rzec – najbardziej.

Potem chciałem Tobą pokierować u końca studiów aby oszczędzić Ci ziemskich cierpień, lecz chciałeś iść swoją drogą. Miałeś wtedy 25 lat. Znamienny wiek. Uznałeś iż nie może być inaczej abym nie chciał byś się dostał na reżyserię i kręcił filmy bo będą miały one etyczne podglebie a jesteś praktykującym katolikiem, co ważne jesteś Polakiem i myślisz po polsku. Powiedziałeś dziecko, Mi, Duchowi Świętemu, Bogu, co Ja powinienem chcieć dla Ciebie i na pewno chcę, bo inaczej być nie może.

A jednak Moje plany dla Ciebie były inne co powiedział Ci Twój Mistrz, Jezus:). Chciał abyś został na uczelni. Lecz wtedy straciłbyś żonę i dzieci w wypadku lotniczym.


Tak, zatem późniejsze wydarzenia z 10. 04. 2010 „chodziły już za Tobą”, można rzec waszym językiem.

Lecz nie poszedłeś zgodnie z Bożą Wolą i tak się nie stało a jak było powiedziane w rozmowie z Jezusem Chrystusem, Twoje cierpienia do czasów przekazów były jednak większe niż gdybyś został na uczelni, ożenił się i miał w odpowiednim wieku dzieci, choć żona i one zginęłyby w wypadku lotniczym. Pisałbyś wtedy powieści i opowiadania, a Twoja trauma zapłodniłaby Cię twórczo.


Teraz zaś jesteś prawie 4 i pół roku na Drodze Bożej, na drodze przekazów, która zmieniła się w zapowiedzi z drogi proroka, skromnego sługi Bożego, w męża gniewu Boga Ojca.

Tak, jesteś gniewem Boga Ojca. Lecz to nie Twoja zasługa a wyraz Naszej Miłości.


Taka droga jest dla Ciebie najlepsza. I lepiej jest być dla Ciebie gniewem Ojca niż Jego Miłością choć w gniewie Ojca jest też Jego Miłość i Miłosierdzie.


Będziesz zabijał, to znaczy wykonywał Wolę Ojca, choć nikogo nie zabijesz bezpośrednio jak było to powiedziane. Lecz ten, który dowodzi zabijaniem czy nie zabija, choćby sam nie ubroczył ręki krwią? Zabija zaiste, bardziej niż jego podwładni. Lecz to będzie słuszny Gniew Ojca.

Namaszczony będzie okazywał miłość i będą z niego brały przykład narody, Ty będziesz robił brudną robotę:) i wiemy, że to Ci odpowiada. Nie będziesz miał winy, nie będziesz miał zasługi w miłości, lecz będziesz wypełniał Wolę Ojca.


Jeszcze nie będzie Oświecenia Sumień. Musisz się oczyszczać i Mała Garstka musi się oczyszczać. Przyjdzie na Ciebie czas gdy Ukraińcy wbiją wam nóż w plecy. Wtedy powstaniesz. Będziesz surowy i nie zawahasz się by wytracić ich kobiety, dzieci a także zwierzęta.

Nie oszczędzisz niczego czego Ci nie będzie wolno oszczędzić. Pamiętaj o tym. Nie możesz okazać litości bo jesteś gniewem Ojca.

Czas Miłosierdzia skończył się 6 marca jak było powiedziane w Orędziu z Trevignano Romano. Miłosierdzie Boże jest zawsze, nawet w piekle, lecz dla waszego rozumienia nastąpił przełom, znaczne zmniejszenie Miłosierdzia i odtąd dominować będzie Boża Sprawiedliwość.

To są czasy dla Ciebie. Masz wypełniać Wolę Ojca. Zatem nie obawiaj się. Dostaniesz siły w ciele, duchu i umyśle i będziesz mógł sprostać trudom. W tym czasie też poznasz swoją narzeczoną. Ona pojedzie z Tobą na wojnę na Ukrainę.

- Pytasz po co?

Pojedzie Ci towarzyszyć. I łagodzić swoją niewieścią słodyczą, słodyczą dorastającej panienki, trudy i rozpraszać będzie mroki, które Cię będą ogarniać gdy będziesz pijany od krwi, którą przelejesz. To będzie okres czystości, czystego narzeczeństwa.


Z wielkim trudem do Mnie podążasz, Mój Krzysztofie w bezpośrednim kontakcie, choć wiesz, że wszystko masz Moją Mocą, wszystkie Słowa Jezusa Chrystusa, czy świętych, otrzymane w lokucji wewnętrznej, dostajesz przeze Mnie.

- Mój Promienny Panie.

- Tak Mnie nazywałeś dawniej.

Musisz być Mną przeniknięty i winieneś Mnie kochać i codziennie o Mnie pamiętać, codziennie przywoływać Mnie.

Wszak tak chcemy, My, Trójca Święta, że Słów Jezusa masz coraz mniej, zaś musisz mieć Słowo Moje, Słowo wewnętrzne od Mego Ducha i umieć je rozpoznawać.

W tym celu musisz być czysty a doprawdy mało od Ciebie wymagamy. Lecz wiesz czego wymagamy i to musisz spełniać.

Jestem Duch Święty Miłość Ojca i Syna, jestem światłem, jestem ożywczym tchnieniem, jestem rosą dla Twej duszy.

Lecz pamiętaj, jak uczyniłem co opisane jest w Dziejach Apostolskich, małżeństwo, które oszukało padło trupem.

I Tobie mogę zabrać odech życia.

Gdy nie spełnisz tego minimum, którego od Ciebie oczekujemy zabiorę Cię z tego świata.

Bóg sobie bez Ciebie poradzi:) choć będzie musiał zmieniać swe plany.


Dziwisz się, że tak mówię, trochę się dziwisz. Nie mówi tak do Ciebie Jezus nie mówi tak Bóg Ojciec. Lecz mówię Ja, a działam jak chcę, wieję kędy chcę. A zawsze jest to zgodne z Wolą Ojca i Syna. Ja przenikam głębokości Boga Ojca.

Jezus Chrystus od początku mówił, od początku przekazów, abyś dbał o głęboką relację ze Mną. Byłeś ociężały.

Bez relacji ze Mną jednak nie ma dla Ciebie przyszłości.

Niech nikt nie zrozumie źle tych słów, nawet jak nie byłeś na drodze przekazów, miałeś Moje prowadzenie, miałeś dar rozeznawania dużej ilości spraw Bożych. Działałem w Tobie a gdy zacząłeś otrzymywać Słowo Jezusa Chrystusa, działałem w dwójnasób.

Lecz chodziło i chodzi o bliską osobistą relację ze Mną.

Tę musisz mieć. Popsułeś to sam w swoim czasie, jeszcze przed przekazami, nie będziemy mówić jak, i choć zawsze byłem przy Tobie, to osobista relacja nie była taka jak dawniej.

-:)

- O Najpotężniejszy Duchu Święty.

-:) Chcesz mnie kochać jak dawniej i bardziej, ale duch Twój ociężały. Jest Jezus Chrystus i nie potrzeba więcej. Nie powiększyłeś też zażyłej, osobistej więzi z Matką Bożą. Bez tej więzi nie wypełnisz swego zadania. Potrzebujesz Jej niewieściej słodyczy i Jej Gniewu, który okaże w waszej obronie za Wolą Ojca.

- Tak Duchu Święty.

- Jestem wszędzie, w naturze, w tym co Cię otacza. Przyszedłem teraz do Ciebie bo to jest czas w którym do Ciebie przychodzę, jak w roku 1996. Znów liczba symboliczna, na której końcówkę natrafiasz w połowie niemal razy jak jedziesz pociągiem – miejsce z numerem 96. Liczby też się obawiałeś odkąd wiedziałeś, że oznacza śmierć w terminologii okultystycznej. I taka jest liczba pasażerów podana w tragedii 10. 04. 2010. Tragedia ta będzie niedługo wyjaśniona. I pokazana będzie rola Izraela. To możesz opublikować, bo to nie jest wyjaśnienie przyczyn i tego co się stało. To wy, Polacy musicie zrobić w oparciu o Centrum Smoleńskie. Pomoże Niebo lecz wasz wysiłek musi tu być duży. I będą dodatkowe ofiary przy tym. Już jest ich dużo, lecz będą nowe odkąd zacznie swą działalność Centrum. Lecz się tego nie lękajcie bo w Niebie nie ma miejsca dla tchórzów. Ja daję natchnienie aby były środki dla Ciebie w obfitości jak na polskie warunki i będzie je dostawało Stowarzyszenie a potem Centrum.


Przy okazji trzeba powiedzieć jasno. Środki, które dostajesz, które są potrzebne, są ziemską rekompensatą za to co My, Trójca Święta Ci zabraliśmy, nie pozwalając byś działał w „biznesie filmowym” jak to nazywacie.

Do czasu fałszywej pandemii miałbyś więcej niż dwa razy tyle co dostajesz a przecież nie musiałbyś opłacać i wynajmować dwóch mieszkań bo miałbyś i własne mieszkanie i dom.

Lecz Bogu spodobało Ci się to zabrać, choć dał Ci talent reżysera filmowego i także producenta filmowego a dajemy Ci to co jest teraz i przede wszystkim co będzie a co najważniejsze, życie w Odnowionej Ziemi będąc młody i z ukochaną niewiastą u boku.

Amen.


- Chwała Tobie Najukochańszy Duchu Święty. Przepraszam za wszystko i dziękuję za wszystko.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

............................................................................................................


Orędzie z Trevignano Romano

Orędzie z Trevignano Romano, 6 marca 2021 r. (ekspedyt.org)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...