Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Drobne uzupełnienie do wpisu „ Mój świeży sen”


CyprianPolakWiaraDodatki: Mój świeży sen


Napisałem, że w opisywanym śnie, pies, psy to były chyba rotwailery. Właśnie, „chyba”. Ne znam się na rasach psów niebezpiecznych, ale po przejrzeniu ich listy zobaczyłem, że psy ze snu nie były wcale podobne do rotwailera, tylko najbardziej do amstafa. I tak jak napisałem były całkowicie czarne, bez jaśniejszej plamki, co zaznaczam, bo widziane na zdjęcach amstafy, wszystke, które widziałem, miały jakiś jaśniejszy akcent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...