Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Film: " 9/11 Rytuał: Mistyczny Wrzesień" i maseczki

 

Film: Mistyczny September i maseczki



Film „ 9/11 Rytuał – Mistyczny Wrzesień” o WTC 2001

9/11 Rytuał - Mistyczny Wrzesień - WTC - CDA

wielokrotnie linkowałem od czasu publikowania przekazów, a nawet wcześniej też jeszcze na blogach.


Ciekawe, że wśród czytelników Orędzi nie doczekał się chyba ani jednego komentarza, co jest dość niezwykłe i chyba trochę smutne.

Ale i czytelnicy blogów na blogeriach gdzie raz go jeszcze przed przekazami dałem w osobnym poście mieli z tym problem.


Pisałem pod przekazami, że uważam to za najlepszy film o WTC jaki oglądałem. Nie wchodzi on w szczegóły zburzenia wież, ani rzekomego uderzenia samolotu w wieże, ani talentem arabskich zamachowców, którzy ucząc się lotu na symulatorze lotu pokierowali potężnymi Boeningami trafiając precyzyjnie w wieże i terroryzując załogę i pasażerów plastikowymi nożami do papieru. To robią inne filmy jak na przykład pokazujący wybuch mikronuklearny, blisko 2,5 godzinny materiał.


Mistyczny Wrzesień” zajmuje się tylko stroną okultystyczną „zamachu”. I są tam rzeczy przy których mówiąc kolokwialnie szczęka opada.


Nawiązałem do maseczek. (pieszczotliwa nazwa, prawda - maseczki”. W ogóle od pewnego czasu jak czytam : załóż maseczkę! To kojarzy mi się to z fragmentem „Seksmisji” : Weź pigułkę! Weź pigułkę!” .Ciekawe, nie można znaleźć takiego fragmenciku z cytowanej często „Seksmisji” we fragmentach, teraz na YT, czyżby inni mieli takie skojarzenia i jest usunięte. Prawdopodobnie nie, ale i to jest możliwe).


W filmie „Mistyczny September” mowa jest o strukturze energetycznej, która została celowo naruszona. O energii mówił Pan Jezus w przekazach przeze mnie też, ale jest i w innych przekazach współczesnych proroków.

Oczywiście należy na film, na ogólne tam dociekania dotyczące struktury energetycznej i znaczenia tych spraw patrzeć przez filtr tego, że autor nie jest bynajmniej ortodoksyjnym katolikiem. Ale szczegóły dotyczące kwestii okultystycznych są tam niepodważalne.


Ten film byłby dobrym filmem dla maluczkich. Takim, który pozwoli na start w inny rejony jeśli go przyjmą i zastanowią się nad nim. Jeśli ktoś to przyjmie, to może włączy mu się myślenie, choć teraz chyba jest już za późno. Pamiętacie zapewne jak Pan Jezus w ostatnim przekazie na moje pytania czy należy dawać ulotki, informować, itd., choć tu przede wszystkim księży, po prostu nie odpowiedział a odniósł się tej kwestii tylko do tego iż powiedziałem co zrobić by księża nie zachowywali się jak pańszczyźniani chłopi i rozwinął to w myśl o Polsce Jagiellonów i o wrogach, którzy nas chcieli cały czas zniszczyć z inspiracji diabła posługując się do tego celu fałszywymi katolikami jak na przykład Krzyżacy.


W filmie „Mistyczny Wrzesień” mamy o tym, że twórcy WTC i cała otoczka kontynuowali starożytne kulty. Starożytne, czyli nie jest tak, że masoneria powstała dopiero u progu rewolucji francuskiej czy w średniowieczu. Koresponduje to z tym co Pan Jezus powiedział w Orędziu „ Starożytna masoneria”. Starożytna masoneria. - YouTube


Powinno to być pewnym hitem internetu, ( przekaz Pana Jezusa o starożytnej masonerii) ale nie jest. Gdyby jakiś astrolog albo jasnowidz, albo inny szaman mówił to samo to film miałby teraz około 120 tysięcy wejść ( mam podpowiedziane ile wejść), a ile ma zobaczcie sami.

Swoją drogą ten film zrobiony przez Polaka o pseudonimie Accura JJ gdy był na youtubie gdy kanał został z zewnątrz usunięty nie miał wielkiej ilości wejść. Komentarzy było w dwadzieścia parę. W tym czasie były filmy o WTC z polskim tłumaczeniem lub napisami, które miały i blisko milion wejść.

W każdym razie film jest dzisiaj jeszcze bardziej aktualny niż był po WTC.


Jeśli chodzi o maseczki nie wdaję się tu w dociekania, nie mam też czasu na oglądanie materiałów o tym ani na dokładne, szczegółowe analizy tego co to oznacza jak można było znaleźć na NTW w programach prowadzonych przez Pawelę (nazwisko).


Jednak wyczułem po roku a nawet nieco szybciej, na początku zimy, że złe skutki energetyczne tego narastają.

Zobaczyłem, że ludzie tracą twarz, tracą twarz ci którzy cały czas je noszą, zwłaszcza na ulicy. (Zwłaszcza czarne, bawełniane wydają się niedobre, jak wiemy powszechnie noszone przez księży w kościele). Jakby znikali powoli, jakby zamazywali się. Oczywiście to ostatnie siłą rzeczy trzeba traktować jako przenośnię, ale ja odczuwam to nie do końca jako przenośnię. To odczucie, że znikają powoli miałem też w stosunku do księży.


Kojarzy mi się też to co było u Alicji od Apokalipsy, że na ulicach i w urzędach są demony funkcjonujące jako pracownicy rozumiem, jako ludzie.


Właśnie tak w styczniu czy w grudniu kilkukrotnie w Krakowie a raz czy dwa na dziedzińcu jednego z najważniejszych kościołów krakowskich odczułem coś niepokojącego od człowieka z zasłoniętą twarzą. Raz ponieważ było już ciemno a na dziedzińcu półmrok, człowiek ten miał cielistą maseczkę i wdawało się, w tym niedostatecznym świetle, że to jego własna zdeformowana twarz. Wyczuł to chyba z mojej strony i popatrzył na mnie trochę zdziwiony.


Tak czy siak ludzie ci przygotowują się w ten sposób do stania się demonami za życia jeszcze, zombi po przyjęciu w końcu znamienia Bestii na rękę lub na czoło.

A uciskająca zła struktura energetyczna, którą sami współtworzą temu pomaga.


Pytanie oczywiście jest dlaczego ludzie chętnie noszą maseczki na ulicy i nie przeciwstawiają się temu, zwłaszcza młodzi ludzie, którzy z natury powinni być nonkonformistyczni. Co do nonkonformizmu młodych to ta postawa zaczęła się kończyć już na początku lat 90- tych a i oni są raczej pierwsi na drodze do Mordoru, ale oczywiście jest pytanie o to pokorne zakrywanie twarzy na ulicy. Pomogłyby tu odpowiednie badania, dobrze zrobione przez fachowca testy które pytają nawet o pewne rzeczy w sposób ukryty.


Podobno jednak główny powód to taki jest, że ludzie boją się mandatów. Podobno. Ja sądzę jednak, że ludzie po prostu słyszą podszepty, wpajane myśli, że dobrze jest założyć maseczkę, że to właściwe, że trzeba pamiętać. Weź maseczkę! Weź maseczkę! Załóż maseczkę! Załóż maseczkę! ( Weź pigułkę! Weź pigułkę!) I są to po prostu podszepty od szatana, które ludzie biorą za swoje. Że to dobre jest, choć niedogodne. A to, że za to grozi kara to sprawa drugorzędna, choć oczywiste, że gdyby nie było nakazu to by nosiły jednostki, przynajmniej na ulicy.

KM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...