Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Ogłoszenie

 


Ogłoszenie:

W jednym z ostatnich przekazów było nawiązanie do rysunków satyrycznych.

Jak czytelnicy zapewne pamiętają u Natalii Tułasiewicz była wcześniej pochwała rysunku satyrycznego i takiej działalności na przykładzie satyry: " I to wszystko wyrosło na naszym pisowskim chlebie".

Potem jednak były słowa do mnie abym ograniczał wydatki społeczne. Tak czy siak gdy idzie o satyrę to ten wydatek nie mógł być bowiem osoba rysująca na skutek dodatkowych spraw nie ma czasu. Wcześniej Pan Jezus pozwolił mi na siedem rysunków do końca czerwca od kwietnia po trzymiesięcznej przerwie. Ukazał się jeden.

Są osoby, które rysują, malują wśród czytelników, także ich dzieci. Chciałbym aby jeszcze w czerwcu, jak się da, lub na początku lipca ukazał się jeden rysunek, bo jest on z podpisem : czerwiec 2021.

Ponieważ chciałbym aby to było w czynie społecznym, to żeby jeden czytelnik, czytelniczka lub jego, jej latorośl narysowała jeden rysunek. Wedle mojego pomysłu, z moim rozplanowaniem rysunku i tekstem. Rysunek nie musi być kolorowy.

Chodzi oczywiście tylko o rysunki wedle moich pomysłów. Jeśli ktoś ma swój pomysł to niech oczywiście rysuje, natomiast tutaj rzecz idzie o rysunek wedle mego pomysłu.

Tym samym nie proszę o pomysły bo mam ich dużo, na dziesięć rysunków może. Dostałem taki pomysł, natomiast ich nie potrzebuję.

Zatem jeśli ktoś skłonny jest narysować jeden rysunek i potrafi ( nie musi to być wybitna umiejętność i nawet nie musi być taki jak były prezentowane), rysunek satyryczny, to proszę o kontakt ze mną na mail.


Z Panem Bogiem


K. M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...