Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Satyra: Bez maseczki czuję się jakaś taka naga



Satyra wymyślona przeze mnie teraz w czerwcu, gdzieś może koło 10 czerwca. Jak zawsze tekst również mój, moja choreografia rysunku, wykonanie czytelniczki przekazów, która zgłosiła się po moim ogłoszeniu.

Aby zobaczyć wyraźniej obrazek w wersji na komputer trzeba nań najechać myszką i kliknąć raz, ewentualnie potem jeszcze powiększyć naciskając na klawisz „Ctrl” i klikając „+”. W wersji na komórki wystarczy tylko kliknąć w obrazek.

Prawa do rysunku należą do mnie i do osoby, która rysowała. Rysunek można i należy promować jako satyrę, która powstała ze środowiska przekazów Bożych, ale zawsze z podaniem źródła. Jeśliby jakieś miejsce w Internecie uniemożliwiało wklejenie linku, to zamiast linku może być nazwa bloga, przekazów lub strony Przymierza Miłości ( jeśli tam satyra będzie). Bez linku do bloga z Orędziami lub strony Przymierza, bądź ich opisu słownego umożliwiającego znalezienie w internecie nie powinno się rysunku nigdzie umieszczać.

C. P. 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...