Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

16 maja. Drugi Dzień Nowenny do Ducha Świętego. Fałszywy przekaz od "Matki Boskiej Licheńskiej" z autodemaskacją

 

Fałszywy przekaz, który nastąpił niewątpliwie z powodu wcześniejszego przekazu Matki Bożej.

12 V 2021 Przekaz od Matki Bożej Fatimskiej (cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com)


Była silna przeszkoda w tamtym przekazie i zaraz po tym małpowanie. Przekaz był od Matki Bożej Fatimskiej, to od Licheńskiej, tym bardziej, że jak byłem nastolatkiem Matka Boża Licheńska była dla mnie ważna, jako Matka Boska z polskim orłem na piersiach wtedy może najważniejsza nawet, najbardziej bliska sercu i ten sentyment z dziecinstwa niemal, został i został wykorzystany przeciw mnie.

Jak widzimy Pan Jezus może mówić to czy tamto, nawet zaskakujące rzeczy jak w tych przekazach, przekaz Matki Bożej, zwłaszcza do kapłanów jest dla nieprzyjaciela rodu ludzkiego i zwłaszcza Polaków nie do zaakceptowania.



16 maja. Drugi Dzień Nowenny do Ducha Świętego


Zapisz dziecko

- Tak, chciałam abyś zaczął dziś od przekazu.

To mówię Ja, Matka Boża z Lichenia a Licheń się nie zmienia.

To jest tu, to jest tam,

ta da ra,

ta da ram

( śmiech szatana)

- Idź precz szatanie!

:) Zęby szatana.

Alleluja moje dziecko.

- Apage satanas asperges me.

- Zaje....y z ciebie łacinnik. Pięć zwrotów i dwa przysłowia na krzyż, ha, ha, ha

< Wszystkie wulgarne słowa otrzymane są bez wykropkowania, choć zapisywane są z wykropkowaniem. C.P.>

Alleluja

ja ja

a cip cip cip kur.. <wulgarne słowo C.P>

- Nie będę pisać.

Jezu ufam Tobie

- Wyrodny syn, wyrodnej matki. Wierzycie jej a ona was oszukuje. Daje wam cierpienie i cieszy się tym.

Tylko ja, szatan, jestem w stanie zaspokoić prawdziwe < lub „prawdziwie” C.P> wasze pragnienia.

- Tfu. Jezus jest mym Panem a Niepokalana, Najświętsza Dziewica, mą Panią.

- Waszą matką jest Ewa, ta, która prawdziwie pragnęła wiedzy. Ona zrozumiała. Teraz trwa w iluminacji a Bóg..

- Tfu, nawet kłamstwa nieskładne.

- Sza ra ram, bum bum bum.

- Idź precz szatanie.

Panie Jezu, Matko Najświętsza, po to usiadłem aby zapisywać Wasze Słowo. Ale przecież jestem tego niegodny. Chciałem zacząć od modlitwy, ale zostałem z łóżka po umyciu twarzy i < nieczytelne dwa słowa C.P > do zapisania. Zawsze niech się wypełnia Wola Boga w Trójcy Jedynego, Wola Ojca. Ja wzywam opieki Najświętszej Dziewicy.

< Nieczytelne moje zdanie C.P.>

- A potem natrafiłeś na film o Licheniu i puściłeś go.

To dobre miejsce do tego co ludzie powinni robić. Powinni jeszcze pobudować dymatoria < To zapewne złośliwa aluzja do wybudowanego na terenie Lichenia hospicjum C.P.> Miejsce gdzie pielgrzymi będą się dymać. Zwłaszcza facety r.... w d....

To nieprawda, że tego nie lubię. < Aluzja do Orędzia Natalii Tułasiewicz, za które zresztą się mścił dokąd było czytane i komentowane ze względu na pogardliwe ujęcie w jakim przedstawiła go Natalia. C.P.>

25 IV 2021 . Druga rozmowa z Natalią Tułasiewcz (cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com)

Ja to lubię. Nic co ludzkie nie jest mi obce ha ha ha.

Ja, szatan, wasz pan i nauczyciel.

Robicie przecież to co ja chcę a ona jest śmieszną komediantką i nic nie może.

-<Nieczytelne słowo „ Zniknij”, czy może „zmiataj” C.P > ze swymi bluźnierstwami> Pogrom go, Niepokalana Dziewico.

- Pogromiłam i jeszcze pogromię - podpowiada szatan słodziutkim głosem. - Ja czysta, przejrzysta, najczystsza próba hi hi.

Wypróbowana jak spirit w gorzelni ha ha ha.

- Dość tego. W Imię Trójcy Przenajświętszej, Matki Najświętszej, mocą św. Michała Archanioła i Najświętszej Dziewicy nakazuję ci odejść.

- Licheń, Licheń, witają cię przyjaciele (itd.). < Na melodię z filmu rysunkowego z lat osiemdziesiątych „Przygody Sindbada” , „Sindbad, Sindbad witają cię przyjaciele”, Sindbad, Sindbad w najdalszy popłyniesz rejs”. C.P >

Uczcijcie mnie, swego Pana a będzie wam... tak jak jest dla was dobrze.

Jesteście tylko ludźmi i boże wymagania są dla was zbyt wysokie. Nie wierzcie w piekło. On jest przecież miłosierny i nikogo nie potępia. Nas też uwolni ha ha. I będziecie żyli długo i szczęśliwie.


Czuwaj druhu. Buziaki od mamy. Alleluja i do przodu. Bye Bye.

- < Nieczytelnie zapisane zdanie ode mnie. C.P.>

W Imię Trójcy Przenajświętszej. Idź precz szatanie. Zostajesz < lub zostałeś. C.P> pokonany przez Jezusa i Maryję. < Niezrozumiałe zdanie C.P.>

Szatan, którego widzę oczami duszy jako węża, gada, zamiera i jakby zdechł. Chciałby jeszcze mówić ale jakby nie może i głos mu zamarł w pysku.


Koniec „przekazu” gdzie podszył się, ale i od razu ujawnił się i sam zdemaskował szatan.


Otrzymał” Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...