Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

O potwierdzeniu tych Orędzi (zebrane)

O potwierdzeniu tych Orędzi (zebrane)

Jak czytelnicy wiedzą Orędzia zaczęły się ukazywać stale od przedwiośnia 2017 i wtedy była pierwsza ocena (bardzo pozytywna) księdza, doktora teologii. Ksiądz ten jednak potem grymasił, chciał potwierdzeń swojej działalności, gdy je otrzymał zgadzał się z nimi, ale dalej grymasił ostatecznie, jednak wmieszał się diabeł i pod wpływem kogoś kto służy dwóm panom pojawiła się ocena szkodząca przecież tym Orędziom. Złagodzona potem w e-mailu, ale tego nie publikowałem gdyż ciągnięcie tego nie miało sensu.
Ocena drugiego księdza,( która pojawiła się miesiąc później) również doktora teologii, nietuzinkowej postaci wśród kapłanów, pozytywna, pozostała można rzec, niezmienna i podczas spotkania w październiku deklarował poparcie dla tych Orędzi i zachęcał mnie nadal do ich publikowania.
Ja bowiem mówiłem czytelników, że jeśli obaj popierający te Orędzia zmienią zdanie to ja przestaję je publikować.

(Oczywiście są jeszcze, niezmiernie istotne przecież świadectwa czytelników, różnego rodzaju, od początku do teraz publikowane pod Orędziami i przesyłane w e-mailach do mnie, oraz poparcie wyrażane w utrzymaniu Tej Drogi u mnie ze wszystkim rzeczami, które często wykraczają poza koszty przeciętnej egzystencji).

To był pierwszy etap. Pan Jezus jednak nie poprzestał na tym. W związku z tą scysją i negatywną oceną dał aż dwóch nowych kapłanów i nie tylko kapłanów.
Ksiądz Stanisław Małkowski zadeklarował na podstawie Orędzia o Centrum Smoleńskim poparcie dla tego Centrum i zgodził się być jego twarzą. ( Tym bardziej więc można powiedzieć, używając archaicznego słowa, paradne jest, że nie można powołać Stowarzyszenia, które ma zająć się Centrum Smoleńskim, skoro mamy taką osobę, tak wielki autorytet, który na starcie zadeklarował iż będzie twarzą Centrum.)
Drugim jest kapłan, który z powodów dla mnie jasnych, czasowo nie może występować publicznie. Kapłan ten również uznawał je wprost za prawdziwe nie zasłaniając się ostrożnością, dodatkowo podał na blogu, że Jezus poprzez wizjonerkę, którą on ma pod swoją opieką, potwierdził te Orędzia, nadto nakazał aby ksiądz modlił się za mnie jak i ta wizjonerka.
Tutaj dodatkowe uwiarygodnienie nastąpiło jeszcze w związku z Orędziem iż Benedykt XVI nie był wiernym wikarym Chrystusowym i poszedł na współpracę z masonerią. To Orędzie zbulwersowało niejednego wiernego czytelnika a i było trudne dla tego księdza.
Jednakże nastąpiło potwierdzenie przez wizjonerkę, której ksiądz jest kierownikiem duchowym, nadto ksiądz sam zaczął otrzymywać przekazy od Pana Jezusa i Pan Jezus i tu potwierdził prawdziwość Orędzia o Benedykcie XVI, tym sam całości Orędzi przeze mnie i nakazał mu modlić się za Benedykta XVI być pomocą w jego bardzo trudnej teraz walce duchowej.

Pan Jezus i na tym nie poprzestał, ale przyszedł i trzeci etap.
Jak powiedział Pan Jezus stało się to w znacznej mierze w związku z tym iż ja otwierając wyszukiwarkę od pewnego czasu natrafiałem ciągle na tę nieszczęsną opinię i byłem tym coraz bardziej zirytowany. Jak i tu widzimy Pan potrafi wyprowadzić ze zła dobro, wyprowadza ze zła dobro. I to jest jak najbardziej zgodne z Pismem Świętym, Tradycją i nauka Kościoła.

Pan jednak dokonał tutaj czegoś więcej niż tylko kolejnego potwierdzenia. Związał tutaj dwóch swych proroków dokonując wzajemnego potwierdzenia także w treściach Orędzi poprzez tematy, ale i poprzez odwołanie się do tematu u drugiego proroka.
W jednym z Orędzi u Michaliny od Apokalipsy (publikowane w Internetowych Domach modlitwy JP II) odwołał się do swoich słów o Konfederacji (ugrupowaniu politycznym) sugerując, że nie musi tutaj więcej mówić bo powiedział u mnie.

Tutaj widzę jeszcze dodatkowe odniesienie biblijne, ewangeliczne. Gdy Panu Jezusowi zarzucano iż sam świadczy o sobie i jego świadectwo nie jest prawdziwe. Pan Jezus powiedział im wtedy, że nie on tylko sam świadczy o sobie a Ojciec świadczy a i w ich prawie świadectwo dwóch ludzi jest prawdziwe.

Dodam jeszcze, że jak mnie informują czytelnicy coraz więcej księży przygląda się tym Orędziom i widać u nich przychylność.

Ponowię jeszcze ten materiał z cytatami i linkami także może z jednym świadectwem, nietypowym bo poprzez duszę zmarłej babci.
Tak, że objawia się tu coraz bardziej w różnych rzeczach, bogactwo spektrum Bożego działania. I oby było wszystko według upodobania Pańskiego. I za to wszystko co było dotychczas Jezusowi Chrystusowi Cześć i Chwała. Jak chce abym się (m.in. ) modlił dziękując za wszystko co było a przede wszystkim za to co będzie.
Tak więc dziękujmy Bogu za wszystko co było w związku z tym Orędziami i przede wszystkim za to co będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...