Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Czy klątwa Boża może być wzmocniona?

 

Czy klątwa Boża może być wzmocniona?


Zastanawiałem się nad tym czy gdy idzie o klątwy Boże rzucane przeze mnie można uczynić coś aby była mocniejsza, skuteczniejsza, aby jej efekt ( w tym widoczny efekt) był silniejszy.


Myślałem o tym aby czytelnicy tych przekazów w jakimś określonym czasie łączyli się ze mną na modlitwie o wzmocnienie skuteczności klątwy.

Niestety.

Pan Jezus powiedział, że nikt nie może tego robić, żaden czytelnik nie może modlić się o wzmocnienie klątwy. Tylko ja mogę to robić. Tylko jest tu problem. Dodatkowego czasu na modlitwę nie przybędzie, a nawet będzie coraz mniej bo się skraca, więc cóż?


Czytelnicy mogą się tylko modlić o wypełnienie się Woli Bożej we mnie. W ten sposób tylko, skoro Wolą Bożą jest abym rzucał Boże klątwy, niejako mogą się przyczyniać, jeśli taka będzie Wola Boża, do ich wzmocnienia, ale bezpośrednio nie mogą się o to modlić.

Ja bowiem nadal jestem zwolniony z winy z powodu ich rzucania a normalnym trybem nawet ktoś kto robi to z Woli Bożej musi się oczyszczać, jak i zwolniony jestem z winy cokolwiek zrobię ( przynajmniej do końca tego roku).


KM



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...