Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Sprostowanie?

 

Sprostowanie?


Oto dzisiaj po opublikowaniu tekstu : Informacja dla czytelników Orędzi Pana Jezusa przeze mnie a zwłaszcza dla utrzymujących moją Drogę Bożą

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/10/informacja-dla-czytelnikow-oredzi-pana.html

zacząłem otrzymywać maile wynikające z dziwnego nieporozumienia w takim sensie, że ktoś pyta czy można jeszcze zamówić mszę.

?

Otóż nikt przez mnie nie zamawia mszy.

Ze środków które mam zamawiam msze za darczyńców, za czytelników, w intencjach ojczyzny, dusz czyścowych, wynagradzające różne. Na przykład ostatnio zamawiałem msze w intencji wynagradzającej za niegodne przyjmowanie Komunii Świętej. Mam ich zamówić 25, zamówiłem do tej pory 16, 15 w Krakowie w tym jedną poza Krakowem u owego znanego kapłana o którym było poprzednio wspomniane.

Zatem nie przekazuję intencji tylko sam zamawiam jak mi Duch podpowie i Pan Jezus także czasami wypowie się konkretnie w rozmowie.

Nie ma tu też mowy o jakimś pośrednictwie gdy idzie o Bożych kapłanów, uczestniczeniu w mszach sprawowanych przez nich.

Takie rzeczy zresztą nie przez Internet, czy nawet pocztę.

Gdy będzie czas a ktoś nie będzie miał takiego kapłana, nie będzie mógł uczestniczyć w godnej mszy, Bóg podpowie.


CP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...