Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Klątwa Boża na policjantów, którzy zakłócili nabożeństwo prowadzone przez ks. Michała Woźnickiego w Poznaniu i zabrali księdza oraz ministranta siłą

 

Z Woli Jezusa Chrystusa Króla Polski rzucam klątwę Bożą na policjantów, którzy zakłócili nabożeństwo różańcowe odprawiane przez księdza Michała Woźnickiego w Poznaniu, obrazili Majestat Pański przed Ołtarzem i nękali w czasie nabożeństwa i przed ołtarzem, wiernych, ministranta i księdza upokarzając przez uporczywe legitymowanie, nonszalancki sposób zachowania się a wreszcie siłowe wyprowadzenie ministranta oraz przede wszystkim księdza! Do tego w liturgicznej szacie uprowadzonego sprzed Ołtarza Pańskiego!


Wasza postawa nie jest postawą Polaka ani polskiego policjanta. Czy dlatego wysłano na tę „interwencję”, a tak naprawdę niebywałą grandę, wyrostków którzy, mają mleko pod nosem?

Czyż policja nie potrafi zdobyć, sprawdzić jak nazywał się ksiądz i jaki jest jego adres bez legitymowania, czy ministrant? Potrafi, nawet gdy nie mieszka pod adresem na który natrafią w pierwszej kolejności. Czyż nie mogliście biedne gołowąsy wylegitymować ludzi, jeśli już, po mszy i nabożeństwie? Na zewnątrz?


Wasza postawa jest postawą antypolskich pogan, wrogów Polski.


Zapłacicie za to. Nie opłaci wam się to.

Klątwa rzucana przeze mnie jest klątwą Bożą i ja jestem tylko narzędziem, ale też gniewem Boga Ojca, który sobie ustanowił wedle swego upodobania. Narzędziem gniewu w tym narodzie, który już jest, ale przede wszystkim będzie.

I wy zostaniecie ukarani w przyszłości nie tylko rzeczami idącymi z nadprzyrodzonego źródła, ale i realnym działaniem na mocy władzy, którą da mi Bóg.

Każdy z was zostanie ukarany na prawej ręce i na ustach. A ponieważ nie uklękliście przed Bogiem będzie przetrącone także wasze kolano.


Brutalność, który wynika z chamstwa waszego ducha spocznie na was ze zwielokrotnioną siłą jeszcze w tym życiu. Nikt z was się nie schowa i nie pomogą wam nawet specjalne oddziały policji.


Nie lekceważcie klątwy i przyszłej zapowiedzi.


O skuteczności klątw macie tu.

https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/10/ostrzezenie-ksiezy-ktorzy-zmuszaja-badz.html

Zaś Polska jest narodem wybranym i Pan wybrał sobie i takie narzędzie jak ja, który jestem niczym w ręku Boga, ale Bóg z niczego, o ile to nic w ręku Boga staje się posłuszną gliną, może uczynić wszystko.


Mocą Bożą w przyszłości będę przywódcą Polaków, z darami nadzwyczajnej ludzkiej siły, ale i innymi jak rzucanie ognia z rąk.

Zatem pamiętajcie. Zrobię wszystko co Bóg zechce, i to czego Bóg mi nie zabroni.

Amen.


Zatem przeklina was Bóg

Amen

Przeklina was Bóg

Amen

Przeklina was Bóg

Amen


To mówi Bóg Ojciec:

To co mój syn w przyszłości wam uczyni, gdy złamie rękę i nogę każdemu z was, jest dla waszego dobra. Dla dobra waszych dusz.


Wasza młodość uratuje was przed potępieniem, ale będziecie musieli ponieść i tę ziemską karę.

Mój syn zaś będzie miał wtedy i siły i środki i możliwości jako przywódca Polaków i znajdzie każdego z was.

A ja mu pozwalam czynić co chce o ile to jest zgodne z Moją Wolą.

Amen.



Klątwę Bożą rzucił i Słowa Boga Ojca otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...